خرید انواع محصولات بتنی و ساختمانی شرکت کندو 1

راهنمای خرید انواع محصولات بتنی و ساختمانی

قطعات و محصولات بتنی از پر‌کاربرد‌ترین متریال‌های مورد استفاده در زمان ساخت‌و‌ساز محسوب می‌شوند. این محصولات انواع مختلفی داشته و هر کدام ابعاد و ساختار متفاوتی دارند. قطعات و محصولات بتنی در گروه متریال‌های پیش ساخته قرار گرفته و نیازی به تهیه و تولید آن‌ها در محل اجرای پروژه نیست. این مواد در کارخانه‌ها و کارگاه‌های استاندارد توسط ماشین‌های اتوماتیک با بهترین کیفیت تولید می‌شوند. شرکت کندو یکی از تولید‌کننده‌های برتر قطعات بتنی محسوب شده و به انتخاب اول بسیاری از خریداران تبدیل شده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با خرید انواع محصولات بتنی و ساختمانی از شرکت کندو آشنا کنیم. 

 

معرفی بهترین شرکت تولید کننده قطعات بتنی 

قیمت مناسب تنها دغدغه خریداران و مصرف‌کنندگان مصالح ساختمانی نیست. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که کاربران در حین خرید متریال با آن مواجه می‌شوند، آگاهی از کیفیت محصول انتخاب شده است. به همین دلیل باید قبل از انتخاب و خرید محصولات بتنی، ابتدا درباره شرکت عرضه‌کننده آن تحقیق کنید. یکی از برترین‌ها در حوزه تولید و عرضه محصولات بتنی، شرکت کندو است که انواع بلوک سیمانی،سبک و سقفی را به خریداران خود عرضه می‌کند. 

مجموعه کندو پس از چندین سال تجربه و فعالیت در حوزه‌های مختلف ساختمانی در سال 1392 شروع به تولید بلوک سبک ساختمانی کرد. استفاده از بروز‌‌ترین تجهیزات و تکنولوژی باعث شده تا انواع محصولات بتنی و ساختمانی ساخت شرکت کندو بهترین کیفیت را داشته باشند. تولید با کیفیت و خدمات برتر باعث شده مجموعه کندو موفق به دریافت گواهی نامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و استاندارد ملی ایران شود. خط تولید این شرکت با بهره‌گیری از دستگاه‌های مجهز و اتوماتیک، امکان تولید قطعات و محصولات بتنی را در حجم بالا فراهم کرده است. شرکت کندو با 12 قالب مختلف و حجم تولید بالا توان تامین پروژه‌های مختلف را دارد. با خرید انواع محصولات بتنی و ساختمانی از شرکت کندو، خیال کاربر از کیفیت و استاندارد مصالح ساختمانی آسوده خواهد بود. 

16496519386253b0e249df3 main

معرفی محصولات بتنی مجموعه کندو

برای خرید انواع محصولات بتنی و ساختمانی از شرکت کندو، ابتدا باید با متریال‌ها و مصالح ساختمانی تولید شده در این مجموعه آشنا شوید. 

بلوک سیمانی چیست؟ معرفی انواع بلوک و کاربرد آن 

یکی از اصلی‌ترین انواع مصالح ساختمانی، بلوک سیمانی است که در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی یافت می‌شود. بلوک سیمانی از ترکیب شن، ماسه، سیمان و آب تشکیل شده و در دسته مصالح از پیش ساخته شده قرار می‌گیرد. به طور معمول بلوک سیمانی را براساس وزنی که دارند در سه گروه سبک، نیمه سبک و سنگین قرار می‌دهند. بلوک سیمانی سنگین با چگالی بالای 2000 کیلوگرم بر متر مکعب به نسبت سایر بلوک‌ها تاب فشاری بالا‌تری دارد. این بلوک ابعاد بزرگی داشته و استفاده از آن می‌تواند باعث افزایش وزن کلی ساختمان شود. بلوک نیمه‌سبک چگالی بین 1700 تا 2000 کیلو‌گرم بر متر مکعب دارد و به طور معمول آن را در گروه بلوک‌های سبک هم قرار می‌دهند. 

ماهیت بلوک سبک، زیر مجموعه ای از بتن می باشد که درآن، از سبکدانه ها و یا مواد حباب زا به جای سنگدانه استفاده می گردد. سبکدانه ها و یا مواد حباب زا، هماننده سنگدانه ها تامین کننده خواص فیزیکی بلوک سبک می باشند با این تفاوت که، در بلوک سبک مواردی مثل وزن، عایق صوت و حرارت، کارپذیری بالا و دوام از مهم ترین پارامترها هستند. بلوک سبک در ابعاد حجیم تر به نسبت بلوک های بتنی متراکم برای استفاده در دیواره های غیر باربر داخلی و خارجی ساختمان تولید می شوند.

اما بلوک سبک سیمانی که به طور تخصصی در شرکت کندو تولید می‌شود، چگالی کمتر از 1700 کیلوگرم بر متر مکعب دارد. اجزای تشکیل دهنده بلوک سبک از ریزدانه‌ پوکه معدنی و صنعتی ساخته شده که به واسطه واکنش شیمیایی حباب‌هایی را در ترکیب آن ایجاد می‌کند. از بلوک سبک سیمانی بیشتر در سقف‌های تیرچه بلوک استفاده شده و براساس وزنی که دارند طبقه‌بندی می‌شوند. 

  • بلوک سیمانی سبک رده اول (حجم در حدود 500 الی 700 کیلوگرم بر متر مکعب)

  • بلوک سبک سیمانی رده دوم (چگالی در حدود 700 الی 1000 کیلوگرم بر متر مکعب)

  • بلوک سبک رده سوم (وزن در حدود 1000 تا 1700 کیلوگرم بر متر مکعب)

  • بلوک سبک رده چهارم (وزن در حدود 1700 تا 2000 کیلوگرم بر متر مکعب)

مزایا و معایب استفاده از بلوک سبک سیمانی در سازه‌ها

هر نوع مصالح ساختمانی جدا از قیمت و کیفیتی که دارد، مزایا و معایبی هم خواهد داشت. بلوک‌های سیمانی عایق مناسبی برای صوت و حرارت محسوب شده و حمل آن‌ها آسان است. استفاده از این بلوک‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش وزن سازه می‌شود. باید در نظر گرفت که این بلوک‌ها در زمان حمل‌و‌نقل ضایعات به نسبت بالایی دارند. 

بلوک سیمانی یکی از مهم‌ترین اجزای صنعت ساخت‌وساز محسوب می‌شود که دارای ابعاد و کاربردهای متنوعی است. انتخاب درست بلوک سیمانی در گرو شناخت عواملی همچون شرایط آب‌وهوایی منطقه مورد نظر است. با توجه به کاربردهای فراوان بلوک سیمانی به عنوان یکی از مصالح ساختمانی، بررسی انواع و آشنایی با مزایا و معایب این محصول از جمله موارد مهمی است که نباید نادیده گرفته شود؛ لذا در این مقاله قصد داریم تا شما را به طور دقیق با بلوک سیمانی آشنا کنیم تا به هنگام خرید، درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

16496519946253b11a02c28 main

 

بلوک سقفی چیست؟ علت استفاده از بلوک سقفی 

یکی از مصالح ساختمانی مدرن و جدید که باعث کاهش وزن سازه‌ها می‌شود بلوک سقفی است. بلوک سفالی، بلوک سیمانی، بلوک با پوکه معدنی و با پوکه صنعتی برخی از انواع بلوک سقفی هستند. این بلوک‌ها عایق صدا و حرارت بوده و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌بار و مصرف آب می‌شوند. 

کندو تولید کننده انواع بلوک‌های سیمانی و محصولات بتنی 

در این مقاله شما را با مجموعه کندو که از بهترین شرکت‌های تولید‌کننده انواع بلوک سیمانی است آشنا کردیم. با خرید انواع محصولات بتنی و ساختمانی از شرکت کندو از کیفیت و استاندارد بودن مصالح ساختمانی مطمئن خواهید بود. این مجموعه در فضایی به وسعت 1.5 هکتار در منطقه صفادشت تهران واقع شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت کندو و نحوه خرید از طریق شماره 09027770902 و یا مراجعه به سایت https://candoo-pro.com با مشاورین کندو در ارتباط باشید. 

 

 


پایان مطلب


 

لینک های مغید و مرتبط 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید