پلیسه کرد بازرگانی اورانوس 3

بازرگانی اورانوس یکی از فعالان اقتصادی در میدان تجارت جهانی بوده و در عرصه های مختلف کسب و کار و با در نظر گرفتن منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایرانی سعی در انتخاب و دادوستد با بهترین های دایره تولید جهانی مواد اولیه را دارد. بیش از نیم قرن حضور مستقیم و رو در رو با تولیدکنندگان از ویژگی بارز این بازرگانی می باشد.

 عمده ترین صنایعی که در جهان این محصول را خریداری می کنند عبارتند از : صنایع تولید  کیف ، کفش ، کمربند ، روکش صندلی،کمربند ایمنی خودرو، کالای خواب ، پوشاک و مبلمان می باشد.

بدیهی است صداقت در دادوستد و انتخاب بهترین تولیدکنندگان جهانی درحد بضاعت و ارائه صحیح و مناسب کالا از اصلی ترین ارکان تجارت اورانوس می باشد. همین موضوع سبب جلب اعتماد فروشندگان و تولیدکنندگان مواد اولیه در صحنه تجارت جهانی از یک طرف و مصرف کنندگان و کارخانجات تولیدی ایرانی از طرف دیگر گردیده است. در این عرصه و در تلاش ، جهت یافتن منابع مطمئن، سالم ، به روز و استاندارد با شرکت های معتبری در حال فعالیت می باشد که بعضی از آنها به اختصار معرفی می شود

 

نخ دوخت Poly Art

نخ دوخت Poly Art  از شرکت Ozen iplik  ترکیه ، از تارهای (فیلامنت – پلی استر) با مقاومت عالی و در ۱۶ نوع ضخامت و ۲۲۰ رنگ تشکیل و تولید گردیده است . به جهت اعمال سرعت بیشتردرچرخهای کامپیوتری و امروزی که دارای سرعت بالا می باشند به نوعی روغن آغشته گردیده است.

 

این محصول به ۳۵ کشور جهان صادر و در ۶ کشور ازجمله ایران دارای نمایندگی فروش می باشد. عمده ترین صنایعی که در جهان و ایران تولیدات این کارخانه را خریداری می کنند عبارتند از : صنایع تولید  کیف ، کفش ، کمربند ، روکش صندلی،کمربند ایمنی خودرو، کالای خواب ، پوشاک و مبلمان می باشد. بزرگترین ویژگی نخ ( فیلامنت – پلی استر )Poly Art ، فرم پذیری نخ بعد از فرم دهی می باشد. بطوریکه مثلاً در مبلمان ، بعد از دوخت و کشش رویه مبل و فرم دهی به رویه مبل ، نخ  نیز هماهنگ با رویه فرم قالب را گرفته و در اثر استفاده مکرر، منعطف و به حال قبل از کشیده شدن بر نمی گردد. لذا عمر مفید مبلمان افزایش می یابد.

 


نخ دوخت پلی استر- پنبه ( Poly-Poly) نخ دوخت DELTA

نخ دوخت پلی استر- پنبه ( Poly-Poly) با الیاف پیوسته و مقاومت عالی از محصولات شرکت Ozen iplik می باشد. این محصول از الیاف پیوسته پلی استر – پنبه تولید گردیده است . چون درصد پنبه این نوع نخ بالاست لذا حس لطافت و طبیعی بودن را بیشترالقا می نماید.۳۸۰ رنگ و ۴ نوع ضخامت ویژگی دیگر این نوع نخ می باشد که می توان برشمرد.

 

 

 


Ekospun نخ دوخت پلی استر – پنبه 

Ekospun نخ دوخت پلی استر – پنبه با الیاف ناپیوسته می باشد. چون در نخ فوق الذکر از الیاف ناپیوسته پلی استر استفاده شده است ، از استحکام چندانی برای تولیدهای خاص برخوردارنمی باشد درنتیجه موارد استفاده از این نوع، منتهی به کار در نخ های زیر انواع محصولات و یا نخ های روی کار از نوع مواردی همچون پوشاک زیر و انواع تولیداتی که استحکام در آن حرف اول را نمی زند، می باشد. تنوع ۲۲۸ رنگ و ۶ نوع ضخامت از دیگر ویژگی های Ekospun می باشد.

 


 

نخ دوخت پیله ای (شاتل)|

از دو دهه پیش و هماهنگ با پیشرفت های صنعتی در زمینه ماشین آلات نساجی ، تشک دوزی ( پنبه دوزی ) و با تفکر کم کردن هزینه های زمانی ، کارگری ، تکنولوژی نخ های دوخت پیله ای برروی ماشین آلات نساجی پیاده شد. در این تکنولوژی علاوه بر یکنواخت شدن دوخت زیرپارچه ، هزینه های زمان و کارگری به طور محسوسی افت نموده و در مجموع ، کارتمام شده یکنواختی ، زیبایی و استحکام مطلوبی را دارا می باشد.

تولید نخ های پیله ای ، تکنولوژی خاصی را می طلبد که این واحد با واردات ماشین آلات خاص این امر را انجام و فروش و صادرات به بازارهای داخلی و بین المللی را آغاز نموده است. بدیهی است تنوع ضخامت و رنگ از ویژگی های تولید این واحد می باشد.


 

نخ دوخت POLY TECH

نخ دوخت پلی استر بسیار براق و برجسته ، ارائه شده در ۱۰ رنگ و ضخامت
موارد استفاده : نمادوزی صنایع پوشاک ، کیف ، کفش و کمربند
 

نخ دوخت COMO

 

نخ دوخت اقتصادی در رنگ های اصلی و شش نوع ضخامت که با توجه به قیمت مناسب و بسیار قابل رقابت با موارد مشابه ارائه شده در سطح بازار توانسته رضایت نسبی خریداران خود را جلب نماید.

 


پایان مطلب


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید