حصاری را بی واسطه خریداری کنید 1

راهنمای خرید توری حصاری

چنانچه پس از مدتی به سراغ زمینتان بروید و متوجه دستبرد سارق یا حمله حیوانات به زمین شوید چه احساسی خواهید داشت؟ مطمئناً هرگونه امکانات داخل زمین مورد حمله قرار گرفته و از بین می روند. بنابراین چه بهتر که قبل از هر پیشآمدی اطراف زمین خود را از بهترین روش حصارکشی کنید. قیمت هر یک از مصالح ساختمان سازی و دیوارکشی بسیار گران است و افراد را از هرگونه اقدام حصارکشی منصرف می کند. پس چگونه می توان با پرداخت هزینه اندک اطراف زمین را منحصراً حصارکشی نمود؟

قبل از خرید توری حصاری، از شما دعوت میکنیم این مطلب را با دقت بخوانید. 

چگونه اطراف زمین خود را حصار کشی کنیم؟

چنانچه دارای ملک بزرگ با متراژ بالا هستید استفاده از بلوک و آجر به صرفه نیست. حتی اگر بابت هزینه ها مشکل نداشته باشید دیوارکشی با آجر بسیار زمانبر بوده و به زمان کافی نیاز خواهید داشت. بنابراین ما به شما حصارکشی از طریق توری حصاری یا سیم خاردار را پیشنهاد می دهیم. توری حصاری با توجه به عمر طولانی و کیفیت بالا بهترین گزینه برای محفوظ نگه داشتن زمین ها است. 

در واقع استفاده از توری حصاری سریع ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ساخت دیوار حفاظتی است. چنانچه دارای مزرعه، ملک یا باغ هستید، کافی است به اندازه کافی از مرکزی معتبر توری حصاری خریداری کنید. آنگاه ملکتان از ورود افراد غریبه و حمله حیوانات در امان خواهید بود. 

راهنمای خرید توری حصاری

 

کاربردهای توری حصاری

توری حصاری در موارد مختلف کاربردهای گوناگون داشته و برای محفوظ نگه داشتن مکان های گوناگون قابل استفاده است. در این بخش انحصاراً در مورد کاربرد توری حصاری صحبت خواهیم کرد. 

  • فنس کشی اطراف باغ، مزرعه و زمین های کشاورزی به وسیله توری حصاری به راحتی صورت می گیرد. امکان ورود حیوانات و چریدن مزارع در هر زمانی ممکن است. پس به منظور جلوگیری از خراب شدن محصولات بهتر است از طریق حصارکشی صحیح به بهترین شکل از محصولات محافظت کنید. در هر باغ و مزرعه ای ممکن است یک سری ابزار مورد نیاز برای انجام کارهای روزانه کشاورز وجود داشته باشد. در صورت عدم وجود حصار، سارقین خیلی راحت به ملک شما ورود خواهند کرد. پس استفاده از توری حصاری و ایجاد دیوار حفاظتی برای هر مزرعه و باغی لازم ضروری است.

  • توری حصاری در صنعت ساخت و ساز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی بخش ها گودال وجود داشته که در صورت نادیده گرفته شدن ممکن است خطرا متعدد پدید آورند. توری حصاری برای حصارکشی اطراف گودال بهترین گزینه محسوب می شود. 

  • یک سری مکان ها برای منع ورود افراد از توری حصاری استفاده می کنند. در واقع از طریق فنس کشی محوطه را ممنوعه اعلام می کنند.

  • توری حصاری در مراکز مهم نظامی اعم از پادگان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • توری حصاری برای فنس کشی محل نگهداری دام و طیور، برای استادیوم ها و موارد مختلف دیگر بسیار استفاده می شود. 

انواع توری حصاری

آشنایی با انواع توری حصاری

  • فولادی

  • پلی اتیلن

  • گالوانیزه 

  • گالوانیزه با روکش پی وی سی

خرید مستقیم از تولید کننده اصلی 

در خرید هر محصول کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم محسوب می شوند. چنانچه شما خرید توری حصاری را بی واسطه به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید، در واقع هیچ رابطی بین شما و تولید کننده برای دریافت سود وجود نخواهد داشت. بنابراین شما محصول مورد نظر را با قیمت تولیدی یعنی قیمتی ارزان تر از بازار دریافت خواهید کرد. علاوه بر این از بابت کیفیت محصول نیز اطمینان خاطر خواهید داشت. در واقع به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط خواهید بود و از جنس متریال استفاده شده مطلع خواهید بود. آهن آصف یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده توری حصاری است. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان، محصولات را با درجه کیفی عالی تولید و به بازار عرضه می کند.

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مغید و مرتبط 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید