سرمایهگذاری در ویلای شمال پرسود و مطمین است 1

چرا سرمایه‌گذاری در ویلای شمال پرسود و مطمئن است؟

مردم ایران اهل مسافرت و دید و بازدید از مکان‌های تاریخی و خوش آب و هوا در سراسر دنیا هستند. اگرچه شهرنشینی مزایای خاص خود را دارد اما احتیاج به بودن در طبیعت در درون انسان به صورت ذاتی نهادینه شده است. ساکنین شهرهای پرجمعیت، همیشه مترصد فرصتی هستند تا بتوانند تعطیلات خود را در شهرهای ساحلی و سرسبز سپری کنند و یکی از این انتخاب‌ها همیشه شهرهای شمالی کشور بوده است.

از قدیم گفته‌اند هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود. به همین دلیل داشتن یک خانه در شهرهای خوش آب و هوا برای گذراندن تعطیلات یک انتخاب هوشمندانه است. از طرفی نوسان بازار ارز، دلار و طلا موجب شده، مردم برای سرمایه‌گذاری به دنبال راه‌های مطمئن‌تری باشند تا نه تنها متضرر نشوند بلکه در طول زمان سرمایه‌گذاری پربازده داشته باشند. یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری که طرفداران فراوانی دارد خرید زمین و ساخت خانه است.

توصیه گروه معماری دگرش به شما این است که این دو نیاز را با هم تلفیق کنید و یک سرمایه‌گذاری پرسود و تضمینی با ساخت ویلا در شمال داشته باشید. اگرچه خرید ویلا یک تصمیم خوب به شمار می‌رود اما ساخت یک ویلا با نقشه دلخواه و مطابق سلیقه، انتخابی بهتر است. همچنین می‌توانید با جذب سرمایه به صورت اشتراکی، اقدام به ساخت شهرک ویلایی در شمال کنید که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها در سال‌های آینده دانست.

در این مقاله علاوه بر موضوع چرایی سرمایه‌گذاری در این صنعت، با مزایا و معایب آن آشنا می‌شویم. همچنین بهترین مکان برای ساخت ویلا در شمال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ساخت ویلای مدرن در مازندران

چرا باید با خرید زمین سرمایه گذاری کنیم؟

پس انداز برای آینده و دوران بازنشستگی یکی از دغدغه‌های افراد در کشورهای جهان سوم است. در سال‌های اخیر بالارفتن نرخ دلار موجب شد، بی‌ثباتی در صنعت سرمایه‌گذاری مردم را نگران کند. به همین دلیل همواره افراد به دنبال راهی مطمئن برای نگهداری و افزایش سرمایه خود هستند. یکی از این راه‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در زمینه مسکن و ملک است. حتی اگر شما منزل شخصی داشته باشید می‌توانید با خرید آپارتمان و خانه، سرمایه خود را در طول زمان چند برابر کنید. از طرفی خرید زمین و ساخت آن در شهر‌های توریستی، یکی دیگر از راه‌های سرمایه گذاری مطمئن است.

 

مزایا و معایب سرمایه گذاری در بازار ملک و مسکن

می‌توان مزایای سرمایه‌گذاری در زمینه خرید و ساخت ویلا را نسبت به سایر روش‌های سرمایه‌گذاری به صورت زیر برشمرد:

  • زمین یک کالای داخلی است و در بازار واردات و صادرات نمی‌گنجد به همین دلیل دست بازارهای خارجی از آن کوتاه است و مشکلات این صنایع را ندارد.

  • با اینکه وسعت زمین در ایران زیاد است اما همه آنها قابل سکونت و ساخت و ساز نیستند. بنابراین زمین‌های مستعد بسیار کم و دارای ارزش بالایی هستند که این خود مطمئن بودن این روش سرمایه‌گذاری را ثابت می‌کند.

  • شما روی هر چیزی سرمایه‌گذاری کنید انعطاف‌پذیری ملک و زمین را ندارد. برای زمین می‌توانید تغییر کاربری داشته باشید. از طرفی میزان رشد قیمت و سرمایه اولیه در این صنعت در مقایسه با بازار طلا و دلار بسیار بیشتر است و حتی با سقوط این بازارها، ملک شما ارزش ریالی خود را حفظ خواهد کرد.

  • برای داشتن یک سرمایه‌گذاری پویا و رو به رشد در زمینه‌های دیگر مانند بورس، لازم است شما یک دانش اولیه داشته باشید تا بتوانید در این بازار سود کنید. اما خرید و ساخت و ساز ویلا این دغدغه‌ها را ندارد.

  • علاوه بر این دولت برای ساخت و ساز مسکن و ویلا ارزش قائل شده و تسهیلات بانکی بالا و متنوعی در این زمینه در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد و همین موضوع می‌تواند بخشی از هزینه‌های شما را جبران کند. از طرفی اجاره دادن ملک یا زمین، درآمد دیگری ایجاد می‌کند که مانند حقوق یک کارمند قابل استناد و برنامه‌ریزی است.

البته که این سرمایه‌گذاری هم معایبی دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی درست آنها را به حداقل رساند. به عنوان مثال، ساختمان در طول زمان دچار استهلاک می‌شود که باید با بازسازی‌های منظم و دوره‌ای طول عمر آن را افزایش داد. پس از مدتی نقشه ساختمان قدیمی خواهد شد که این هم با تغییر دکوراسیون داخلی قابل حل است. از طرفی وقوع بلایای طبیعی می‌تواند نگران کننده باشد که با بیمه کردن سرمایه گذاری، از آینده آن مطمئن خواهید شد.

ساخت ویلای مدرن در شمال

سرمایه گذاری بی دردسر با ساخت ویلا در شمال

همانطور که می‌دانید به محض اینکه تقویم با تعطیلات چند روزه مواجه می‌شود، خیل عظیمی از ساکنین شهرهای بزرگ به سمت شهرهای شمالی سرازیر می‌شوند تا از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشند.

با این تفاسیر توجه سرمایه گذاران به سمت خرید زمین و ساخت ویلاهای تفریحی در شهرهای شمالی جلب شده است. به دلیل مشکلات اقتصادی کشور در سال‌های اخیر، اغلب مردم قدرت خرید ویلا و خانه در این شهر ها را ندارند. بنابراین اجاره ویلا در شمال نه تنها سرمایه اولیه مالکین را بازگردانده، بلکه سود سرشاری نصیب آنها کرده است.

در میان استان‌های شمالی، استان مازندران یکی از مستعدترین مکان‌ها برای طراحی و احداث ویلاهای مدرن و زیبا چه به صورت تکی و چه به صورت شهرکی است که گروه معماری دگرش آن را توصیه می‌کند. مناطقی مانند چمستان، نور و سی سنگان ازجمله مکان‌هایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب زمین، هنوز اشباع نشده‌اند و آینده‌ای درخشان در زمینه ساخت شهرک ویلایی دارند.

ساخت شهرک مسکونی ویلایی در مازندران

نکات مهم در ساخت ویلا در شمال

اگر تصمیم دارید سرمایه خود را در این زمینه به کار ببندید، چند توصیه مهم دگرشی برای شما داریم:

  • هنگام خرید زمین موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی منطقه را مد نظر قرار دهید. منطقه‌ای را انتخاب کنید که در سریع‌ترین زمان ممکن به بازدهی برسد.

  • امکانات رفاهی موجود و آتی منطقه را در نظر بگیرید. مثلا مناطق جنگلی به دلیل دور بودن از مراکز رفاهی ارزان‌تر هستند.

  • اگر بودجه ی کمی دارید زمین‌های با متراز پایین را انتخاب کنید.

  • اگر قصد خرید ویلا را دارید هزینه‌های بازسازی آن را هم در نظر بگیرید. اگرچه ویلاهای قدیمی بودجه خرید کمتری نیاز دارند اما هزینه بازسازی آنها ممکن است به صرفه نباشد.

  • وضعیت سند زمین یا ویلا را به دقت بررسی کنید و به پرس و جوهای محلی اکتفا نکنید. امکانات رفاهی خود ویلا مانند آب و گاز و برق را هم در نظر داشته باشید.

 

کلام آخر

اگرچه قصد شما ساخت ویلا در شمال باشد یا مرمت و بازسازی ساختمان، گروه معماری دگرش متشکل از افراد متخصص و باتجربه می‌تواند خدمات گسترده‌ای از ارائه مشاوره رایگان گرفته تا طراحی و اجرا را در اختیار شما قرار دهد و رضایت شما را تضمین کند.

 


پایان مطلب


 

 

 

لینک های مرتبط 


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید