پارکینگی چیست 1

جک پارکینگی چیست؟

برای شما هم پیش آمده که در روزهای گرم و سرد سال پیاده شدن از خودرو برای باز کردن و دوباره بستن درب بسیار آزاردهنده باشد به خصوص زمانی که عجله دارید.

اما با ورود درب اتوماتیک و امنیت و آرامشی که با خود به همراه داشت بخش جدایی ناپذیر یک ساختمان شده است.

جک درب اتوماتیک که در انواع و قیمت های مختلفی در بازار موجود است و نسبت به  کاربری ساختمان انتخاب می شود. اما یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید جک پارکینگی برای هر فردی برند و قیمت آن محصول می باشد.

در پی استقبال افراد ، شرکت های مختلفی به تولید این محصول پرداخته اند که هریک به عنوان رقیب نقاط قوت و ضعفی داشته اما شما با بررسی دقیق و کمک از متخصصین مربوطه می توانید گزینه درست را بدون هیچ ضرر مالی انتخاب نمایید.

یکی از برندهای معتبر در حوزه انواع جک پارکینگی برند میلان می باشد 

شرکت میلان یکی از تولیدکنندگان برجسته ایران در حوزه انواع جک پارکینگی فعالیت داشته و با دانش و فراگیری از برندهای خارجی توانست به سرعت پیشرفت کرده و به رتبه خوبی در بازار ایران برس جک پارکینگی میلان یکی از محصولات شرکت میلان و ساخت ایران می باشد. کیفیت بالایی داشته و از محبوبیت بالایی بین متقاضیان برخوردار است. جک پارکینگی میلان ، عموما از نوع الکترومکانیک بوده و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به جک پرتکو ایتالیا دارد و تاکنون به جایگاه مناسبی در بازار رسیده است.

166012215062f374266ed34 main

مشخصات فنی جک میلان

توان موتور بازو جک پارکینگی میلان 280 وات و معادل 2800 نیوتون و با ولتاژ 220 ولت می باشد. توان هر یکی از بازوهای جک 3000 نیوتون بوده و بازشو تا 110 درجه را دارد و مناسب درب های بیرون بازشو می باشد.

به طور کلی جک میلان برای درب پارکینگ دو لنگه استفاده می شود و قابلیت جابه جایی درب با وزن 350 کیلوگرم و طول 3.50 متر را دارد و برای ساختمان های اداری و مسکونی مناسب است. مدار فرمان جک از تمام تجهیزات سیستم درب اتوماتیک پشتیبانی می کند و درب را به صورت تک لنگه و دو لنگه باز می کند. همچنین از سیستم تنظیم زمان بهره می برد و تنظیمات مدار فرمان به گونه ای است که کار را برای نصاب راحت می کند.

قابلیت دو سرعته جک میلان برای ساختمان های پرتردد بسیار کارآمد است.

قابلیت تشخیص مانع 

این قابلیت توسط چشمی صورت می گیرد به صورتی که با تشخیص مانع درب ، جک به شکل عکس عمل کرده و درب متوقف می شود.

مقاومت بالا

درب اتوماتیک میلان دارای درجه حفاظت lp44 بوده و جنس بدنه از آلومینیوم و مس می باشد که متریال استفاده شده باعث مقاومت بالای جک در برابر شرایط مختلف جوی شده است و در مقابل سرمای منفی 20 درجه و حرارت بالای 55 درجه قابل نصب می باشد.

کلید خلاص کن 

سیستم کلید خلاص کن در مقایسه با آچار خلاص کن از ایمنی بالایی برخوردار بوده همچنین جک میلان برای قفل برقی  به برد مل نیازی نداشته و به طور مستقیم قفل برقی به مرکز کنترل جک پارکینگ متصل می شود. به دلیل متریال استفاده شده در بدنه جک ، بازوی قفل شونده در مقابل فشار های مخالف مقاوم می باشد.

166012219062f3744e63630 main

سایر مزایا جک برقی میلان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حرکت بی صدا و آرام

  • مناسب درب هایی با طول حداکثر 4 متر

  • دارای فلاشر با ولتاژ 220

  • عدم نیاز به برد مل برای قفل برقی

  • استفاده از مواد اولیه اروپایی با کیفیت بالا

  • عملکرد دوسرعته برای مکان های با تردد بالا

انواع جک پارکینگی میلان

جک پارکینگی میلان در سه مدل و با طول شفت متفاوت تولید می شود. جک 400 مناسب درب های معمولی ، جک 500 و جک پارکینگ میلان 600 که برای درب هایی با طول زیاد استفاده می شود.

  • جک مدل 400

این مدل مناسب درب های دولنگه بوده و قابلیت حرکت بازشو تا 350 کیلوگرم و طول حداکثر 3.5 متر را برای هر لنگه درب دارد. جک 400 توانایی 20 بار باز و بسته شدن درب پارکینگ را دارد و انتخاب مناسبی برای ساختمان های مسکونی می باشد. از نقاط قوت این مدل سرعت باز شدن درب است که برای این مدل حدود 22 ثانیه است. همچنین شفت به طول 40 سانتی متر تا زاویه 110 درجه را دارد.

  • جک 500

جک 500 میلان قابلیت حرکت هر لنگه درب تا 400 کیلوگرم را دارد و پاسخگو درب های 3.5 متر می باشد. شفت جک 50 سانتی متر قابلیت باز شدن درب تا 120 درجه را دارد. این جک توانایی باز و بسته شدن درب 30 بار در ساعت را داشته و مناسب مکان هایی با تردد بالا می باشد. بدون شک جک برقی با این مشخصات و از برند خارجی قیمت بالایی خواهد داشت در صورتی که جک میلان مدل 500 با قیمتی به صرفه در بازار می توانید تهیه کنید.

  • جک 600

این مدل جک از شفت 60 سانتی متری بهره مند است و قابل نصب بر روی درب های لولایی به طول 4 متر است. از مشخصات این مدل سفارشی بودن آن است برای همین به شکل انبوه از آن تولید نمی شود. جک 600 برای درب های تک لنگه که عرض بیشتری نسبت به دو لنگه دارد استفاده می شود و تا وزن 500 کیلوگرم در هر لنگه درب را تحمل می کند.

متعلقات جک میلان

پک جک میلان همانند سایر جک های پارکینگی بوده و شامل :

  • چشمی یا فتوسل : در صورت وجود مانع ، از برخورد درب جلوگیری می کند. با تشخیص مانع درب متوقف می شود و یا به صورت معکوس حرکت می کند. این تنظیمات در برد برقی صورت می گیرد.

  • مدار فرمان

  • دو عدد بازو جک

  • فلاشر یا چراغ هشداردهنده : بر اساس نوع برد فلاشر جک با ولتاژ 220 ولت است. ظاهر فلاشر در انواع مختلفی است اما مدل اصلی آن مشابه فلاشر جک برقی زومر است.

  • دو عدد ریموت : با فرکانس 433 مگاهرتز کار می کند همچنین برد رادیو قابلیت کدگیری ریموت بتا و سایر برندها با ویژگی بتا را دارد

166012259162f375df5f578 main

نصب جک میلان

طراحی شبیه به نمونه های ایتالیا در کنار بدنه مقاوم جک یکی از دلایل نصب آسان جک میلان می باشد. این شرکت با تولید جک پارکینگی توانسته تا با در نظر گرفتن نیازهای متقاضی و نصاب به محبوبیت بالایی برسد که از نقاط قوت جک میلان به حساب می آید.

محل قرارگیری دقیق جک رو درب ، متناسب بودن جک با ابعاد و وزن درب ، آماده کردن پک برای نصب از فاکتورهای مهم قبل از نصب جک می باشد.

قیمت جک

با توجه به شرایط اقتصادی بازار، مهم ترین گزینه برای مشتری قیمت محصول است در کنار کیفیت بالایی که باید برخوردار باشد.

جک میلان مدل مونتاز شده جک ایتالیایی بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی بهره مند است جز محصولات درجه یک با قیمتی مقرون به صرفه می باشد.

گارانتی محصولات میلان

یکی از نکات مهم برای تضمین کیفیت یک محصول ، گارانتی می باشد. که شرکت میلان از این موضوع غافل نشده و به منظور رضایت و رعایت حال خریداران ، گارانتی 30 ماهه برای تولیدات خود در نظر گرفته است. همچنین تامین متعلقات جک درب پارکینگ بر عهده نماینده فروش شرکت میلان می باشد.

برای اطلاع بیشتر از قیمت و خرید محصولات میلان می توانید به سایت کیانسل رجوع نمایید.

 


پایان مطلب


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید