از کجا ویلا بخریم؟ (راهنمای خرید ویلا از کردان، تهراندشت و اطراف کرج)

خرید ویلا کردان، تهراندشت و اطراف کرج به نظر شما کدامیک مناسب تر هستند؟ همه ی ما دوست داریم برای آخر هفته ها یا تعطیلات ویلایی داشته باشیم تا بدور از آلودگی، دود و شلوغی مدتی رو استراحت و تفریح کنیم. شما به علت کرونا نمی توانید به هرشهری مسافرت کنید یا در هر هتل یا مسافرخانه ای اقامت داشته باشید. پس در نتیجه بهتر است ویلایی در اطراف کرج خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

 

خرید  بهترین ویلا کردان، تهراندشت و اطراف کرج در سایت ویلارو

زمانی که صحبت از خرید ویلا در اطراف کرج می شود بهترین انتخاب خرید ویلا کردان و تهراندشت می باشد. همان طور که می دانید استان البرز مدتی است تبدیل به یک استان جداگانه از تهران شده است و شهرستان های صنعتی فراوانی را در خود جای داده است. از طرف دیگر کارخانه های زیادی نیز در این شهرستان ها راه اندازی شده اند. همین امر موجب شده است کرج مانند گذشته یک منطقه ی خوش آب و هوا برای ییلاق و گذران تعطیلات محسوب  نشود. از این رو اهالی این استان برای فرار از آلودگی و شلوغی به سمت روستاها و مناطق اطراف کرج مهاجرت می کنند. کردان و تهراندشت دو منطقه ی توریستی و گردشگری در مسیر اتوبان کرج – قزوین می باشند. کردان در یک سمت اتوبان قبل از شهر جدید هشتگرد قرار گرفته است. موقعیت تهراندشت نیز درست روبه روی کردان در سمت دیگر اتوبان می باشد. کردان و تهراندشت هر دو از مناطق خوب ییلاقی استان البرز می باشند.

 

خرید ویلا کردان و آشنایی با این منطقه

کردان یک منطقه ی کوهستانی با آب و هوای دلپذیر محسوب می شود با خرید ویلا کردان می توانید اوقات خوشی را در تعطیلات سپری کنید و از آب و هوای مطلوب و بدور از آلودگی این منطقه بهره مند شوید. این منطقه کوهستانی در فصول گرم سال پوشیده از درختان سرسبز و پر میوه ی بهاری می شود و در فصول سرد سال به ویژه در پاییزی که برگ های درختان تغییر رنگ میدهند بسیار زیبا و دیدنی می شود. چندین منطقه ی کردان اعم از اغشت، بانو صحرا، جلنگدار و … از مناطق خوب کردان به منظور خرید ملک محسوب می شوند. در کوه های کردان آثاری حاکی از تمدن بشری کشف شده است. رودخانه ی کردان یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد این رودخانه از سرچشمه رود کهار در ارتفاعات رشته کوه های البرز سرازیر می شود.

برای مشاهده آگهی ها و خرید بهترین ویلاها در کردان به لینک زیر مراجعه کنید:
https://villarogroup.com/villa-sale/kordan/

 

معرفی مناطق مختلف کردان

  •     اغشت: اغشت یکی از مناطق خوش و آب هوای کردان می باشد و دارای شهرک های ویلایی فراوانی با امکانات تفریحی و رفاهی است. یکی از جاذبه های این منطقه ساخت یک ویلا با سبک کلاسیک و انگلیسی می باشد که برای گردشگران جذاب است. البته این کاخ ویلا یا قلعه یک ملک خصوصی است که کسی داخل آن سکونت ندارد.
  •     بانو صحرا : این منطقه نیز یکی دیگر از مناطق نزدیک کردان با باغ های گردو، زردآلو و … می باشد. بیشترین جذابیت این منطقه به علت پلی است که بر روی رودخانه ی کردان قرار گرفته است.

یکی دیگر از جذابیت های منطقه ی کردان کرج،  باشگاه اسب سواری و کوهنوردی آن است چنان چه در این باشگاه عضو شوید می توانید با مربی کوهنوردی در طبیعت اطراف کردان به گردش بروید. باشگاه پرواز کردان دارای تجهیزات کاملی است که توسط آن می توانید بر فراز رشته کوه های البرز و منطقه ی کردان پرواز کنید.

 

خرید ویلا تهراندشت و آشنایی با این منطقه

برای خرید ویلا تهراندشت باید وارد یک دره ی سرسبز شوید آب و هوای تهراندشت برخلاف کردان معتدل می باشد. سرسبزی و مناظر زیبای طبیعت در تهراندشت بسیار بیشتر از کردان می باشد در تهراندشت کوچه باغ های فراوانی از درختان آلبالو، گیلاس، هلو و شلیل وجود دارد. این منطقه پر از سفره آب های زیر زمینی می باشد به نحوی که اگر عمق کمی از زمین را بکنید به آب خواهید رسید یکی از جاذبه های توریستی تهراندشت آب فراوان آن می باشد. در مناطق مختلف تهراندشت چشمه ها و رودخانه های فراوانی وجود دارد. برخی از مناطق معروف تهراندشت عبارتند از سرخاب، سهیلیه، عباس آباد و… قیمت زمین، باغ و ویلا در منطقه ی تهراندشت نسبت به کردان کمی پایین تر است زیرا کردان قدیمی تر و شناخته شده تر می باشد.
tehrandasht
برای مشاهده آگهی های مربوط به ویلا تهراندشت در سایت ویلارو به این لینک مراجعه کنید :
https://villarogroup.com/villa-sale/tehran-dasht/

 

معرفی مناطق مختلف تهراندشت

  •     سرخاب: منطقه سرخاب دقیقا در پایین ترین قسمت دره تهراندشت قرار گرفته است. به همین دلیل پرآب ترین منطقه ی تهراندشت سرخاب می باشد در سرخاب ویلاهای بسیاری با استخر روباز مشاهده خواهید کرد زیرا منابع تامین آب به آسانی وجود دارد. زمین های سرخاب بسیار حاصلخیز و مناسب برای کشاورزی و باغداری می باشد.
  •     سعیدآباد: یکی دیگر از مناطق حاصلخیز تهراندشت سعیدآباد می باشد. آب و هوای این منطقه در تابستان معتدل و در زمستان ها کمی سرد می باشد.
  •     زکی آباد: این منطقه نسبت به سایر مناطق تهراندشت کم آب تر می باشد و کشاورزی در این منطقه رونق ندارد. قیمت ویلا در این منطقه در مقایسه با سایر قسمت های تهراندشت بسیار پایین تر می باشد.
  •     آران: روستای آران در منطقه ی تهراندشت قرار دارد. در این روستا رودخانه ی پر آبی قرار دارد به همین جهت بسیاری از مردم روستای آران به کشاورزی و باغداری می پردازند. قیمت ویلا در این روستا نسبتا مناسب می باشد.

مکان های دیدنی در تهراندشت

در تهراندشت علاوه بر طبیعت زیبا و رودخانه های پرآب مکان های دیدنی بسیاری وجود دارد که عبارتند از:

  1. تپه سرخاب: این تپه مربوط می شود به دوران تیموریان و حدود 15 سال است که به عنوان آثار تاریخی ملی ایران به ثبت رسیده است.
  2. امامزاده اظهرالدین: این امامزاده یکی از بناهای مذهبی تهراندشت محسوب می شود. بسیاری از گردشگران و زائران در این بنای مذهبی به اقامه نماز می پردازند.
  3. تپه اسماعیل آباد شور قلعه: این تپه مربوط می شود به قرن پنجم تا قرن نهم هجری شمسی و حدود 18 سال است که به عنوان آثار تاریخی به ثبت رسیده است.
  4. موشلان تپه: تاریخ کشف این تپه مربوط می شود به 5000 سال پیش از میلاد مسیح، در این تپه سفال هایی با طرح و نقوش خاصی کشف شده است که اکنون در موزه ملی ایران قرار دارد.

برای خرید ویلا در تهراندشت، کردان و حومه کرج می توانید به گروه مشاورین ویلارو مراجعه کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

منبع : وب سایت ویلارو – مشاوره برای  خرید ویلاکردان و تهراندشت

 

 

لینک های مرتبط 


 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید