11 سبک در کابینت آشپزخانه به جز شیکر 1

11 سبک در کابینت آشپزخانه به جز شیکر

اگر سبک شیکر را دوست ندارید باید بدانید انواع در برای کابینت آشپزخانه وجود دارد، از جمله تخت، لمینت رنگی، تخته چوبی، دستگیره دار و غیره. در اینجا با معرفی انواع درب ها انتخاب را برای شما راحت تر می کنیم. 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید هزینه طراحی کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت ساز در تهران باشید می‌توانید درخواست طراحی کابینت ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

در تخته ای

در این سبک که به سفارش شخصی ساخته شده درها مانند تخته های قدیمی پنل دار هستند که جنس ام دی اف بوده و می توانید رنگ مورد علاقه خود را برای آن به کار ببرید. دستگیره ها هم با آن همخوانی دارد.

کابینت آشپزخانه

در خام

تخته های این در به صورت تخته های خام هستند. می توانید یک تخته بزرگ خریداری کرده و آنها را برش دهید. 

 

در مات و گلاسه

آیا دوست دارید کابینت براق یا تخت داشته باشید؟ در این آشپزخانه هر دوی این موارد را کنار هم میبینید. روکش گلاسه کابینت خاکستری ور را منعکس کرده و درهای خاکستری-آبی مات هم به سبک کلی کابینت می آیند. می توانید برای میز غذاخوری هم همین چوب را به کار ببرید تا فضا یکدست و تمیز شود. 

 

کابینت توس

چوب توس رفته رفته برای کابینت محبوب تر می شود و از آنجایی که از چوب اضافی استفاده شده مقرون به صرفه هم هست. می توانید کابینت های خود را از این چوب بسازید و رنگ نارنجی و لمینت را باهم ترکیب کنید. 

جزئیات رنگی و چسب در کنار روکش لمینت و پیشخوان این کابینت را زیباتر می کند.

 

ترکیب سنتی و معاصر

می توانید کابینت سنتی و معاصر را باهم ترکیب کنید. روکش های چوبی تیره را با گلاسه کرده و برای برخی از درها از چوب خام استفاده کنید. در این صورت فضای مدرن و سنتی باهم ادغام می شوند.

161113970360080a7799433 main

 

دو رنگ

کار دیگری که می توانید برای کابینت ها انجام دهید ترکیب دو رنگ است. به این صورت که برای کابینت های ردیف بالا و پایین از دو رنگ متفاوت استفاده کنید. دستگیره و جزئیات را هم به همین صورت انتخاب کنید.

 

در تخت

این پنل های تخت و شیک هیچ دستگیره و جزئیاتی ندارند. در این صورت با دیوار و کف یکدست شده و فضای گرافیکی جالب پدید می آورد. بدون دستگیره بودن کابینت ها هم فضا را تمیز و خلوت نشان می دهد.

 

دستگیره خاص

علاوه بر درهای تخت کشویی می توانید دستگیره های خاص هم انتخاب کنید. دستگیره های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. همچنین می توانید از نجار بخواهید با کندن چوب و حفره توخالی دستگیره ایجاد کنند.

 

سبک روستایی

حتما به مناطق روستایی رفته و کابینت های قدیمی و روستایی را دیده اید. این کابینت های درهای شلوغ و پرجزئیاتی دارند. به این صورت که تخته ها افقی و عمودی روی هم نصب می شوند. این سبک در برای کمد هم استفاده می شود و می توانید با یک رنگ روشن پاستلی کابینت را زیباتر کنید. 

 

کابینت تیره

یکی دیگر از کارهایی که می توانید با کمک آن کابینت های خاص داشته باشید این است که رنگ کابینت را تیره انتخاب کنید. کابینت های تخت با رنگ تیره زیبا هستند. همچنین می توانید دستگیره عمودی کشیده انتخاب کنید که کابینت را شیک تر نشان دهد. 

 

 


پایان مطلب


لینکهای مفید و مرتبط با این مطلب

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید