رشد گیاه سامسونگ 1

لامپ رشد گیاه سامسونگ

در این مقاله به بررسی محصولاتی که در سطح بازار ایران با عنوان لامپ رشد گیاه سامسونگ به فروش میرسند خواهیم پرداخت. دلیل این بررسی، دروغ بزرگی به عنوان، لامپ رشد گیاه سامسونگ یا پنل رشد گیاه سامسونگ است که به تازگی برخی متقلبین با استفاده از نام این کمپانی بزرگ، پنل رشد گیاه فیک خود را در بازار ایران بفروش می رسانند و موجب هدر رفتن هزینه و زمان هموطنان خود می شوند.

یکی از دلایل تقلبی شمردن لامپ رشد گیاه سامسونگ که به راحتی می توان به آن استناد نمود:

 عدم وجود لامپ رشد گیاه سامسونگ در سایت اصلی و مرجع این کمپانی می باشد. برای حصول اطمینان فقط کافی است، وارد سایت سامسونگ شده و به زبان اصلی عبارت لامپ رشد گیاه سامسونگ، ال ای دی رشد گیاه سامسونگ یا پنل رشد گیاه سامسونگ را در قسمت جستجو تایپ نموده و یا کلا تمام صفحات سایت را برای یافتن آن زیرو رو نماید؛ واضح است که شما در وب سایت و محصولات این شرکت لامپ رشد گیاه سامسونگ را نخواهید یافت. پس موضوع چیست؟

شرکت سامسونگ در زمینه نورهای مخصوص رشد گیاه تنها چیپ ال ای دی رشد گیاه سامسونگ را تولید میکند و خبری از لامپ رشد گیاه سامسونگ یا پنل آن نیست؛ در واقع آنها چیپ های اس ام دی سامسونگ هستند که در طیف های مناسب گیاه بازه خوبی را پوشش میدهند و میتوانند در محصولات گرولایت در کنار طیف های دیگر بازده ای مناسبی داشته باشند.

 اما شرکت های زیادی  مانند اُسرام آلمان، بریجلوکس و کِری آمریکا یا نیچی ژاپن هستند که درست مانند این کمپانی که ال ای دی رشد گیاه سامسونگ کره را تولید میکند محصولات خود را در این زمینه به بازار با کیفیتی بالاتر عرضه می نمایند؛ ولی اسم شناخته شده سامسونگ دستمایه این دست تقلب ها در ایران شده است.

متاسفانه سودجویان با استفاده از ال ای دی های که شناسنامه معتبری نداشته و چیدمان آنها کنار هم کاملاغیر تخصصی بوده این پنل ها را اسمبل کرده و در نهایت با اضافه کردن لیبل هایی از برند سامسونگ محصولات خود را با کمترین کیفیت و بدون نظارت های اصولی و اطمینان از طول عمر کافی و تجهیزات سیستم های خنک کننده آن روانه بازار می کنند و تحت عنوان پنل رشد گیاه سامسونگ هزینه زیادی را از مشتریان دریافت می نمایند.

برای داشتن خریدی مطمئن از یک شرکت ثبت شده و معتبر اقدام نماید. پیشنهاد ما سری جدید محصولات ایران گرولایت است که با استفاده از ال ای دی رشد گیاه بریجلوکس و چیپ های شرکت اپیلید تحت عنوان سوپر آی جی ال طراحی و تولید شده است.

مزایای خرید محصولات شرکت ایران گرولایت:

  • مشاوره ی تخصصی و رایگان قبل از خرید
  • یک سال ضمانت کالا
  • پنج سال خدمات رایگان پس از فروش
  • قیمت مناسب
  • ضمانت اصل بودن چیپ های بریجلوکس و اپیلید (ال ای دی)
  • ارائه توان واقعی
  • قدرت نور بالا که موجب پوشش سطح وسیع شده.

باکس رشد گیاه

شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت با پذیرش سفارشات ساخت باکس رشد گیاه و فروش بهترین مارک لامپ رشد گیاه موجود در ایران، تمامی امکانات ملزومه برای ایجاد شرایط مطلوب پرورش گیاه، را فراهم نموده است. و همچنین توانسته با ساخت باکس رشد گیاه بسیار با کیفیت، بطوری که با نمونه های مشابه خارجی خود برابری می نماید، از لحاظ قیمت باکس رشد گیاه (مقرون بصرفه تر بودن) نیز به هموطنان خود خدمت رسانی کند. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره در زمینه خرید باکس رشد گیاه با کارشناسان ایران گرولایت از طریق شماره های ثبت شده در سایت ایران گرولایت تماس حاصل نمایید تا به بهترین نحوه ممکن به پاسخ سوالات خود برسید.

باکس رشد گیاه با تمام امکانات یک گلخانه صنعتی بزرگ ولی در قالب های کوچک تر و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با قابلیت مجهز شدن به نور مصنوعی ساخته شده است. این محفظه رشد را در هر ابعاد و سایزی می توان ثبت سفارش نمود.

از امکانات این باکس رشد گیاه می توان به استفاده از اسکلت فلزی مقاوم، رفلکتور های نوری مخصوص در بدنه (مایلار) که به پارچه شمعی آمریکایی لمینیت شده و سیست تهویه مطبوع آن اشاره کرد.
همچنین می توان سایر تجهیزات گلخانه ای مور نیاز اعم از دما و رطوبت سنج، فیلتر کربن، ترمومتر co2 و … را از شرکت ایران گرولایت تهیه فرمایید.

باکس رشد گیاه

بهترین مارک لامپ رشد گیاه

به بررسی بهترین مارک لامپ رشد گیاه در ایران خواهیم پرداخت! منتها قبل از آن بصورت خیلی کوتاه و مختصر برندهایی که در دنیا بعنوان بهترین مارک لامپ رشد گیاه شناخته شده هستند را معرفی می نماییم. در ابتدا باید عنوان کنیم زمانی که از بهترین مارک لامپ رشد گیاه صحبت می شود نمی توان نام کارخانه فیلیپس را نبرد. زیرا این کارخانه از زمان بسیار دور جزو اولین مراکز تحقیقاتی در زمینه تاثیر طیف های نوری بر روی رشد گیاهان بوده است. و در چندین گلخانه بزرگ و مدرن بصورت تجاری اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار عموم قرار داد که ماحصل آزمایشات و نتایج آن خط مشئ شد برای سایر کارخانه هایی که بعدها وارد این بازار شدند و امروز جزو بهترین مارک های لامپ رشد گیاه قرار گرفته اند.

بهترین مارک لامپ رشد گیاه

می توان گفت هیچ رتبه بندی معتبری نیست در دنیا که توانسته باشد بطور حتم و یقین سطح کیفی محصولات این حوزه را مشخص نموده باشد. در کشور آمریکا مقایسه هایی توسط افرادی که در حوزه خبری هستند صورت گرفته است که آن را در اینجا مطرح می نماییم. برخی از این برند ها که در آن مقایسه ها مورد استقبال بیشتری قرار گرفته محصولات شرکت بلک داگ و لوکس لایتینگ می باشد.

اما نکته قابل ذکر این است! یک برند آمریکایی که در دنیا از درجه اعتبار کمی برخوردار بوده و تنها به دلیل تولید آن در چین به عنوان یک برند معتبر در ایران بفروش می رسد لامپ رشد گیاه مارس هایدرو است.

شرکت ایران گرولایت به تازگی محصولی مشابه (از لحاظ مشخصات فنی و ظاهر) محصولات مارس هایدرو سری FC تولید نموده که هم از لحاظ مشخصات فنی، قیمت و همچنین از لحاظ دارا بودن نمایندگی رسمی در ایران بسیار بسیار مناسب تر از محصولات مارس هایدرو بوده را تولید نموده. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این محصولات به سایت ایران گرولایت بخش محصولات دسته بندی اس ام دی رشد گیاه مراجعه نمایید.

 

پایان مطلب


لینکهای مفید و مرتبط با این مطلب

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید