فراخوان جذب آنلاین متخصصین طراحی و معماری داخلی و دکوراسیون:

 هداچ پلتفرمی تخصصی برای سفارش پروژه‌های معماری

دریافت سفارش به صورت پروژه‌ای در صنف معماران و طراحان دکوراسیون از جایگاه خاصی برخودار است و سایت هداچ به عنوان یک پلتفرم تخصصی در این زمینه وارد شده است و با امکان ثبت پروفایل معماران و طراحان گامی بزرگ در این صنف برداشته است.

این روزها بسیاری از متخصصین بخصوص در زمینه طراحی، معماری، برنامه‌نویسی و… به سمت دریافت سفارش کار به صورت پروژه‌ای و یا همان freelance رفته اند و همین مساله باعث شده است تا پلتفرم‌های مختلفی برای ارتباط کارفرما و سفارش گیرنده ایجاد شود. هداچ که زیر نظر شرکت دانش بنیان سپارش فعالیت می‌کند یکی از این پلتفرم‌ها است که این امکان را به صورت تخصصی برای معماران، طراحان دکوراسیون و داخلی ایجاد کرده است تا بتوانند به صورت freelance با کارفرمایان متقاضی در تماس باشند و سفارش آنها را دریافت کنند.

فعالان عرصه معماری و دکوراسیون می‌توانند به صورت رایگان پروفایل خود را در هداچ ایجاد کنند و با بارگذاری نمونه کارها  و رزومه اجرایی خود در پی جلب توجه کارفرمایان به سوی خود باشند. هداچ بر اساس حوزه فعالیت طراحان و نیاز کارفرمایان آنها را به هم معرفی می‌کند و بعد از اینکه طراح پروژه کارفرما را پذیرفت به صورت مستقیم می‌تواند با کارفرمای مورد نظر وارد مذاکره و انجام کار شود.

در حال حاضر پلتفرم‌های بسیاری در این عرصه در کشور فعالیت کرده‌اند، اما هداچ تمرکز خود را تنها بر روی زمینه تخصصی معماری و دکوراسیون قرار داده است تا بتواند از این طریق به مرجعی کامل از فعالان این حوزه تبدیل شود. از دیگر قابلیت‌های هداچ، امکان گفتگو خصوصی از طریق فضای پلتفرم، ارائه و مشاهده نظرات کارفرما و معماران و قابلیت انتخاب ویژه و یا استخدام شدن توسط کارفرما برای پروژه های بعدی به صورت دورکار است که می‌تواند در رابطه کارفرما و معماران بسیار مثمر ثمر باشد.

علاقمندان به کار به صورت freelance در زمینه معماری، طراحی دکوراسیون می‌توانند با مراجعه به سایت هداچ پروفایل خود را ایجاد کنند و به راحتی با دریافت سفارش از سوی کارفرما به ایجاد درآمدی پایدا و مناسب با نیاز خود بپردازند.

 

پایان مطلب


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید