هر آنچه از دنیای ابزار می خواهید 1

ابزارچی | هر آنچه از دنیای ابزار می خواهید

همان طور که می دانید فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سرتاسر کشور در زمینه ارائه محصولات مختلف از جمله ابزارآلات فعالیت دارند؛ با این وجود آشنایی با یک فروشگاه آنلاین معتبر که به عرضه انواع و مدل های مختلف ابزارآلات می پردازد می تواند برای هر خریداری جالب و کاربردی باشد. لذا ما در این مقاله قصد داریم شما را با فروشگاه اینترنتی ابزارچی که در زمینه خرید اینترنتی انواع و مدل های مختلف ابزارآلات فعالیت دارد آشنا کنیم. این مرکز فروش آنلاین با سابقه بالایی که در زمینه فروش ابزارآلات دارد، با ارائه محصولات با کیفیت و با طول عمر بالا و تکیه بر اصل مشتری مداری توانسته است به جایگاه ویژه ای در زمینه فروش اینترنتی ابزارآلات دست یابد.

 

معرفی فروشگاه اینترنتی ابزارچی

ابزارچی یک فروشگاه اینترنتی آشنا و معتبر بوده که با هدف عرضه مستقیم ابزارآلات در بازار رقابتی ابزار ایران تأسیس شده است. این مرکز فروش در قالب وبسایت ابزارچی به مشتریان و خریداران خود این اطمینان را می دهد که می توانند تمامی محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت عالی و طول عمر بالا خریداری کنند. این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را بر پایه اصل مشتری مداری و اصالت کالا در اختیار خریداران قرار می دهد و یک بستر سالم و مفید را برای آنها ایجاد می کند تا بتوانند با آگاهی کافی و اطمینان خاطر لازم به سفارش ابزارآلات مورد نظر خود بپردازند. این مرکز فروش را می توان جزء بهترین و قویترین عاملیت های فروش برند های معروفی چون رونیکس، آنکور، توسن، ان ای سی، بوش، سوماک و غیره دانست.

همچنین این مرکز سعی دارد محصولات خود را با قیمتی منصفانه و اخذ کمترین میزان سود در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد. با این کار فرصت خدمت رسانی به درصد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور فراهم می شود و حس رضایتمندی بیشتری نیز در آنها به وجود می آید. فروشگاه ابزارچی هم اکنون در بازار ابزار تهران واقع در حسن آباد دایر است و شما با اخذ تماس و هماهنگی قبلی می توانید جهت خرید مستقیم ابزارآلات اقدام نمایید. این فروشگاه محصولات خود را با تنوع بالا  در اختیار خریداران قرار می دهد که در ادامه این بخش به معرفی و بررسی بیشتر این دسته بندی ها خواهیم پرداخت.

 

تماس با ابزارچی

دسته بندی های عرضه ابزار در ابزارچی

این فروشگاه همواره سعی دارد دامنه گسترده ای از ابزارآلات را در لیست فروش اینترنتی خود بگنجاند تا بتواند جوابگوی نیاز تمام مشتریان در سراسر کشور باشد. لذا در ادامه این بخش قصد داریم به طور مختصر به معرفی دسته بندی ابزارآلات ارائه شده در این مرکز بپردازیم.

ابزار و تجهیزات بارگیری در ابزارچی
از جمله ابزارآلات و تجهیزات باربری که در این مرکز عرضه می شود می توان به سیم بکسل، تسمه نقاله، جک دنده، تیفور، انواع جرثقیل برقی، مگنت، استاکر، جرثقیل دستی، جک پالت، زنجیر و اتصالات، پایه‌های چرخ‌دار باسکول دیجیتال، پولیفت، وینچ برقی، وینچ بکسلی و غیره اشاره کرد.

ابزار صنعتی در ابزارچی

  • ابزار صنعتی بنزینی (ژنراتور، چکش ضربه‌ای بنزینی، اره بنزینی و غیره)
  • ابزار صنعتی برقی (دستگاه جوشکاری، دریل شارژی، کمپرسور هوا، فرز برقی و غیره)
  • ابزار صنعتی بادی (میخکوب بادی، جغجغه بادی و پولیشر بادی و غیره)

 

ابزار برقی و شارژی در ابزارچی

  • مدل‌های مختلف مینی فرز، سنگ فرز پولیش، سنگ فرز آهن و غیره.
  • مدل‌های مختلف پیکور، چکش بتن کن، دریل بتن کن و غیره.
  • مدل‌های مختلف دریل ساده، شارژی، نمونه‌ بردار، گیربکسی، همزن، چکشی، ستونی و مگنت.

 

ابزار دستی در ابزارچی

  • مدل‌های مختلف جعبه‌ابزار پلاستیکی، فلزی و کیف‌ ابزار و غیره.
  • مدل‌های مختلف انبر قفلی، انبر دم ‌باریک، انبر پرچ، انبر سیم‌چین و غیره.
  • مدل‌های مختلف آچار بکس، فرانسه، شلاقی، آلن، تخت و رینگی و غیره.
  • مدل‌های مختلف پیچ‌گوشتی دو سو، چهارسو، ستاره‌ای و فازمتری و غیره.
  • مدل‌های مختلف پتک و چکش تمام لاستیکی، تمام فلزی، ژله‌ای، کله انبری، دسته چوبی و غیره.

 

 

ابزار اندازه‌گیری در ابزارچی

  • میکرومتر
  • کولیس
  • ساعت اندیکاتور

ابزار و تجهیزات ایمنی در ابزارچی

  • لباس کار (لباس سرتاپا، شلوار مخصوص، پیش‌بند، کاپشن، جلیقه و غیره)
  • کفش ایمنی (اغلب از جنس چرم هستند)
  • کلاه ایمنی (سبک و با قابلیت گردش هوا)
  • دستکش ایمنی (نئوپرین، وینیل، چرمی، لاتکس، آلومینیومی، نیتریل و غیره)
  • عینک ایمنی (برای جوشکاری‌ها، برش آهن‌آلات و غیره)
  • گاگل و شیلدهای ایمنی (برای کارگاه‌های با فناوری لیزر، برای جوشکاری و غیره)
  • کمربند ایمنی در ارتفاع(کاربرد در نصب نما و نورپردازی خارجی، شیشه‌شویی برج‌ها و غیره)
  • رسپیراتور (ماسک ایمنی با قابلیت پوشش تمام صورت)
  • ماسک‌های تنفسی (محافظت در برابر آلاینده های محیطی)
  • گوشی‌های ایمنی (گوشی‌های خلبانی، هدفونی، داخل گوشی و غیره)

خرید ابزارآلات از فروشگاه ابزارچی

این فروشگاه اینترنتی ابزارآلات علاوه بر عرضه مدل های مختلف این محصولات سعی دارد اطلاعات درست و مفیدی را در زمینه آشنایی با ویژگی ها و کاربردهای آنها در اختیار کاربران و خریداران قرار دهد. همچنین این مرکز اصالت تمام کالاهای خود را تائید و تضمین می کند تا خریداران بتوانند با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایند. هیچ محدودیتی برای خرید از این فروشگاه وجود ندارد و خریداران با مشاهده دسته بندی های مختلف ابزار در این وبسایت می توانند به تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه دست یابند. علاوه بر آن ابزارچی این امکان را به شما می دهد تا انواع ابزارآلات را به صورت عمده نیز خریداری نمایید. در آخر برای آشنایی بیشتر با این وبسایت فروش می توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید:

 

https://abzarchi.com/

 

نحوه خرید ابزار از ابزارچی

متقاضیان و خریداران ابزارآلات می توانند محصولات مورد نیاز خود را به دو روش خرید حضوری و آنلاین از این مرکز خریداری نمایند.

خرید حضوری

خریداران می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه ابزارچی، پس از مشاهده محصول مورد نظر و مقایسه آن با معیارهای مد نظر خود، با خیالی آسوده آن را خریداری نمایند. این مرکز هم اکنون در شهر تهران، خیابان امام خمینی، میدان حسن آباد، پاساژ فجر، طبقه همکف پلاک 64 واقع است.

خرید آنلاین

شما مخاطبان و خریداران ابزارآلات می توانید محصول مورد نظر خود را به آسانی و از طریق وبسایت ابزارچی خریداری نمایید. این مرکز اینترنتی با ارائه دامنه وسیعی از ابزارآلات، به همراه مشخصات و قیمت آنها، قصد دارد یک تجربه خرید موفق و با اطمینان خاطر را برای متقاضیان خود فراهم کند.توانید با مراجعه به وبسایت ابزارچی، محصول مورد نظر خود را در انواع، مدل‌ها و برندهای مختلف پیدا کرده و بعد از مقایسه آنها با یکدیگر، گزینه بهتر و مقرون به صرفه تر را انتخاب نمایید و ثبت سفارش کنید. برای ثبت سفارش، پس از مشاهده محصول کافی است آن را در سبد خود قرار داده و سپس به بخش تکمیل خرید وارد شوید. در این بخش قبل از اقدام به پرداخت وجه می توانید در صورت وجود از کد تخفیف خود استفاده نمایید و تخفیفات این مرکز بهره مند شوید. سپس به صفحه انتخاب روش ارسال محصول هدایت می‌شوید که شما در این بخش می توانید یکی از روش های ارسال با باربری، تیباکس و پیک موتوری (ویژه تهران) را انتخاب نمایید.

 

 


پایان مطلب


 

مطالب پیشنهادی و مرتبط با این مطلب

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید