دیدنی های تهران نزدیک هتل انقلاب

بسیاری از مردم برای انجام کارهای اداری و درمانی خود به پایتخت سفر می‌کند، همچنین تهران جاذبه‌های تاریخی بسیاری دارد که طرفداران گردشگری برای دیدن آنها به تهران می‌آیند. فرقی ندارد برای تهران گردی به پایتخت سفر می کنید یا انجام کارهای اداری یا شرکت در جلسات؛ یکی از بهترین محل های اقامت در تهران هتل انقلاب تهران است که با قرار گرفتن در مرکز شهر دسترسی خوبی به مراکز تجاری اداری و درمانی دارد. برای دانستن جزئیات اقامت در هتل انقلاب تهران و جاهای دیدنی نزدیک به آن  همراه ما باشید.

هتل پارسیان انقلاب

هتل مجلل پارسیان انقلاب که در گذشته به نام رویال گاردن شناخته می‌شد در سال ۱۳۵۵ در قلب تهران احداث شد. این هتل ۴ ستاره در ۱۸ طبقه و ۲۴۸ اتاق و سوئیت اقامتی میزبان مهمانان خود است؛ تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید به خیابان ولیعصر طولانی ترین خیابان تهران بروید و از مناظر آن لذت ببرید و خرید خود را از مراکز خرید این منطقه انجام دهید. همچنین می توانید در پارک لاله قدم بزنید و به موزه هنرهای معاصر بروید. 

هتل انقلاب یکی از هتل های تهران (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tehran )است که  در مرکز شهر تهران و در خیابان طالقانی بین خیابان ولیعصر و خیابان حافظ قرار دارد. با اقامت در این هتل تنها 10 دقیقه با ماشین تا خیابان اتقلاب فاصله دارید. این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز اداری وزارت خانه ها و شرکت های خصوصی و دولتی قرار دارد و با اقامت در آن می توانید به بهترین بیمارستان های پایتخت دسترسی آسانی داشته باشید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت هتل انقلاب تهران دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی است.

اتاق های هتل انقلاب

 اتاق ها و سوئیت های مختلفی در هتل انقلاب تهران وجود دارد از اتاق های معمولی تا سوئیت های رویال.

برای اقامت یک نفر، اتاق های یک تخته هتل انقلاب بهترین انتخاب است و وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، مبل و غیره دارد. اتاق‌های دو تخته هتل انقلاب دو دسته است اتاق های توئین با دو تخت تک نفره و اتاق های دبل با یک تخت دو نفره.

 همچنین برای اقامت در هتل انقلاب تهران می توانید از سوئیت معمولی یا سوئیت رویال استفاده کنید. سوئیت رویال امکانات مجلل، لوکس و ویژه تری در اختیار شما قرار می دهد و در این سوئیت میز کار، آشپزخانه مجهز، تزئینات ویژه و … برای میهمانان در نظر گرفته شده است.  اگر برایتان مهم است که چشم انداز کوه را از اتاق تان ببینید بهتر است اتاق های شمالی هتل انقلاب رزرو کنید. 

 شما می توانید بعد از اتمام یک روز خسته کننده کاری و یا گشت و گذار در تهران، به مجموعه آبی بزرگ هتل انقلاب بروید و از استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید یا خدمات ماساژ بگیرید.

این مطلب را هم بخوانید: هتل پارسیان اوین تهران را بیشتر بشناسید

رستوران های هتل انقلاب

 هتل انقلاب تهران چندین رستوران شیک و مجلل دارد. رستوران پارسه  با دیوارهای شیشه ای در طبقه همکف هتل است. رستوران نارون رستوران دیگر هتل انقلاب تهران است که می توان حیاط هتل را از آنجا دید و از  انواع غذاهای خوشمزه در آن استفاده کرد.

 اما اگر دلتان می خواهد که شام خود را با منظره ای از تهران در زیر پای تان میل کنید به شما پیشنهاد می کنم رستوران گردان هتل انقلاب تهران را از دست ندهید. این رستوران در طبقه شانزدهم هتل واقع شده و چشم‌اندازی عالی از تهران را برای شما به نمایش می‌گذارد.

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل انقلاب

تهران پر است از جاذبه های دیدنی و تاریخی که بسیاری از آن ها در بافت قدیمی شهر قرار دارند و از هتل پارسیان انقلاب تا این اماکن دیدنی فاصله کمی است. 

بازار بزرگ تهران

نباید دیدن یکی از قدیمی ترین بناهای تهران را فراموش کرد، بازار بزرگ تهران که قدمت آن به سال 920 هجری شمسی بر می گردد، در بخش های قدیمی بازار سقف گنبدی شکلی دارد که از روزنه های درون آن نور به درون بازار می تابد. بعد از بازارگردی می توانید در رستوران مسلم یا رستوران شمشیری  که بسیار معروف هستند دلی از عزا در آورید.

کاخ گلستان

یکی از جاهای دیدنی نزدیک هتل انقلاب تهران کاخ گلستان است که در خیابان ۱۵ خرداد و نزدیک بازار بزرگ قرار دارد، این کاخ تنها اثر ثبت شده جهانی در تهران است که قدمتی 440 ساله دارد. کاخ گلستان محل حکمرانی و اقامت شاهان قاجار بوده است، با قدم زدن در کاخ گلستان، دیدن کاشی کاری های آن و نقش خورشید بر آن در تاریخ سفر کنید. از هتل انقلاب تا این بنای تاریخی 12 دقیقه ماشین سواری است، البته می توانید با مترو به بافت تاریخی تهران بروید.

سر در باغ ملی و باب همایون

بعد از بازدید از کاخ گلستان با کمی قدم زدن سر در باغ ملی را روبروی خود می بینید، بعد از عبور از این سر در موزه ملک و موزه ایران باستان را می بینید. همچنین کافی است تا دوباره به میدان امام خمینی برگردید، در کنار ورودی ایستگاه متروی میدان امام خمینی باب همایون قرار دارد و می توانید بازار معروف ناصرخسرو رو نیز ببینید.

این ها تنها بخشی از چاذبه های دیدنی تهران است که با فاصله کمی از هتل انقلاب تهران قرار دارد، کلیسای سنت سرکیس، موزه آبگینه، عمارت دارالفنون،کتابخانه و موزه ملی ملک و … از دیگر مکان های دیدنی نزدیک هتل انقلاب تهران است. امیدواریم این مقاله به سوالات شما درباره هتل انقلاب تهران و دیدنی های نزدیک آن پاسخ داده باشید، سفری خوش به پایتخت داشته باشید.

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مرتبط 


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید