گلچینی از بهترین‌ محصولات شیشه و آینه دکوراتیو ایران در کارخانه‌های رادیس 

 

رادیس، رتبه اول در کیفیت و زیبایی 

کالاهایی چون شیشه و آینه، از دیرباز به عنوان کالایی لوکس و کاربردی، نقشی پررنگ در تزئینات داخلی منازل و نماهای دکوری داشته‌اند. کالاهایی که می‌توان آنها را یکی از همزادهای بشر در طرح‌ها و رنگ‌های متعدد بر شمرد.

تنوع ‌بخشیدن به کیفیت و زیبایی آینه‌ها، در طول ادوار تاریخی، توسط استادان تولید کننده این محصول پرطرفدار ادامه داشته و امروزه نیز صنعتگرانی زبده در کارخانه صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس، در پی ارتقای کیفیت این محصول و کاربری بیشتر از آن هستند. 

 آشنایی بیشتر با کارخانه صنعت شیشه و آینه دکوراتیو

کارخانه صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس، با  ۴ سال فعالیت جدی در عرضه انواع شیشه‌ و آینه‌ در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، دارای دو مرکز تولیدی در دو شهر کاشان و تهران است. این دو شرکت که در زمره معتبرترین شرکت‌های فعال در این زمینه به حساب می‌آیند، دارای رتبه اول سطح کیفیت و زیبایی در ایران هستند.

۵۸ مدل و طرح منحصر به فرد

کارخانه‌های مستقر در تهران و کاشان که از وجود کارشناسان و متخصصان کارکشته در صنعت شیشه و آینه برخوردارند، با تلاش‌های شبانه‌روزی و مطالعه همه‌جانبه چگونگی رشد کیفی محصولات، هم اکنون ۵۸ مدل طرح از این کالا را تولید و در دسترس متقاضیان قرار داده‌اند. کالاهایی لوکس که با بهترین قیمت‌های ممکن آماده تحویل به شما هستند.

رنگ‌بندی فوق متنوع شیشه‌ و آینه دکوراتیو رادیس

کارخانه‌های صنعت شیشه و آینه‌ دکوراتیو رادیس، در کنار طرح‌های مهندسی و مبتکرانه برای پوشش سلایق مختلف، اقدام به تولید این محصولات در رنگ‌های مختلف کرده است. رنگ‌هایی که فقط در این کارخانه ابداع و در ساخت هرچه بیشتر کالاهای تولیدی به کار گرفته شده‌اند. شما می‌توانید محصولات صنعت شیشه و آینه دکوراتیو را در رنگ دلخواه از این مرکز تهیه کنید و از مزایای تخفیف خرید آن بهره‌مند شوید.

تنوع رنگ‌بندی این محصولات به گونه‌ای است که متقاضی می‌تواند سه نوع رنگ نقره‌ای از لحاظ کیفیت (نقره ای درجه یک سوپر کیلیر – نقره ای درجه دو کریستال – نقره ای ئرجه سه کاوه) را طبق سلیقه خود انتخاب کند. از دیگر رنگ‌های متنوع به کار رفته در تولید این محصولات می‌توان از این رنگ‌های پرطرفدار را نام برد:

  •  برنز

  • مسی

  • شرابی

  • اسپرتی

  • آبی

  • طلایی

محصولات درجه یک جام‌های صادراتی فلوت

جام‌های آینه‌ای فلوت که در تنوع بالا توسط کارخانه‌های صنعت و شیشه و آینه دکوراتیو تولید می‌شوند، منحصر به فردترین محصولات در این زمینه به حساب می‌آیند. آنچه که جام‌های فلوت را در مقایسه با جام‌های شیت برجسته می‌کند، دارا بودن سطح بالایی از استاندارد در همسانی قطرهای اطراف است. این نوع جام که با کیفیت‌ترین آن توسط این کارخانه تولید می‌شود، در هر ابعاد دلخواه طول و عرض به متقاضی تحویل داده می‌شود.

برش‌های فنی و بدون خطا

یکی از مشکلاتی که همواره در صنعت شیشه و آینه پیش می‌آید، نوع برش‌های مختلف این محصولات است. برش‌های فنی و بدون کوچکترین خطا، یکی از اهداف اصلی تولید‌کنندگان صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس بوده و هست.

همراهی با مشتری تا حصول رضایت ۱۰۰ درصدی

شیشه و آینه، در ردیف کالاهای پرریسک در زمان حمل و نقل به حساب می‌آیند و به دلیل آسیب‌پذیر بودن می‌توانند با کوچکترین ضربه، زیان‌های غیر قابل جبران به خریدار تحمیل کنند. یکی از راهکارهای کارخانه صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس این است که خیال مشتری را به شکلی ۱۰۰ درصدی از این بابت راحت کند. این کارخانه از لحظه فروش تا زمان نصب شیشه در محل، حتی یک لحظه هم مشتری خود را تنها نمی‌گذارد و با او همراه است.

 پشتیبانی رایگان در صورت آسیب‌دیدگی کالا

کارخانه صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس، طبق یک اصول حرفه‌ای، کارکنان خود را موظف کرده است که از لحظه تایید طرح و خریداری آن از سوی مشتری، نظارتی گام به گام تا لحظه نصب داشته باشند. این کارخانه، تنها مرکز تولیدکننده شیشه و آینه دکوراتیو در ایران است که تعهد دارد در صورت آسیب‌دیدگی کلی و جزئی کالا، بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه مجدد، محصول را تولید و به متقاضی تحویل دهد.

دقت، سرعت، وفای به عهد، مشتری‌مداری و مطالعه همه‌جانبه راه‌های رسیدن به مناسب‌ترین قیمت‌ها، از دیگر رویکردهای این کارخانه تولیدی به حساب می‌آیند.

شبکه‌ای قدرتمند از نصابان در سراسر ایران

کارخانه‌های صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس در دو شهر تهران و کاشان، ضمن آمادگی ارسال محصولات متنوع خود به سراسر ایران را دارد. این کارخانه در نظر دارد به دلیل بالارفتن تقاضا، بهترین نصابان شیشه و آینه را در قالب یک شبکه گسترده به کار بگیرد. این روزها که توجه به شیشه و آینه در دکوراسیون منازل از سوی مردم شدت بیشتری گرفته، کارشناسان حاضر در این دو کارخانه تصمیم گرفته‌اند که دامنه فعالیت‌های خود را بیش از پیش تا اقصی نقاط کشور گسترش دهند.

این شرکت ضمن یک فراخوان عمومی، از کلیه نصابان کشور خواسته است که در صورت تمایل به همکاری، مراتب را به مدیران ارشد این مجموعه اعلام کنند.

بسته‌بندی فوق پیشرفته محصولات ارسالی

فرم بسته‌بندی محصولات شکننده ای مانند شیشه و آینه، نیاز به نوعی دقت و مهندسی پیشرفته دارد. شرکت صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس، با لحاظ نظریات کارشناسان بسته‌بندی کشور، به فرمی مطمئن از صنعت بسته‌بندی رسیده که سلامت کالا را به شکلی تمام و کمال تضمین می‌کند.

شیوه ارسال محصولات به این شکل است که کمترین بار مالی را برای متقاضی داشته باشد. این کارخانه طی قراردادی بلندمدت با چندین مرکز باربری با سابقه، محصولات خود را در کمترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند.

انواع محصولات صنعت شیشه و آینه دکوراتیو در رادیس استور

اگر مایل به آشنایی بیشتر با محصولات کارخانه‌های صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس هستید، حتما سری به وب سایت فروشگاه اینترنتی رادیس بزنید.

فروشگاه اینترنتی رادیس

شما در این فروشگاه ضمن آشنایی بیشتر با آخرین دستاوردهای تولید شده این کارخانه که با کادری حرفه‌ای اداره می‌شود، با مباحثی چون طراحی و اجرای دکوراسیون‌های شیشه و آینه‌ محور آشنا می‌شوید. این کادر ورزیده آمادگی دارد که مباحثی دیگر همچون مشاوره رایگان در زمینه‌هایی چون شناخت کالای اصل از بدل، آشنایی با گارانتی بازگشت و توضیح چگونگی ارسال سریع را در اختیار شما قرار دهند.

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از این سایت، آشنایی با پربازدیدترین،‌ پرفروش‌ترین، محبوب‌ترین، جدیدترین، ارزان‌ترین و گران‌ترین محصولات شیشه و آینه‌های دکوراتیو است.

راه‌های ارتباطی به صنعت شیشه و آینه دکوراتیو رادیس

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت آینه دکوراتیو می توانند از سایت این مجموعه با نشانی سایت: https://radisstore.com بازدید کرده و یا با مدیریت فروشگاه با شماره 2414 277 0913 تماس برقرار کنند.

 


پایان مطلب


 مطالب پیشنهادی مرتبط با این مطلب 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید