و بازاریابی اینترنتی تضمینی 1

تبلیغات تضمینی

ثبت آگهی ویژه تضمینی از طریق آگهی ویژه سه ماهه

سایت بسپار، قصد داره حمایت بیشتری از کسب و کارهای ساختمانی و فعالین مرتبط با این حوزه داشته باشه. ضمانت تبلیغاتی و بازاریابی از کسب و کارها در سایت بسپار، صرفا برای کسب و کارهایی که "آگهی ویژه سه ماهه" ثبت می کنند، ارائه خواهد شد. و این ضمانت و گارانتی، برای یکماه خواهد بود و کاربرانی که در طی مدت همکاری از تعرفه آگهی در بسپار، رضایت نداشته باشند، هزینه دریافتی به آنها برگشت داده خواهد شد. 

نکته بسیار مهم: محتوای آگهی کاربران، توسط کارشناسان سایت بسپار تهیه و تنظیم خواهد شد. محتوای یک آگهی حرفه ای و اختصاصی برای هر محصول یک آگهی ویژه

عموما" اغلب کسب و کارهایی که در سایت بسپار، آگهی ویژه ثبت کرده اند، رضایت نسبی داشته اند. یعنی این که آگهی آنها دیده میشود و از این طریق، کسب و کار آن ها در حال برندسازی و بهبود است، حس رضایت دارند. و از طریق خرید پکیج خدمات تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بسپار، قسمتی از خدمات تبلیغاتی و بازاریابی مورد نظر خود را تامین می‌کنند.

سایت بسپار، ضمانت افزایش فروش نمی دهد اما…

ضمانت افزایش فروش کالا و خدمات شما به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد. اینکه شما محصول خود را با چه کیفیت و چه قیمتی در چه زمانی و با چه شرایطی به بازار ارائه می کنید. اینکه مشتری از خدمات و محصولات شما چقدر رضایت بخش است. اینها مواردی ست که سایت بسپار به هیچ وجه نمی تونه ضمانتی برای آنها داشته باشد. چرا که هیچ دخالت و دسترسی به امور داخلی و تصمیماتی که شما برای کسب و کارت میگیری، نداره و نخواهد داشت.

اما سایت بسپار تضمین می کنه که بازدید از آگهی شما به خوبی صورت بگیره. سایت بسپار ضمانت می کنه که بازاریابی اینترنتی کالا و خدمات شما، به شکل مطلوبی موثر باشه. اگه شما رضایت نداشته باشی از این خدمات، به دو شکل ممکن، این ضمانت را به اجرا در خواهد اورد.

آگهی و تبلیغات تضمینی سایت بسپار

 

روش های ضمانت تبلیغات و بازاریابی در بسپار

 

1. ضمانت برگشت پول تا 30 روز 

بعد از گذشت 30 روز از ثبت آگهی و نمایش یکماهه آگهی با پلن یژه سه ماهه، با شما تماس گرفته میشه. چنانچه رضایت نداشتید از نحوه همکاری، هزینه شما کاملا، بدون هیچ عذر و بهانه ای، برگشت داده خواهد شد. 

2. ضمانت از طریق تمدید مجدد آگهی

این ضمانت فقط بصورت تمدید آگهی انجام خواهد شد. چنانچه بعد از گذشت 93 روز از آگهی ویژه، از عملکرد و اثرگذاری آن رضایت نداشته باشید، دوره آگهی ویژه سه ماهه شما، مجدد یک دوره تمدید خواهد شد. 

دوره های آگهی شش ماهه و یکساله، یعنی آنکه شما با شناخت و آگاهی قبلی از این سرویس، آن را به مدت شش ماه یا یکساله خریداری کرده اید و هیچ ضمانتی نخواهد داشت. توصیه می کنیم تا با عملکرد سایت و نحوه همکاری با ما کاملا آشنا نشده اید و حس موثر بودن این آگهی های ویژه را در کسب و کار خود لمس نکرده اید، از خریداری دوره های شش ماهه و یکساله خودداری کنید.

 

چرا رضایت کاربران برای سایت بسپار مهم است؟

کاربران سایت بسپار، به عنوان سرمایه های اصلی این سایت، نقش مهمی در اهداف معنوی و اقتصادی ما خواهند داشت. اهداف بزرگی که بتواند کسب و کارهای موفق و باکیفیت را با هزینه های بسیار مناسب، به مخاطبان خود معرفی کند. (نمونه آگهی تبلیغاتی)

یادآوری میشه : سایر خدمات بسپار، به دلیل آنکه جزو خدمات سئو می باشد و توسط کارشناسان خبره و کاربلد و متخصص انجام میشه، و عموما" خدمات سئو، گارانتی افزایش بازدید و یا افزایش فروش خدمات و محصول نداره. مثل خدمات خرید رپورتاژ آگهی – خدمات لینک پرومکس و تبلیغات بنری ثابت 

در واقع کارشناس سئوی سایت شما باید با آنالیز دقیق و بررسی سایت بسپار، تشخیص بده که این سایت مناسب ثبت رپورتاژ آگهی هست یا خیر؟ مناسب لینک پرومکس و یا تبلیغات بنری هست یا خیر؟ 

 

نحوه سفارش آگهی ویژه تضمینی سایت بسپار 

برای ثبت آگهی ویژه خود به صورت تضمینی، کافی ست با شماره 09122204073 در واتس اپ ارتباط برقرار نموده و جزئیات لازم را برای ما ارسال فرمایید.

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید