و ساخت ویلا لوکس در دماوند 1

طراحی و ساخت ویلا لوکس در دماوند

گروه ویلاسازی رادیس با سالها تجربه در زمینه طراحی و ساخت و مشاوره شما دوستان عزیز را در ساخت ویلاسازی با کیفیت و لوکس در استان های تهران دماوند، گیلاوند هشت بهشت یاری می نماید.

طراحی و ساخت ویلا لوکس در دماوند

یکی از بهترین راه ها برای دوری از آلودگی محیط زیست شهر، زندگی در ویلای بیرون از شهر می باشد. امروزه که همه به دنبال آرامش و هوای پاک برای زندگی سالم هستند، دماوند بهترین گزینه است. دماوند به دلیل داشتن مناطق بکر و سرسبز و کوهستانی مورد علاقه مردم تهران، کرج و حومه شهر شده است. سالهاست که ساکنین عزیز استان تهران و البرز به دنبال باغ ویلا  لوکس در این منطقه هستند تا لحظات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

 

 خدمات پیمانکاری در ساخت ویلا مدرن 

هر آنچه در اجرای ویلا های دماوند پیش روی ما قرار می دهید اساساً زیر نظر تیمی ماهر و حرفه ای انجام می شود. پیمانکاری برای ساخت یک ویلا مدرن  کاری بسیار پیچیده و دشوار تلقی می شود، 

 

زیرا مدیریت و هماهنگی تیمی متشکل از معماران، مهندسان و عوامل اجرایی برای همکاری همه ضروری است. یکی از مهم ترین عواملی که در ساخت ویلا باید به آن توجه کرد، وجود نیروی انسانی در طول پروژه است، مدیریت این افراد پر تلاش برای پروژه بسیار مهم است و پیمانکار مسئولیت حقوق و مزایای آنها را بر عهده دارد. از این رو افراد ی که مسئولیت طراحی و ساخت ویلا مدرن را در رادیس بر عهده دارند از تخصص و مهارت بالایی برخوردارند. 

مراحل طراحی و ساخت ویلا در دماوند

  • انتخاب بهترین تیم اجرایی و طراحی 

  • تعیین اهداف اولیه برای ساخت ویلا در دماوند

  • ارزیابی دقیق موقعیت زمین

  • گود برداری از محل

  • بتن ریزی و اسکلت بندی ویلا

  • دیوار کشی ویلا

  • اجرای سقف ویلا

  • نمای خارجی و داخلی ویلا

  • محوطه سازی و طراحی بیرونی ویلا

 

انتخاب بهترین سبک طراحی و ساخت ویلا 

انتخاب بهترین سبک معماری طراحی و ساخت ویلا یکی دیگر از مراحل طراحی و ساخت ویلا می باشد. این مرحله کاملاً با خواسته ها و سلایق کارفرما سازگار است و با شرایط و علایق فردی که در یک محیط خاص زندگی می کند ارتباط مستقیم دارد. به عنوان مثال، ممکن است شما در یک محیط لوکس و لاکچری آرامش داشته باشید اما برخی افراد، ترجیح شان سبک هاب سنتی و کلاسیک باشد. در هر صورت این موضوع کاملا سلیقه شماست. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین سبک های طراحی ساخت ویلا خواهیم پرداخت. 

 

1667050598635d2c663c12e main

 

طراحی ویلای مدرن 

برای افرادی که می خواهند در ویلا های مدرن و شیک زندگی کنند، این سبک طراحی یعنی طراحی ویلا مدرن می تواند مناسب باشد. در این سبک، نمادها و الگوهای سنتی به باورهای شخصی، زمان، مکان و … بستگی دارد. 

طراحی مدرن ویلا توسط طراحان و سازندگان باید با رعایت تمامی مراحل مربوط به بهینه سازی انرژی انجام شود تا سازندگان بتوانند این مراحل را به نحو احسن مطابق با طراحی ویلا مدرن اجرا کنند. پارامترهای طراحی زیادی وجود دارد که سازندگان باید از طراحان بخواهند که به آنها توجه ویژه ای داشته باشند. بررسی کنید که چگونه فضای محلی برای ایجاد یک ویلا انتخاب شده است. در واقع آب و هوای منطقه بر طراحی ویلا امروزی تاثیر زیادی می گذارد. طراحی باید سطح عایق، شدت آب و هوا، استراتژی مدیریت رطوبت، فرصت های نور روز و بسیاری از عناصر طراحی دیگر را در نظر بگیرد.

 

ساخت ویلا لاکچری در دماوند

برای ساخت ویلای لوکس در دماوند شرایط خاصی لازم است. این منطقه با توجه به اینکه در منطقه کوهستانی واقع شده است زمستان های سختی دارد. بنابراین کار ساخت و ساز از اردیبهشت تا پایان آبان ادامه دارد. به همین منظور اگر قصد دارید ساخت ویلا لاکچری را دارید توصیه گروه ویلا سازی رادیس تهیه نقشه، اخذ مجوز و عقد قرارداد با سازنده در فاصله بهمن تا اسفند ماه برای شروع هر چه بهتر ساخت و ساز این ویلای لاکچری می باشد.

 

1667050569635d2c4938c93 main

 

ساخت ویلا لاکچری در دماوند به دلیل همجواری با تهران در سال های اخیر به سرعت در حال توسعه بوده است. ویژگی های خاص آب و هوای این شهر و قیمت پایین زمین در این منطقه باعث توسعه سریع ویلاها در این شهر شد. شهر دماوند مرتفع است به همین دلیل آب و هوای کوهستانی با مناظر طبیعی دارد.

قیمت زمین در دماوند نسبت به سایر مناطق ارزان می باشد. در نتیجه ساخت ویلا در دماوند هزینه کمتری دارد. در این مناطق تراکم جمعیت کم است و ساخت ویلا در آنها قیمت مناسب تری نسبت به ساخت ویلا خواهد داشت.

 

نکته قابل توجه در طراحی و ساخت ویلا که حتما باید بدانید 

همانطور که قبلا ذکر شد، بیان ایده ها و خواسته های مشتری در طراحی و ساخت ویلا نقش مهمی در دستیابی به رضایت نهایی دارد. پس با خیال راحت ایده های خود را برای طراح ویلا بیان کنید.

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی و ساخت، دقت و تحقیق زیادی به خرج دهید. اما وقتی انتخاب کردید، به آنها اعتماد کنید.

1667050520635d2c18c8c2b main

نقش یک تیم حرفه ای در ساخت ویلا در دماوند

بدیهی است که برنامه ریزی و ساخت ویلا در دماوند و سایر مناطق توسط تیمی حرفه ای و با تجربه بسیار حائز اهمیت است. زیرا در غیر این صورت علاوه بر هزینه های هنگفت، نتایج نهایی مورد تایید و با کیفیت لازم نخواهد بود.

همچنین اتلاف زمان و تاخیر در پروژه از دیگر معایب کار با افراد غیر حرفه ای و جدید است که برای کارفرما بسیار زیان آور و بعضاً غیرقابل جبران است. از این رو برای کسب بهترین نتیجه در زمینه ویلا سازی، استفاده از تخصص شرکت های مجرب که توانایی اجرای انواع پروژه های ویلا سازی در نقاط مختلف کشور را دارند بهترین راه حل و ایده تلقی می شود.

 

گروه رادیس با داشتن بهترین طراحان مجری ساخت ویلا شما را در داشتن ویلا مدرن همراهی می کند. شما می توانید بر اساس بودجه خود انتخاب کنید که کدام منطقه در دماوند برای شما مهم می باشد. همچنین با مشاهده نمونه پروژه های ویلای ما از سبک های مدرن و لوکس در وب سایت رادیس به خانه رویای خود خواهید رسید.  

راه ارتباطی با ما

– ۰۲۱۹۱۳۰۱۴۶۲

دماوند، گیلاوند، قبل از شهرک هشت بهشت، ساختمان رادیس

 

 


پایان مطلب


 

لینک های مرتبط 


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید