بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی 1

معرفی بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی

بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی انواع مختلفی دارد. در هنگام خرید بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی باید به ویژگی ها و کاربردهای آن توجه کرد.

خرید و تهیه بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی در محیط های صنعتی و عمرانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، چون هیچ زمینه شغلی و حرفه کاری مرتبط با صنایع عمرانی وجود ندارد که در آن خطری، جان کارکنان را تهدید نکند. نیروی کار با استفاده از بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی قادر خواهند تا از چشمان خود در برابر خطرات احتمالی محیط کار محافظت کنند، خب حالا که با اهمیت استفاده از بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی توسط نیرو کار آشنا شدید، اگر حوصله داشته باشد و تا انتهای مطلب همراه ما باشید با تعدادی از بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی آشنا خواهید شد.

 

1629706158612357ae49afe main

عینک ایمنی چیست؟ 

عینک ایمنی وسیله ای است که با استفاده از آن می توان از چشمان خود در برابر پاشیده شدن مواد شیمیایی ضربه و یا برخورد جسمی تیز، درشت و… به چشم محافظت کرد. ممکن است برخی از کارکنان و یا کارگران مشاغل مرتبط با صنایع عمرانی از پوشاندن چشم خود با استفاده از وسیله بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی خودداری ورزند که این موضوع به قیمت از دست دادن چشمانشان تمام خواهد شد، نکته ای که به این افراد باید گفت این است که حتی در شرایطی که فکر میکنند که دیگر نیازی به استفاده از عینک ایمنی نیست هم باید از عینک ایمنی استفاده کنند به این دلیل که ممکن هر لحظه حادثه ای رخ دهد و چشمانتان دچار آسیب جدی بشود پس اگر به سلامت چشمانتان اهمیت می دهد باید به استفاده از بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی خیلی توجه کنید.

چرا باید از عینک ایمنی استفاده کنیم؟

تحقیقات صورت گرفته بر روی محیط کار مشاغل نشان می دهد که در بسیاری از مشاغل این احتمال وجود دارد که به چشم کارکنان آسیب وارد شود، این احتمال در برخی از مشاغل به مراتب بیشتر می باشد. چشم یکی از حیاتی ترین ارگان های بدن هر انسانی می باشد و این طبیعی می باشد که هر انسانی تا جایی که می تواند از این ارگان حیاتی و مهم حفاظت کند. برای حفاظت از چشم ها، می توان از بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی کمک گرفت.

با استفاده از بهترین عینک ایمنی مناسب کارهای عمرانی دیگر چشمان کارگران در محیط کاری دچار آسیب نخواهد شد. با خرید یکی از بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی که هزینه زیادی را در بر نخواهد داشت می توان از دست دان چشمان و یا در صورت بروز حادثه از عمل جراحی و دلهره آور چشم جلوگیری کرد. اغلب موارد بروز حوادث مرتبط با چشم مربوط به بخش برخورد مواد شیمیایی یا جسم تیز به چشم می باشد. با استفاده از بهترین عینک ایمنی مناسب کارهای عمرانی در بخش تولید صنایع عمرانی می توان تا 90 از ایجاد آسیب در چشم جلوگیری کرد

انواع لنز عینک ایمنی

لنزهای بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی دارای زنگ ها و جنس شیشه متفاوتی هستند که هر یک، از کاربردها و ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند. لنزهای مورد استفاده در عینک های ایمنی مهم ترین بخشی است که هنگام خرید عینک باید به آن توجه کرد، عینک ایمنی دارای لنز های مختلفی است که مهم ترین و پر استفاده ترین آن به شرح زیر می باشد:

  • لنزهای شفاف و روشن: این لنز برای کارهای معمولی در محیط کار مورد استفاده قرار میگیرد. این لنز در محیط کاری پر خطر و محیطی که تجهیزات سنگین در آن وجود دارد، مورد استفاده قرار نمی گیرد.
  • لنز های دوگانه یا Polarized: لنز های دوگانه یا دوقطبی، در محیط کاری که نور زیادی وجود دارد به کار گرفته می شود، این لنز همچنین در محیطی که امکان تشخیص رنگ تقریبا غیر ممکن است نیز کاربرد دارد.
  • لنز های کهربا: لنز کهربایی یا نقره ای برای افرادی که مدت زمان زیادی از روز را با لپ تاپ و کامپیوتر سروکار دارند استفاده می شود.
  • لنز های آبی: این لنز در محیطی که بخار سدیم زیادی وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد، این لنز همچنین برای کار طولانی مدت با کامپیوتر نیز کاربرد دارد.
  • لنز های نارنجی: استفاده از این لنز به ما کمک می کند تا در محیط تاریک اجسام را با وضوح بهتری ببینیم..
  • لنز های سبز: لنز سبز از چشم هایمان در برابر اشعه های ماوراء بنفش، مادون قرمز محافظت میکند.

1629706477612358eddd44e main

استانداردهای عینک ایمنی

بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی دارای استاندارد هایی است که هر یک نشان دهنده وِیژگی خاصی از عینک میباشد، مهمترین استانداردهای بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی به شرح زیر می باشد:

  • استاندارد  EN۱۷۲: این استاندارد مربوط به خواص فیزیکی عینک ایمنی می باشد، این خواص نشان دهنده ویژگی ضد ضربه بودن و… عینک ایمنی می باشد.
  • استاندارد  EN۱۷۰: نشان دهنده مقاومت لنز عینک در برابر اشعه های نوری مثل فرابنفش، UV  می باشد.
  • استاندارد  EN۱۶۹: این استاندارد این خاصیت از عینک ایمنی را نشان می دهد که می توان از این نوع عینک در بخش های لحیم کاری، جوشکاری، جوش قوس الکتریکی، هوا برش، برش پلاسما و… از آن استفاده کرد.

محدودیت های زمانی استفاده از عینک های ایمنی

استفاده از عینک ایمنی یکی از اصول ایمنی و الزامات مهم در کارهای عمرانی می باشد که همه کارکنان موظف به رعایت آن می باشند اما به غیر از این موارد، سوالی که گاهی اوقات ذهن برخی از کارکنان این بخش را به خود مشغول میکند این است که آیا استفاده طولانی مدت از عینک های ایمنی برای چشمانشان مضر است؟، در جواب سوال این افراد باید گفت که، البته که نه استفاده از عینک ایمنی در طی ساعت های طولانی هم هیچ مشکلی برای چشمانشان به وجود نمی آورد  و دلیل احساس سوزش و خارش چشم پس از استفاده طولانی مدت از عینک ایمنی به احتمال زیاد به خاطر استفاده از عینک ایمنی تقلبی و غیر استاندارد است همچنین باید گفت که استفاده طولانی مدت از عینک ایمنی در شرایط نوری ویژه و  کار زیاد، جنین اتفاقاتی را به وجود نمی آورد.

16297062716123581fe8ef7 main

بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی

مشخصات کلی بهترین عینک ایمنی مناسب کار های عمرانی به شرح زیر می باشد:

  • عینک ایمنی یووکس مدل ultravision 9301-105: ابعاد-۲۰x9x8 سانتی‌متر، وزن-۱۱۵ گرم، جنس- پلاستیک، مناسب برای-نجاری, تراشکاری, ساختمانی جوشکاری
  • عینک ایمنی یووکس مدل i-3 mirror: ابعاد- ۲۰x10x10 سانتی‌متر، وزن-۲۵ گرم، مناسب برای- ساختمانی
  • عینک ایمنی یووکس مدل ultrasonic: ابعاد-۱۸x7x4 سانتی‌متر، وزن- ۸۰ گرم، جنس- پلاستیک، مناسب برای-نجاری , تراشکاری , ساختمانی
  • عینک ایمنی دیوالت مدل DPG82-11: ابعاد-۱۸x3x8 سانتی‌متر، وزن-۱۰۰ گرم، جنس-پلاستیک، مناسب برای-نجاری
  • عینک ایمنی پارکسون ABZ مدل LG2508:ابعاد-طول: ۱۷، عرض: ۳.۵، ارتفاع: ۹ سانتی‌متر، وزن-۱۰۵ گرم، جنس پلاستیک، مناسب برای- ساختمانی, نجاری ,تراشکاری

 

خرید عینک ایمنی مناسب صنعت ساختمان

فروشگاه اینترنتی بزرگ الوایمنی یکی از برترین فروشگاه های فعال در زمینه عرضه انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی میباشد، یکی از انواع محصولاتی که این فروشگاه در آن بسیار فعال میباشد، عینک های ایمنی و کفش های ایمنی میباشد، در صورتی که نیاز به خرید و یا راهنمایی به جهت خرید دارید، به راحتی با وارد شده به فروشگاه و تماس با واحد های مشخص از این خدمات برخوردار شوید.

 

 

پایان مطلب


 

 

مطالب پیشنهادی و مرتبط با این مطلب

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید