قیمت خرید درب اتوماتیک چقدر است؟ با خرید درب اتوماتیک امنیت را بالا ببرید!

با خرید درب اتوماتیک به کاهش دزدی‌ها کمک کنید!

این درب‌ها روی مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار بوده و مصرف انرژی را تا حدودی پایین می‌آورند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از افراد و مهندسین ساختمان به دنبال راحت‌تر شدن و زیباتر شدن محصولات ساختمانی هستند. یکی از این‌ها درب‌های اتوماتیک پارکینگ و به طور کلی درب های شیشه‌ای می‌باشند.

 

معرفی انواع درب‌ اتوماتیک:

به طور کلی به دو دسته درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک پارکینگ تقسیم بندی می‌شود. 

  • درب اتوماتیک لولایی ( جک) :‌ درب اتوماتیک پارکینگ لولایی یکی از پرکاربردترین انواع درب های برقی پارکینگی می باشد.دربهای لولایی پارکینگی که به صورت تک لنگه و دولنگه نصب می شوند به دلیل شکل بازشوی درب به نام های  بادبزنی و پروانه ای نیز شناخته شده اند.این نوع درب های لولایی که نصب راحتی دارند به دلیل قیمت مناسبی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. همچنین طراحی متنوع در این سیستم برقی شرایط امکان استفاده از آن را در اکثر اماکن فراهم کرده است.

  • درب اتوماتیک کرکره برقی: کرکره برقی یا رول آپ برقی ساده ترین و در دسترس ترین و کم هزینه ترین گزینه ی درب اتوماتیک ، از نوع پارکینگی می باشد.این درب اتوماتیک پارکینگی برای ایمنی مغازه ها ، ایمنی درب ها و پنجره ها و جداسازی فضای ها از یکدیگر و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده می باشد.برخی از افراد برای منازل مسکونی علاوه بر درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگ از کرکره پنجره استفاده می کنند. با این کار علاوه بر امنیتی که برای منزل ایجاد می کنند از ورود گرد و غبار به داخل و همچنین اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کنند.

  • درب اتوماتیک کشویی ( جک ریلی): این درب در محیط هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند بسیار مناسب می باشد.درب های ریلی پارکینگی توسط چرخ دنده های قدرتمندی به صورت کشویی باز و بسته می شوند ،در حقیقت درب های ریلی به صورت افقی و درون یک ریل حرکت می کنند. هنگام نصب درب های پارکینگی کشویی باید به این نکته توجه کرد که فضای کافی در سمت چپ یا راست محل نصب درب ، جهت حرکت درب باید وجود داشته باشد.درب پارکینگی ریلی برای محیط هایی که پارکینگ آنها روباز و یا مسقف می باشد قابلیت نصب را دارد.درب های کشویی علاوه بر سهولت در باز شدن درب، امنیت را نیز تامین می کنند چرا که دیگر برای باز کردن درب پارکینگ نیازی به پیاده شدن از ماشین نمی باشد به همین دلیل احتمال سرقت اتومبیل کم می شود

درب اتوماتیک زیرسقفی (سکشنال): در رابطه با سیستم کارکرد این درب ها باید گفت که این سیستم توسط تعدادی پنل با ابعاد استاندارد و با یک حداکثر عرض مشخص و ریل هدایت کننده کناری و ریل اصلی موتور بر روی سقف تشکیل شده است و کارکرد آن نیز به این صورت است که در زمان باز شدن پنل ها به شکل کشویی بر روی ریل هایی که تا روی سقف کشیده شده اند توسط موتور کشیده شده و حرکت کرده تا به شکل افقی زیر سقف قرار گیرند ، که در این حالت یعنی درب باز شده است و ماشین یا افراد میتوانند عبور کنند . سپس در زمان بسته شدن نیز از روی همان ریل های افقی زیر سقف، وارد ریل عمودی روی دیوار شده و مجددا ایستاده و باعث بسته شدن این در برقی در پارکینگ یا گاراژ میشود.در واقع بازشوی این در اتوماتیک به صورت عمودی بوده و برعکس حالت درب اتوماتیک شیشه ای است که به صورت افقی باز میشوند. 

 

خرید درب شیشه‌ای امتیازاتی دارد: 

  1. زیباتر شدن ظاهر درب

  2. کاهش مصرف انرژی ( بین ۳۵ تا ۵۰ درصد)

  3. فراهم شدن دسترسی آسان ورود و خروج

  4. دارای نوعی سیستم خوشامد گویی می‌باشد که روی ذهن افراد تاثیر مثبتی دارد

  5. قابل استفاده برای همه‌ی افراد ( کم توان جسمی و …)

  6. کنترل دما و گرد و غبار

  7. امکان استفاده از حداکثر فضای موجود

  8. دارای استحکام بالا

برای خرید درب شیشه‌ای و اطلاع از قیمت ها می‌توانید با کارشناسان زیبادر در تماس باشید.

درب‌های اتوماتیک دارای سیستم اطفاء حریق و دزدگیر می‌باشد. این موضوع برای تمامی مکان‌ها بسیار با اهمیت است. به ساختمان‌ها زیبایی را هدیه می‌دهد یعنی به لوکس بودن ساختمان نیز کمک می‌کند.

خرید درب شیشه‌ای

موارد مصرف درب ‌های اتوماتیک در مکان‌های عمومی بسیار زیاد است. از جمله: 

  • بیمارستان‌ها 

  • فروشگاه‌ها

  • مراکز تجاری

  • مکان‌های دولتی و اداره‌ها 

  • پارکینگ‌ها 

  • منازل 

هزینه خرید درب اتوماتیک چقدر می باشد؟ 

درب‌های اتوماتیک یک وسیله مکانیکی با سخت افزارهای فیزیکی، ساختار، ابعاد، کیفیت و اجزای سازنده و … می‌باشد که قیمت آن باتوجه به این پارامتر‌ها متفاوت می‌باشد. یعنی براساس این موارد قیمت‌ها بالا پایین می‌رود. گاهی این محصول راسفارشی سازی می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود هزینه‌های آن واحد نباشد. نوع شیشه هم در قیمت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تاثیر گذار می‌باشد.

علاوه بر هزینه‌ی تولید شما باید هزینه نصاب هم در نظر داشته باشید. این هزینه به صورت جداگانه می باشد.  به طور کلی باتوجه به قیمت روز متریال‌های درب اتوماتیک، قیمت آن ها نیز تغییر خواهد کرد.

 برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها و مشاوره رایگان با زیبادر در تماس باشید.

کاربرد جک برقی در درب اتوماتیک:‌

جک برقی علاوه بر امنیت بیشتر باعث راحتی کار شما می باشد. چراکه مثلا در زمستان, هوای برفی – بارانی – سرد و … دیگر نیاز نیست از ماشین و وسیله نقلیه خود خارج شوید. همچنین در مشکلات درب های سنتی و قدیمی می بینیم که زمانی که فردی برای باز کردن درب منزل یا محل کار از ماشین خارج می شود؛ سارقان ماشین سریعا وارد عمل شد و از فرصت استفاده میکنند اما اگر از درب جکی و ریموت دار استفاده کنید هرگز این فرصت را به سارقان نخواهید داد. 

اگر جک برقی در درب اتوماتیک قوی و محکم باشد این درب زودهنگام خراب نخواهد شد و عمر طولانی‌تری خواهد داشت.

 

نکته‌ی مهمی که در خرید جک برقی باید به آن دقت کنید: 

در هنگام خرید جک پارکینگی با توجه به نوع درب ورودی ، وزن هر لنگه ، ارتفاع هر درب باید از جک پارکینگی استفاده نمایید که توان و قابلیت باز کردن درب ورودی باغ و ساخمان شما را داشته باشد .

کمپانی های مختلفی در این ضمینه محصولات خود را با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند . کمپانی میلان و سیماران از پر فروش ترین کمپانی های تولید جک پارکینگی می باشند . یکی از نمایندگان رسمی فروش کمپانی سیماران زیبادر می‌باشد که می‌توانید برای خرید جک برقی به آن اقدام نمایید. همچنین گارانتی محصول هم دریافت کنید.

 


پایان مطلب 


 

لینک های مغید و مرتبط 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید