جکوزی خانگی بهترین برند ها 1

کاربرد و مزیت استفاده از جکوزی خانگی

جکوزی خانگی از لوازم کاربردی در جهت رسیدن به سلامتی و تناسب اندام است. زندگی شهر‌نشینی و فرهنگ‌های رایج آن مانند بی‌تحرکی، نشستن‌های مداوم پشت میز، تغذیه ناسالم و… بیشتر افراد را به درد‌های عضلانی خصوصا کمردرد مبتلا کرده است. درمان این درد‌ها امروزه به یکی از چالش‌های بیماران و پزشکان تبدیل شده است.

 

بر این اساس راه‌های درمانی زیادی از جانب متخصصان یا افراد با تجربه برای پیشگیری و درمان این‌گونه بیماری‌ها پیشنهاد می‌شود. تجربه ثابت کرده استفاده از عناصر طبیعی مانند آب گرم از مؤثرترین شیوه‌های درمانی برای رفع درد‌های عضلانی و مفصلی بوده و هست.

جکوزی‌ مدرن‌ترین و هوشمندانه‌ترین وسیله‌ای است که تا به امروز برای بهره بردن از آب و قابلیت‌های درمانی آن ساخته شده است. در این مطلب شما را با جکوزی خانگی و ویژگی‌ها و مزایای این وسیله کاربردی و مدرن آشنا می‌سازیم. با ما همراه باشید…

 

از چشمه آب گرم تا جکوزی خانگی!

 استفاده از جریان آب گرم برای درمان بیماری‌ها و رسیدن به آرامش پیشینه‌ای قدیمی دارد. در گذشته بسیاری افراد برای مقاصد درمانی و یا تفریحی به چشمه‌های آب گرم رفته و از خواص آن استفاده می‌کردند. اما دسترسی به این مناطق برای اغلب افراد به‌راحتی امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل این‌گونه درمان‌ها اغلب نیمه‌کاره رها می‌شد.

در این بین برخی افراد به دنبال راهی برای شبیه‌سازی این چشمه‌های طبیعی مفید و درمان‌گر بودند. اختراع وان اولین گام برای رسیدن به این خواسته بود اما رضایت افراد را به‌طور کامل جلب نمی‌کرد.    

در سال ۱۹۱۵ برادران جکوزی وان‌هایی با قابلیت آب چرخان و ماساژ عضله‌های بدن اختراع کردند و این سرآغازی برای رسیدن به نمونه‌های امروزی شد. 

مطلب ییشنهادی : نحوه نصب جکوزی خانگی

جکوزی خانگی: سلامتی و آسایش در یک قاب

امروزه جکوزی به یکی از الزامات خانه‌های مدرن تبدیل شده است. بسیاری افراد هنگام خرید به دنبال چنین امکاناتی در خانه هستند. در گذشته‌ای نه‌چندان دور سیستم جکوزی فقط در استخر‌های عمومی دیده می‌شد و امکان راه‌اندازی چنین سیستمی خصوصا در خانه‌های آپارتمانی امکان‌پذیر نبود.

افرادی که با تجویز پزشک ملزم به آب‌درمانی بودند، باید با صرف هزینه زیاد و گاها طی مسافتی طولانی از جکوزی استخر‌ها استفاده می‌کردند. اما امروزه جکوزی خانگی کار را آسان کرده و درمانگر را به خانه آورده است.

امروزه وان‌های جکوزی به امکاناتی هم‌چون آب‌گرم، حباب هوا و پرتاب آب برای ماساژ بدن و مفاصل مجهز بوده و با نام جکوزی خانگی شناخته می‌شوند. این وان‌ها در سال‌های نخست ورود خود به بازار فقط در هتل‌های لوکس و گران‌قیمت و خانه‌های لاکچری دیده می‌شدند. اما امروزه افراد مختلف با توان مالی متوسط نیز قادر به خرید و راه‌اندازی آن در حمام خانه هستند.

این جکوزی‌ها در ابعاد و مدل‌های گرد، بیضی، مربع و مستطیل در بازار دیده می‌شوند.

 

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید وان حمام و جکوزی

 

مزایا و معایب وجود جکوزی در خانه

جکوزی خانگی نیز مانند تمام لوازم خانگی دارای معایب و محاسنی است که در این بخش به‌طور مختصر به آن می‌پردازیم. درمان درد‌های مفصلی، کاهش عوارض دیابت، کمک به تناسب اندام و چربی‌سوزی، کاهش استرس و ایجاد حس امنیت و آرامش از مهم‌ترین فواید جکوزی هستند.

اما هر وسیله‌ی خانگی در صورت استفاده ناصحیح ممکن است مشکلاتی برای مصرف‌کننده به‌وجود بیاورد. در مورد جکوزی اگر به نظافت و روش‌های ضدعفونی جت‌های جکوزی برای از میان برداشتن میکروب‌ها آشنایی نداشته باشیم، ممکن است به بیماری‌های پوست و مو دچار شده و سلامتی ما به خطر بیفتد. 

سیستم گندزدایی با کلر از بهترین شیوه‌های ضدعفونی برای انواع جکوزی است.

 

نکات مهم برای انتخاب جکوزی مناسب

این روز‌ها به دلیل تنوع بالای محصولات خانگی اغلب افراد قبل از خرید هر محصول برند‌های مختلف و قابلیت‌های آن‌ را مورد بررسی قرار می‌دهند. جکوزی خانگی نیز از جمله لوازمی است که در مدل‌ها و ابعاد گوناگون در بازار دیده می‌شود.

بهتر است قبل از خرید قیمت، ابعاد (تناسب جکوزی با اندازه حمام)، شکل ظاهری، یک نفره یا دونفره بودن و هم‌چنین برند آن مورد بررسی قرار گیرد.

جکوزی: از حمام خانه‌ها تا روف گاردن!

جکوزی روف گاردن

در چند دهه اخیر متاسفانه بیشتر خانه‌های ویلایی در شهر‌ها به آپارتمان‌ تبدیل شده‌اند. خانه‌های قدیمی دارای حیاطی باصفا بودند که در کنار داشتن باغچه و گل و گیاه، حوض آب یا استخری در گوشه‌ای از حیاط خودنمایی می‌کرد. بیشتر افراد خانواده هنگام فراغت از کار‌های روزانه در آن شنا کرده و از هوای آزاد و نورخورشید لذت می‌بردند. این‌کار نه‌تنها به سلامتی جسم و جذب ویتامین‌های لازم برای بدن می‌انجامید، بلکه خستگی و استرس را از تن به‌در کرده و موجب آرامش روحی آن‌ها می‌شد.

با رشد روزافزون شهرنشینی و بیشتر شدن تعداد آپارتمان‌ها بیشتر افراد از داشتن فضای سبز خانگی و ملزومات آن محروم شدند. از طرفی وجود چنین شرایطی به محدود شدن فضای سبز شهر‌ها و آلودگی بیشتر هوا انجامید. 

روف‌گاردن از هوشمندانه‌ترین ایده‌هایی بود که در سال ۱۹۷۰ میلادی مطرح شد. در این طرح از فضای پشت‌بام برای ایجاد فضای سبز و امکاناتی هم‌چون محوطه بازی بچه‌ها، مبلمان برای نشیمن و البته امکااناتی برای آب‌تنی استفاده می‌شود. اما اجرای چنین طرحی آن‌هم در پشت‌بام نیازمند استفاده از لوازم کاربردی و باکیفیت است. به‌گونه‌ای که این امکانات به خود ساختمان آسیبی نرسانند. 

از حساس‌ترین بخش‌های بام سبز یا همان روفگاردن، می توان با جکوزی روف گاردن همراه باشد و با ساخت حوضچه‌ای برای آبتنی استفاده کرد. عایق‌بندی استخر‌ها و آب‌نماهایی که در پشت بام طراحی می‌شوند، کار بسیار حساسی بوده و ممکن است پس از چند سال در ساختمان ایجاد مشکل کند.

جکوزی خانگی مطمئن‌ترین راه برای داشتن استخری کوچک در روفگاردن و لذت بردن از آبتنی، بدون دغدغه است. 

 اگر محل جکوزی در معرض دید خانه‌های مجاور نباشد، می‌توان در کنار بهره بردن از آب‌گرم و ماساژ، از مناظر زیبای اطراف خانه نیز لذت برد.

 

مطلب پیشنهادی : برترین برندهای وان و جکوزی در ایران

 

کدام برند جکوزی برای استفاده خانگی مناسب است؟

اگر قصد خرید جکوزی خانگی داشته باشیم متوجه تنوع بالای این محصول در بازار خواهیم شد. وجود انواع برند‌های ایرانی و خارجی ممکن است ما را در انتخاب مورد مناسب سردرگم کند. 

به همین دلیل مطالعه و مشورت با فروشندگان معتبر می‌تواند ما را در رسیدن به مورد مناسب راهنمایی کند. اطلاع از مواردی هم‌چون قیمت و قابلیت‌های هر محصول و تطابق آن با انتظاراتی که از یک جکوزی داریم، گام اول در مسیر خریدی موفق است.

خوشبختانه در سال‌های اخیر برند‌های ایرانی با قدرت ظاهر شده و نمونه‌های موفقی را به بازار داخلی و خارجی ارائه کرده‌اند. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا چند نمونه از برند‌های مطرح جکوزی را مورد بررسی قرار دهیم. 

۱ـ جکوزی خانگی باداب

جکوزی خانگی باداب کار خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده است. نمونه‌های تولیدی این کارخانه به‌صورت تک‌نفره، دونفره و چند نفره بوده و دارای ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. محصولات این کارخانه تنوع زیادی داشته و حدود ۳۰ نوع جکوزی در مدل‌ها و ابعاد گوناگون تولید می‌کند.

۲ـ جکوزی خانگی شاینی

این برند که حدود ۳۰ مدل جکوزی در طرح‌ها و مدل‌های متنوع تولید می‌کند، دارای گواهینامه Iso 9001 بوده و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. موتور برند شاینی مانند باداب ازنوعlx  بوده و ۲ سال نیز گارانتی دارد.

۳ ـ جکوزی خانگی زرین‌آب

جکوزی خانگی زرین آب

این برند جکوزی خانگی که از سال ۷۴ فعالیت خود را تحت لیسانس آلبریت فرانسه آغاز کرده است، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده جکوزی و ملزومات حمام مدرن است. مدل‌های تولیدی این شرکت از لحاظ قیمت و ابعاد جوابگوی سلیقه‌های گوناگون است. 

جکوزی‌های زرین‌آب به آپشن‌های سیستم پنوماتیک، سیستم الکترونیک ساده، صفحه کلید دیجیتال، روشنایی، سنسور‌های کنترل سطح آب و از همه مهم‌تر محافظ جان مجهز هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل در سیستم برق جکوزی، برای حفاظت از جان مصرف‌کننده، برق دستگاه به‌صورت اتومایک قطع می‌شود.

4 ـ جکوزی خانگی ایران جکوزی

این برند محصولات متنوعی با ابعاد و ظرفیت متفاوت از یک نفره تا هشت نفره تولید می‌کند. این برند با به‌کارگیری تکنولوژی پیشرفته روز در ساخت محصولات خود، توانسته اس نظر بسیاری از دوست‌داران و استفاده‌کنندگان جکوزی خانگی را به خود جلب کند. بهتر است بدانید ایران جکوزی تنها تولید کننده استخر شنای ثابت در خاورمیانه است.

۵ـ جکوزی خانگی توتو

 جنس چدنی این نوع جکوزی آن را از برند‌های دیگر متمایز کرده و سطحی صاف و صیقلی را به نمایش می‌گذارد. زیبایی، طول عمر بالا، قالب‌های بدون درز و جریان آب به‌صورت گردابی از دیگر ویژگی‌های این برند است.

۶ ـ جکوزی خانگی پروفلو

یکی از انتظارات مشتریان از یک جکوزی خانگی خوب، نصب آسان و قیمت مناسب است. این برند با دارا بودن این ویژگی‌ها، و هم‌چنین بزرگی و جادار بودن محصولات رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

۷ ـ جکوزی خانگی میرابل 

یکی از نکات مهم هنگام خرید جکوزی برای مشتریان، نگهداری و نظافت آسان آن است. جکوزی خانگی میرابل از نمونه‌هایی است که در کنار خواص درمانی، نظافت آن نیز به‌سادگی انجام می‌شود.

۸ ـ جکوزی خانگی کوهلر

این برند یکی از پیشرفته‌ترین جکوزی‌هایی است که در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. مدل‌های جدید این برند با داشتن ارتفاع کم برای استفاده سالمندان و کودکان مناسب است.

۹ ـ جکوزی خانگی تاواتا

جنس تنه این نوع جکوزی ABS اکریلیک بوده و در ایران تولید می‌شود. برند تاواتا در محصولات خود امکاناتی هم‌چون زیر‌آب اتوماتیک، سیستم محافظ جان، پنل‌های بغل و جلو و… را به‌کار می‌برد. 

۱۰ـ جکوزی خانگی آرال

در ساخت این نوع جکوزی خانگی از ورق‌های پلیمری با طول عمر و کیفیت بالا استفاده می‌شود. رنگ محصولات در این برند سفید بوده و کمک زیادی به زیباسازی و پاکیزگی هر چه بیشتر محیط حمام می‌کند.

۱۱ـ جکوزی خانگی دما تجهیز

این برند محصولات خود را در اندازه و قیمت‌های متنوع تولید می‌کند تا افراد مختلف با توان خرید متفاوت بتوانند از داشتن جکوزی در خانه‌های خود لذت ببرند.

گارانتی و خدمات طولانی‌مدت و هم‌چنین امکان ارسال به سراسر کشور از دیگر خدماتی است که این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود انجام می‌دهد. 

12ـ جکوزی خانگی پرشین استاندارد

این برند یکی از تولید‌کنندگان برتر جکوزی و سایر ملزومات مورد نیاز برای سرویس‌های بهداشتی است که محصولات متنوع و باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. از ویژگی‌های ممتاز این برند شبکه توزیع وسیع و ارائه خدمات پس از فروش در سطح ممتاز است.

متریال به‌کار رفته در این برند به‌گونه‌ای است که آن‌ را برای استفاده در محیط‌های مختلف مانند روفگاردن و حیاط، مناسب کرده است.

 


پایان مطلب


 

لینک های مغید و مرتبط 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید