رپورتاژ آگهی های سایت بسپار 1

نمونه رپورتاژ آگهی و نمونه تولید محتواهای موفق سایت بسپار

نمونه رپورتاژ آگهی ها و نمونه تولید محتواهای آموزشی در زمینه معماری و دکوراسیون – مصالح ساختمانی و ابزار و تجهیزات … 

اغلب کسب و کارهای ساختمانی، هنوز با مفهوم و کاربرد رپورتاژآگهی، به طور دقیق و کامل آن آشنا نیستند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع از شما دعوت میکنیم با چند نمونه رپورتاژ آگهی ساختمانی آشنا شوید.

به کسب و کارها توصیه می شود قبل از خرید رپورتاژ آگهی، حتما از این نمونه رپورتاژ آگهی ها بازدید کنند تا با انتخاب بهتری، اقدام به انتشار رپورتاژ خود در سایت های هدف نمایند.

این تضمین را به دوستان و همکاران ساختمانی می دهیم که اگر رپورتاژ آگهی با اصول و قوائد عالی نوشته و تهیه بشود، قطعا" اثرگذاری مطلوبی بر روی بهینه شدن سایت شما و در نتیجه کسب و کارتان خواهد داشت.

در این صفحه از مجله اینترنتی "بسپارمگ" سعی شده برای انواع مشاغل ساختمانی چند نمونه رپورتاژ آگهی که بازخورد خوبی داشته، درج شود. 

حال در ادامه با ذکر چند نمونه رپورتاژ آگهی برای شما عزیزان فعال در صنعت ساختمان، به کاربرد و استفاده مناسب از رپورتاژ آگهی در کسب و کارهای مختلف ساختمانی می پردازیم.

 

نمونه رپورتاژ آگهی در کسب و کارهای ساختمانی 

  • نمونه رپورتاژ آگهی معماری و دکوراسیون

نمونه رپورتاژ آگهی معماری و دکوراسیون در سایت بسپار

اگر شما جزو افرادی هستید که در این زمینه فعالیت دارید، می توانید از مراحل طراحی و اجرای پروژه های معماری و دکوراسیون خود، گزارش تهیه کنید. گزارش تصویری همراه با توضیحات کامل که میتواند این گزاراشات و مطالب آموزشی در سایت های مرتبط با حوزه فعالیت شما و یا سایت های خبری مثل سایت ایسنا، خبرآنلاین، ایرنا و سایت بسپار که به عنوان رسانه صنعت ساختمان هست، رپورتاژ خود را ثبت کنید.

نمونه رپورتاژ معماری و دکوراسیون

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی محوطه و فضای سبز

نمونه رپورتاژ آگهی محوطه و فضای سبز در سایت بسپار

در موضوع کسب و کارهایی که به طراحی و اجرای خدمات محوطه سازی و فضای سبز مرتبط می شود، شما این فرصت را دارید که با اشاره دقیق و ذکر مزایا و محاسن تغییراتی که در محوطه سازی و ایجاد فضای سبز ایجاد میشود، ضمن ایجاد فضا و محوطه زیبا، مخاطب خود را متوجه محیط زیست و احترام به طبیعت کنید و با راهکارهای مناسبی آنها را تشویق به این امر مهم کنید.

در واقع شما با نوشتن یک مطلب جذاب و هدفمند با موضوع کسب و کار مرتبط با طراحی و یا اجرای محوطه سازی و فضای سبز، ضمن تشویق به استفاده سالم از طبیعت، خالق محیطی زیبا با کمترین یا مقرون به صرفه ترین راهکار باشند و در آخر از این طریق به صورت غیرمستقبم ولی هدفمند، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید

نمونه رپورتاژ محوطه و فضای سبز

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی لوازم و تجهیزات خانه

نمونه رپورتاژ آگهی های لوازم و تجهیزات خانه در سایت بسپار

چنانچه دارای یک فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات خانگی هستید، موضوع متنوع و بازار هدف خیلی خوبی را در اختیار دارید.

اصولا هر آنچیزی که مرتبط با خانم های خانه دار و باسلیقه است، میتواند موضوع جذابی برای کسب و کار باشد و لوازم آشپزخانه و تجهیزاتی که در منزل بکار میرود، می تواند بازار خوبی را برای شما ایجاد کند.

حال، با توجه به اینکه اغلب مصرف کنندگان و مخاطبین این حوزه، در منزل هستند و امروزه اکثر امور در فضای مجازی شکل میگیرد، این یک فرصت بسیار مناسب برای شما خواهد بود اگر بتوانید مخاطب خود را با اطلاعات خوب و اصولی در خصوص انواع محصولات و تجهیزات خانه و آشپزخانه، آگاه نمایید.

اینکه بتوانید انواع لوازم و تجهیزات از برندهای مختلف را باهم بررسی نمایید و به مشتری از مزایا و معلیب هرکدام بگویید تا انتخاب راحت تری را تجربه کند و از خرید خود لذت ببرد

نمونه رپورتاژ لوازم و تجهیزات خانه

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی صنایع دستی و لوازم دکوری

نمونه رپورتاژ آگهی های لوازم دکوری و صنایع دستی در سایت بسپار

سایت بسپار، از ابتدای سال 98 با شروع یک طرح حمایتی از این گروه فعالین، بستری را فراهم نمود تا این عزیزان، بتوانند با ذوق و شوق بیشتری برای معرفی خدمات و محصولات خود در فضای مجازی و یک سایت مرتبط به نام بسپار ، داشته باشند.

از این رو، بخشی در سایت به نام صنایع دستی و لوازم دکوری ایجاد شد.

اگر شما نیز در این زمینه فعالیت دارید، با راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی یا سایت خدماتی، برای معرفی سکب و کار خود اقدام کنید و مناسب ترین راهکار برای تهیه رپورتاژ آگهی در این زمینه، تولید محتوای باکیفیت و مرتبط با موضوعات صنایع دستی و لوازم دکوری دست ساز است که بتوانید بصورت یک گزارش کامل، آن را به مخطابین خود ارائه دهید.

نمونه رپورتاژ لوازم دکوری و صنایع دستی

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی مواد و مصالح ساختمانی

نمونه رپورتاژ آگهی های مواد و مصالح ساختمانی در سایت بسپار

چنانچه تولیدکننده هستید، می توانید از مراحل تولید گزارش جامع تهیه کنید که همراه ویدئو و تصاویر مختلف از مراحل با توضیحات جامع به صورت متنی در محتوای خود اشاره کنید.

چنانچه به عنوان فروشنده مواد و مصالح ساختمانی فعالیت دارید، می توانید برای هر کدام از مواد و مصالح ساختمانی، محتوای خوب و دست اول تولید کرده و در سایت های مرتبط یا خبری منتشر کنید.

از مزایا و معایب هر کدام از مواد و مصالح ساختمانی، گزارش مفید و آموزنده تهیه کنید که برای مخاطب شما جذاب و آموزنده باشد

نمونه رپورتاژ مواد و مصالح ساختمانی

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی ابزار و تجهیزات ساختمانی

نمونه رپورتاژ آگهی های ابزار و تجهیزات ساختمانی در سایت بسپار

معمولا این دسته از فعاین، دارای یک سایت فروشگاهی هستند. یک سایت فروشگاه اینترنتی برای فروش ابزار و تجهیزات ساختمانی که می تواند همراه با آموزش نکات کلیدی در این موضوع باشد. اگر شما در این زمینه فعالیت دارید، جهت درج رپورتاژ آگهی در یکی از سایتهای ساختمانی و یا خبری – اقتصادی، می توانید از "بسپارمگ" اطلاع رسانی کنید و یا برای هر یک از ابزار و یا تجهیزات ساختمانی خود، طرز استفاده از آن ابزار را آموزش دهید و یا نحوه تعمیرات آن را با تصویر و یا بصورت ویدئو، منتشر کنید.

نمونه رپورتاژ ابزار و تجهیزات ساختمانی

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی تاسیسات ساختمانی

نمونه رپورتاژ آگهی های تاسیسات ساختمانی

فعالین این کسب و کار عموما یا در بخش خدمات و تعمیرات فعالیت دارند و یا در زمینه فروش تجهیزات مرتبط با تاسیسات ساختمانی. اگر چنانچه در بخش خدماتی تاسیسات ساختماتنی فعالیت دارید، می توانید راهکارها و راهنماهای خوبی در خصوص تاسیسات ساختمان را به صورت رپورتاژ آگهی ارائه دهید.

مثلا راهنمای اصول تعمیر و نگهداری سیستمهای گرمایشی سرمایشی یکه رپورتاژ آگهی مناسب این زمنیه هست.

در بخش فروش این تجهیزات تاسیساتی، می بایست مطالبی جذاب نهیه کنید که با مخاطبین بیشتری، کسب و کار خود را درگیر کنید.

نمونه رپورتاژ تاسیسات ساختمانی

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی ماشین آلات ساختمانی

نمونه رپورتاژ آگهی های ماِشین آلات ساختمانی

اگر در زمینه فروش ماشین آلات مرتبط با صنعت ساختمان فعالیت دارد و یا فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین آلات دارید، با توجه به اینکه نمونه های تقلبی و فیک در بخش لوازم یدکی اغلب ماشین آلات، خصوصا ماشین آلات ساختمانی، بسیار زیاد هست شما یک فرصت عالی و خوب دارید که با سالم سازی فضای کسب و کار خود، نحوه تشخیص این لوازم یدکی را با مخاطبین خود از طریق درج رپورتاژ آگهی در میان بگذارید. و با تهیه یک مطلب آموزشی خوب، صداقت و شفافیت در کسب و کار خود را به مشتری ثابت کنید و همچنین، محبوبیت برند ایجاد کنید.

نمونه رپورتاژ ماِشین آلات ساختمانی

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی درب و پنجره – یراق آلات

نمونه رپورتاژ آگهی درب و پنجره - یراق آلات

نمونه رپورتاژ درب و پنجره – یراق آلات

 

  • نمونه رپورتاژ آگهی خدمات ساختمانی

نمونه رپورتاژ آگهی های خدمات ساختمانی

شرکتها و فعالین این حوزه ساختمانی با داشتن یک سایت خدماتی، بعد از آنکه بخش بلاگ خود را بصورت کامل به آموزش های مرتبط در این موضوع اختصاص دادند، می توانند با درج چکیده ای از این مطالب به صورت رپورتاژ آگهی، در سایت های مرتبط و یا عمومی – خبری، نسبت به جذب ترافیک و مخاطب هدفمند اقدام کنند.

مثال: اگر شما در زمینه نقاشی ساختمان فعالیت دارید، یک مطلب جالب و کاربردی از نحوه نقاشی اصولی و یا زیرسازی دیوار و سقف منزل برای نقاشی ساختمان، مطلبی تهیه و در سایتهای مورد نظرتان، درج کنید.

نمونه رپورتاژ آگهی خدمات ساختمانی

 

 

نمونه رپورتاژ آگهی در حوزه کاریابی و بازار کار در صنعت ساختمان

رپورتاژ آگهی مناسب برای یک سایت کاریابی، بهترین و مناسبترین محتواها، آموزش درباره نحوه مصاحبه های استخدامی و آشنایی با مواردی ست که از طرف کارفرما ها از کارجویان، تقاضا می شود.

اگر وب سایت کاریابی دارید، برای درج رپورتاژ آگهی در سایت های عمومی و خبری، می توانید از بهترین تکنیک های مصاحبه استخدامی، یک مطلب خوب تهیه کرده و در سایر سایتها منتشر کنید.

 

 

نمونه رپورتاژ آگهی های املاک و مستغلات

 

نمونه رپورتاژ آگهی مرتبط

 

 

چند توصیه برای درج رپورتاژ آگهی اثرگذار

  1. محتوای رپورتاژ آگهی به هیچ عنوان تکراری نباشد.
  2. پیشنهاد میکنم تعداد کلمات حدودی رپورتاژ، 1200 تا 1500 کلمه باشد.
  3. در هر موردی که قصد درج رپورتاژ در سایتهای خبری یا عمومی و مرتبط دارید، حتما چند محتوای خوب در آن زمینه در سایت خود داشته باشید.
  4. در هر رپورتاژ بیشتر از یک یا نهایت دو لینک قرار ندهید، مگر آنکه سایت شما تازه تاسیس باشد.
  5. محتوای رپورتاژ آگهی شما، بصورت آموزشی و ارائه راهکارهای ساده به مخاطبین باشد
  6. محتوای آموزشی رپورتاژ آگهی، بصورت هدفمند و منسجم باشد

 

ایده تولید محتوا  با این سوژه های جذاب 

 

لینکهای مفید

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید