و راحتی در باشگاه ها با قفل دیجیتال آداک معرفی ویژگی قفل 1

امنیت و راحتی در باشگاه ها با قفل دیجیتال آداک+ معرفی ویژگی قفل باشگاهی

قفل هوشمند یکی از راه های برقراری امنیت برای ساختمان ها و مراکز اداری و سالن های ورزشی و باشگاه ها و … به شمار می آید.  این قفل ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند که هر کدام از آن ها با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که دارند آن ها را بهترین گینه برای استفاده و به کارگیری در مکان و محیطی خاص تبدیل می کند. به عنوان مثال قفل باشگاهی یکی از انواع مدل های قفل های هوشمند و دیجیتال است که همان گونه که از نام آن پیدا است به منظور استفاده در باشگاه ها و سالن های ورزشی کاربرد دارد. کیفیت و کارکرد قفل های دیجیتال و هوشمند باشگاهی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه نمود. به این منظور بهتر است آن را از یک برند و فروشگاه معتبر خریداری نمایید. 

برند آداک یکی از شرکت های واردات و فروش محصولات و تجهیزات هوشمند است که محصولات با کیفیت از تمامی برندهای مطرح و به روز دنیا نظیر وی لاک، کرانگ، کاداس و … را وارد و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و مواردی در خصوص قفل های دیجیتال برند آداک که سبب انتخاب شما برای باشگاه ها و سالن های ورزشی می گردد را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه مطالب این مقاله و به کارگیری آن در مواقع نیاز عملکرد بهتری در این خصوص داشته باشید.

1649020860624a0fbccb462 main

انتخاب و استفاده قفل های دیجیتال برند آداک برای باشگاه ها

برند آداک یکی از به روزترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده و واردات و فروش تجهیزات هوشمند و قفل های دیجیتال و هوشمند است. یکی از محصولات ارائه شده توسط این کمپانی قفل دیجیتال کمد باشگاهی است. باشگاه ها و سالن های ورزشی از جمله مکان هایی هستند که افراد به آن جا مراجعه می کنند تا در کمال آرامش و آسایش تایمی از روز را به ورزش کردن و ریلکس کردن بپردازند. اکثر این افراد به همراه خود لوازم شخصی و کیف و مدارک و … را به همراه دارند و در زمان ورزش کردن آن را در کمدهایی که در باشگاه ها برای آن ها تعبیه شده قرار می دهند. اما خیال آسوده و آرامش خیال آن ها نسبت به لوازم شخصیشان منوت به امنیت بالای این کمدها می باشد. قفل های باشگاهی برند آداک با امکانات و ویژگی هایی که دارند این امنیت و آرامش را به افراد می بخشند.

 قفل های هوشمند و دیجیتال آداک دارای تنوع بسیار بالایی بوده و در مدل ها و عملکردهای متفاوتی ساخته و تولید می شوند. از جمله این عملکردها می توان به کارت، اثر انگشت، رمز، مچ بند و …. اشاره نمود که هر کدام امنیت و ایمنی خاصی را برای کمدها به ارمغان می آورند. از ویژگی های این قفل های هوشمند و دیجیتال می توان به امنیت بالا، راحتی در استفاده، مدیریت ورود و خروج و کنترل از راه دور و … اشاره نمود. 

ویژگی قفل های دیجیتال باشگاهی برند آداک

قفل های هوشمند و دیجیتال باشگاهی از جمله قفل هایی هستند که دارای ویژگی ها و خصوصیاتی خاص و منحصر به فرد بوده که علاوه بر راحتی برای مشتریان امکان کنترل و برقراری امنیت توسط مدیریت را نیز ایجاد می نماید. از ویژگی های قفل های دیجیتال باشگاهی می توان به امکان تعریف شرایط مختلف برای افراد، کنترل ورود و خروج، امکان تعریف چند کارت یا مچ بند برای یک کمد، امکانات حذف اطلاعات ذخیره شده بر روی کارت، مچ بند و … در زمان گم شدن و برقراری امنیت برای کمد، دارای یک قفل مرکزی و به اصطلاح شاه کلید، امکان کنترل از راه دور و …. اشاره نمود. وجود بالاترین کیفیت و اصلی بودن تجهیزات و قفل های دیجیتال باشگاهی برای انتخاب و خرید منوت به انتخاب آن از یک شرکت معتبر است. آداک این امکان را در اختیار شما قرار داده تا با خیالی راحت بتوانید بهترین خرید را تجربه نمایید. در ادامه به بررسی برخی ویژگی های قفل های باشگاهی برند آداک می پردازیم.

امکان تعریف شرایط مختلف برای افراد

این ویژگی به آن معنا است که می توان برای هر کارت، مچ بند و اثر انگشت و … تعریف متفاوت با کارکردی متفاوت در نظر گرفت. به عنوان مثال تعریف عضویت دائمی، تعداد مهمان مجاز در هر روز، روز مجاز استفاده عضو از مجموعه، تعداد مجاز استفاده از مجموعه و یا شماره کارت برای اعضا در نظر گرفت و به این ترتیب هر کارت، مچ بند، رمز، اثر انگشت و … کارکردی متفاوت و خاص را می تواند انجام دهد.

امکان حذف اطلاعات ذخیره شده از روی کارت یا مچ بند 

یکی دیگر از ویژگی ها و خصوصیاتی که در قفل های باشگاهی دیجیتال وجود دارد، امکان حذف اطلاعات ذخیره شده در کارت و مچ بند و … است. این ویژگی این امکان را به افراد می دهد تا در صورت مفقود شدن کارت، مچ بند و … بتوانند با حذف اطلاعات ذخیره شده بر آن ها، امنیت و ایمنی را برای کمد و اتاق خود مجدداً برقرار سازند.

کنترل ورود و خروج

کنترل ورود و خروج یکی دیگر از ویژگی های قفل های دیجیتال باشگاهی  است که تحت نظارت مدیریت قرار می گیرد. این خصوصیت و مزیت سبب می شود تا از ورود افراد غیر مجاز و یا دسترسی این افراد به باشگاه و تجهیزات آن جلوگیری شود و به این گونه امنیت و ایمنی برای باشگاه برقرار گردد.

وجود قفل مرکزی و به اصطلاح شاه کلید

برای تمامی اتاق ها و تجهیزات و باشگاه در زمان و شرایط خاص یک قفل مرکزی وجود دارد و کنترل این قفل در دست مدیریت است و در مواقعی ضروری و مورد نیاز ، می تواند از این به اصطلاح شاه کلید استفاده نماید و این گونه امنیت را برای باشگاه برقرار سازد.

1649020835624a0fa3030f5 main

 

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم، قفل های دیجیتال و هوشمند از جمله قفل هایی هستند که با تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد بوده و امنیت و ایمنی خاصی را برای افراد به همراه دارند. 

برندها و شرکت های مختلفی اقدام به تولید و واردات این محصولات نموده اند اما برای آن که بتوانید بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت انتخاب و تهیه نمایید باید آن را از یک برند سرشناس و معتبر خریداری نمایید. برند آداک یکی از شرکت هایی است که با استفاده از نیروی کار ماهر و متخصص اقدام به تولید و واردات و فروش بهترین تجهیزات و قفل های هوشمند و دیجیتال از برندهای مطرح دنیا نموده است.

 شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها با کارشناسان شرکت آداک تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

 

 


پایان مطلب


 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید