معرفی درب ضد سرقت نصب فوری 

درب ضد سرقت نصب فوری برای ساختمان‌هایی که در حال بازسازی هستند و نمی‌توانند مدت زیادی بدون درب ورودی بمانند بسیار مناسب است.

آیا در حال حاضر درست وسط پروژه بازسازی خانه خود هستید و به فکر استفاده از تجهیزات ایمنی برای ارتقا سطح رفاه خانواده خود می‌باشید؟ اگر این چنین است باید به فکر خرید درب ضد سرقت آماده نصب فوری باشید. اگر اطلاعات کمی در مورد این محصول دارید توصیه می‌کنیم که خواندن این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

چرا باید از درب ضد سرقت استفاده کنیم؟

آزمایشات انجام شده روی درب‌های ضد سرقت این اطمینان را به شما می‌دهند که محصول منتخب‌تان، بهترین و مدرن‌ترین درب موجود در بازار برای حفظ امنیت ساختمان است. علاوه بر ساختمان‌های مسکونی، در ساختمان‌های اداری و تجاری نیز می‌توانید از این دژ مستحکم برای مراقبت بیشتر از اموال و دارایی‌های خود استفاده کنید. ساختار ویژه این درب‌ها طوری طراحی شده‌اند که در برابر تمام روش‌های مورد استفاده سارقین، از جمله شکستن قفل و درب، کاملا ایمن بوده و نفوذ به داخل ساختمان را عملا غیرممکن می‌سازد. اما از آنجایی که انواع مختلفی از درب ضد سرقت در بازار وجود دارد؛ همیشه قبل از خرید این محصول با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

همانطور که اشاره شد؛ درب‌های ضد سرقت بر اساس متریال به کار رفته در تولید، تجهیزات نصب شده روی آنها، تعداد لنگه‌ها، جنس روکش و… به انواع و اقسام مختلفی تقسیم می‌شوند. بنابراین برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین و بهترین درب را بین گزینه‌های پیشنهادی انتخاب کنید؛ باید اطلاعات اندکی در مورد انواع درب ضد سرقت آماده نصب فوری در اختیار داشته باشید. موارد زیر بهترین و پرفروش‌ترین درب‌های ضد سرقت در بازار ایران محسوب می‌شوند که قابلیت نصب فوری را دارند:

  • درب ضد سرقت فلزی

  • درب ضد سرقت چوبی

  • درب ضد سرقت لابی

  • درب ضد سرقت دولنگه

  • درب ضد سرقت تک لنگه

  • درب ضد سرقت ضد آفتاب و ضد رطوبت

  • درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

تمام این محصولات در شرکت سهند درب بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده و از میزان مقاومت و کیفیت یکسانی برخوردار هستند. تنها تفاوت بین این درب‌ها، ظاهر و کاربرد آنهاست.

آیا امکان تحویل فوری درب ضد سرقت وجود دارد؟

با وجود اینکه این مدل از درب‌ها، با مقاوم‌ترین متریال ساخته شده و با استفاده از تجهیزات جانبی و یراق‌آلات کاملا استاندارد و ایمنی تجهیز می‌شوند؛ نیازی نیست که برای خرید آنها از چند هفته قبل سفارش خود را ثبت کنید. تمام محصولاتی که ساخت کارگاه‌ها و کارخانه‌های معتبر هستند؛ از ایمنی بالایی برخوردار بوده و به صورت آماده در بازار وجود دارند و به مشتریان عرضه می‌شوند. به این محصولات گاهی درب ضد سرقت نصب فوری نیز گفته می‌شود. تحویل فوری این درب، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در صورت فراهم بودن سایر شرایط مورد نیاز برای نصب، در کمتر از چند ساعت، ساختمان خود را به یکی از ایمن‌ترین درب‌ها تجهیز کنید.

در هر خریدی، تحویل به موقع سفارش از سوی فروشنده، یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران است. بسیاری از مشتریان این محصول در حال بازسازی منزل خود هستند و قادر نیستند زمان زیادی را بدون درب در ساختمان سپری کنند. بنابراین به دنبال محصولی هستند که بتوانند آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی ساختمان خود نصب کنند. به این دسته از مشتریان، خرید درب ضد سرقت نصب فوری را پیشنهاد می‌کنیم.

آیا قیمت درب ضد سرقت نصب فوری بیشتر از سایر درب‌هاست؟

در بیشتر مواقع، نصب فوری هیچ تاثیری روی قیمت تمام شده محصول ندارد. بنابراین بدون نگرانی از افزایش هزینه‌ها، می‌توانید ساختمان خود را به درب‌های ایمن ضد سرقت مجهز کنید. البته که قیمت محصولات مختلف آماده در بازار با توجه به مدل، ابعاد، نوع، فناوری استفاده شده در تولید، جنس روکش، برند یراق‌آلات و فاکتورهایی از این دست متفاوت است؛ اما نصب فوری هیچ کدام از آنها، هزینه مازادی روی دست شما نخواهد گذاشت.

مراحل نصب فوری درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت فوری فقط در عرض یک روز و حتی چند ساعت و با استفاده از مراحل زیر انجام می‌شود:

  • بررسی محل نصب توسط کارشناس

  • حمل درب در صورت استاندارد بودن چهارچوب فعلی تا محل نصب (درصورتی که چهارچوب درب استاندارد باشد و دیوارهای جانبی نیز از استحکام کافی برای نصب برخوردار باشند؛ درب ضد سرقت نصب فوری در عرض نیم ساعت به محل اجرای پروژه ارسال می‌شود)

  • انتقال درب به طبقه مورد نظر (هزینه‌ای که بابت حمل پرداخت می‌کنید؛ شامل حمل درب تا درب اصلی ساختمان است و نصاب وظیفه حمل آن تا درب واحد را ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید کل این پروسه توسط نصاب و فروشنده انجام شود؛ حتما در زمان خرید و پرداخت هزینه نصب این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید.)

  • تخریب محل نصب در صورت نیاز (مسئولیت خرید مصالح و ملزومات مورد نیاز جهت تخریب و بازسازی محل نصب به عهده خریدار است و نصاب ملزم است که محل نصب را تا مرحله کچ‌کاری بازسازی کند. بنابراین مراحلی مانند رنگ‌کاری، نازک‌کاری و نصب سنگ به عهده خریدار است)

نصب درب ضد سرقت با فوم فشرده پلی اورتان

برخی از مشتریان به دلیل محدودیت‌هایی که با آنها مواجه هستند؛ تمایلی ندارند که هیچگونه تخریبی در ساختمان برای نصب درب سرقت‌شان انجام شود. در این شرایط معمولا نصاب از روش فوم فشرده پلی اورتان استفاده می‌کند. در این روش پشت چارچوب فلزی با استفاده از فوم تزریقی پر می‌شود. برای استحکام بیشتر درب نیز معمولا از جوش‌های بیشتر در زمان نصب چارچوب به قوطی فلزی استفاده می‌شود.

از آنجایی که یکی از مراحل نصب درب ضد سرقت جوشکاری است؛ حتما برای جلوگیری از تخریب کفپوش و پارکت ساختمان، اقدامات ایمنی لازم را در نظر بگیرید. پوشاندن کف ساختمان در محل قرارگیری چهارچوب درب با استفاده از موکت، می‌تواند راه خوبی برای جلوگیری از سوختن کفپوش باشد. ضمن اینکه بهتر است از آستانه سنگ برای جلوی درب ضد سرقت استفاده شود. البته از آستانه‌های فلزی نیز می‌توان استفاده کرد؛ اما معمولا به دلیل زیبایی ظاهری بیشتر سنگ، مشتریان این ماده را برای پوشش قسمت ورودی ساختمان انتخاب می‌کنند. گرچه فلز ماده‌ای مقاوم‌تر است و در اثر تمام مکرر با پا دیرتر آسیب می‌بیند. مرحله روکوب نیز باید بعد از نصب درب انجام شود.

 


پایان مطلب 


 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید