مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید

کابینت آشپزخانه از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که باید در طراحی آن بسیار دقت کرد؛ به این علت که نمای کلی آشپزخانه با مدل کابینت ارتباط مستقیم دارد. انتخاب کابینت مناسب با آشپزخانه بسیار حساس است و باید نکاتی را هنگام طراحی دقت کرد تا مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. از نکات مهم انتخاب کابینت باید توجه کنید که به کدام سبک کابینت آشپزخانه ایرانی علاقه دارید و کدام سبک مناسب فضا آشپزخانه شما است. برای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید و حتی طراحی و اجرا آن حامی ساخت با تجربه 12 ساله در طراحی و اجرا دکوراسیون و کابینت می‌تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

شما می‌توانید برای طراحی انواع مدل کابینت آشپزخانه ایرانی از تیم حرفه‌ای حامی ساخت کمک بگیرید و مطمئن باشید که این تیم توانایی اجرای پیچیده‌ترین و سخت‌ترین طرح‌ها را در سریع زمان دارد.

به منظور مشاهده نمونه کارهای حامی ساخت و اطلاع از جزئیات و تعرفه می‌توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید و یا با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

 

انتخاب مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید

انتخاب مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید کاملا سلیقه‌ای است؛ اما علاوه بر سلیقه به نکات دیگری باید توجه کرد که یکی از این موارد فضا و متراژ آشپزخانه است؛ علاوه بر این برای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید شناخت انواع کابیت‌های مناسب دکوراسیون آشپزخانه ایرانی جدید است که حامی ساخت شما را برای شناخت برخی از انواع آن راهنمایی می‌کند و شما می‌توانید با خیالی آسوده طراحی و اجرا انواع مدل کابینت آشپزخانه ایرانی را به حامی ساخت بسپارید.

مدل کابینت های‌گلاس آشپزخانه ایرانی جدید

کابینت های‌گلاس یکی از انواع مدل‌های کابینت آشپزخانه ایرانی جدید است که در دسته کابینت مدرن جای می‌گیرد. این مدل کابینت براق است و رنگ‌های زیادی دارد که مخاطبین می‌توانند رنگ این مدل کابینت را متناسب با سلیقه شخصی خود انتخاب کنند و از طراحان بخواهند که آن را برایشان در دکوراسیون آشپزخانه اجرا کنند. توجه داشته باشید از این مدل کابینت اصلا در سبک آشپزخانه کلاسیک استفاده نمی‌شود.

کابینت های‌گلاس مزایا و معایبی را به همراه دارد. از مزایای کابینت های‌گلاس تنوع بالا در طرح و رنگ است و علاوه بر این درخشندگی جذابی دارد؛ همچنین قابلیت ابزار خوری راحتی دارد و دوام بالا این نوع کابینت باعث شده است که مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند. البته در کنار این مزایا، معایبی را نیز به همراه دارد. از معایب این نوع مدل می‌توان به خش‌پذیری و لک پذیری کابینت های‌گلاس اشاره کرد.

مدل کابینت فلزی آشپزخانه ایرانی جدید

کابینت فلزی آشپزخانه ایرانی به صورتی است که امروزه کمتر در دکوراسیون آشپزخانه دیده می‌شود و بیشتر در آشپزخانه‌های بیمارستان و کارخانه‌های صنعتی به چشم می‌خورد. این مدل کابینت معایبی هم دارد به همین علت به مرور زمان از آشپزخانه‌های منازل حذف و جای خود را به سایر مدل‌های دیگر داده است. یکی از علت‌های این امر تنوع پایین این مدل است و برای انتخاب کابینت فلزی انتخاب محدودی دارید؛ همچنین مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت پایین است و ممکن است در مدت کوتاهی زنگ بزند و دچار خوردگی شود. 

مدل کابینت ام دی اف آشپزخانه ایرانی جدید 

کابینت ام دی اف از آن دسته مدل‌های کابینت است که طرفداران زیادی دارد و در اکثر آشپزخانه‌های ایرانی جدید به چشم می‌خورد. کابینت ام دی اف بسیار مقرون به صرفه است و علاه بر صرفه اقتصادی مزایای زیادی را دارد، همچنین بسیار متنوع است و طرح و رنگ‌های زیادی دارد و به خاطر تراکم بالا و صاف بودن سطح آن به ندرت کثیف می‌شود و در صورت آلودگی به راحتی تمیز می‌شود. کابینت ام دی اف بسیار ابزار خور است و به راحتی می‌توان طرحی که مورد پسند شما است را طراحی و اجرا کرد. اگر کابینت ام دی اف را انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید که این نوع کابینت بسیار در برابر رطوبت مقاومت پایینی دارد و ممکن است دچار حباب زدگی شود و ورقه‌های روی سطح کابینت کنده شود.

مدل کابینت ممبران آشپزخانه ایرانی جدید

کابینت ممبران پیچیدگی بیشتری نسبت به کابینت‌های ام دی اف و های‌گلاس دارد و با دستگاه‌های مخصوص برش‌های خاصی می‌خورد؛ لازم به ذکر است که کابینت ممبران یا همان کابینت وکیوم در آشپزخانه‌های کلاسیک کاربرد دارند. علت جذب مخاطبین به این نوع مدل کابینت قیمت پایین‌تر آن نسبت به کابینت چوبی است، علاوه بر این اجرای طرح‌های متنوعی امکان پذیر است. از معایب کابینت ممبران می‌توان به وابستگی شدید این کابینت به کیفیت اجرای کابینت ساز اشاره کرد که در این موقعیت می‌توانید به تیم مجرب حامی ساخت اعتماد کنید؛ از این جهت که 12 سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای کابینت و دکوراسیون دارند و می‌توانند طراحی و اجرای کابینت ممبران را به بهترین نحو انجام دهند. از دیگر معایب کابینت ممبران حساسیت آن به نور و حرارت مستقیم و عدم ترمیم پذیری است. 

تصویر مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید ساده

مدل کابینت چوبی آشپزخانه ایرانی جدید

کابینت چوبی آشپزخانه بسیار شیک و مدرن است و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. کابینت چوبی تنوع و طرح‌‌های زیادی دارد و بسیار زیبا است و کیفیت چوب کابینت بسیار در طرح نهایی کابینت تاثیر گذار است. قیمت بالا این نوع مدل کابینت باعث شده است که هر شخصی توانایی استفاده از این نوع مدل کابینت را نداشته باشد. کابینت چوبی مزایا و معایب زیادی را به همراه دارد. از مزایای کابینت چوبی می‌توان به استحکام بالا آن اشاره کرد؛ همچنین که در کابینت چوبی این امکان است تا طرح‌های مدرن و لوکسی در آن اجرا شود و علاوه بر آن طرح چوب در محیط آشپزخانه حس طبیعت را القا می‌کند و از معایب آن می‌توان به قیمت بالا و مقاومت پایین آن در برابر رطوبت اشاره کرد.

علاوه بر مواردی که نامبرده شد قطعا مدل‌های دیگری نیز برای کابینت آشپزخانه ایرانی وجود دارد؛ اما در این قسمت ما تنها به چند مورد از پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین کابینت‌های موجود اشاره کردیم.

قطعا با ورود به سایت حامی ساخت و مراجعه به صفحه نمونه کارها موارد بیشتری را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارد و شما می‌توانید متناسب با بودجه و فاکتورهایی که در ذهن دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خوب است بدانید اگر در مسیر انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه ایرانی با هر چالشی روبرو شدید حامی ساخت با ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان حرفه‌ای به شما کمک خواهد کرد تا با در نظر گرفتن تمامی منابع و امکانات موجود بهترین انتخاب را داشته باشید و این اطمینان را به شما می‌دهد که بتواند در سریع‌ترین زمان انواع طرح‌های پیچیده و فوق لوکس را اجرا کند.

به طور کلی در کنار حامی ساخت و پس از محول کردن پروژه خود به تیم اجرایی این مجموعه هیچ نگرانی نداشته باشید.

تصویر مدل کابینت آشپزخانه کوچک ایرانی جدید

راهنمای خرید مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید

هنگام خرید و انتخاب مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید ساده باید به نکاتی توجه کنید. برخی از این نکات مهم شامل متراژ آشپزخانه، سبک، نورپردازی و رنگ آشپزخانه است.

  • متراژ

مخاطبان باید در ابتدا به متراژ فضایی که قرار است در آن طرح کابینت انتخابی مورد نظر خود را اجرا کنند، دقت کنند.

در صورتی که متراژ آشپزخانه شما کم است، بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا محیط بزرگ‌تر بنظر آید.

  • سبک

سبک کلی آشپزخانه را هنگام انتخاب کابینت در نظر بگیرید. اگر سبک کلی آشپزخانه کلاسیک است، بهتر است از کابینت‌هایی با رنگ سفید یا کرم که پرزرق و برق و منبت کاری شده هستند، استفاده کنید؛ همچنین اگر سبک کلی آشپزخانه مدرن است کابینت‌های ساده را خریداری کنید.

  • نورپردازی

اگر نورپردازی آشپزخانه شما محدود است بهتر است یک مدل کابینت آشپزخانه ایرانی با رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا محیط پر نورتر بنظر برسد.

انتخاب نورپردازی اصولی و استفاده بهینه از نور طبیعی یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند جذابیت کابینت آشپزخانه را دوچندان کند؛ پس از این فاکتور غافل نشوید.

  • رنگ

از رنگ‌های روشن در آشپزخانه‌های کوچک و از رنگ‌های تیره در آشپزخانه‌های بزرگ استفاده کنید.

حامی ساخت با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای فوق بهترین و به صرفه‌ترین طراحی را به شما ارائه می‌دهد.

برای مثال مدل کابینت آشپزخانه کوچک ایرانی جدید بسیار متفاوت است و باید به رنگ و مدل کابینت دقت کنید تا فضا آشپزخانه گرفته نشود. مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید سفید بسیار مناسب آشپزخانه کوچک است و به خاطر روشن بودن کابینت فضا بزگ‌تر به چشم می‌خورد؛ علاوه بر این کابینت سفید بس یار شیک است و اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

تصویر دکوراسیون آشپزخانه ایرانی جدید

معرفی بهترین طراح برای مدل‌های کابینت آشپزخانه ایرانی جدید

برای آشپزخانه‌های ایرانی جدید نیاز است ابتدا افراد شرکتی را انتخاب کنند که طراحی را به بهترین نحو اجرا کنند و یا بتوانند مدل کابینتی که مخاطبان به طراحان نشان می‌دهند به بهترین شکل اجرا کنند. تیم حامی ساخت تجربه 12 ساله در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت و طراحی دکوراسیون داخلی دارند؛ به همین علت این تیم طراحی خلاق و حرفه‌ای می‌توانند مدل‌های خاص کابینت آشپزخانه ایرانی جدید را دقیقا همانطوری که مخاطب انتظار دارد اجرا کنند. 

برای مشاهده انواع مدل کابینت آشپزخانه ایرانی به صفحه نمونه کارهای حامی ساخت مراجعه کنید و با بررسی و تجزیه و تحلیل تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای آشپزخانه شما مناسب‌تر است.

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مرتبط 


 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید