مهمی که در خرید تسمه استیل باید رعایت کنیم 1

نکاتی مهمی که در خرید تسمه استیل باید رعایت کنیم

تسمه از محصولات پرکاربرد و پرفروش در صنایع مختلف است. تسمه جزء مقاطع فلزی برش خورده است که در ضخامت، عرض و طول متفاوت برحسب سفارش مشتری، به فروش می‌رسد.

افراد براساس نوع کاربرد و صنعتی که در آن مشغول به کار هستند، به تسمه نیاز دارند. از این رو، باید با در نظر گرفتن برخی نکات مهم در خرید تسمه به اصطلاح با توپ پُر وارد بازار شوند.

نکات مهم در خرید تسمه استنلس استیل

در زیر یک به یک به موارد مهم جهت خرید تسمه مناسب می‌پردازیم:

مشخصات تسمه استیل را در نظر بگیرید

مهمترین تسمه‌ها نوع آهنی هستند که به دو نوع تسمه‌های نوردی و تسمه‌های ماشین کاری تقسیم می‌شوند. تسمه‌های نوردی از ضایعات آهن و تسمه‌های ماشین کاری از ورق‌های فابریک و یکدست ساخته می‌شوند. به دلیل کیفیت بالای تسمه‌های ماشین کاری شده، قیمت آنها نیز نسبت به نوع نوردی بیشتر است.

تسمه‌های آهنی همچنین بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان و دیگر صنایع وابسته دارند. هر دوی این تسمه‌ها به صورت رول، کویل یا فلت به بازار عرضه می‌شود. همچنین، امکان خرید تسمه به صورت متری نیز وجود دارد که از طریق بنگاه قابل خریداری است.

توجه به جنس تسمه نیز مهم است زیرا کیفیت نهایی محصول به نوع ورقی است که تسمه از آن ساخته می‌شود. تسمه‌هایی که از ورق سیاه تولید می‌شوند برای ساخت قاب‌های درب و پنجره کاربرد دارند، تسمه‌های استیل برای بستن ورق‌‌های فولادی استفاده می‌شوند و تسمه‌های در صنعت خودروسازی و ساخت وسائل خانگی به کار گرفته می‌شوند.

به طور استاندارد طول تسمه بین 6 و 12 متر، عرض آن به صورت متغیر از 20 تا 60 میلی‌متر و ضخامتش نیز 2 تا 20 میلی‌متر است با توجه به نوع کاربرد اندازه‌های تسمه‌ها متفاوت خواهد بود.

خریداران باید با توجه به نوع تسمه و مشخصات ابعادی آن، محصول مورد نظر خود را برحسب نوع کاربرد خریداری کنند.

قیمت روز تسمه استیل را جویا شوید

به دلیل عدم ثابت در بازار آهن باید انتظار تغییر قیمت روزانه تسمه را داشت. درحقیقت، پیش بینی بازار کار دشواری است نیز عوامل متغیر زیادی در آخرید قیمت تسمه مؤثر هستند.

عواملی مانند قیمت ارز، میزان واردات، عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی کشور، قیمت مواد اولیه و بسیاری فاکتورهای ریز و درشت در این مهم تأثیرگذار هستند.

از سویی دیگر، قیمت حامل‌های انرژی، نیروی کار، تجهیزات مورد نیاز برای تولید، انبار و هزاران مورد دیگر پیش پای تولیدکنندگان قرار دارد.

همچنین، به این عوامل باید موضوع همه گیری ویروس کرونا را نیز اضافه کرد که در یک و نیم سال اخیر اقتصاد جهانی را تحت تأثیر خود قرار داده است.

در این میان، خریداران تنها نظاره گران بازار هستند و تنها کاری که می‌توانند انجام دهند، بررسی نیازهای کاری و تنظیم مقدار بودجه برای خرید تسمه است.

پیش بینی قیمت بسیار دشوار است، بنابراین پیشنهاد می‌شود همین امروز به خرید تسمه اقدام کنید. اگر قرار است منتظر کاهش قیمت در آینده باشید، چنین چیزی ممکن است هیچ وقت میسر نشود؛ اما می‌توانید برای اطمینان بیشتر با مشاوران کلیدآهن برای اطلاع از شرایط بازار تماس بگیرید.

 

162970694761235ac387320 main

 

نوع کابرد تسمه استیل را تشخیص دهید

مهمترین کاربرد تسمه در صنعت ساختمان است. از این محصول بیشتر در جان تیرآهن یا در ساخت بادبند و اتصال آنها به یکدیگر استفاده می‌شود. در صنعت درب و پنجره برای یکدست کردن سطوح و پُر کردن فضای خالی به کار گرفته می‌شود. به طور کلی، از تسمه استیل در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • در بسته بندی بارهای سنگین
  • در کابل‌های برق و تلفن
  • در درون جان تیر آهن‌ها و متصل کردن آنها
  • در صنعت ترابری
  • در کارخانجات تولید شیشه، چوب، موزاییک، فلز

مهم است در زمان خرید تسمه به نوع کاربرد محصول دقت کنید. هر کاربرد نیاز به مشخصات ظاهری و فیزیکی منحصر به فردی از تسمه را می‌طلبد.

بنابراین، این مهم در وهله اول به بررسی نوع نیاز و تطابق آن با خواسته‌های پروژه بستگی دارد. اگر خریداران بتوانند تسمه مورد نیاز پروژه خود را خریداری کنند، توانسته‌اند سرمایه گذاری مناسبی انجام دهند.

کارخانجات تولید تسمه را شناسایی کنید

کارخانه‌های تولید تسمه اغلب شامل تسمه کوهپایه، تسمه نورد یزد، تسمه فولادی آریان فولاد، تسمه فولاد تهران، کارخانه فولاد تهران و تسمه ذوب آهن اصفهان است. همۀ کارخانجات تحت شرایط کیفی و کمی محصولات خود را تولید می‌کنند. مثلاً تسمه استیل کوهپایه دارای تنوع زیادی در ضخامت دارد و برای مصارف مختلف مناسب است.

مشخصاتی که کارخانه بابت تولید تسمه ارائه می‌دهد بسیار مهم است. این مهم از ابعاد گرفته تا نوع تولید، باید به درستی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین لازم است شرایط ارسال و باربری تسمه از کارخانه (نزدیکی یا دوری) ارزیابی شود. به طور کلی، معیارهای تعیین یک کارخانه معتبر شامل سطح بالای کیفیت، عملکرد تحویل، سطح معیار خدمات، سطح هزینه و قیمت و سطح بالای معیار مدیریت است.

برای خرید بهترین تسمه استنلس استیل می‌توانید به وبسایت کلیدآهن مراجعه کنید و با دریافت مشاوره حرفه‌ای، سفارش خود را نهایی کنید. کلیدآهن با سابقه طولانی در حوزه آهن آلات، توانسته به عنوان شرکت پیشرو و یا خدمات استثنایی در این صنعت شناخته شود.

لیست قیمت تسمه استیل کلید آهن:

https://kilidahan.com/product-category/استنلس-استیل/تسمه-استنلس-استیل/

 

 

پایان مطلب


 

لینک های مغید و مرتبط 

 

جهت آشنایی و تماس با کسب و کارهای فعال در این زمینه، برای خرید انواع تسمه استیل، از این لینک بازدید بفرمائید

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید