بازدید مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور جناب دکتر مرتضی بانک از پروژه عظیم تجاری، فرهنگی و تفریحی آرش مال

ایشان پروژه در دست ساخت فرهنگی، تجاری و گردشگری ” آرش مال” منطقه آزاد انزلی را بسیار جدید و منحصر به فرد، زیبا، دارای سرمایه گذاران سرحال و شاداب دانست و بر حمایت از ”شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی” تاکید کرد.

دکتر مرتضی بانک  پس از حضور در همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلتیک مناطق آزاد ایران در توسعه روابط منطقه ای منطقه آزاد انزلی،به اتفاق هیات همراه از بخش های مختلف پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری و گردشگری آرش مال که توسط بخش خصوصی توانمند در مجاورت درب شماره دو فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد در دست ساخت است، بازدید کرد.

بازدید مرتضی بانک از پروژه آرش مال

وی با بیان ابراز خرسندی از وضعیت پروژه در دست ساخت آرش مال ” که در مراحل پایانی ساخت است، اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی بود که در جریان سفر اخیر به منطقه آزاد انزلی  از مجتمع ” آرش مال ” که در دست ساخت می باشد، بازدید کردم.

این مقام با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی هم زمان بخش های مختلف مجتمع در حال ساخت” آرش مال ” این پروژه را دارای ویژگی منحصر به فرد دانست که از جمله این موارد را طراحی بسیار زیبا توسط مهندسین جوان بومی منطقه و  شاغل در شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی و ورودی بسیار بزرگ و فروشگاه های در دسترس مجتمع عنوان کرد.

قابل توجه است که پروژه عظیم تجاری ، تفریحی و فرهنگی آرش مال در فاز  تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در حال احداث می باشد و در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری کامل خواهد رسید.

پروژه تجاری و فرهنگی آرش مال ۲۲ هزار هزار متر مربع مساحت با ۱۵۰ واحد تجاری و اداری و نیز سالن های فرهنگی و ورزشی متعدد در شش طبقه با امکانات بروز و مراکز مختلف خرید مدرن یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری حال حاضر منطقه آزاد انزلی در استان گیلان می باشد.

ضمن اینکه بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور و استان گیلان در این مجموعه پیشبینی شده که شامل یک سالن سینمای تخصصی مطابق با استاندارهای روز دنیا با ظرفیت ۸۰۰ نفر و سه سالن خانوادگی وی آی پی مجموعا با ظرفیت ۱۵۰ نفر می باشد که شامل پوشش همایش ها و سمینارها و نیز برنامه های فرهنگی نیز خواهد بود.

دکتر مرتضی بانک از دیگر ویژگی های این پروژه را داشتن واحدهای فروشگاهی در دسترس – طبقات تفریحی، فرهنگی و رستوران های بسیار مناسب و بام خیلی زیبا دارای چشم انداز مشرف به کل منطقه آزاد از جمله دریای کاسپین، دشت و جاده مواصلاتی ذکر کرد.

بازدید مشاور رئیس جمهور از  شهرک ویلایی آرش

وی با قدردانی از تلاش های برادران ” آرش و امین تقی پور دهکاء ”به عنوان سرمایه گذاران جوان دهه شصتی پروژه ” آرش مال ”، از این کار آفرینان به عنوان جوانان بومی گیلان، سرحال و شاداب با امکانات موجود داخل نام برد.

مشاور رئیس جمهور از درگاه ایزد متعال خواست به سرمایه گذاری سرمایه گذاران پروژه مذکور خیر و برکت بدهد و علاوه بر آن، هر چه سریعتر مراحل ساخت پروژه به اتمام برسد تا مردم و شرکت ” انبوه سازان آرش منطقه آزاد” از مزایای آن بهره مندی بیشتر  ببرند.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی در جریان این بازدید، حمایت مسئولان دلسوز و حامی از جمله مقام معظم رهبری، مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و نیز جناب دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی که نقش بسزایی در ایجاد انگیزه مضاعف ما داشتند را مایه دلگرمی این مجموعه در زمان تحریم های ناجوانمردانه و تورم دانست.

بازدید دبیر شورای عالی منطقه آزاد از شهرک ویلایی آرش

” آرش تقی پور دهکاء ”، خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب هر سال در پیام نوروزی خود با توجه به اتفاقات سال پیش رو و انتظاراتی که از مسئولان دارند، نامی را به عنوان شعار سال برای سال جدید انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب امسال و در آغاز سال ۱۳۹۹ سال “جهش تولید” نامگذاری کردند، رسیدن به جهش تولید در شرایطی که کشور تحت فشار تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش قرار دارد قطعا می‌تواند راه برون رفت از فشار اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه گذاران ایرانی باشد و مسئولان باید اقدامات لازم را برای رسیدن به جهش مورد نظر انجام دهند

بازدید مرتضی بانک از شهرک ویلایی زیباکنار

لازم به ذکر است پروژه آرش مال دارای سالن همایش و سمینار چند منظوره و استاندارد ، سالن های بازی ، رستوران و فودکورت ، کافی شاپ ، سالن بولینگ و موارد بسیار دیگری می باشد.

نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که طراحی و اجرای پروژه تجاری و فرهنگی آرش مال ، از قدم نخست تا به امروز که دو سال به بهره برداری از آن باقی مانده ، توسط متخصصین و تکنسین های بومی منطقه و مشغول در شرکت به انجام رسیده و در این خصوص نیز خوشبختانه از ظرفیت ها و پتانسل های شرکت استفاده شده است.

پردیس سینمایی پروژه آرش مال بعنوان بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور در نوع خود به لحاظ استانداردهای جهانی بی نظیر بوده و به تنهایی ۱۰۰۰ صندلی به ظرفیت فرهنگی استان گیلان که بشدت در این زمینه دارای نقاط ضعف بوده افزوده است.‌
شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی بیش از ۱۵ سال است که به لطف خداوند متعال در زمینه طراحی، اجرا و ساخت بیش از 2000 واحد اقامتی ، گردشگری و تفریحی در منطقه آزاد انزلی ، بخصوص در زیباکنار استان گیلان مشغول به فعالیت می باشد.

 این شرکت علاوه بر ساخت مجتمع های اقامتی-گردشگری ، در حوزه آبادانی تجاری نیز در این منطقه پیشرو و پیش قدم بوده ، بطوری که به طراحی و ساخت بزرگترین بازارچه و مرکز خرید روستایی شمال کشور که شامل ۷۰ غرفه فروشگاهی و خدماتی، رستوران بزرگ و چند منظوره مدرن و بسیار زیبا با ظرفیت 500 نفر ، سالن سینما و سالن همایش با ظرفیت ۴۰۰ نفر که در نوع خود و در یک منطقه روستایی کم نظیر می باشد و بخش های متنوع دیگری  اقدام کرده است، از مهمترین ویژگی های این بازارچه روستایی اشتغال پایدار بیش از ۲۰۰ نفر از همان ابتدا و از اهالی منطقه می باشد که می تواند این پروژه را بیش از پیش ارزشمند سازد.

احداث این مجموعه باعث شده تا صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه های ساکنان این مناطق صورت گیرد ، بدین صورت که با ارائه خدمات یکجا و متنوع و با کیفیت بالا به طیف وسیعی از ساکنین شهر های کیاشهر، خشکبیجار، لشت نشاء، حسن رود و منطقه زیباکنار و بیش از ۴۰ روستای اطراف خود که تا پیش از این مجبور بودند به شهرهای بزرگ اطراف برای خرید و تامین مایحتاج خود بروند دیگر نیازی به انجام این کار ندارند، ضمن اینکه این بازارچه خدمات خود را با توجه به تیم متخصص بازاریابی آنلاین و پشتیبانی حرفه ای علاوه بر شکل حضوری بصورت غیر حضوری و آنلاین نیز به متقاضیان داخل و خارج از استان و در سطح کشور ارائه خواهد کرد.‌

 

 

پایان مطلب


 

 

لینک های مرتبط 


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید