در این بخش تصمیم گرفتیم  برخی از سبک های عالی دکوراسیون داخلی منزل را بیان کنیم. این سبک های متعدد و عالی که به عنوان بهترین ها انتخاب شده اند شما را به خود جذب می کنند. در دکوراسیون داخلی سال 2023 ترکیبی از آیتم های جدید و قدیم در کنار هم قرار خواهند گرفت. این سبک از  دکوراسیون داخلی منزل می توانند جلوه های متفاوتی را ایجاد کنند که سال خاصی را برای ما به ارمغان خواهند آورد.

10 سبک دکوراسیون خانگی برتر

رنگ آشپزخانه

1. رنگ آمیزی آشپزخانه با رنگ های شاد

روزهای زیادی آشپزخانه های با رنگ سفید، مهمان دکوراسیون داخلی خانه ها بودند. گرایش در سال 2023 به سمت رنگ های روشن دیگر (مانند قرمز) و رنگ های یکدست تر خواهد بود. حتی ممکن است شما روی رنگ آشپزخانه ی خود شرط ببندید و روی رنگهایی مانند سبز، آبی و یا حتی قرمز کامل سرمایه گذاری کنید.

چیزی که این جا مدنظر است خروج از رنگ های تکراری است. کلید حل مشکل در رنگ های نوآورانه است که شادی بیشتری را در کنار حس زندگی و مدیریت محیط فراهم می آورد بدون اینکه مدرن بودن فضا نادیده گرفته شود.

مطلب پیشنهادی : تزیین دیوار پشت تلویزیون

2. دکوراسیون فضای کوچک

دکوراسیون فضای کوچک

افرادی هستند که فضاهای بزرگ تر را دوست دارند تا تمام خانواده در کنار هم با آسایش قرار بگیرند. اما در 2023، گرایش به سمت فضاهای کوچک تر با محیط کوچک تری برای ساختن، می باشد. ایده ی جدید برای خانه ها و آپارتمان ها در این است که جمع و جورتر باشند. این ایده نیاز به فکر کردن برای تامین مبل برای اتاق های کوچک تر دارد. برای همین گرایش در زمینه ی باز استفاده از مبل ها برای بهره گیری از مزایای فضای موجود است. برای مثال، انواع شلف دیواری نه تنها برای نگه داری کتاب، که به عنوان بخشی از خانه خواهند بود. در این حالت، رنگ های روشن برای تجهیزات موجود در دکوراسیون اتاق ها مناسب تر هستند.

3. کوسنها

کوسن

بر خلاف محیط های کوچک، اتاق های مدرن از کوسن برای مبلمان درست استفاده نمی کنند، اما مردم ترجیح می دهند که اتاق آن ها سرشار از آرامش باشد. برای این که به شما کمک کنیم تا از استفاده ی درست از رنگ های مکمل در سال 2023 در دکور بهره گیرید، اگر به کوسن های رنگارنگ علاقه دارید، از مبل های دارای رنگ خنثی و دکور دارای چند رنگ استفاده کنید تا به شما محیطی آرامش بخش را هدیه کند.

در سالهای گذشته، ایده های دکوراسیون و گرایش ها در این زمینه با ذائقه ای مدرن و استفاده از earth tone ها همراه بود. گرایش های 2023 در جهت تازه کردن محیط خانه است که به شما خانه ای دارای چند رنگ و جذاب می بخشد.

4. یکدستی و یکنواختی

مبلمان ساده و شیک

برای افزایش تاثیر یک دست بودن رنگ ها در محیط، باید به این امر هم توجه بیشتری شود. گرایش به سمت استفاده از مبل هایی است که با دیوارها دارای رنگ یکسانی باشند. این یکی از شیوه های دکور خانه در 2023 است که توجه کمتری به آن شده است که با توجه به سادگی و یکدستی آن، راه مناسبی برای انتخاب است.

شاید کمی غیر عادی به نظر برسد، اما اگر سرچ کوچکی بکنید، خواهید دید که این ایده به فضا یک هوای تازه به همراه زیبایی را هدیه می کند.

مطلب پیشنهادی : آشنایی با انواع سبک دکوراسیون داخلی

5. تجهیزات هوشمندسازی ساختمان

هوشمندسازی ساختمان

فناوری هر روزه ما را متعجب می کند. و در 2023 ، هم همین گونه خواهد بود. در خانه ها، راه حلی که مورد توجه قرار می گیرد، استفاده از تجهیزات هوشمند است که راحتی و بهبود فضا را به همراه خواهد داشت. تعدادی از این فناوری ها که در حال حاضر در بازار وجود دارند، لامپ های LED، دربهای لمسی، و اسلایدهای نامرئی هستند. با این تجهیزات می توان زندگی را بافراهم کردن آسایش در کنار یک طراحی متفاوت زیباتر کرد.

6. مبلهای چند منظوره در فضاهای کوچک

مبل های چند منظوره

با خانه های کوچک تری که ساخته می شود، مبل ها نیاز دارند تا برای مقاصد مختلف استفاده شوند. برای همین است که مبل های چند منظوره در بازار توجه بیشتری را به خود جلب کرده اند. در سال 2023، باید به مبل های متفاوتی توجه کرد که تنها دارای زیبایی نیستند.

7. محصولات سفارشی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی شیک

روزهایی که یک نفر به فروشگاه برای خرید چند آیتم برای استفاده در خانه می رفت به سر آمده است. امروزه ایده در فراهم نمودن طراحی خاص با سفارشی سازی آیتم ها است. با این روش، امکان بر آورده کردن ذائقه ی مشتری با سفارشی سازی وجود دارد. می توان دید که جست و جوها بیشتر به دنبال مبل های خاص با ویژگی های منحصر به فرد است که برای یک مشتری به خصوص مناسب می باشند.

8. لوازم  شخصی

لوازم شخصی

در دکور خانه، هیچ کمبودی در زمینه ی استفاده از لوازم  شخصی وجود ندارد. و در این جا گرایش به سمت استفاده از این لوازم به عنوان بخشی از دکور خانه ی شما در سال 2023 می باشد. و این شامل هر چیزی می شود: نقاشی های خانوادگی، پنل های تصویری و حتی مجموعه  کتاب ها. ایده در آوردن این ابزار در زندگی و در دکور خانه برای داشتن محیطی سرشار از زندگی می باشد.

9. استفاده از لوازم شیشه ای در چیدمان

دکوراسیون منزل با شیشه

سایه روشن ها و مبل هایی که دارای شیشه هستند، به فراهم کردن فضایی بهتر کمک می کنند. برای همین میزهای قهوه ای شیشه ای، قفسه ها و گلدان های شیشه ای، و آیتم های دیگر برای استفاده در اتاق های کوچک در سال جاری بیشتر معمول شده اند.

10. earth tones

(استفاده از انواع رنگ های طبیعی که از خاک و گیاه بدست می آیند به ویژه قهوه ای و بژ و برنزه)

دکوراسیون داخلی رنگ بژ

Earth tone ها ایده هایی برای استفاده در دکور بودند که در سال های گذشته موفقیت زیادی را به همراه داشتند و در سال جاری هم این گرایش ها باز خواهند گشت. این طرح ها و ایده های متفاوت باعث شکسته شدن بی روحی محیط شده و حس گرمی را به اتاق می بخشند.

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع بلا مانع ست

پایان مطلب


لینکهای مفید و مرتبط با این مطلب

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید