گازی را گران نخرید راهنمای خرید 1

 

راهنمای خرید کولر گازی

کولر گازی یکی از پرکاربرد ترین وسایلی است که مشتریان به دلایل مختلف از جمله کیفیت و شدت سرمایش، بیشتر از کولر آبی آن را مد نظر قرار می دهند.

 در نوشتار زیر تمامی نکاتی که در هنگام خرید از جمله خرید کولر گازی جی پلاس باید در نظر گرفته شود را توضیح خواهیم داد. با توجه به قیمت کولر گازی، کاربرد و موارد استفاده کولر گازی از جمله نکاتی است که همواره در راهنمای خرید کولر گازی مورد توجه قرار می گیرد. 

در ادامه جهت راهنمای خرید انواع کولر گازی از جمله خرید کولر گازی ایران رادیاتور با ما همراه باشید.

راهنمای خرید انواع کولر گازی ایرانی و خارجی

خرید کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی برند مطرحی است که اکثر محصولات آن با نام کولر گازی هوشمند شناخته می شوند.

در بازار می توانید انواع کولر گازی ال جی را در مدل های اسپلیت، داکت، پنجره ای، پرتابل و ایستاده پیدا کنید.

کولر گازی اسپلیت کلاس A ال جی، کمپرسور روتاری، مجهز به سیستم اینورتر، قدرت خنک کنندگی بالا و زیبایی ظاهری برتر می تواند گزینه بسیار مناسبی برای منازل مسکونی باشد.

اطلاع از کیفیت ، قیمت و خرید کولر گازی ال جی در وبسایت دماباما.

خرید کولر گازی ایران رادیاتور 

کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور تولید ملی و با کمپرسور روتاری در رده انرژی A قرار دارد.

کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور قدرت باد تا حدود 10 متر دارد و امکاناتی مانند حالت توربو، گرمایش و سرمایش و تنظیم زمان از جمله ویژگی های خاص آن است.

در حال حاضر کولر های گازی ایران رادیاتور دارای مدل دیواری بوده و در پنج ظرفیت از 9000 تا 30000 BTU/h با امکان ایجاد سرمایش و گرمایش تولید می شوند.

کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور با کمترین مصرف برق دارای یک دسته مصرف انرژی می باشد. این محصولات همچنین از کمپرسور روتاری GMCC توشیبا و مبرد R410a (سازگار با محیط زیست) استفاده می کنند.

خرید کولر گازی جی پلاس

اسپلیت جی پلاس از دو واحد داخلی و خارجی تشکیل شده است که زیبایی پنل های این محصول باعث استقبال کمپرسور های دستگاه می شود، کمپرسور های دستگاه باید در محیط های باز مانند پشت بام و بالکن قرار گیرند. لازم به ذکر است که کیفیت ساخت بالا و طراحی چشمگیر و همچنین قیمت مناسب و پر فروش بودن خرید کولر گازی جی پلاس از دلایل محبوبیت این برند در بازار است.

کولر گازی جی پلاس (Gplus) با ظرفیت 9000 تا 30000 btu که مناسب مناطق گرمسیری و غیر گرمسیری می باشد. کولر گازی جی پلاس دارای ویژگی های برجسته ای از جمله استفاده از فناوری Dual Inverter با قابلیت کاهش 60 درصدی مصرف انرژی، مجهز به گاز مبرد R410A، دارای قابلیت تنظیم تایمر و حالت خواب، مجهز به نمایشگر LED، دارای قابلیت وزش باد در چهار جهت ظاهر زیبا و تزیینی مجهز به حالت TURBO جهت خنک کردن هوا در کمترین زمان دارای عملکرد بی صدا و بی صدا دارای فیلتر پلاسما دارای قابلیت ضد حساسیت مجهز به حالت توربو دارای عملکرد Eco و مجهز به کمپرسور چرخشی است.

راهنمای خرید کولر گازی

انواع کولر گازی بر اساس کارکرد

کولر گازی انواع مختلفی دارد و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از انواع کولر گازی را انتخاب کنند.

کولر گازی ایستاده

این نوع کولر گازی برای مکان های مختلف کاربردهای متفاوتی دارد، کولر گازی ایستاده در مکان های عمومی مانند مساجد، مدارس، سالن ها و … که فضای کافی برای نصب سایر کولر ها ندارند استفاده می شود.

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل فاقد قسمت خارجی بوده و به طور کامل توسط شخص قابل جابجایی می باشد. اگر چه این دستگاه خنک کننده نسبت به سایر کولر گازی ها سر و صدای بیشتری دارد اما همچنان قابلیت خنک سازی گرم ترین اتاق ها را دارد. که هنگام خرید کولر گازی باید مورد توجه قرار گیرد.

کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای برای محیط های کوچک طراحی شده است این نوع کولر گازی دارای قسمت های مختلفی مانند کندانسون، اپراتور و… که همگی در یک جعبه کوچک قرار می گیرند. کولر گازی پنجره ای از دو قسمت داخل و خارج است که هوای خنک از بخش داخلی وارد محوطه شده و هوای گرم از بخش خارجی به بیرون منتقل میگردد.

کولر گازی اسپیلت

کولر گازی اسپلیت دارای دو قسمت است، یکی قسمت بیرونی که معمولاً در فاصله بیشتری از کولر گازی داخلی نصب می شود. این قطعه به دلیل سر و صدایی که ایجاد می کند در قسمت بیرونی نصب می شود و همچنین در کولر گازی های اسپیلتی فضای بیشتری برای نصب این نوع از کولر ها مورد نیاز میباشد.

ظرفیت کولر گازی و مفهوم BTU

چیزی که در انتخاب و خرید کولر گازی باید به آن توجه کرد ظرفیت آنها در BTU درج شده است، مثلا اسپلیت 18000 دارای ظرفیت 18000 بی تی یو می باشد.

BTU (British Thermal Unit) یک واحد استاندارد برای اندازه گیری انرژی حرارتی در تجهیزات تهویه مطبوع و نشان دهنده مقدار گرمایی است که می تواند دمای یک کیلوگرم آب را در یک فشار اتمسفر یک درجه فارنهایت افزایش دهد. (مثلاً از 60 درجه فارنهایت به 61 درجه فارنهایت افزایش دهید).

انواع کولر گازی بر اساس کارکرد

خرید کولر گازی

فروشگاه دماباما یکی از بزرگترین وارد کنندگان کولر گازی در ایران است و کولر گازی را با نازلترین قیمت به فروش می رساند. برای خرید انواع کولر گازی می توانید محصولات موجود در این قسمت از سایت دماباما را بررسی کنید و در صورت تمایل به صورت تلفنی خرید اینترنتی کولر گازی خود را به ثبت برسانید.

قیمت کولر گازی

قبل از اینکه بخواهید کولر گازی یا اسپلیت بخرید حتما به قیمت کولر گازی دقت کنید تا بتوانید تمامی محصولات اورجینال برند را با کمترین قیمت از فروشگاه های معتبر تهیه کنید و دچار مشکل نشوید. با توجه به قیمت این کولرهای گازی خرید مجدد آنها بسیار سخت است. قیمت انواع کولر گازی و اسپلیت بر اساس نوع ظرفیت و نوع برند متفاوت است.

نکات مهم در نصب کولر گازی و اسپلیت

در صورت خرید کولر گازی دیواری یا به اصطلاح اسپلیت حتما به فاصله یونیت داخلی و خارجی طبق استانداردها دقت کنید و حداقل 15 متر فاصله داشته باشند.

اگر اولین باری است که اسپلیت می ‌خرید، حتماً از فروشنده بخواهید که یک نمونه از اسپلیت را به شما نشان و نحوه استفاده از ویژگی‌ های آن را به شما آموزش دهد، چون شاید امکاناتی داشته باشد که شما نحوه ی استفاده از این ویژگیها و فعال کردن شان را ندانید. تنظیم دمای اسپلیت تا 25 درجه ضمن ایجاد شرایط آب و هوایی مطلوب، از نظر کارشناسان موثرترین راه برای کاهش مصرف برق می باشد.

خرید کولر گازی امروزه یکی از مهم ترین وسایل سرمایشی و گرمایشی در خانه و محل کار است. در روزهای گرم تابستان هوای خنک کولر و در روزهای سرد زمستان گرمای یکنواخت این محصول دمای محیط را مطلوب نگه می دارد.

 بسیاری از مشتریان بر این باورند که قیمت کولر گازی در مقایسه با کارایی این محصول بالاست و این دستگاه مصرف برق زیادی دارد اما نسل جدید این محصولات مصرف انرژی پایینی دارد و به دلیل داشتن سیستم هوشمند دمای محیط را در تمام فصول سال یکنواخت و دلنشین می کنندبرای خرید اینترنتی کولر گازی با بهترین قیمت کافیست از محصولات سایت دماباما دیدن فرمایید.

 

 


پایان مطلب


 

لینک های مغید و مرتبط 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید