خرید وان حمام و جکوزی بهترین مارک وان و جکوزی در ایران 1

نکات مهم در خرید وان حمام و جکوزی خانگی

وان حمام علاوه بر تاثیر بیشتر به زیبایی دکوراسیون حمام از لحاظ نظافت و سلامتی روحی و روانی افراد نیز تاثیر مثبت دارد. پس وان حمام یک عنصر مهم در دکوراسیون حمام است . خرید وان و جکوزی حمام یکی از راه های داشتن فضای حمام آرامش بخش می باشد.

در ادامه این مطلب به راهنمای خرید وان حمام و جکوزی و اینکه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم، اشاره شده است.

 

راهنمای خرید وان حمام و جکوزی

وان حمام چیست؟ همه چیز درباره وان حمام

وان حمام برای کسانی که به زیبایی دکوراسیون داخل خانه ی خود اهمیت میدهند مناسب است. برای استفاده از وان حمام بیشتر کسانی که به طراحی یک حمام مدرن فکر میکنند اول محل وان حمام را مشخص میکنند. تا هم اندازه وان مشخص و همچنین در جایی قرار بگیرد که زیبایی حمام را افزایش دهد. سپس مدل وان حمام را مشخص میکند. مدل وان را طوری انتخاب کنید که باعث زیبایی حمام و همچنین اندازه وان باید مناسب باشد و باتوجه به محیط و اندازه حمام انتخاب شود.پس از تعیین جای وان و اندازه ان اقدام به خرید کنید. اگر از وان های سیار استفاده نکنید وان حمام که نصب میشوند قابل تعویض نیستند. کسانی که در یک خانه ی کوچک زندگی میکنند و اندازه ی حمام آنها کوچک است استفاده از وان حمام پلاستیکی را ترجیه میدهند و کسانی که در یک خانه ی بزرگ زندگی میکنند معمولا از وان های بزرگ و گردابی را مناسب میدانند.

راهنمای خرید وان حمام

راهنمای خرید وان حمام

قبل از هر چیزی برای انتخاب وان حمام باید به اندازه گیری مساحت حمام خود بپردازید تا انتخاب اشتباهی نداشته باشید و در وقت و هزینه خود طرفه جویی کنید. همچنین باید مشخص کنید که چه نوع مدل وان حمام را می خواهید وان ها در انواع آلاچیقی یا سقف دار (نوع لوکس)، مستقل و جداگانه، فرورفته در کف و … تولید می شوند که در این مطلب نمونه ایی از هر کدام آورده ایم تا بیشتر با آنها آشنا بشوید ، همچنین در انتها چند نمونه وان جکوزی بسیار شیک نیز آورده است.

 

مطلب پیشنهادی : بهترین برندهای وان و جکوزی در ایران

 

نکته مهم دیگری که قبل از خرید وان حمام باید دقت کنید اندازه قد افرادی هست که می خواهند از آن استفاده کنند اگر وان حمام کوچک انتخاب شود مسلما نمی توانید در آن با آرامش استحمام کنید و اگر بزرگ انتخاب بشود پر و خالی کردن آن بسیار بیشتر طول می کشد و ممکن است با کمبود آب گرم موجه شوید ثانیا مدل وان حمام بزرگ لزوما راحت نیستند. برای راحتی حتما باید به زاویه تکیه گاه توجه داشته باشید تا در مدت زمان طولانی با خستگی روبرو نشوید. در خرید وان حمام ابتدا به کیفیت توجه کنید بعد به قیمت چون در صورت پشیمانی تقریبا راه برگشتی وجود ندارد و در صورت تعویض وان جکوزی حمام با مشکلات عدیده ایی روبرو خواهید شد خصوصا مدل هایی که اطراف آنها سنگ کاری و کاشی کاری شده باشد.

بهترین مارک وان و جکوزی در ایران

بهترین مارک وان و جکوزی در ایران

 

وان جکوزی شرکت ایرانی زرین آب

این شرکت در سال 72 تاسیس و در سال 74 تولید انواع محصولات بهداشتی حمام را تحت لیسانس آلیبرت فرانسه بصورت رسمی آغاز کرد، مواد اولیه محصولات از شرکت آلیبرت فرانسه که اولین تولید کننده ورق های ترکیبی اکریلیک و abs در جهان است خریداری شده که مزیت مهم آن بی نیازی از دیگر مواد در جهت تقویت و استحکام وان می باشد. شرکت زرین آب هم اکنون بزرگترین شرکت تولید کننده وان جکوزی و سونا و…در ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و توان تولید در سطح بسیار بالایی بوده و پاسخ گوی بخش وسیعی از نیاز ساختمانی کشور می باشد و با سرعت در حال گسترش مدل های تولیدی خود بوده تا از لحاظ ابعاد، قیمت و شکل ظاهری مناسب سلیقه های گوناگون باشد.

وان و جکوزی زرین آب

وان و جکوزی ( وان جکوزی ) حمام به محفظه بزرگی گفته می شود که انسان ها در ان خود را می شویند، وان و جکوزی ( وان جکوزی ) در واقع وان حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضله های مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپ های قوی از طریق لوله های تعبیه شده در قسمت های مختلف دیواره به داخل حوضچه جکوزی رانده می شود که از آن به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده می شود. زرین آب یکی از برترین برندهای تولید کننده وان و جکوزی ( وان جکوزی ) را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مغید و مرتبط 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید