درب استیل بهترین انتخاب برای درب ورودی ساختمان می باشد 1

 

یکی از مهم ترین بخش های هر ساختمان که امنیت را برای شما فراهم می آورد، درب ورودی می باشد. درب ورودی ساختمان می تواند از متریال های مختلف با طرح و ابعاد متنوع تولید شود. از انواع درب ورودی می توان به درب استیل، درب چوبی و درب آهنی اشاره نمود. ما در این مقاله سعی داریم شما را با مشخصات و مزایای درب های استیل و انواع آن ها آشنا سازیم. 

 

درب ورودی استیل

درب های استیل را می توانید به عنوان درب ورودی ساختمان نصب نمایید. این درب ها دارای مقاومت بالایی هستند و هم می توانند امنیت لازم را فراهم آورند و بر خلاف سایر درب ها می توان از این محصولات سال ها بدون تغییر در ظاهر آن ها استفاده نمود. در ساخت درب های استیل از ورق های استیل ضد زنگ استفاده می شود و این امر موجب می شود که در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و نورخورشید بسیار مقاوم بوده و تغییر شکل ندهند. این درب ها را می توانید برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید و فقط به ساختمان های مسکونی خلاصه نمی شوند. راشا درب، درب امن و راسان درب از معتبرترین تولید کنندگان درب استیل در ایران می باشند. برای مشاهده محصولات درب استیل کلیک کنید.

کاربرد درب های استیل

همان طور که اشاره شد درب های استیل را می توانید در مکان های مختلف نصب نمایید. از عمده مصارف این درب ها می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب استیل مغازه و فروشگاه
  • درب لابی
  • درب بالکن و راه پله
  • درب ضد سرقت استیل
  • درب ورودی(درب حیاط و درب نفررو پارکینگ)

درهای استیل با استفاده از لوله استیل و یا پروفیل استیل ساخته می شوند و از جمله درب هایی هستند که هرگز زنگ نمی زنند و به طور کلی به سرویس و نگهداری کمتری نیاز دارند. این درب ها را می توانید در ابعاد مختلف سفارش دهید، درب استیل تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه از انواع مختلف این درب بر حسب سایز می باشند. 

مدل درب ورودی استیل

جدید ترین مدل های درب ورودی استیل

اگر بخواهیم محبوب ترین مدل در استیل را به شما معرفی کنیم، باید به درب استیل طلایی اشاره نماییم. همان طور که از نام این درب مشخص است در تولید آن از ورقه های استیل طلایی استفاده شده است که موجب زیبایی این محصولات می شود. پس زیبایی در عین حال مقاومت باعث افزایش فروش درب های استیل طلایی شده است اما ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که قیمت درب های استیل طلایی از سایر مدل ها بالا تر و گران تر می باشد.

قیمت درب استیل

یکی از مهم ترین فاکتورهای برای خرید هر محصول، قیمت آن می باشد. باید بدانید قیمت درب استیل نسبت به سایر درب ها گران تر می باشد اما مقاومت و عدم نیاز این درب ها به تعمیر و سرویس موجب می شود، خرید درب ورودی استیل در دراز مدت برای شما به صرفه باشد. ممکن است درب ارزان قیمت را برای ساختمان خود تهیه نمایید اما پس از مدتی استفاده این درب ها بدون شک دچار خرابی خواهند شد و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. هزینه خرید و تعمیر تدریجی این درب ها از هزینه خرید درب استیل بیشتر است و طول عمر آن ها بسیار کمتر از محصولات استیل می باشد. بهتر است بدانید درب های استیل تنها درب های موجود در بازار هستند که می توانید بدون هیچ نگهداری سال ها از آن ها استفاده نمایید. پس با اندکی تامل در می یابید که خرید درها استیل در دراز مدت صرفه اقتصادی دارد در عین حال که شما محصولی مقاوم و لوکس را خریداری می کنید. ظاهر زیبای این درب ها می تواند تاثیر بسزایی در نمای ساختمان شما داشته باشد. از عوامل موثر در قیمت درب های استیل می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. ابعاد درب
  2. نوع طراحی
  3. نوع کاربرد
  4. یراق الات نصب شده در درب
  5. نوع ورقه های استیل استفاده شده در ساخت درب
  6. نوع شیشه وچوب استفاده شده در درب

لیست قیمت تقریبی انواع درب استیل در سال 1400

مدرب دربقیمت تقریبی به تومان (تک لنگه و دو لنگه)
در ضد سرقت استیلاز 8,000,000 تا 24,000,000
درب مغازهاز 8,000,000 تا 16,000,000
درب ورودی ساختماناز 9,000,000 تا 18,000,000
استیل طلاییاز 11,000,000 تا 22,000,000
استیل شیشهاز 8,000,000 تا 23,000,000
استیل چوباز 70,000,000 تا 19,000,000

متذکر می شویم که این قیمت ها حدودی می باشد و بسته به ابعاد درب و نوع یراق آلات متغییر است.

درب استیل ویلایی

درب های استیل که برای ساختمان خود تهیه می کنید باید با نما و دکوراسیون ساختمان شما همخوانی داشته باشد. این درب ها ظاهری بسیار زیبا برای خانه های ویلایی ایجاد می کنند. یکی از دلایلی که درب های استیل، محبوب ترین مدل های درب ورودی ویلا ها می باشند این است که ویلاها در کشور ما معمولا در مناطق با آب و هوای مرطوب و پر بارش ساخته شده اند و همین امر صاحبان ویلاها را ترغیب می کند تا دربی تهیه نمایند تا در این شرایط آب و هوایی مقاوم باشد و یکی از بهترین گزینه ها درب استیل ویلایی می باشد. این درب ها در بدترین شرایط آب و هوایی هم دارای مقاومت بود و به هیچ وجه زنگ نمی رنند و دچار تغییر شکل و یا افت کارایی نمی شوند.

درب استیل مغازه

همان طور که اشاره شد از این درب ها می توانید به عنوان درب فروشگاه ها و مغازه ها هم استفاده نمایید. درب های استیل از محصولات لوکس و مقاوم بازار هستند. مقاومت و امنیت این درب ها را زمانی می توانید بهتر درک کنید که متوجه بشوید از این درب ها در فروشگاه های طلا فروشی استفاده می شود. برای ساخت درب طلا فروشی ها هم زمان از ورقه های استیل و شیشه های ضد گلوله استفاده می شود. تا به هیچ وجه راه نفوذی برای سارقین به داخل مغازه وجود نداشته باشد. جنس شیشه این درب ها بسته به درخواست مشتری می توان از انواع شیشه سکوریت ساده و یا ضد گلوله باشد که البته استفاده از شیشه های ضد گلوله موجب افزایش قیمت درب خواهد شد.

مدل درب ورودی استیل

مدل درب ورودی استیل

 

مزیت درب های استیل

این درب ها یکی از بهترین گزینه ها برای نصب به عنوان درب ورودی ساختمان می باشند. برای دلیل این امر هم می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب های استیل هرگز زنگ نمی زنند و دچار تغییر شکل نمی شوند.
  • این درب ها دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند.
  • نظافت آن ها بسیار ساده است و نیاز به نگهداری و سرویس ندارند.
  • عایق بسیار مناسبی برای حرارت و صوت می باشند.
  • نصب آن ها بسیار ساده است.
  • تنوع بسیار بالای طرح
  • مقاومت و امنیت این درب ها مثال زدنی است.

بعضی قیمت بالای این درب ها را از معایب آن می شمارند ولی با کمی تامل در می یابید این قیمت برای دربی که به هیچ وجه دچار خرابی نمی شود و نیاز به تعمیر پیدا نمی کند و دارای طول عمر بالایی نیز می باشد بسیار مناسب بوده و خرید آن  کاملا به صرفه است.

درب استیل ضد سرقت

یکی از درب های ساختمانی که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و معماران و صاحبین ساختمان ها  تمایل دارند این درب ها را برای ساختمان خود تهیه نمایند، درب ضد سرقت است. درب های ضد سرقت در طرح ها و جنس های مختلف تولید می شوند. اما اگر بخواهیم مقاوم ترین و امن ترین درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم باید از درب استیل ضد سرقت یاد کنیم. این درب ها در طرح های مختلف در بازار موجود می باشند و با نصب آن ها هم از زیبایی و هم از امنیت این درب ها بهره مند می شوید. مهم ترین وجه تمایز درهای ضد سرقت با سایر درب های ورودی در قفل آن ها می باشد که بسیار باکیفیت و مقاوم بوده. قفل های ضد سرقت دارای زبانه های فولادی هستند که حتی در مقابل برش و اسید نیز مقاوم می باشند.

 


پایان مطلب


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید