بازسازی ساختمان بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون 1

 

بازسازیو در زمینه بازسازی ساختمان ، بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون فعالیت میکند.

بازسازی ساختمان و بازسازی آپارتمان و دکوراسیون داخلی ساختمان از مهم ترین خدمات بازسازیو است. در بازسازی ساختمان و همچنین نوسازی ساختمان ایده های صرفا فرمالیستی جهت خلق مکانی زیبا علیرغم اهمیت به تنهایی در اجرای بازسازی ابنیه کافی نمی باشد.

فضاهایی که اکثر زمان عمرمان را در آنها سپری می کنیم، تاثیرات بس عمیق و شگرفی بر عملکرد روحی، جسمی و حتی اقتصادی ما خواهد گذاشت.

در یک بازسازی ساختمان که با اصول صحیح مهندسی انجام شده باشد ورود روح، طراوت، نشاط و امید به زندگی میسر خواهد شد. با طراحی علمی و مناسب توسط طراحان مجهز به همه پارامتر های علم معماری و طراحی داخلی باعث اتفاق تغییرات بسیار مشهودی در زندگیتان خواهید شد.

بازسازیو  بسیار خرسند است که در پروژه های بازسازی ساختمان و معماری داخلی از همکاری چنین افراد مجربی برخوردار است.

بخش ساختمان بازسازیو با بهره مندی و اتکا به گروه خود اماکن مسکونی ، ویلایی ، اداری و تجاری مشتریان خود را در غالب بازسازی ساختمان و همچنین نوسازی ساختمان با هزینه ای منطقی به محیطی زیبا ، کاربردی ، گرم ، بانشاط و دل انگیز تبدیل نماید.

خدمات بازسازیو:

بازسازی آپارتمان

در ساختمان‌های قدیمی و سنتی به اندازه‌گیری‌های دقیق و فضاسازی‌های استاندارد توجه مطلوبی نمیشد. اما امروزه استفاده از کوچک‌ترین قسمت‌های فضا نیز دارای اهمیت است. به همین دلیل بازسازی آپارتمان های قدیمی برای سبک زندگی‌های امروزی بسیار ضروری است.

اهداف بازسازی آپارتمان

در ابتدا باید بدانید که هدف شما از بازسازی چیست. آیا قصد بازسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی را دارید؟ یا ایجاد تغییرات در اتاق خواب یا تعویض درب و پنجره ها؟ آیا قصدبازسازی آشپزخانه خود را دارید؟ البته گاهی نیاز است که یک بازسازی کامل انجام دهید و آپارتمان قدیمی خود را به طور کلی تغییر دهید.
در این مرحله مشاوران بازسازیو به شما کمک می‌کنند که تصمیم مناسبی برای بازسازی منزل خود اتخاذ کنید.

یکی از نکات کلیدی در بازسازی ساختمان که قرار است به صورت کامل انجام شود، دوراندیشی و در نظر گرفتن تمامی نیازها است.

 

مطلب پیشنهادی : بازسازی آشپزخانه کوچک با چند راهکار ساده

 

بازسازی خانه‌های قدیمی

پیش از بازسازی خانه‌های قدیمی و تغییر دکوراسیون آن در مورد نیازهای افراد خانواده و علایقشان فکر کنید و تمامی جوانب را در نظر بگیرید. معمولا بازسازی خانه‌های قدیمی به 4 دسته تقسیم می‌شوند.

بازسازی خانه‌های قدیمی به منظور ایجاد آسایش و آرامش بیشتر

این سبک از بازسازی ساختمان شامل تغییر یا تعمیر سیستم‌های سرمایش و گرمایش، ایجاد سیستم تهویه مطبوع، عایق کردن اتاق‌ها و پنجره‌ها با شیشه‌های دوجداره برای جلوگیری از ورود صدا، ایجاد سیستم‌های مدیریت هوشمند ساختمان، اجرای درب برقی و کرکره هوشمند می‌شود.

بازسازی خانه‌های قدیمی به منظور تعمیرات و جلوگیری از فرسوده شدن

این سبک از بازسازی شامل رفع رطوبت سقف و یا دیوارها، تعویض سیستم لوله کشی آب و یا سیستم برق‌رسانی به دلیل فرسودگی، رنگ آمیزی و لکه گیری با گچ و یا کاغذ دیواری، تقویت پی و سازه ساختمان، بررسی و تقویت اتصالات و لوله‌های سیستم فاضلاب، تعویض درب‌ها و پنجره‌های پوسیده و معیوب، تعمیر و استحکام‌بخشی سنگ نما و یا سیمان‌کاری اطراف بنا به منظور کاهش فرسایش ساختمان می‌باشد.

  بازسازی خانه‌های قدیمی

بازسازی خانه‌های قدیمی به منظور ایجاد فضاهای جدید

منظور از این سبک اضافه کردن بالکن به اتاق، ساخت فضایی برای سیستم سینما خانگی و تماشای فیلم، استفاده از فضاهای کوچک و تبدیل فضاهای بدون کاربرد به اتاق خواب، فضای ورزشی و یا دفتر کار، تقسیم کردن یک فضا به دو و یا چند اتاق یا تجمیع فضاها با یکدیگر، ایجاد کتابخانه و تغییر ابعاد حمام و سرویس‌های بهداشتی است.

بازسازی خانه‌های قدیمی به منظور صرفه جویی در انرژی

برای صرفه جویی در مصرف انرژی تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های دوجداره PVC و ‎UPVC ، عایق کاری حرارتی در کف و دیوارها، اجرای سیستم گرمایش از کف، تامین برق خانه از صفحات خورشیدی و استفاده از سیستم زمین گرمایی برای سیستم سرمایش و گرمایش بسیار موثر هستند.

بازسازی خانه‌های قدیمی به منظور ایمنی و آمادگی

تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی شامل طراحی و اجرای سیستم اعلام و اطفا حریق و زنگ خطر، طراحی و اجرای سیستم‌های امنیت، دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن، طراحی و اجرای درب‌های ضد سرقت و احداث حفاظ سر دیوار و حفاظ پنجره و درب ورودی، طراحی و اجرای برق و روشنایی اضظراری می‌گردد.

مطلب پیشنهادی : تفاوت بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی

روش‌های بازسازی ساختمان‌های فرسوده

در بازسازی ساختمان به چند روش می‌توان عمل کرد. روش‌های بازسازی ساختمان با توجه به هدف مشتریان انتخاب می‌شود. گاهی هدف از بازسازی فقط ترمیم بخش‌هایی از بنا است. در این شرایط قسمت‌های فرسوده تعمیر می‌شوند. در صورت لزوم نیز لوازم و یا تاسیسات تعویض می‌گردد.

در بعضی مواقع افراد قصد ایجاد تغییرات در فضاهای داخلی را دارند. این تغییر دکوراسیون صرفا برای به‌روز شدن فضای داخل ساختمان است. در این نوع بازسازی تغییراتی در پلان بنا ایجاد می‌گردد. به طور مثال حذف دیوار و درب آشپزخانه و ایجاد اپن.

اگر هدف از بازسازی ساختمان‌های فرسوده مقاوم‌سازی آن باشد، باید کلیات یک بنا مورد بازسازی و حفاظت قرار گیرد. در این روش باید مطالعه کاملی بر روی تمام ویژگی‌های سازه‌ای ساختمان و مصالح آن انجام شود، تا بتوان مراحل بازسازی ساختمان را صحیح و کامل انجام داد.

شرکت بازسازیو با تلاش حداکثری و بی‌وقفه خود در زمینه بازسازی ساختمان‌ در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.

 

​بازسازی ساختمان‌های فرسوده

بازسازی ساختمان‌های فرسوده یکی از معقول‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌هایی است برای اشخاصی که قصد تخریب و ساخت مجدد ساختمان خود را ندارند.

کارشناسان ما با بررسی از محیط منزل و یا محیط اداری بر اساس روانشناسی رنگ ها و درک از فضا و با رعایت اصول دکوراسیون داخلی توانسته اند مشتریان خود را راضی نگه داشته و همواره همکاری داشته باشند. چرا که برای این مجموعه رضایت مشتریان بسیار مهم بوده و در اولویت کارمان می باشد. برای شروع کار با شما ، بسیار دقیق و جزء به جزء همه ی مراحل در نظر گرفته می شود.

طرشت بلوار صالحی میدان سما کوچه حسینمردی پلاک2
ایران – تهران

 021-88628011
 0912-3639117

 شنبه تا پنجشنبه 9:00 تا 18:00

 


پایان مطلب


 

لینک های مرتبط 


 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید