چگونه با درج آگهی مناسب در سایت بسپار، فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهیم؟

 

  • توجه به راهنمای درج آگهی:

هنگامی که دکمه درج آگهی جدید را انتخاب کرده و اقدام به درج آگهی جدید می نمایید، به راهنمایی های ارائه شده توجه فرمائید. قوانین و شرایط درج آگهی در هر سایتی متفاوت و متناسب با شرایط فنی خود، پایه ریزی و طراحی شده است.

 

  • برای آگهی خود عنوان مناسب انتخاب کنید:

انتخاب یک عنوان مناسب درآگهی، یکی از مهمترین بخشهای شروع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد. چرا که در کوتاهترین زمان، به مخاطب خود می گویید که در چه زمینه ای در حال فعالیت هستید و قصد فروش یا معاوضه چه نوع کالا و خدماتی را دارید.

 

  • انتخاب پلن مناسب جهت ثبت آگهی

انتخاب کنید که پلن آگهی شما بصورت رایگان باشد یا بصورت ویژه – اگر پلن ویژه، سه ماهه یا شش ماهه و یا یکساله؟ کدام برای شما مناسبتر است؟ تعرفه آگهی

  • توضیحات آگهی، متناسب با عنوان و موضوع کالا و خدمات شما باشد:

برای محصولات یا خدماتی که قصد ارائه به مشتری خود دارید، سعی کنید در چند جمله و نهایت 2-3 پاراگراف، شرح مختصری از آن را به مشتری و مخاطب خود ارائه دهید.

توضیحاتی که در برگیرنده مزایا و ویژه گی های محصول و سرویس شما نسبت به نمونه آن در بازار باشد و در واقع، مزیت رقابتی کالا و خدمات شما را نسبت به رقبا تشریح کند.

اینکه به مشتریان خود توضیح دهید که چرا باید محصول یا سرویس شما را انتخاب کنند؟ چه ویژگی در کسب و کار شما هست که در سایر همکاران و رقبای شما نیست ؟ 

  • با مخاطب خود صادق باشید:

از ابراز جملات اقرار آمیز و تبلیغ نادرست که منجر به عدم اعتماد مشتری به شما و نوع کسب و کار شما شود، جدا بپرهیزید. سرویس یا کالایی را به مشتری ارائه دهید که اطمینان خاطر کامل از سلامت و درستی آن دارید. شاید محصول شما ارزان نباشد، اما ویژه گی مهمی دارد که می تواند برای مخاطب خاصی مورد توجه قرار گیرد.

 

  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب موضوع آگهی:

یکی از نکات کلیدی در درج یک آگهی مناسب، انتخاب کلمات کلیدی، متناسب با موضوع آگهی می باشد. کلماتی را انتخاب و درج کنید که ارتباط بیشتری با موضوع آگهی شما دارد. این کلمات هرچه تخصصی تر و هدفمندتر باشد، نتیجه بهتری دربر خواهد داشت و مخاطب شما با احتمال بیشتری شما را در موتورهای جستجو و خود سایت بسپار، ارتباط برقرار خواهد کرد.

 

  • درج کامل اطلاعات تماس:

سعی کنید امکان ارتباطی را برای مشتریان و مخاطبان خود، راحت تر و در دسترس قرار دهید.

بطور مثال اطلاعاتی از شماره تلفن دفتر، فکس، همراه با آدرس کامل در آگهی های رایگان و درج صفحات اجتماعی و لینک سایت شرکت خود در سایت، در آگهی های ویژه، می تواند در برقراری ارتباطی آسان برای مخاطب شما، تاثیرگذار باشد.

 

  • درج تصویر مناسب و مرتبط با موضوع آگهی:

انتخاب یک تصویر مناسب و مرتبط با موضوع آگهی می تواند مشتری را براحتی و سریع در انتخاب محصول یا سرویس مورد نظر خود، ترغیب نماید. پس سعی کنید با انتخاب عکسی مناسب از سرویس و کالای خود، مشتری را در انتخاب خود راحتتر ترغیب و یاری نمائید و از بکارگیری تصاویر گنگ و نامفهوم استفاده نکنید. ضمن اینکه درج لوگو و تصاویر شرکتهای معتبر جهت جلوه دادن اعتبار کار خود نیز کاری ناپسند و اثرگذاری نامطلوبی خواهد داشت.

ثابت شده که  یک آگهی و تبلیغی که دارای عکس و تصویر مناسب و مرتبط هست، 70% بیشتر از آگهی فاقد تصویر، بازدید و بازدهی دارد

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید