40 ایده ی برتر در بازاریابی حرفه ای صنعت ساختمان 1

ایده های جدید و خلاقانه برای بازاریابی در کسب و کارهای ساختمانی

بازاریابی حرفه ای برای شرکت های ساختمانی وابسته به ایجاد ارتباط با مشتری ها به صورت آنلاین و آفلاین است. در بسیاری از حالت ها، یافتن مشتری نیازمند داشتن یک شبکه ی استوار از مشتری های گذشته است که در یافتن مشتری های جدید به شما کمک می کنند. اما شما هم چنین می توانید به یافتن مشتری های جدید در بخش صنعت ساختمان با استفاده از تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و آگهی های منتشر شده در دنیای مجازی نیز بپردازید. برای کمک به شما برای استفاده از این روش ها و سایر استراتژی ها، ما در مجله اینترنتی بسپارمگ، به ایده های جدید و خلاقانه در بازاریابی مشاغل ساختمانی در این جا خواهیم پرداخت.

یکی از متداولترین شیوه های بازاریابی در صنعت ساختمان، محتواسازی ست. می توانید از طریق تولید محتوا در سایت خود یا با خرید رپورتاژ آگهی در سایت های مرتبط، از این روش بسیار عالی، برای جذب مخاطبین هدفمند خود استفاده کنید.

در این جا +40 ایده ی برتر بازاریابی ساختمان، از افراد صاحب نظر برای شما لیست شده است:

به یک گروه مرتبط ساختمانی بپیوندید و یا یک گروه مکمل هم ایجاد کنید

بهترین راه برای موفقیت در تلاش های بازاریابی شما در پیوستن به یک گروه ساختمانی است. این گروه ها مانند  زیرساخت هایی هستند که می توانند ارتباطات دارای کیفیت بالا را برای موفقیت کاری شما فراهم کنند. این موضوع به خصوص در بخش صنعت ساختمان به دلیل ایجاد ارتباطات و اعتبار برای شرکت شما موثر واقع خواهد بود. علاوه بر این گروه های صنعتی به اعضای خود اجازه ی انتشار آگهی ها و بازاریابی را با هزینه ای کم و یا به طور رایگان می دهند.

ایده های جدید در صنعت ساختمان

رسانه های اجتماعی خود را به خوبی مدیریت کنید.

همه ی ما می دانیم که رسانه های اجتماعی چقدر مهم هستند. اما آیا شما از پلتفرم خود با تمام ظرفیت استفاده می کنید؟ شما می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و با فعال نگه داشتن رسانه ی اجتماعی مورد استفاده ی خود با افراد متخصص در ارتباط باشید. این افراد برای شما محتواهایی بسیار عالی را برای انتشار در فضای مجازی فراهم خواهند آورد. این رسانه های اجتماعی می توانند فیسبوک، توییتر و یا اینستاگرام باشند. این متخصصان تولید محتوا هم چنین به بررسی عملکرد صفحه های شما در فضای مجازی می پردازند. با این کار شما همواره از نحوه ی عملکرد خود آگاه خوهید بود. برای این کار به مشورت با افراد آگاه در این زمینه پردازید.

بازاریابی شبکه ای

به همراهی با مشتری ها و دنباله روی از پیشروان این صنعت بپردازید.

یک راه ساده اما به طور معمول نادیده گرفته شده برای بازاریابی در مشاغل ساختمانی دنبال نمودن پیشروان این بازار در کنار مشتری ها می باشد. بسیاری از پیمانکاران مشغول به انجام کارهای روزمره بوده و معمولا سرشان شلوغ است. در این زمان ممکن است شما فرصت های بزرگی را از دست بدهید. شما باید دنباله رو پیشروان این صنعت باشید. از طرف دیگر باید به دنبال مشتری های خود باشید و موقعیت و وضعیت آن ها را چک کنید تا ببینید آیا می توانید حتی پس از اتمام کار ساختمانی به آن ها کمک بیشتری بکنید.

مشتری ها تحت تاثیر تماس شما پس از اتمام کار قرار خواهند گرفت و این به پیشرفت شغلی شما کمک خواهد کرد. اگر مشتری ها از کار شما راضی باشند، شما می توانید از آن ها بخواهید تا مشتری های جدیدی را معرفی کنند. یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به شما در برنامه ریزی برای ارتباط بهتر با مشتری ها در هر زمانی کمک کند. با این برنامه ریزی ها شما می توانید همواره سرویس های بهتری را برای مشتری های خود فراهم کنید.

روی کار خود تمرکز کنید

از یک زاویه ی دیگر می توان گفت که شرکت های مهم ساختمانی روی انجام یک پروژه ی خاص و مهم تمرکز می کنند که می تواند مربوط به ملک های شخصی افراد در یک خیابان پر ترافیک، ساخت مدرسه های خاص، یا انجام کارهای ساختمانی در شهرهای بزرگ باشد. با انجام بهینه ی این پروژه ها، شرکت های ساختمانی قادر به مذاکره با مشتری های جدید در ارتباط با شرایط کاری خود هستند، و می توانند به آن ها بگویند که در بازار صنعت ساختمان شناخته شده هستند. و در حال اتمام پروژه های بزرگی هستند. با این کار یافتن مشتری های جدید بسیار آسان تر خواهد بود.

از نرم افزارهای بازاریابی ایمیل استفاده کنید

بازاریابی از طریق ارسال ایمیل انبوه

ایمیل راهی مفید برای فراهم کردن داده های مورد نیاز برای مشتری های موجود می باشد. هم چنین مشتری های احتمالی هم می توانند با ایمیل به اطلاعات بیشتری در مورد شما دست پیدا کنند. آن ها می توانند به شما اعتماد کنند و شما را به عنوان متخصص  برای پروژه های خود انتخاب کنند. نکته ای که من می خواهم به آن اشاره کنم در ارتباط با استفاده از ایمیل های بازاریابی ساختمانی مناسب برای جلب توجه مشتری ها و کسب اعتماد آن ها می باشد. با پرداخت مبلغی در ماه شما قادر به استفاده از نرم افزارهای بازاریابی با ایمیل برای کسب و کار ساختمانی خود خواهید بود. این شامل ابزاری برای شروع کمپین های جدید با ایمیل و ارسال خبرهای جدید می باشد. ارسال خودکار ایمیل می تواند به شرکت شما در انجام کارها در بازاریابی ساختمانی کمک کند.

با شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی ارتباط برقرار کنید

پرسودترین مصالح ساختمانی

از دیدگاه سئو، یکی از بهترین راه ها برای تقویت یک کسب و کار و شرکت ساختمانی کوچک، با استفاده از رتبه بندی و با به کار گیری کلمات کلیدی است. برای این کار می توانید با شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی ارتباط برقرار کنید و در صورتی که آن ها دارای رتبه بندی مناسبی هستند، از آن ها درخواست لینک برای شرکت خود بنمایید. بسیاری  تولیدکنندگان مصالح ساختمانی لیستی از شرکت هایی که از آن ها مصالح ساختمانی می خرند را در صفحات سایت خود دارند. یک ایمیل برای آن ها بفرستید و بگویید که ما از مصالح شما خریداری می کنیم، آیا نام ما در لیست خریدران مصالح موجود در سایت شما وجود دارد؟ اگر چنین نیست ما را هم به لیست خریداران در صفحات وبسایت خود اضافه کنید. (سئو چیست؟)

تجربه ی حضور در نمایشگاه ها

غرفه نمایشگاهی

یک راه توصیه شده برای بازاریابی که می تواند مشتری های زیادی را جذب کند، تماس با نمایشگاه های مرتبط با صنعت ساختمان می باشد. این یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای شما است. یکی از مهم ترین مزایای این کار در این است که طبقات مختلفی از مردم با نیازمندی های مختلف به سمت شما خواهند آمد. بعضی از آن ها ممکن است به دنبال زیبا بودن دکوراسیون داخل ساختمان باشند. یا به دنبال تاسیسات مدرن و یا مانند آن باشند. برای همین شما باید به خوبی تلاش کنید تا توجه آن ها را جلب کنید. چالشی که در این جا وجود دارد شاید در هزینه ی زیادی است که برای تماس با نمایشگاه ها وجود دارد. اما اگر شما به برگشت سرمایه ی خود با جذب مشتری اعتماد دارید، می توانید در نهایت سود بیشتری هم به دست آورید.

به کسانی که پیشقدم شده و با شما تماس می گیرند توجه بیشتری داشته باشید

کسانی را که با شما تماس گرفته و با شناختی که از شما دارند می توانند بهترین آگهی ها از شبکه های اجتماعی و پژوهشی را برای شما فراهم کنند هدف قرار دهید. مشتری هایی که با شما تماس می گیرند 28 درصد بیش از دیگر مشتری ها که تماس نمی گیرند پول خرج می کنند. وقتی کسی با شما تماس می گیرد به این معنی است که او خواهان تعامل با شما است و به ارزش شما پی برده است. بازاریابان فعال در صنعت ساختمان از داده های موجود در زمینه ی تماس های گرفته شده با آن ها می توانند به هدف خود در یافتن بهترین مشتری ها زودتر برسند. وقتی کسی با شما تماس می گیرد، اگر او یک فرد پیشرو در بازار صنعت ساختمان است با توجه به این مطلب کمپین های جدیدی را با هزینه های کمتر می توانید به راه اندازید.

بازار خود را گسترش دهید و به یافتن مشتری های جدید که مانند مشتری های پیشرو هستند روی آورید. تماس گیرندگانی را که در بازار پیشرو نیستند و یا با دیدن کمپین ها به سمت شما آمده اند را جدا کنید تا بتوانید بهتر مشتری های مهم و پیشقدم را پیدا کنید.

خود را به سالخورده ها معرفی کنید

افراد دارای سنین بالا را می توان یافت که خواهان ماندن در خانه های قدیمی خود هستند. شما می توانید به تعمیر و اصلاح خانه های آن ها هم بپردازید. جاهایی مانند سقف پوش ها، پله ها، بالابر ها، آشپزخانه و حمام از محل هایی هستند که می توان برای بهبود و یا تعمیر آن ها اقدام کرد. شما می توانید برای آن ها ایمیل بفرستید و یا از فیسبوک استفاده کنید. پیشنهادهای خود را از این راه برای آن ها بفرستید. شاید بتوانید آن ها را به عنوان مشتری های جدید برای شرکت خود جذب نمایید.

به تمام تماس ها پاسخ دهید

هیچ راهکار بازاریابی ها نمی تواند به خوبی عمل کند، اگر شما در پاسخ دادن به تماس ها خوب عمل نکنید. نزدیک به نیمی از تماس ها به مشاغل کوچک بدون جواب باقی می ماند. این امر تمام تلاش ها برای بازاریابی را دچار شکست خواهد کرد. فرصت های زیادی در این زمان از دست خواهند رفت. علاوه بر پاسخ دادن به تماس ها به آنالیز آن ها در جهت بهبود تصمیم گیری ها مبادرت نمود.

برند خود را توسعه دهید

برندسازی در صنعت ساختمان

من با دو شرکت ساختمانی کار کرده ام. از موفق ترین ایده های بازاریابی که آن ها در افزایش درآمد خود داشته اند، ایجاد یک برند یوده است. آن دو شرکت از زمان خود استفاده و روی ایجاد یک برند سرمایه گذاری کردند. و با  طراحی یک لوگو سعی در رقابت با دیگران نمودند. در طی یک مدت کوتاه و شاید بگوییم یک شبه شرکت تغییر کرد. با این کار، آن ها موفق به جذب مشتری های خوبی شدند. و حالا می توان حس کرد که آن ها دارای اعتماد به نفس بیشتری در مورد شرکت خود و جهتی که در آینده باید در آن قدم بردارند شده اند. (برندینگ چیست)

اسپانسر یک تیم ورزشی شوید

بیشتر وقت ها، یک مدرسه ی محلی، سازمان، یا یک گروه اجتماعی وجود دارد، که به عنوان مثال دارای یک تیم ورزشی برای کودکان است و نیاز به یک اسپانسر دارد. به آن ها پیشنهاد بهبود اوضاع تیم را با قرار دادن لوگوی خود در محل تیم بدهید. اگر شما داری پرسنل کافی برای یک تیم برای خود هستید، شما می توانید یک تیم بزرگ هم داشته باشید. می توانید از فرصت های موجود، برای یک رقابت با نشاط با مشارکت شرکا و مشتری ها بهره ببرید. به یاد داشته باشید که این رقابت ها را به رقابت های سالانه که شما اسپانسر آن ها هستید تبدیل کنید.

(سایت بسپار هم ، برای رشد و توسعه کسب و کار خود، از وجود اسپانسرهای معتبر و مرتبط با حوطه صنعت ساختمان، بهرمند شده)

آگهی های هدفمند منتشر کنید

یکی از اشتباه هایی که من در بازاریابی ساختمانی می بینم این است که در این بازاریابی ها شرکت ها سعی دارند تا خود را هر چیزی برای هر کسی معرفی کنند. اگر بیل بورد، صفحه ی اصلی و یا صفحات ورودی شما تنها دارای لیستی از خدمات ارائه شده توسط شما است، شما هم تفاوتی با شرکت های دیگر در این راه ندارید. مردم یک شرکت ساختمانی را فقط به دلیل این که او هرگونه خدماتی را ارائه می کند به یاد نخواهند سپرد. اما آن ها شرکتی را که یک سرویس خاص را برای مشتری ها فراهم می کند به خوبی به خاطر خواهند سپرد. ثبت و انتشار آگهی های ویژه و هدفمند می تواند برای شما مشتری های بیشتری را به دنبال داشته باشد. پس از لیست کردن تعداد زیادی خدمات برای مشتری ها در صفحات ورودی خود اجتناب ورزید.

برای مثال، اگر من بخواهم به نوسازی طبقه ی همکف بپردازم، و شرکت شما به من بگوید که آن را در 10 روز انجام می دهد و کیفیت کار را هم به من نشان بدهد، ممکن است من دیگر آگهی شما را نادیده بگیرم. من به عنوان مشتری جذب شرکت شما خواهم شد. و شاید بتوانید حدس بزنید که در دور بعدی که ما نیاز به ساخت یک ساختمان داریم، شما گزینه ی مدنظر ما برای انتخاب از بین شرکت ها خواهید بود.

به خیریه ها کمک کنید. (مشارکت مستمر در سازمان های خیریه)

توصیه ی من این است که یک خیریه ی محلی را برای این کار انتخاب کنید. می توانید ایده های جدید در صنعت ساختمان و مهارت های ساختمانی خود را در این زمان مورد استفاده قرار دهید. می توانید از پرسنل خود در روز های کاری برای این امر استفاده کنید. می توانید به روزنامه های محلی در مورد اتفاقی که قرار است بیفتد پیشاپیش اطلاع بدهید تا به پوشش خبری آن بپردازند. آن ها می توانند گزارش گران خود را برای پوشش این که چطور شرکت شما به پشتیبانی از جامعه می پردازد به محل مورد نظر بفرستند.

پس از آن به یک مصاحبه ی خبری بپردازید. داستان هایی مانند این می تواند در بین بسیاری از کانال ها و شبکه های محلی بازتاب داشته باشد. این نیت خیرخواهانه ی شما در کنار بازتاب ان در رسانه ها  می تواند ترافیک زیادی را برای سایت شما به همراه داشته باشد. این می تواند در آینده ی نزدیک به افزایش رتبه ی شما در گوگل در بین شرکت های ساختمانی در منطقه ی فعالیت شما بیانجامد. و شما می توانید قراردادهای بیشتری در زمینه ی فعالیت های ساختمانی با دیگران ببندید.

مطمئن شوید که سایت شما حرفه ای به نظر می رسد

مهم نیست که بازاریابی شما چقدر خوب باشد، یک وبسایت غیر حرفه ای می تواند به اعتبار شما آسیب وارد کند و مشتری های جدید را فراری دهد. یک وبسایت حرفه ای نشان می دهد که شما به خوبی به شرح خدمات خود پرداخته اید. این وبسایت می تواند با بیان فعالیت های قانونی شما به بازاریابی آنلاین شما کمک کند. هم چنین به شما امکان نشان دادن بهترین پروژه های ساختمانی که اجرا کرده و یا در حال اجرا هستید را می دهد. حتی می توانید وبسایت هایی پیدا کنید که با مقدار کمی پول به شما دومین های رایگان هم می دهند.(البته زیاد توصیه نمیشود) و از آن ها به عنوان یک ابزار پر قدرت برای بازاریابی در صنعت ساختمان استفاده کنید.

در محل ساخت و ساز خود از سازه های موقت استفاده کنید

بسیاری از مشتری های ما از سازه های موقت استفاده می کنند. از بزرگ ترین مزایای سازه های موقت امکان استفاده از آن ها برای معرفی خود است. شرکت های ساختمانی می توانند از این سازه های موقت برای معرفی خود در طول زمان ساخت و ساز استفاده کنند. اگر ساخت و ساز برای دو سال ادامه پیدا می کند، شرکت های ساختمانی با این روش برای دو سال دسترسی به یک ابزار برای انتشار آگهی های بازاریابی دارند. تصور کنید که شما به جای استفاده از سازه های موقت قصد استفاده از بیلبورد برای انتشار آگهی داشته باشید و این که چه میزان هزینه باید برای آن پرداخت کنید.

محتوایی تولید کنید که بتوان با ویکی پدیا آن را پیدا کرد.

ما تصمیم راهنمایی برای دادن جزئیات مربوط به نوع خاصی از دریل را داشتیم. پس از انتشار راهنمای مورد نظر، ما آن را به ویکی پدیا تحویل دادیم که به سرعت پذیرفته شد.این راهنما در حال حاضر به طور مداوم ترافیک زیادی را دریافت می کند. بیشتر این ترافیک تبدیل به فروش برای شرکت ما می شود. داشتن یک محتوا که ویکی پدیا آن را نشان دهد به معنی قابل اعتماد بودن شرکت شما بوده و به مشتری ها سیگنال می دهد تا به شما اعتماد بیشتری کنند.

به لینک ایده تولید محتوا مراجعه کنید.

از بازاریابی مستقیم با ایمیل استفاده کنید

کلید بازاریابی ساختمان در استفاده از چیزهایی مانند پست کاردهای بزرگ یا ایمیل های دارای اولویت است که مشتری ها به آن ها نگاه می کنند. برای این کار شما نیاز دارید تا به ارسال هدفمند ایمیل حداقل برای سه بار در طول شش هفته بنمایید تا ببینید که تاثیری روی بازاریابی شما دارد یا خیر. اما چرا برای سه بار؟ به این فکر کنید که کجا هستید و چه زمانی ایمیل خود را چک می کنید. شاید در آشپزخانه باشید و یا در جای دیگر مشغول کاری باشید. وقتی سه بار یک ایمیل برای شما فرستاده می شود، نهایتا یک بار می ایستید و کارهای خود را متوقف می کنید تا ایمیل را چک کنید.

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

یک کار جالب که من همواره آن را توصیه می کنم اجرای یک کمپین در شبکه های اجتماعی برای افراد دارای خانه در شهرهای هدف می باشد. من این کمپین ها را تا به حال داشته ام و در ان ها به مخاطبان گفته ام که برای تخمین هزینه ی بهبود وضع خانه های آن ها به طور رایگان آماده هستم و حتی برای پنج نفر اول که درخواست ارزیابی هزینه ی بازسازی ساختمان منزل خود را نموده اند یک جایزه هم در نظر گرفته ام. این یک راه خوب برای معرفی شرکت خود در شهر محل فعالیت است و می تواند باعث به اشتراک گذاری این کمپین توسط کاربران شبکه های اجتماعی هم بشود.

توجه: سایت بسپار، در شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام، به معرفی کسب و کارها، از طریق معرفی خدمات یا محصولات به صورت آموزشی، استقبال میکند و آنرا به صورت رایگان در شبکه اینستاگرام خود منتشر می کند / به لینک زیر مراجعه بفرمائید.

خود را با یک لوگوی خاص به دیگران بشناسانید

داشتن یک لوگوی شخصی برای یک برند می تواند قسمت عمده ای از راه را برای شناساندن برند به مردم را طی کند. می توانید لوگوهای موفق زیادی را در این زمینه به یاد بیاورید. شما هم می توانید به خلق یک لوگوی خاطره انگیز و پر قدرت با استفاده از طراحان لوگو بنمایید. این امر با هزینه ی کمی می تواند اتفاق بیفتد. می توانید نمونه هایی از لوگوهای موفق را هم در فضای مجازی ببینید. اهمیت لوگو در برندسازی

نظرات مشتری ها را جویا شوید

با توجه به این که پروژه های ساختمانی زمان زیادی را برای اتمام خود نیاز دارند، یک ایده برای بازاریابی این است که از دیدگاه های مشتری ها آگاه شوید. و از سوی دیگر مشتری های راضی از عملکرد شما ممکن است از شما در پروژه های آتی هم بهره ببرند. شما باید به این امر توجه کافی بنمایید. مشتری های راضی می توانند مشتری های آینده ی شما را هم بیشتر کنند. پاتفرم هایی مانند yelp دستورالعمل های خاص خود را درباره ی این که چه طور شما می توانید نظرات دیگران را جویا شده و آن را پست کنید برای شما فراهم کرده اند. پس شما می توانید یک پرینت آن ها را در این پلتفرم ها قبل از اقدام به جویا شدن نظر مشتری ها مطالعه کنید.

هم چنین باید مطمئن شوید که به هر دیدگاه منفی به نحو مناسب و فوری جواب بدهید تا مشاجره ی بین شما با مشتری به خوبی حل شود. زیرا که این بهترین روش برای نشان دادن این امر است که شرکت شما پاسخگوی نیازهای مشتری ها بوده و هر کاری که در توان خود دارد برای رضایت آن ها انجام خواهد داد.

سعی کنید از مخاطبان خاص گوگل بهره بگیرید

گوگل اخیرا ابزار خاصی را با نام custom intent audiences برای کاربران فراهم نموده است. این ابزار به آگهی دهنده ها این امکان را می دهد تا کاربران وب را با بنرهای بازرگانی و ویدئوهای مرتبط بر اساس سرچ های گوگل هدف قرار دهد. ما همواره به مشتری های خود توصیه می کنیم تا از این ابزار برای بهبود کار خود در کنار سئو و google AdWords استفاده کنند. اما در هر صورت این ابزار کمتر برای آن ها شناخته شده است و همان طور که گفتیم به خوبی می تواند برای هدف قرار دادن مشتری ها مورد استفاده قرار گیرد.

برای معرفی کسب و کار ساختمانی خود، یک داستان موفق ایجاد کنید

با کارهایی که با مشتری های مختلف در بخش ساختمان انجام داده ایم، داستان های موفق خیلی به ما کمک می کند. یک شرکت می تواند با یک مشتری خوشحال از خدمات دریافتی مصاحبه کند و در مورد پروژه و خروجی های ان صحبت کند. سوال هایی مانند این که آیا پروژه در زمان مقرر تمام شده است و موارد مانند آن می تواند برای شما یک داستان موفق را برای ارائه دادن به دیگر مشتری ها فراهم کند.

جواب این گونه سوال ها می تواند برای قرار دادن آن در سایت شرکت مورد استفاده قرار گیرد. یک تصویر از ساختمان تمام شده هم در این زمان می تواند به این داستان اضافه شود.

بعضی از مواقع می توان از این داستان ها به عنوان رپورتاژ در سایت های دیگر و مرتبط با صنعت ساختمان، ضمن معرفی خدمات خود، موجب محتواسازی های موثر و لیجاد لینک های اثربخش کرد از این موضوع قال نشوید

انتشار آگهی در مورد فناوری های مورد استفاده توسط مشتری ها

به جای توصیه ی روش های بازاریابی سنتی و راه کارهای آن و یا حتی بازاریابی رسانه ای، ما ترجیح می دهیم تا از بازاریابی ساختمانی با استفاده از فناوری ها استفاده کنیم. ایده های پیشین مورد استفاده در زمینه ی فناوری شامل استفاده از اپلیکیشن های موبایل، محصولات تاچ اسکرین، بلوتوث و این گونه موارد بود.

اخیرا شرکت ما در تاکتیک های جدیدی در این مورد برای سازندگان خانه در کانادا از نوآوری های جدیدی استفاده شده است. ما در حال حاضر به ساخت محیط های چهار بعدی و پنج بعدی با استفاده از فناوری های VR و AR پرداخته ایم. که برای شرکت های ساختمانی به منظور جذب مشتری ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

از یک رسانه برای معرفی پروژه ی خود استفاده کنید

برای جلب توجه رسانه ها، استفاده از روشی برای انتشار اخبار در مورد پروژه ی شما، می تواند مفید واقع شود. ما به شما پیشنهاد استفاده از یک رسانه در این راه را می کنیم. با افرادی که با توجه به تخصصی که در امر انتشار اخبار مرتبط با پروژه ی شما دارند، می توانند اخبار مربوط به رسانه ی شما را برای هزاران سایت، ژورنالیست و مرکزخبری بفرستند.

از محتواهای DIY (کارهای دست ساز) استفاده کنید که به سرعت انتشار می یابند

وقتی در حال تلاش برای تولید محتوا برای ساختمان بودم، موفق به این کار با استفاده از سایت هایی مانند آپارت و PINTEREST شدم. تولید ویدئوی خوب می تواند به شما هم در این راه کمک زیادی بکند. می توانید از Pinterest هم در شرکت خود برای انتشار محتوا استفاده کنید.

این می تواند شانسی برای شما به منظور نشان دان مهارت شما در بهبود محتوا به صورتی ساده باشد. توانایی بیننده های این محتواها در این سایت ها، در اشتراک آن ها، بیش از آن است که به توان در مورد آن صحبت کرد. در انتهای هر ویدئوی خوب که در این زمان تولید کرده اید می توانید مشتری یا کاربر را به واکنش با بیان جملاتی مانند با این شماره تماس بگیرید، یا سایت ما را ببینید، تشویق کنید.

موبایل را فراموش نکنید

شما باید از یک تمپلیت سازگار با موبایل برای سایت خود استفاده کنید. این تمپلیت می تواند زیبا، کارا و ساده برای استفاده باشد. وبسایت شما نباید به گونه ای باشد که کارهای شما را به خوبی به مشتری ها عرضه نکند. این امر باعث می شود آن ها فکر کنند شما به آن ها اهمیتی نمی دهید.

سعی کنید گوگل،review ها را هم نشان بدهد

از مشتری های فعلی و قبلی خود بخواهید تا دیدگاه های خود را در وبسایت شرکت بنویسند. برای نشان دادن این review ها (نقد و بررسی ها) در کنار نتایج گوگل برای صفحات سایت شما، از تگ ها استفاده کنید. داشتن این دیدگاه ها در کنار نتایج سرچ برای شرکت شما می تواند در انتخاب شما توسط مشتری ها بسیار موثر باشد.

به نقشه ها و بهینه کردن آن ها توجه کنید

وقتی یک مشتری به دنبال شرکت می گردد، او به طور آنلاین در فضای مجازی به جست و جوی شرکت ساختمانی می پردازد. آن ها برای یافتن شرکت ها در هر پلتفرمی ممکن است از لیست های موجود در نقشه های آن پلتفرم استفاده کنند. شما باید در هر زمان تا آن جایی که امکان دارد به بیان جزئیات موقعیت شرکت خود بپردازید. این جزئیات شامل آدرس، وبسایت، عکس ها، خدمات و موارد دیگر می باشد. پس از پایان این کار می توانید از یک کمپین برای بیان نظرات مشتری ها برای لیست کردن نقشه استفاده کنید. این امر می تواند به افزایش اعتماد به شرکت با دارا بودن یک رتبه  بالاتر که به عنوان مثال با 1000 دیدگاه به وجود آمده منجر شود و آینده ی بهتری را در زمینه ی جذب بیشتر مشتری برای شرکت فراهم کند.

ایده های خلاقانه بازاریابی

از یک بلاگ استفاده کنید

هر کسی در کار ساختمان می تواند از یک بلاگ برای دادن اطلاعات در مورد خود استفاده کند. اطلاعاتی در مورد انواع پروژه هایی که روی آن کار می کند. مشتری ها در این صنعت خیلی جست و جو می کنند تا به گزینه ی مناسب برسند و بلاگ می تواند بخشی از برنامه ریزی شما باشد که با کمکی که با اطلاعات فراهم شده ایجاد می کند می تواند مشتری های بیشتری را جذب کند. مثال: بسپارمگ

از سرویس های گوگل ادز استفاده کنید

یکی از چیزهایی که گوگل برای شما فراهم کرده است سرویس محلی گوگل ادز می باشد. این ابزار نوعی از بازاریابی مبتنی بر سرچ است که شما باید برای قرار گرفتن بر بالای دیگر آگهی ها برای آن پول پرداخت کنید. می توان با این سرویس به معرفی خود به مشتری ها پرداخت و شماره ها و وبسایت شرکت ها را آسان تر پیدا کرد.

برای رتبه ی بهتر در لیست های موجود در گوگل با استفاده از این ابزار، شما باید تا اطلاعات به روزی را در این صفحه ها بارگذاری کنید. از طرف دیگر باید به مشتری ها و کاربران به خوبی پاسخ داده و دیدگاه های آن ها را هم به خوبی منعکس کنید.

32. از وبینارها برای افراد تحصیلکرده استفاده کنید

روی داده های مفیدی که به درد مخاطبان می خورد تمرکز کنید. حتی اگر این مخاطبان هیچ وقت مشتری شما نشوند. می توانید وبینارهایی برای افراد برای بیان داستان هایی در مورد صنعت ساختمان داشته باشید. این وبینارها لزوما در مورد تشویق مخاطبان به خرید محصولات و خدمات ما نمی باشد.

33. از کویزها و محاسبه گرهای انلاین استفاده کنید

یک تاکتیک هم استفاده از کوئیزهای آنلاین و محاسبه گرها می باشد. ما در  حال حاضر از آن ها برای یک مشتری استفاده می کنیم. ما در این راه از استفاده از ماشین حساب ها بهره می بریم تا به ارتقای ads ها در فضای مجازی بپردازیم. در این کوئیز کاربر چند سوال می پرسد و جواب خود را از طریق ایمیل دریافت می کند. بر حسب سوال هایی که پرسیده می شود، نتایج مختلفی به دست می آید که می تواند توسط ایمیل برای او فرستاده شود.

34. با ارائه ی خدمات مشتریان عالی به مشتری های بیشتری برسید

یافتن کسانی که در یک پروژه به بهترین نحو عمل می کنند چندان هم سخت نیست. اما باید گاهی خود شما بر سر پروژه حاضر شوید و با دیگران حرف بزنید. این کار هزینه ی برای شما ندارد. این یکی از بهترین بازاریابی ها برای شرکت شما خواهد بود. شاید حرف زدن با مشتری ها و رفتن بر سر پروژه وقت شما را بگیرد اما ارزش آن را دارد. این امر به جلب مشتری های جدید در اثر جلب رضایت مشتری های فعلی، و توصیه ی آن ها در کانار افزایش اعتبار شما منجر خواهد شد.

35.از رسانه های تصویری بهره بگیرید

در پایان روز بسیاری از مردم به تماشای برنامه های تلویزیونی می پردازند. هر شرکتی نمی تواند در این برنامه ها خود را معرفی کند. اما هر شرکتی می تواند از راه تلفن های همراه خود را به مردم معرفی کند. اگر تصویرهایی را با ویدئوهای کوتاه دو دقیقه ای در مورد داستان یک خانواده و این که چرا شما را انتخاب کردند و در نهایت نحوه ی تمام شدن پروژه ی آن ها تهیه کنید، با ارسال ان از طریق ایمیل و یا در رسانه های اجتماعی می توانید به بازاریابی بهتر شرکت خود با این ویدئوها و به اشتراک گذاری ان ها در پلتفرم های مختلف کمک کنید.

امروزه بازاریابی ویدئویی یا همان ویدئو مارکتینگ نقشه بسیار مهمی در بازاریابی صنعت ساختمان ایفا می کند

36. سایت خود را برای سرچ های محلی بهینه کنید

سایت خود را نادیده نگیرید. سایت نیاز به بهینه سازی دارد تا محتوای آن برای سرچ های محلی بهینه شود. کلمات کلیدی محلی، آدرس شما، و شماره تلفن باید در این سایت به خوبی قرار داده شده باشد. اگر تیمی دارید تا به شما کمک کند می توانید حضور خود را در فضای آنلاین تقویت کنید. حتی می توانید کسب و کار خود را روی گوگل مپ ثبت نمائید تا مشتریان محلی، خیلی آسان و سریع به شما دسترسی داشته باشند.

37. اطلاعات محلی را برای کمپین با استفاده از ایمیل جمع آوری کنید

به عنوان یک شرکت کوچک، جامعه ی محلی شما به منزله ی شریان خون برای شما می باشد. علایق، نیازها، و عادت های خرید آن ها می تواند بخشی از یک بازاریابی با ایمیل برای شما باشد. سعی کنید تا این داده ها را به دست آورده و در لیست ایمیل خود برای کمپین هایی که دارای ارزش بیشتری هستند استفاده کنید. منابع آزاد، تخفیف ها، نکات و گزارش ها می توانند برای شما نقطه ی خوبی برای شروع باشند.

38. در یک دایرکتوری خود را لیست کنید

وقتی یک فرد دارای خانه به دنبال شرکت ساختمانی می گردد، ممکن است از سایتی به سایت دیگر سر بزند. اما در بیشتر مواقع ممکن است آن ها به سایتی مراجعه کنند که متعلق به شرکت های ساختمانی نیست. آن ها ممکن است به سایت هایی که لیستی از شرکت های ساختمانی را در منطقه ی مورد نظر فراهم کرده اند مراجعه کنند. برای همین شما هم باید سعی کنید تا در این لیست ها حضور داشته باشید تا از موقعیت بهتری برای انتخاب توسط مشتری ها بهره مند شوید.

39. برگزاری مراسم و جشن های ویژه مشتریان

یک مراسم شام و نوشیدنی را برای مشتری های قبلی آماده کنید. آن ها را تشویق به آوردن دوستان شان در این مراسم بنمایید. در یک مورد از این مراسمات، در یک شرکت از میان 32 نفر دوست که همراه مشتری های قبلی آمده بودند، 26 نفر قرارداد های مربوط به پروژه های مختلفی به ارزش 464 هزار دلار را با شرکت امضا کردند.

مشاغل جدید در صنعت ساختمان

40. تصویربرداری با هلی شات

برای شرکت های ساختمانی استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین می تواند ارزان تر و سریع تر از هواپیمای سرنشین دار و نقشه بردارها باشد. می توان با استفاده از آن ها به دنبال نمودن پروژه ها و میزان پیشرفت آن ها پرداخت. این هواپیماها می توانند تصویرهایی با جزئیات بیشتر برای پروژه های دارای مقیاس بزرگ و برای به دست آوردن نتایج روشن تر فراهم کنند.

مشاغل جدید در صنعت ساختمان

نکته ی پایانی:ایده های بازاریابی ساختمانی

بازاریابی در صنعت ساختمان مجموعه ای از تلاش های آنلاین و آفلاین برای ایجاد ارتباط  با مردم و تبدیل آن ها به مشتری های شرکت می باشد. این کار به صورت آفلاین و با تجربه های مثبت مشتری ها آغاز می شود. این بازاریابی بعد به صورت آنلاین ادامه می یابد و با جست و جو برای یافتن مشتری های جدید در دایرکتوری های اینترنت، سایت های مربوط به reviewها، موتورهای جستجو و با رسانه های اجماعی دنبال می شود. برای موفقیت بیشتر در کار ساختمانی خود، از این نکات و نکات اضافی گفته شده در بالا به بهترین نحو بهره ی کافی را ببرید.

کپی از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.


پایان مطلب


لینک های مرتبط

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید