3 فاکتور مهم در انتخاب تیم تخریب ساختمان

اگر ساختمانی دارید که میخواهید آن را تخریب کرده و آپارتمان سازی کنید کار تخریب ساختمان خود را به ما (تیم تخریب ساختمان اسدی) بسپارید. در زمینه تخریب ساختمان یکی از مهمترین دغدغه های شما علاوه بر قیمت مناسب برای تخریب ، زمان و چگونگی تخریب ساختمان خواهد بود.

خاک برداری

خاک برداری یکی از مراحل ابتدایی ساخت ساختمان بعد از خراب کردن ساختمان قبلی می باشد. هدف از خاک بردای ایجاد پی و فوندانسیون مستحکم در برابر فشار ناشی از سازه و همچنین خطراتی مانند زلزله می باشد. قیمت خاک برداری بستگی به نوع خاک و میزان خاک برداری دارد که تیم اسدی با حضور در محل ، قیمت خاک برداری را بصورت منصفانه تعیین خواهد کرد.

 

تیم تخریب اسدی در هر سه زمینه به شما اطمینان لازم از بهترین ها را خواهد داد که در ادامه به این 3 مورد می پردازیم :

 

  1. قیمت تخریب ساختمان

اصلا نگران هزینه تخریب ساختمان خود نباشید !! چون ما ضایعات شما را خریداریم و فروش ضایعات باقیمانده از ساختمان شما بخش عمده ای از هزینه تخریب ساختمان شما را جبران میکند. ضایعات به دو بخش سبک و سنگین تقسیم بندی می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس سایت تخریب ساختمان مراجعه کنید.

2. زمان لازم برای تخریب

زمان لازم برای برای تخریب ساختمان بستگی به روش تخریب و بسیاری از پارامترهای دیگر مانند متراژ ساختمان دارد و از چند روز شروع شده و تا حداکثر یک ماه میتواند ادامه داشته باشد.

3. چگونگی تخریب ساختمان

تخریب ساختمان در تهران و شهرهای بزرگ معمولا به روش دستی از بالا به پایین انجام می شود که این روش در مطلب چگونگی تخریب ساختمان کاملا توضیح داده شده

همچنین در سایت takhreeb.ir میتوانید عکس های جذاب و فیلم های تخریب ساختمان در تهران و خارج از کشور را ببینید و اطلاعات خود را افزایش دهید

3 فاکتور مهم در انتخاب تیم تخریب ساختمان

ابزار تخرییب ساختمان

در تخریب ساختمان به روس دستی ابزاری مانند پتک ، کلنگ ، چکش برقی و دستگاه کرگیری بتن مورد استفاده قرار می گیرد. و در تخریب ساختمان به روش مکانیکی ماشین آلاتی مانند بیل مکانیکی ، گوی تخریب ، کاترها (بتن بر ، آسفالت بر) مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در کشورهای اروپایی از روبات تخریب ساختمان نیز استفاده می کنند. این ربات تخریب سازه که در کشور سوئد ساخته شده ، بر اساس فشار آب کار می کند.

تخریب ساختمان با لودر

از روش های متداول تخریب ساختمان ، تخریب ساختمان با لودر می باشد. تخریب ساختمان با لودر تنها زمانی استفاده می گردد که زمین مورد نظر متروکه بوده و یا ساختمانی در مجاورت آن وجود نداشته باشد و یا اینکه مشکلی برای ساختمان های مجاور بوجود نیاید . در صورتی که بتوان از مصالح ساختمان مجدداً استفاده نمود باید به صورت اصولی تخریب انجام شود. در صورتی که احتمال صدمه دیدن ساختمان های مجاور وجود داشته باشد باید نکات ایمنی را رعایت نمود.

 

محدوده خدمات تخریب ساختمان 

تیم تخریب ساختمان اسدی با چندین سال سابقه در حوزه های تخریب ساختمان در تهران و سراسر نقاط کشور، خاک برداری ، گود برداری ، خرید ضایعات در خدمت عزیزان می باشد. تخریب ساختمان در تمام نقاط و مناطق شمال ، شرق ، جنوب و غرب تهران همراه با رعایت مقررات و اصول صحیح تخریب ساختمان انجام می شود . شعار ما در تخریب ساختمان در تهران و سایر نقاط کشور است : کار خوب و سریع مشتری بیشتری برای ما جذب خواهد کرد.

 

—————————————-

شماره تماس : اسدی 09126610185

—————————————-

آدرس پیج آپارات ما :

www.aparat.com/afshin.asghari

 

 


پایان مطلب


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید