عکاسی و تصویربرداری 360 درجه در املاک و صنعت ساختمان 1

در این مطلب می خوانیم که چطور با عکاسی 360 درجه و تور مجازی می توانیم کسب و کار خود را رونق دهیم؟ اجرای حرفه ای تور مجازی، چطور موجب جذب مشتری و مخاطب بیشتر برای توسعه کسب و کار ما میشود ؟

محتوای 360 درجه هنوز برای جهانی که تحت سلطه تصاویر مسطح 2 بعدی است بسیار جدید است. و این تکنولوژی کمک بسیار زیادی برای تصویربرداری و عکاسی معماری و دکوراسیون داخلی کرده ست.

عکس و فیلم 360 درجه، فرصت خوب و راهی مناسب برای ارائه یک کسب و کار و در نتیجه درآمدزایی خوب، خصوصا در برای بهتر نمایش دادن  املاک و پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی میباشد.

تور مجازی خانه های لوکس

امروزه تقاضا برای تولید محتوای دیجیتالی، بیشتراز پیش بوده و لزوم ارائه و استفاده از آنها اهمیت ویژه ای برای رقابت در بازارآنلاین و بهبود کسب و کارها دارد، و بله ، این شامل محتوای 360 درجه و تورهای مجازی نیز میشود.

تور مجازی یک روش عالی برای نشان دادن موقعیت فیزیکی کسب و کار به میلیون ها نفرمشتری بالقوه ، و ترغیب آنها به بازدید واقعی و یا جهت صرفه جویی در وقت و انرژی و بازدید مجازی عمل میکند.

چنانچه به آن از دید یک صاحب کسب و کار نگاه کنید، هدف اصلی همه مشاغل، بهبود بازاریابی و در نتیجه بالا بردن فروش و سود حاصل از آن میباشد؛ بیشتر مشاغل هر ساله مبلغ قابل توجهی را برای تهیه فیلم و عکس تبلیغاتی و در جهت بازاریابی بهتر کسب و کار خود و جذب مشتریان جدید، سرمایه گذاری میکنند… و تور مجازی 360 درجه نیز یکی از راه های انجام این کار است و در برخی موارد و مشاغل، میتواند به عنوان بهترین راه کار بازاریابی و جذب مشتری، مورد استفاده قرار بگیرد.

فیلمبرداری 360 درجه

به این مثال ساده توجه کنید…

دو کسب و کار یکسان که برای جذب مشتری همسان رقابت میکنند، به عنوان نمونه دو شرکت فعال در زمینه اجرای پروژه های لوکس معماری را در نظر بگیرید، یکی از این شرکتها، از خدمات تور مجازی 360 درجه شگفت انگیزی از محیط و امکانات شرکت در وب سایت خود دارد ، و دیگری نه.

کدام شرکت علاقه و اشتیاق بیشتری  در جذب مخطاب ایجاد می کند؟ مطمئنا کسب و کاری که از امکانات محتوای 360 درجه بهره برده و نه فقط در جذب مشتری از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت شرکت و بلکه با کسب امتیاز رنکینگ بالاتر در موتورهای جستجو و شانس بالاتر دیده شدن…

خدمات تور مجازی 360 درجه

تورهای مجازی همچنین می توانند به عنوان تنها جایگزین بازدیدهای حضوری از اماکن، که به دلایلی مختلف مثل دوری مسافت، عدم امکان شرکت در مراسمی که تنها یک بار برگزار میشوند و حتی شرایط همه گیری بیماری و ترجیح بر عدم بازدید حضوری و غیره، ارائه و استفاده شوند.

از محتوای 360 درجه اعم از عکس، فیلم، تور مجازی مبتنی برعکس و یا تور مجازی ویدیویی میتوان در شرایط مختلف و بسته به نوع کسب و کار استفاده کرده و به بهترین نحو از مزایای هر یک بهره برد.

به عنوان مثال:

  • عکاسی 360 درجه برای معرفی و نمایش کلی تنها یک مکان ثابت که نیازی به پیمایش ندارد نظیر یک گالری و یا مغازه وغیره…
  • فیلم 360 درجه برای معرفی اماکن دارای حرکت و تجربه زنده از حال هوای مکان مورد نظر…
  • تور 360 درجه مبتنی بر عکس برای معرفی املاک، مستغلات و پروژه های معماری با قابلیت پیمایش درون تور و بازدید موقعیتهای مختلف ملک…
  • تور مجازی 360 درجه مبتنی بر ویدئو برای اماکنی نظیر پارکها، باشگاه های ورزشی و تجربه زنده همراه با پیمایش آزادانه میان موقعیتهای مختلف.

با توجه به نامحدود بودن نوع استفاده از محتوای 360 درجه و امکان تلفیق همه مدیومهای آن (عکس، فیلم و تور) و نیز دسترسی به تجهیزات، لوازم و تکنولوژیهای به روز، میتوان نتیجه گرفت که استفاده از این ابزار، نقش مهمی در بازاریابی هر چه بهتر کسب و کارهای مختلف ایفا مینماید.


تور مجازی بهترین نوع تبلیغات در عصر امروز است. شما می توانید به همراه تور مجازی، پلان کامل و سه بعدی و قابل پیمایش از ملک خود را به نمایش بگذارید.


ما در این مجموعه، تلاش میکنیم با روشهایی نوین و در عین حال ساده و کاربردی، و با استفاده از بهترین تجهیزات و تکنولوژی های به روز، در جهت جلب رضایت شما، فعالیت نماییم.

پایان مطلب


لینک های مرتبط

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید