در و پنجره هافمن نسبت به رقبا 1

مزیت در و پنجره هافمن نسبت به رقبا

در سال‌های اخیر درب و پنجره‌های UPVC جایگزین فلز و آهن شده است. در گذشته محصولات فولادی کاربرد زیادی داشت که مشکلاتی را نیز به همراه داشتند. اما این روزها شاهد استفاده گسترده از در و پنجره UPVC هستیم. عدم نیاز به رنگ زدن مداوم، سبک بودن، قابلیت نصب آسان و عمر طولانی مدت از مزیت‌های این درب و پنجره‌هاست. در ایران شرکت‌های زیادی در زمینه تولید درب‌ و پنجره‌های UPVC فعالیت دارد که یکی از آن‌ها برند «هافمن» است. اما چه دلایلی وجود دارد که باعث محبوبیت محصولات این برند در بازار ساخت و ساز شده است؟ در این مطلب قصد داریم مزیت‌های درب و پنجره‌های هافمن نسبت به رقبا را بررسی کنیم.

 

مزیت‌های درب و پنجره‌های هافمن

برای شروع باید به مقاومت این محصولات اشاره کنیم که در برابر ضربه و صدمات استحکام بالایی دارند. اگر ساختمان به هر دلیلی دچار شکستگی، نشست و یا حوادث طبیعی مثل زلزله شود، این درب و پنجره‌ها شکسته نمی‌شوند و هیچ آسیبی را هم متوجه ساکنین نمی‌کنند.

مهم‌ترین مزیت‌های در و پنجره UPVC هافمن نسبت به رقبات عبارت است از:

داشتن ایمنی بالا

شکستن درب و پنجره‌های دوجداره UPVC هافمن کار راحتی نیست. موادی که برای ساخت این محصولات استفاده می‌شود، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. پلی وینیل کلراید از جمله ترکیباتی است که برای ساخت پروفیل اولیه این درب و پنجره‌ها استفاده می‌شود. در سایر محصولات نیز این ماده کاربرد دارد که در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم است. اما آنچه محصولات هافمن را از رقبا مجزا می کند، ایمنی بالای درب و پنجره‌ها در برابر آتش و سایر حوادث است.

این برند برای ساخت پروفیل در و پنجره UPVC  از مواد تقویت شده استفاده می‌کند. همچنین پروفیل‌های مورد استفاده نیز به اندازه کافی ضخامت دارند که در برابر گرما و حرارت بالا مقاومت داشته باشند.

سهولت استفاده و قابل تنظیم

اکثر درب و پنجره‌هایی که از جنس پروفیل پی وی سی هستند، ممکن است طراحی مدرن و کاربری ساده نداشته باشند. به طوری که باز و بسته کردن درب و پنجره را با مشکل روبرو کند. در شرکت هافمن از طرح‌هایی برای ساخت در و پنجره UPVC استفاده می‌شود که کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند. ضمن اینکه استفاده از اشکال، سبک و جلوه‌های خاص برای ساخت این محصولات نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

1669109977637c98d9673d1 main

امنیت بالای درب و پنجره

از دیگر مزیت‌های در و پنجره upvc هافمن نسبت به رقبا داشتن امنیت است. در این شرکت از پروفیل‌های مقاوم UPVC به همراه قاب فوق سبک استفاده می‌شود که مستحکم‌تر از انتظار شماست. همچنین استفاده از قفل‌ها به همراه شیشه‌های دوجداره مهم‌ترین دلیل امنیت بالای محصولات هافمن است.

داشتن عایق برای در و پنجره UPVC

یکی دیگر از دلایل برتری محصولات هافمن نسبت به رقبا، داشتن عایق است که مانع از ورود سر و صدا به داخل ساختمان می‌شود. از سوی دیگر بهره‌وری انرژی و جلوگیری از خروج گرما و سرمای داخل ساختمان به سمت بیرون، می‌شود که اولویت این برند است. کاهش مصرف سوخت و صرفه‌جویی در هزینه‌های تأمین انرژی برودتی و حرارتی از جمله نیازهای هر ساختمانی است که در این شرکت زمان طراحی و تولید درب و پنجره دوجداره به آن توجه ویژه می‌شود.

از سوی دیگر پروفیل upvc قدرت رسانای ضعیفی دارد و با داشتن سیستم هوای بسته مانع از اتلاف انرژی داخل ساختمان می‌شود.

هزینه پایین تعمیر و نگهداری

یکی دیگر از دلایلی که بر روی مزیت محصولات هافمن تاکید دارد، پایین بودن هزینه نگهداری و تعمیر است. پروفیل‌های UPVC برخلاف مواد طبیعی (مثل فلز) که به سنباده زدن، لاک زدن و رنگ آمیزی سالانه نیاز دارند، ماده‌ای است که به تعمیر و نگهداری نیاز ندارد و تا سالها به طور رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید.

موادی که برای ساخت پروفیل‌های UPVC استفاده می‌شود، بعد از چند سال در مجاورت نور آفتاب ممکن است تغییر رنگ دهند. در حالی که درب و پنجره‌هایی که در شرکت هافمن ساخته می‌شوند تا چندین دهه بدون هیچ نشانه‌ای از هوازدگی و تغییر رنگ دوام می‌آورند. تنها روش برای نگهداری از محصولات این برند، استفاده از آب و صابون برای از بین بردن آلودگی است.

1669110010637c98fa39c14 main

داشتن دوام بالا

اگر برای ساختمان خود به درب و پنجره‌هایی نیاز دارید که مجبور نباشید هر چند سال یکبار آن‌ها را تعویض کنید، ما محصولات UPVC هافمن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این شرکت برای ساخت پروفیل در و پنجره از مواد مقاومی استفاده می‌شود که می‌تواند در برابر شدیدترین عناصر محیطی و تغییرات آب و هوایی مقاومت کند و تحت تاثیر پوسیدگی قرار نگیرد.

اگر در مناطق مرطوب شمال زندگی می‌کنید، رطوبت به مرور زمان آسیب زیادی به در و پنجره UPVC وارد می‌کند. بنابراین به محصولات مقاوم و بادوام نیاز دارید. از سوی دیگر درب و پنجره‌های هافمن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی دارند.

قابلیت تهویه هوای ساختمان

یکی دیگر از مزیت‌های در و پنجره هافمن نسبت به رقبا، پیکربندی درست و اصولی آن‌هاست که به ورود و خروج هوا در ساختمان کمک زیادی می‌کند. پنجره شیب چرخش از جمله محصولات برند هافمن است که از دو جهت مجزا باز می‌شود و به ورود و خروج هوا به داخل اتاق منجر می‌شود. هنگامی که در حالت کج به سمت داخل است، هوای گرم می‌تواند از قسمت دهانه بالا و کنار آن خارج شود. حال اگر پنجره به شکل کامل باز شود، به تهویه کامل هوای اتاق کمک زیادی می‌کند.

سازگار با محیط زیست

طول عمر متوسط ​​پنجره‌های UPVC هافمن می‌تواند بین 40 تا 80 سال باشد. این شرکت برای ساخت پروفیل در و پنجره از مواد عمدتاً قابل بازیافت استفاده می‌کند که باعث تخریب محیط زیست نشود.

حرف آخر

هافمن از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تولید در و پنجره UPVC فعالیت دارد. محصولات این برند در مقایسه با سایر درب و پنجره‌های موجود در بازار این محصولات از مزیت‌های بی‌شماری برخوردار هستند که تلاش کردیم در این مطلب شما را با این موارد آشنا کنیم.

فراموش نکنید تعویض درب و پنجره کار ساده‌ای نیست و علاوه بر زمان‌بر بودن، به هزینه زیادی نیاز دارد. بنابراین باید برای خرید درب و پنجره از همان ابتدا در فکر خرید یک محصول ایده‌آل و مرغوب باشید.

 


پایان مطلب


 

 

لینک پیشنهادی: صادرات درب و پنجره upvc

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید