های زهکشی اضطراری 1

نشانه های زهکشی اضطراری

ما کارشناسان همه نوع زهکشی ها هستیم. مهم نیست مشکل چه باشد، تیم متخصصان ما آماده کمک رسانی هستند. ما دانش تخصص لازم را داریم و می توانیم هر گونه مشکل مربوط به زهکشی را حل نماییم.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت لوله کشی ساختمان را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک لوله کش در تهران باشید می‌توانید درخواست لوله کشی ساختمان ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

اما از کجا متوجه می شوید که زهکشی تان به تعمیر نیاز دارد؟ خب، نشانه هایی وجود دارند که به شما هشدار می دهند زهکشی با مشکل مواجه شده و به تعمیر نیاز دارد. اگر مشکلات حاصل از زهکشی ها را فورا بررسی نکنید، می توانند به سیستم لوله کشی، خانه و لوازم تان آسیب برسانند. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب، نشانه های وضعیت اضطراری زهکشی را دنبال کنید.

لوله کشی ساختمان

 

جریان کم سرعت آب

بیشتر اوقات، جریان کم سرعت آب بزرگترین نشانه وجود مشکل می باشد که البته افراد آن را نادیده گرفته و گمان می کنند خود به خود رفع خواهد ش. اما، جریان کم سرعت آب به ندرت به خودی خود حل می شود. در واقع، این امر نشان می دهد مشکل بزرگتری در سیستم زهکشی وجود دارد، مشکلی مانند شکسته شدن لوله ها یا مسدود بودن آن ها.

اگر لوله هایتان شکسته یا مسدود باشند و سرعت کم جریان آب حاصل از آن را نادیده بگیرید، احتمالا باعث خواهد شد لوله مورد نظر منفجر شده و همه جا را پر از آب کند. در نتیجه، بهتر است با متخصصان ما تماس بگیرید و علت کم بودن سرعت جریان آب را بررسی نمایید.

فشار کم آب

فشار آب برای عملکرد زهکشی اهمیت زیادی دارد چرا که تضمین می کنید ضایعات به درستی دفع می شوند. اگر فشار آب منزلتان کم می باشد، امکان دارد در ناحیه محل زندگی تان انفجار لوله رخ داده باشد. همچنین ممکن است یکی از لوله های زهکشی شکسته شده باشند که در این صورت زهکش سرریز شده، از کار افتاده و یا کاملا شکسته می باشد. کم بودن فشار آب یک نشانه اضطراری از وجود مشکلی جدی تر می باشد، بنابراین در هنگام مشاهده این امر با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

سرریز شدن زهکش

شاید نیازی نباشد بگوییم، اما زهکش های سرریز شده نشانی قوی از وجود موقعیت اضطراری دارند. زهکش های پر شده و لوله های شکسته باعث سرریز شدن زهکش شده و بر محیط زندگی، فضای داخلی خانه و بهداشت آن تاثیر منفی می گذارند. سرریز شدن زهکش یکی از مشکلات عمده افرادی است که ب شرکت ما ارتباط برقرار می کنند. اگر زهکش تان سرریز شده، فورا با ما تماس بگیرید تا با کمترین آسیب، مشکل را برطرف کنیم.

https://lh6.googleusercontent.com/kZijiWQehpZIbPzYq3y6-pwgQsGA3GlO65I66Cx8vT1fpozoFPmoMAFv0mVIWRMD77atyBusNnBEYYjhMHMLr3IQqzMM1gLsWkRi83htqwNkyI6ECPuT4Tc_XJNbQBOnZVuHtyio

یخ زدن لوله ها

زمستان دوباره شروع شده، هوا سرد تر شده و روزها کوتاه تر شده اند. تابستان با تمام سختی هایش، می تواند برای سیستم زهکشی نیز مشکلاتی ایجاد کند که یخ زدن لوله ها یکی از آنهاست. در هنگ

ام زمستان اگر آب گرم در لوله ها جریان پیدا نکند، لوله ها به راحتی یخ می زنند. زمانی که لوله یخ بزند، بیشتر از قبل در معرض ترکیدن قرار می گیرد. بنابراین، زمانی که با کارکنان ما تماس بگیرید، توصیه می کنیم برای اطمینان، منبع آب خود را قطع کنید. سعی کنید خودتان برای حل مشکل اقدام نکنید چرا که در بیشتر موارد می توانید باعث شکستن لوله بشوید.

ترکیدن لوله ها

اگر متوجه شدید لوله هایتان منفجر شده اند، اولین کاری که باید انجام دهید آن است که شیر آب و منبع آب را ببندید. دقتی کنید که تمام شیرهای آب داخل خانه را باز کنید تا کل سیستم به طور کامل تخلیه شود. این امر تضمین خواهد کرد موج دیگری از آب وارد خانه نشود.

اگر لوله ای در نزدیکی سیستم برق منفجر شده، بسیار مهم است که هر چه زودتر سیستم برق را خاموش کنید تا از هر گونه حادثه جلوگیری شود. مهم نیست نشتی موجود تا چه اندازه کوچک است در هر صورت با متخصصان ما تماس بگیرید چرا که ممکن است اولین نشانه یک وضعیت اضطراری باشد.

بوی نامطبوع زهکشی

وجود بوی نامطبوع در زهکشی، یکی از مشهودترین نشانه های وجود مشکل می باشد. این امر نشان دهنده وجود انسداد و آب راکد و همچنین مواد در حال تجزیه در زهکشی می باشد. معمولا، بوی نامطبوع در نتیجه انسداد لوله های سینک آشپزخانه، توالت، وان حمام و زهکش های حمام به وجود می آید.

ممکن است این نشانه قبل از ظهور علائم دیگر خود را نشان دهد. اگر بوی غیرمعمولی احساس کردید، آن را نادیده نگیرید چرا که خود به خود از بین نخواهد رفت! با متخصصان ما تماس بگیرید تا مشکل حل شود.

https://lh5.googleusercontent.com/mxCMPP6tjExnrT_9L9c8zN_kjWz9dNO8WzE8aWVNDiJbyEsi5KlTR50SRJLW6kJ00SY8CIBOjVsP6NniVhpgSWb4p_Y1r962XsCZgBmuYXpiJWZ0D55aEl9CsxO3Mv_0rHFANqYW

صداهای غیر معمول

مشکلات اضطراری زهکشی نشانه های مختلفی دارند و شنیدن صداهای غیر معمول یکی از آن هاست. صداهایی که از زهکش می آید، فلاش توالت و حفره های تخلیه آب همگی نشانه هایی از هوای گرفتار شده در لوله را به همراه دارند. معمولا انباشته شدن مواد مختلف مانند چربی، روغن، غذا و صابون باعث به دام افتادن هوا در لوله می شوند. وقتی زهکش سعی می کند جریان عادی خود را حفظ کند، آب و هوا را درون انسداد به حرکت در می آورد که این موضوع صداهایی را ایجاد می کند.

اگر از زهکشی های خود صدای غیرعادی می شنوید، مهم نیست چقدر کم است، در هر صورت با متخصصان ما تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند.

علف های باتلاقی، گیاهان موجود در نزدیکی خط فاضلاب

در آخر، نشانه هایی که خبر از وجود مشکل در زهکشی می دهند را میتوانید در خارج از خانه نیز پیدا کنید. اغلب، ممکن است علف هایی در اطراف خط فاضلاب رشد کنند. این امر نشانه ای از وجود انسداد قوی در لوله می باشد، انسدادی که موجب اختلال در کار زهکش شده است. اگر در خارج از خانه، با چنین مشکلاتی روبرو شدید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید، تا هر چه زودتر دست به کار شوند.

 

 

پایان مطلب


 

لینکهای مفید

آب استخر عمومی چند وقت یکبار عوض میشود

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید