هیرادانا طراحی معماری و دکوراسیون بازسازی و نوسازی ساختمان 1

بیوگرافی شرکت معماری هیرادانا

لوگوی شرکت معماری هیرادانا

شرکت معماری و ساختمانی هیرادانا فعالیت حرفه ای خود را در جهت ارتقاء سطح معماری کشور در زمینه های بازسازی ساختمان ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ، طراحی و اجرای نمای ساختمانی به صورت صفر تا صد از سال 1391 شروع کرده است و با در اختیار داشتن تیمی متشکل از معماران , مهندسین مجرب و تکنسین های اجرایی کارآزموده توانسته است تا به امروز بیش از 150 پروژه موفق را در تهران و سایر نقاط کشور مدیریت کند .

شرکت معماری و ساختمانی هیرادانا صداقت و شفافیت کاری را سرلوحه فعالیت های حرفه ای خود قرار داده است و در تمامی پروژه های خود سعی دارد بهترین کیفیت و زیبایی را با مناسبترین هزینه ها برای مشتریان عزیز خود ارائه دهد .

آرمان اصلی  ما در هیرادانا تحقق و رسیدن به زندگی اصیل ایرانی با معیارها و نیازهای دنیای مدرن در استفاده از معماری و تکنولوژی روز دنیا است تا بتوانیم رضایتمندی کارفرمایان و مشتریان عزیز خود را تضمین کنیم و گامی در جهت بهبود سطح معماری کشور برداریم .

 

گستره فعالیت شرکت معماری هیرادانا

شرکت معماری هیرادانا با شروع فعالیت حرفه ای خود از سال 1391 تا کنون توانسته است بیش از 150 پروژه موفق را در سطح کشور به پایان برساند . شرکت معماری هیرادانا در تمامی پروژه های خود در کلیه زمینه های ذیل از معماران و مهندسین مجرب و تکنسین های اجرایی کارآزموده و مورد تایید تخصصی هیرادانا استفاده میکند .

زمینه های کلی و اصلی فعالیت حرفه ای شرکت معماری هیرادانا

  • طراحی ساختمان های اداری و تجاری ( مطالعات اولیه ، طراحی پلان های فاز یک و دو ، دکوراسیون داخلی و نما )
  • بازسازی و دکوراسیون داخلی ( مسکونی ، تجاری ، اداری ، فرهنگی و … )
  • پروژه های اداری دولتی و خصوصی ( سالن اجتماعات ، آمفی تئاتر ، کنفرانس و … )
  • طراحی و اجرای نمای ساختمانی
  • طراحی ویلا
  • طراحی و اجرای لندسکیپ ( محوطه ) و روف گاردن
  • تعمیرات ساختمانی

طراحی و اجرای نمای ساختمان

شرکت معماری و ساختمانی هیرادانا بخش اعظمی از فعالیت حرفه ای خود را در جهت طراحی و اجرای نماهای ساختمانی به شکلی تخصصی و حرفه ای و با دانش کامل شروع کرده است و توانسته است با فعالیت حرفه ای و خلاقانه و با رعایت تمام ضوابط و استانداردهای موجود در امر طراحی و اجرای نمای ساختمان ، پروژه های خاص و موفقی در کشور و بلاخص در شهر تهران انجام دهد .

شرکت معماری هیرادانا با پشتوانه گروهی متخصص و مجرب در زمینه های هنری و طراحی و همچنین گروهی با دانش بالای فنی و اجرایی و مجرب در امور کارگاهی با رعایت و در نظر گرفتن تمام اصول و ضوابط شهرداری و مباحث و موتیف های زیبایی شناسانه ، توانسته است پروژه های موفق فراوانی را در غالب نماهای مسکونی ، اداری ، تجاری ، فرهنگی و … طراحی و اجرا کند .

طراحی و اجرای نمای ساختمان

بازسازی و دکوراسیون منزل

شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی هیرادانا با دانش و تجربه بالای بیش از صد و پنجاه پروژه موفق بر طبق استانداردهای معماری و علوم مربوطه با جدید ترین روش های روز دنیا با هدف بالا بردن کیفیت طراحی و اجرای دکوراسیون کلاسیک توانسته به یکی از برندهای معتبر و سرشناس در هنر و صنعت بازسازی و دکوراسیون منزل و خانه تبدیل شود .

در امور دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی طراحان و معماران باید مجموعه از علوم مختلف را در کنار هم به هارمونی و هماهنگی کامل برسانند که این کار نیازمند تجربه و دانش بالایی است ، شرکت معماری هیرادانا با اشراف کامل به مباحثی مانند علم و هنر فنگ شویی ، روانشناسی محیطی و کودک ، تاثیر نورپردازی و دانش مربوط به آن ، روانشناسی رنگ ها ، آشنایی کامل با سبک های مختلف معماری داخلی و … تمام پروژه های خود را طراحی و اجرا میکند .

ما توانسته ایم با دانش بالا و در اختیار داشتن تیم های متخصص در امور مختلف ساختمانی و با پشت کار و توانایی بالا نیازهای کارفرمایانمان را با خلاقیت تمام و بهترین کیفیت برآورده کنیم .

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون تجاری

در دنیای پررغابت امروز بازسازی و دکوراسیون محیط های تجاری یکی از مهمترین شاخصه هایی است که میتواند پیشرفت و رونق کسب و کار شما را تضمین کند . تجارب و تحقیقات  در طی این سالیان نشان داده است که محصولات و اجناسی که در محیطی طراحی شده و به صورت اصولی و معمارانه چیدمان میشوند توجه ها را بیشتر به سمت خود جلب میکنند و فروش بهتری دارند . در اصل هدف اصلی دکوراسیون تجاری رونق و پیشرفت در کسب و کار است . علاوه بر اینکه زیبایی دکوراسیون تجاری به برند و فروشگاه مورد نظر پرستیژ و شخصیتی خاص میبخشد که این برجسته شدن از نکات مهم در برند سازی است .

شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی هیرادانا با فعالیت چندین ساله در امر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تجاری با دانش بالا و با در اختیار داشتن تیمهای طراحی و اجرایی مجرب با استفاده از هنر و علوم و متدهای روز دنیا پروژه های تجاری موفقی را با کاربری های مختلف در سطح کشور طراحی و اجرا کند .

 

دکوراسیون اداری

شرکت بازسازی و دکوراسیون هیرادانا با سابقه درخشان در خصوص امور بازسازی و دکوراسیون اداری تجربه و سابقه بالایی در زمینه های : دکوراسیون ادارات دولتی و خصوصی ، طراحی و اجرای سالن کنفرانس و اجتماعات ، تجهیزات و مبلمان اداری ، پارتیشن بندی و اجرای پارتیشن و … را دارد . ما سعی کرده ایم از بدو تاسیس شرکت معماری هیرادانا تمام تلاش خود را بر ارائه بهترین کیفیت و صداقت داشته باشیم و کارنامه چندین ساله و بیش از صد و پنجاه پروژه ای ما گواه بر ادعای ما است .

طراحی و اجرای پروژه های اداری نیازمند تجربه و مهارت بالایی میباشند ، در بازسازی و دکوراسیون اداری نسبت به دکوراسیون منزل باید فاکتورها و اصول و قواعد بیشتری را رعایت و در نظر گرفت برای مثال یک فضای اداری باید در عین رسمی بودن و داشتن نظم و استانداردهای خود باید برای کارمندان و همچنین ارباب رجوع جذاب و گیرا باشد که هم بتواند پرستیژ برند و شرکت را معرفی کند و هم به گونه ای باشد که کارمندان که ساعات زیادی را در این محیط سپری میکنند دچار خستگی و زدگی نشوند و محیطی گرم و دلنشین را تجربه کنند .

 

طراحی و اجرای آلاچیق

 

ویلا ، روف گاردن ، محوطه و لندسکیپ

با توجه به نیاز روزافزون انسان ها به آرامش فضاها و محیط های سبز و خانه های بیرون شهری ، طراحی و اجرای ویلاهای روستایی ، روف گاردن ها و بام های سبز و طراحی محوطه و لندسکیپ بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است . دنیای ماشینی و پرسرعت امروز نوع بشر را به سمت افسردگی و عدم رضایت از زندگی کشانده است ، با این وجود معماری توانسته است در بهبود زندگی انسان مدرن گام هایی اساسی و محکمی بردارد که از نمونه های آن ایجاد دوستی و ارتباطی نزدیک تر با طبیعت است که در ویلاها ، روف گاردن ها و محوطه های طراحی شده تحقق میابند . شرکت ساختمانی و معماری هیرادانا با دانش و تجربه بالا در این امور و در اختیار داشتن تیمی مجرب و کارآزموده از طراحان ، معماران ، مهندسین و تکنسین های اجرایی توانسته است پروژه های موفق زیادی را در زمینه های ویلاسازی و طراحی و اجرای روف گاردن و لندسکیپ در سطح کشور را طراحی و اجرا کند .

 

سایر مطالب پیشنهادی شرکت هیرادانا


استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

طراحی کلینیک زیبائی

طراحی و اجرای ویلای دوبلکس در شیراز

 

 

 

 


شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 – 22172068

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

 

پایان مطلب


 

لینک های مرتبط 


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید