چیست نقش آن در توسعه و رشد کسب و کارها 1

اهمیت برندینگ (برندسازی) در کسب و کار

برندینگ فرآیند ایجاد یک درک قوی و مثبت از یک بیزینس، محصولات یا خدمات آن در ذهن مشتری با ترکیب عناصری مانند لوگو، طراحی، بیانیه ماموریت و یک موضوع ثابت در تمام ارتباطات بازاریابی است. برندینگ موثر به شرکت ها کمک می کند تا خود را از رقبای خود متمایز کنند و یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنند. این بدان معناست که مشتریان انتظار دارند که لحن صدای شما از طریق ایمیل، وب سایت، خدمات مشتری و هر نقطه تماس دیگری در کسب و کار شما یکسان باشد. اگر برند خود را تغییر دهید، باید لوگو و استایل خود را در همه جا چه آنلاین و چه آفلاین تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که یک برند ثابت ایجاد می کنید تا مشتریان شما از حضور همه کانال شما لذت ببرند. نام تجاری یک کسب و کار مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. در ظاهر، برند شما ممکن است به نظر برسد که فقط از عناصری مانند لوگو و رنگ تشکیل شده است، اما برند شما در واقع هویت کل کسب و کار شما است. برند شما به شما شخصیت می بخشد. امروزه رقابت بسیار زیادی وجود دارد، بنابراین کسب‌وکارها باید برای اطمینان از برجسته شدن در میان جمعیت، مایل بیشتری را طی کنند. برای انجام این کار، باید روی ایجاد یک برند قوی سرمایه گذاری کنید که توجه مردم را به خود جلب کرده و حفظ کند. با نام تجاری مناسب، شما این شانس را دارید که کنترلی بر نحوه درک افراد از کسب و کار خود داشته باشید، بنابراین نمی خواهید این موضوع را نادیده بگیرید. یکی از واضح ترین دلایلی که کسب و کارها به برنینگ نیاز دارند، کمک به آنها برای شناخته شدن بیشتر است. اگر برنینگ قوی برای کسب و کار خود داشته باشید، مردم به طور طبیعی به آن توجه بیشتری نسبت به کسب و کار بدون آن دارند. کسب‌وکاری که واقعاً برنینگ منسجمی ندارد، برای مدت طولانی در ذهن کسی باقی نمی‌ماند.

 

کمپین های تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی مهم برای انواع مشاغلی است که می خواهند آگاهی و سود برند را افزایش دهند.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات است که حول یک پیام واحد می چرخد ​​و برای رسیدن به یک هدف خاص در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است یک کمپین تبلیغاتی برای دستیابی به یکی از اهداف تجاری زیر ایجاد کند:

برای ایجاد آگاهی از برند برای یک محصول جدید

برای افزایش فروش یک محصول یا خدمات

برای ایجاد سرنخ با درخواست از افراد برای ثبت نام در لیست ایمیل یا پیشنهاد رایگان دیگری

بدون تبلیغات، نمی‌توانید محصول فوق‌العاده خود را به دنیا بگویید، خدمات خود را تبلیغ کنید، مشتری پیدا کنید و دسترسی خود را گسترش دهید. کمپین های تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند تا بهترین استراتژی ها و موثرترین تاکتیک ها را برای کسب و کار خود آشکار کنید. با هر کمپین جدید، باتجربه‌تر می‌شوید، بینش ارزشمندی در مورد مخاطبان خود به دست می‌آورید، اشکالات خود را پیدا می‌کنید و زمینه‌های بهبود را شناسایی می‌کنید.

این در صورتی امکان پذیر است که بتوانید اهداف خود را عاقلانه تعیین کنید. بیایید اهدافی را که می توانید با کمک کمپین های تبلیغاتی به دست آورید، کشف کنیم.

16509764816267e6e1cc1c3 main

دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری نسبت به آنچه که می‌توانید دسترسی داشته باشید و مشتریان بالقوه‌ای را که احتمال خرید محصول یا خدمات شما را دارند، هدف قرار دهید. علاوه بر این، اغلب مقرون به صرفه‌تر از تبلیغات سنتی است و به شما امکان می‌دهد موفقیت را به صورت روزانه اندازه‌گیری کنید و آن‌طور که مناسب می‌دانید حرکت کنید.

چند مزیت عمده دیجیتال مارکتینگ وجود دارد:

  1. شما می‌توانید تلاش‌های خود را فقط روی مشتریان احتمالی برای خرید محصول یا خدمات خود متمرکز کنید.

  2. مقرون به صرفه تر از روش های بازاریابی خارجی است.

  3. بازاریابی دیجیتال زمینه بازی را در صنعت شما یکسان می کند و به شما امکان می دهد با برندهای بزرگتر رقابت کنید.

  4. دیجیتال مارکتینگ قابل اندازه گیری است.

  5. تطبیق و تغییر استراتژی بازاریابی دیجیتال آسان تر است.

  6. دیجیتال مارکتینگ می تواند نرخ تبدیل و کیفیت سرنخ های شما را بهبود بخشد.

  7. شما می توانید در هر مرحله با بازاریابی دیجیتال مخاطبان را جذب کنید.

  8. شما می توانید تلاش خود را فقط بر روی مشتریان احتمالی برای خرید محصول یا خدمات خود متمرکز کنید.

اگر تبلیغی را در تلویزیون، مجله یا بیلبورد قرار دهید، کنترل محدودی روی افرادی که آگهی را می بینند دارید. البته، می‌توانید جمعیت‌شناختی خاصی را اندازه‌گیری کنید.

از سوی دیگر، بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان بسیار خاص را شناسایی و هدف قرار دهید و پیام‌های بازاریابی شخصی‌شده و با تبدیل بالا را برای آن مخاطب ارسال کنید.

به عنوان مثال، ممکن است از ویژگی های هدف گذاری رسانه های اجتماعی برای نشان دادن تبلیغات رسانه های اجتماعی به مخاطب خاصی بر اساس متغیرهایی مانند سن، جنسیت، مکان، علایق، شبکه ها یا رفتارها استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از استراتژی‌های PPC یا SEO برای ارائه تبلیغات به کاربرانی که به محصول یا خدمات شما علاقه نشان داده‌اند یا کلمات کلیدی خاصی را که به صنعت شما مربوط می‌شوند، استفاده کنید.

در نهایت، دیجیتال مارکتینگ شما را قادر می‌سازد تا تحقیقات لازم را برای شناسایی شخصیت خریدار خود انجام دهید و به شما امکان می‌دهد استراتژی بازاریابی خود را در طول زمان اصلاح کنید تا اطمینان حاصل کنید که به احتمال زیاد به مشتریان بالقوه‌ای دست خواهید یافت. بهتر از همه، بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا برای زیر گروه‌های مخاطب بزرگ‌تر خود بازاریابی کنید. اگر چندین محصول یا خدمات را به شخصیت های خریدار مختلف می فروشید، این امر به ویژه مفید است.

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مرتبط

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید