درآمد میلیونی از دکور مغازه سامان چوب 1

کسب درآمد میلیونی از دکور مغازه سامان چوب

در سال های گذشته؛ مخصوصا در ده سال اخیر، در علم بازاریابی توجه زیادی به طراحی هدفمند و صحیح فروشگاه ها شده است و این امر تبدیل به یکی از اصولی ترین موارد در امر طراحی دکور مغازه سامان چوب تبدیل شده است.

طراحی دکور و سبک چیدمان هر بیزنس او را تبدیل به یک برند خاص می کند و در بازار رقابتی امروز، این امر تبدیل به یک استراتژی فروش و یک مزیت رقابتی شده است.

 شما با داشتن یک طراحی دکوراسیون مغازه عالی و همچنین رعایت متدهای نگهداری و جذب مشتری، تبدیل به یک غول بیزنسی در حوزه کسب و کار خود خواهید شد.

تعاریف بالا این امر را به اثبات می رساند که طراحی و چیدمان محصولات داخل فروشگاه و همینطور ویترین و دکور مغازه و رعایت نکات روانشناسی؛ ضروری ترین مورد در مدیریت فروش و بازاریابی است.

اهمیت این اصل به حدی می باشد که؛ شاخه علمی جدید با این مضمون در دانشگاه ها در حوزه های مرتبط با فروش، تجارت و بازرگانی؛ تدریس می شود.

در این حوزه شرکت های طراحی دکور و دیزاین زیادی فعالیت عملی و علمی دارند مانند: سامان چوب، ایکیا و آکس چوب.

چرا مشتری فروشگاه من را انتخاب نمی کند؟

این مبحث علمی به سوالات زیادی در زمینه فروش پاسخ می دهد. به عنوان مثال چرا مشتری مغازه یا فروشگاه من را برای خرید انتخاب نمی کند؟

جواب ساده است: به این دلیل که او تمایلی برای خریدن اجناسی که دسترسی به آن ها سخت است را ندارد! مشتری دوست دارد کالایی را بخرد که از نزدیک لمس کند و در دسترس اش باشد.

با این پاسخ می توانیم متوجه بشویم که چرا آمار فروش محصولاتی که در دید مشتری و قابل دسترس تر هستند؛ تقریبا سه برابر بیشتر از کالاهایی است که در قفسه های بالایی قرار دارند!

ارتفاع دید مشتری را حتما در هنگام چیدمان قفسه ها مدنظر خود قرار دهید.

از راکد ماندن بترسید!

چرا باید مشتری فروشگاهت را برای خرید انتخاب کند وقتی همه چیز مثل سی سال قبل است. مشتری زرق وبرق را دوست دارد؛ تمیزی و نو بودن را دوست دارد؛ او به زیبایی اهمیت می دهد.

 اگر دکوراسیون مغازه تان در سی سال گذشته زیبا و شیک بوده است؛ به چه دلیلی فکر می کنید الا ن هم آن جذابیت سابق را دارد!!

از اکسسوری های استفاده کنید. در دیزاین و دکور محیط مغازه کیف و کفش فروشی به خصوص زنانه دستتان برای استفاده از انواع اکسسوری ها باز است. با به کاربردن المان های جذاب و رنگارنگ می توانید هارمونی فوق العاده ای را به فضا ببخشید.

از تغییر نترسید و مانند یک جنگجو وارد میدان نبرد بشوید و تغییر را شروع کنید. حتی شده از تغییرات جزئی شروع کنید!

فقط یک جا ساکن نباشید حرکت کنید تا مانند آب برکه بی جریان؛ کپک نزنید و به مرداب تبدیل نشوید.

در ادامه دکور یک مغازه را برای نمونه تحلیل می کنیم و بصورت خلاصه چند نکته را بیان می کنیم.

طراحی دکور مغازه کیف و کفش فروشی سامان چوب

اولین بخش از مغازه که مشتری می بیند و تقریبا بار اصلی جذب مشتری برروی آن است؛ ویترین است. برای دیزاین دکور مغازه کفش فروشی زنانه، باید در ابتدا از سلیقه و روانشناسی زنان، آگاهی کامل را داشته باشید. برای طراحی ویترین این مغازه استفاده از رنگ های متداول میان زنان، استفاده کنید.

در صورتی که اجناس مغازه تان کیف و کفش مجلسی است؛ در طراحی دکور مغازه کیف فروشی باید از رنگ ها و المان های محبوب در میان زنان استفاده کنید و همینطور می توانید از از آیتم هایی برای رسمی تر نشان دادن فضا بهره ببرید.

کابینت ها جز جدانشدنی در دکور زدن می باشند. برای نگهداری کیف و کفش باید در کابینت هایی بگذارید که دسترسی به آن ها آسان باشد. پس طراحی کابینت را جدی بگیرید رنگ و اندازه را باید مناسب با تم اصلی دکوراسیون انتخاب کنید.

مورد دیگر، قرار دادن چند مبلمان راحتی است تا مشتریان در هنگام انتظار و پوشیدن کفش بر روی آن ها بنشینند. اگر می خواهید مشتری بتواند با ذهنی آرام و بدون خسته شدن، انتخاب کند، اجناس را مرتب و منظم در قفسه بچینید. قراردادن آیینه های قدی یکی دیگر از آیتم هایی است که حتما باید در نظر بگیرید؛ تا مشتری بتواند خود را ببیند.

به منظور مطالعه نکات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

http://samanchoob.com/bags-shoes-shop-decor/

تصاویر بعدی جذاب ترین و اصولی ترین دکور مغازه کیف و کفش فروشی را نشان می دهد.

164223932361e2955b96e2a main

164223942961e295c5a716c main

 

هدیه سامان چوب به شما مخاطب این مقاله در مورد آموزش کابینت سازی

در طراحی دکور مغازه کیف و کفش فروشی به استفاده از کابینت در طراحی دکوراسیون اشاره شد و در مورد اهمیت استفاده از کابینت ها در چیدمان و دیزاین فروشگاه صحبت شد.

از این رو نیاز است تا تمامی فروشگاه های نه تنها کیف و کفش فروشی؛ از طراحی کابینت های مختص به خودشان استفاده کنند.

سایت سامان چوب مرجع معتبر در آموزش کابینت سازی و آموزش طراحی دکوراسیون است و دوره های آموزشی کابینت سازی و طراحی کابینت را گام به گام از مبتدی تا پیشرفته را برگزار می کند. این دوره های آموزشی هم بصورت مجازی (آنلاین) و هم بصورت حضوری در کارگاه های پیشرفته برگزار می شود.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی، از طریق کانال های زیر می توانید با سامان چوب ارتباط برقرار کنید.

آدرس: قم – میدان رسالت – خیابان بسیج – نبش کوچه 5

 تلفن: 02537747152

ایمیل: info@samanchoob.com

 
 
 

پایان مطلب


 

 

مطالب پیشنهادی مرتبط با این مطلب 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید