انواع مدلهای آیفون تصویری تابا 1

 

آشنایی با انواع مدل آیفون تصویری تابا

امروزه مدل های مختلف و متنوعی از انواع آیفون های تصویری در بازار موجود است که با شناخت نسبی از هر کدام از این مدل های آیفون تصویری می توانیم خرید خوب و مطمئنی داشته باشیم. آیفون تصویری تابا یکی از برندهای پرطرفدار هست.در ادامه این مطلب، به نقد و بررسی انواع مدل های آیفون تصویری تابا در بازار می پردازیم.

مشخصات آیفون تصویری تابا مدل 1090

آیفون تصویری تابا مدل 1090  دارای طراحی منحصر به فرد بوده تا علاوه بر آیتم های فنی دارای بدنه زیبا و کوچک باشد تا برای محیط های کوچک مناسب باشد، صفحه نمایش این آیفون از تکنولوژی TFT بهره می برد که در کاهش مصرف برق و بالاتر رفتن کیفیت تصویر موثر است، همچنین این آیفون مجهز سیستم رمزگذاری رنگی برای صفحه نمایش آنالوگ میباشد. این آیفون تصویری در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود و این می تواند یک نکته مثبت در مورد این محصول باشد

آگهی اسپانسری: نمایندگی تابا در لاله زار

.آیفون تصویری تابا مدل 1090

بدنه درب بازکن تابا مدل 1090 در ابعاد 28 سانتی متر ارتفاع و 16.5 سانتی متر عرض و با عمق 7 سانتی متر می باشد که نشان دهنده ی عرض کم دستگاه میباشد  که شما میتونید در مکان هایی که محدودیت جا دارید مورد استفاده قرار بدید.  صفحه نمایش 3.5 اینچی میباشد که در سمت راست بالا قرار گرفته است با رزولوشن 320×240 پیکسل. جنس بدنه ی آیفون تصویری از جنس پلاستیک فشرده میباشد که باعث میشود به مرور زمان خط و خش و تغییر رنگ در بدنه ایجاد نشود. دکمه های شرکت تابا از نوع مکانیکی میباشد که باعث افزایش طول عمر آیفون تصویری میشود.

مدل ۱۰۹۰ تابا گرچه حافظه داخلی دارد و توسط آن می توانید ۲۰۰ عکس را ذخیره کنید اما به کمک کارت حافظه می توانید عکس و فیلم بسیار بیشتری را ذخیره کنید. در حدود ۱۰۲۴ عکس و ۲۵۶ فیلم ۱۵ ثانیه ای. دکمه کنار آیفون تصویری ۱۰۹۰ می تواند دستگاه را خاموش یا روشن کند.

در طراحی ظاهری آیفون تصویری تابا مدل 1090 گوشی آن در سمت چپ قرار گرفته که با طراحی برجسته، در دست گرفتن آن خیلی راحت شده است. کادر مشکی رنگ اطراف قاب نیز زیبایی این مدل را چندین برابر کرده است که در پایین ترین قسمت سه دکمه و در بالاتر صفحه نمایش LCD آن قرار گرفته است. ضمنا چراغ قرمز رنگی نیز در پایین بدنه وجود دارد که نشان دهنده روشن و خاموش بودن آیفون تصویری تابا خواهد بود. در کنار سمت راست بدنه نیز محل قرارگیری کارت حافظه خارجی است.

این آیفون تصویری تابا امکان پشتیبانی از چندین پنل را دارد. کلیدهایی که روی بدنه قرار دارند به ترتیب برای نمایش تصویر درب ورودی، کلید میانی برای باز کردن درب و کلید سمت چپ برای نیز خاموش کردن صفحه نمایش است.

درآیفون تابا مدل 1090  با فشردن دکمه مربوط به تنظیمات می توانید میزان و شدت نور صفحه، کنتراست، رنگ تصویر، تقویم و زبان را تغییر دهید. نکته بسیار قابل توجه در مدل 1090 آیفون تصویری تابا این است مجهز به سیستم پال می باشد تا کلیه ایرادات سیگنالی و ارسال تصویر رفع شده، هیچ نویزی دریافت نکنید و محصول شما عمر طولانی داشته باشد.

همچنین شما میتوانید نوع صدای تولید شده هنگام زنگ، تصویر و غیره را تغییر دهید و تا فاصله 100 متری بین پنل و مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1090 پشتیبانی میشود. همچنین در طیف دمایی منفی 10 تا 55 درجه نیز فعالیت داشته و میزان برق مصرفی آیفون تصویری تابا مدل 1090 حدود 2.5 وات در حالت آماده باش یا Idle و 10 وات در حالت کار است.

مدل ۱۰۹۰ تابا می تواند از یک دوربین مداربسته یا دو پنل مجزا پشتیبانی کند و برای آن نیاز به سوئیچر جداگانه ندارد.

اگر متراژ منزل شما بزرگ است می توانید 3 مانیتور به صورت موازی به یکدیگر وصل کنید.

مشخصات آیفون تصویری تابا مدل 1035

آیفون تصویری تابا مدل 1035

آیفون تصویری تابا مدل 1035 را میتوان از نخستین مدل های  آیفون تصویری رنگی تابا به شمارآورد که به دلیل محبوبیت زیادش و استقبال مشتریان آیفون تصویری، همیشه در حجم بالایی تولید و روانه بازار می شود و فروش خوبی را در میان محصولات تابا داشته است، آیفون تصویری تابا مدل 1035 جزء مانیتور هایی است که از صفحه نمایش 3.5 اینچی بهره می برد که در کنار صفحه نمایش کوچکش از قابلیت های بالایی همچون حافظه داخلی جهت ذخیره تصاویر پشتیبانی می کند.

این دربازکن تصویری دارای صفحه نمایش 3.5 اینچ رنگی است که در قسمت سمت راست مانیتور 6 دکمه ی غیرلمسی دیده می شود و به راحتی می توان به تنظیمات، عکس و فیلم های ذخیره شده و کلید دربازکن در آیفون تصویری 1035 تابا دسترسی داشت. در سمت چپ آیفون تصویری گوشی جهت صحبت کردن با دم درب قرار گرفته استو به طو رکلی طراحی ساده و زیبایی دارد.پایین صفحه نمایش، نوشته ی Taba که لوگوی این شرکت است هک شده و از دور می درخشد.

کلیدهای مدل 1035 آیفون تصویر تابا که به شکل ستونی در سمت راست قرار گرفته اند به ترتیب از بالا به پایین برای ورود به منو، جابجایی به سمت بالا در بین منوها و گزینه ها، جابجایی به سمت پایین در بین گزینه ها، دکمه بازگشت به منوی قبلی و خاموش شدن صفحه نمایش، روشن کردن مانیتور دربازکن تابا و آخرین دکمه نیز برای باز کردن قفل درب است.

صفحه نمایش این مدل، 3.5 اینچ بوده که طراحی آن به نحوی است که حس بزرگتر بودن آن را نسبت به مقدار تعیین شده خواهید شد  با وضوح تصویر بالا و رزولوشن 320×240 پیکسل. حافظه داخلی توان ذخیره سازی تصاویر تا سقف 200 عدد را دارد اما در صورتی که مایل به ذخیره سازی عکس و فیلم در تعداد بسیار بیشتر را داشته باشید میتوان از قابلیت درج کارت حافظه خارجی 8 گیگابایتی استفاده کرده و تا 1024 تصویر و 256 فیلم 15 به مدت 15 ثانیه در آن استفاده کنید.

امکان پشتیبانی از چند پنل در درب ورودی نیز قرار داده شده تا در هزینه های خرید مانیتور دربازکن تابا شدیدا صرفه جویی شود. ضمنا امکان تغییر صدای زنگ و حذف عکس و تصویر نیز وجود داشته و شدت صدای آن در 4 سطح قابل تنظیم است.

مشخصات آیفون تصویری تابا مدل 1070

آیفون تصویری تابا مدل 1070

این آیفون در دو رنگ نقره ای و سفید عرضه شده. آیفون تصویری تابا مدل 1070 دارای یک مانیتور 7 اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد که دارای طراحی ظاهری شیک و شکیل با لبه های گرد بوده و زیبایی آن را دوچندان کرده است. در LCD این مانیتور از سیستم TFT استفاده شده که این قابلیت باعث بالاتر رفتن وضوح تصویر در این محصول میشود.

صفحه نمایش تمام لمسی و عریض این مانیتور بر زیبایی این محصول افزوده، برای ایجاد تغییرات در منو تنظیمات این مانیتور از طریق همین صفحه نمایش تمام لمسی باید اقدام کرد. نکته جالب و قابل توجه این محصول این است که، اگر دست شما خیس و مرطوب باشد به راحتی می توانید از صفحه این مانیتور استفاده کنید و نیاز به خشک کردن دست نیست.

آیفون تصویری تابا 1070 در ابعاد 165*280*70 میلی متر و وزن خالص 800 گرم ساخته شده است. این آیفون تصویری جایگزین مدل 1892 تابا ساخته شده و از لحاظ ظاهری شباهت فراوانی بین این دو مدل وجود دارد.

قابلیت ذخیره سازی در ایفون تابا مدل 1070 دویست تصویر است؛ اما در حافظه خارجی می‌تواند به 1024 تصویر همراه با 256 ویدیو پانزده ثانیه‌ای نیز برسد ؛ از طرفی علاوه بر نکات گفته شده. شرکت تابا الکترونیک توانسته این محصول را با قابلیت ضبط فیلم علاوه بر صدا نیز تولید کند . مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد

این مدل آیفون تصویری تابا قابلیت اتصال به دو پنل یا یک پنل و یک دوربین مداربسته را نیز دارد.

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید آیفون تصویری | نحوه انتخاب مناسبترین برند و مارک

مشخصات آیفون تصویری تابا مدل 1040

آیفون تصویری تابا مدل 1040

دربازکن تصویری تابا مدل TVD-1040 علاوه بر سادگی و کارکرد آسانی که دارد از ویژگی‌های جالبی نیز برخوردار است.

آیفون تصویری 1040 تابا در ابعاد 20 سانتیمتر عرض و 23 سانتی متر ارتفاع ساخته شده است. از آنجایی که در قدیم در آیفون تصویری 1040 تابا از لامپ تصویر بجای صفحات نمایش LCD استفاده می شد ضخامت این دستگاه 4 سانتی متر در نظر گرفته شده بود تا امکان قرار گیری لامپ تصویر در آن وجود داشته باشد. اما با روی کار آمدن صفحات ال سی دی و عدم نیاز به فضای زیاد، طراحی قطور آیفون تصویری 1040 تابا مورد تغییر قرار نگرفت و همچنان با همان شمایل قبلی به بازار عرضه می شود.

دربازکن تصویری تابا مدل 1040 فقط به صورت حافظه دار تولید می شود . و مدل بدون حافظه این دستگاه دیگر تولید نمی شود . تابا برای اولین بار این مانیتور  با حافظه را با قابلیت 100 عکس تولید کرده بود . که در به به روز رسانی سال 1394 به 200 عکس افزایش داد.در کنار حافظه داخلی می توان از کارت حافظه خارجی نیز به این مانیتور اضافه کرد که با اضافه کردن این کارت حافظه می توان تعداد 1200 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای گرفت . کارت حافظه جانبی در کارتون مانیتور وجود ندارد پیشنهاد شرکت تابا به مشتریان خود از کارت حافظه کلاس 10 استفاده شود.

در زیر صفحه نمایش این مانیتور سه کلید قرار گرفته است که به ترتیب از بالا به سمت پایین برای روشن کردن تصویر مانیتور، خاموش کردن تصویر صفحه نمایش و کلید آخر برای باز کردن درب می باشد. این کلیدها همانند دیگر قطعات این مانیتور از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در لبه کناری سمت راست این دستگاه چهار کلید وجود دارد که کار آنها ایجاد تغییرات در تنظیمات نمایش تاریخ، زمان و همچنین دسترسی به حافظه دستگاه می باشد.

استفاده همزمان دو پنل نیز در آیفون تابا TVD-1040 به مانند اکثر تولیدات تابا نیز به چشم میخورد که نسبت سایر محصولات مشابه خود در سایر برندها باعث برتری کیفی و فنی در این مدل شده است. شما میتوانید از دو پنل همزمان یا یک پنل و یک دوربین در این دربازکن استفاده کنید استفاده از دو پنل همزمان با این قیمت مناسب اقتصادی، محصولات تابا را از سایر برندها متمایز کرده است.

مشخصات آیفون تصویری تابا مدل 2070

آیفون تصویری تابا مدل 2070

آیفون تصویری تابا مدل 2070 یکی از معدود مدل‌های ایرانی محسوب می‌شود که در کنارظاهری ساده اما لوکس و زیبا می‌تواند به راحتی به خط تلفن متصل شود و امکانات منحصر به فردی دارد؛ طوری که از آن می‌توان حتی به عنوان نوعی تلفن نیز استفاده نمود یا به وسیله آن با فردی دیگر که در پشت درب است از راه دور صحبت کرد و یا درب را باز نمود.

درب بازکن تصویری تابا 2070 مانند بیشتر محصولات آیفون تصویری تابا، تک رنگ به بازار عرضه می‌شود. رنگ این محصول کاملا مشکی است که از زیبایی ظاهری برخوردار است و همین امر باعث می‌شود تا مشتریان برای این تک رنگ خریدهای زیادی کنند.

آیفون تصویری 2070 تابا دارای مانیتور 7 اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد. دور تا دور صفحه نمایش به رنگ مشکی بوده و سه دکمه لمسی آبی رنگ در سمت راست صفحه قرار گرفته است که هرکدام کاربرد ویژه ای دارند. این مانیتور دارای ارتفاع 145، عرض 235 و ضخامت 36 میلیمتر می باشد.

در گوشه سمت چپ دستگاه یک بلندگو کوچک به چشم می خورد که کار انتقال صدا را انجام می دهد. آیفون تصویری تابا 2070 فقط دارای یک دکمه غیر لمسی است که در کناره سمت چپ دستگاه قرار گرفته و وظیفه آن خاموش و روشن کردن مانیتور می باشد. همچنین در کناره سمت راست دستگاه شیاری برای قرارگرفتن کارت حافظه خارجی تعبیه شده است.

همانظور که گفته شد آیفون تصویری 2070 تابا سمت راست نمایشگر خود سه کلید لمسی دارد که از طریق کلید اول میتوان تصویر جلوی دوربین و یا پنل دم درب را مشاهده نمود، کلید دوم امکان باز کردن درب و کلید سوم نیز امکان مکالمه کاربر با شخص مراجعه کننده را فراهم کرده است. با وجود سوئیچر هوشمندی که برای آیفون تصویری مدل 2070  تابا در نظر گرفته شده است، این دستگاه می تواند به دو پنل یا یک پنل و یک دو ربین متصل شود. این امکان در ساختمان هایی که دارای دو درب هستند و یا نیاز به حفاظت بیشتری دارند کاربرد دارد.

با لمس صفحه نمایش دربازکن تصویری 2070 تابا منوی اصلی در دسترس خواهد بود که شامل پنج گزینه ی دوربین، حافظه، تماس، تنظیمات و خروج است.

اگر زمانی در منزل حضور نداشته باشید، آیفون تصویری تابا مدل 2070 این امکان را به شما می دهد که یک شماره تلفن اضطراری برای دستگاه خود تعریف نمایید تا در زمان فشردن کلید زنگ پنل توسط مراجعه کننده، یک تماس تلفنی با شماره تعریف شده برقرار گردد و آن شخص بتواند در صورت نیاز و از راه دور درب را باز نماید. آیفون تصویری 2070 تابا را می توان به یک خط تلفن متصل نمود تا در صورت نیاز از این دستگاه به عنوان جایگزینی برای دستگاه تلفن نیز استفاده نمود.

از ویژگی های آیفون تصویری تابا 2070 می توان به داشتن حافظه داخلی برای ذخیره 200 عکس رنگی اشاره کرد که می توان با اضافه کردن یک کارت SDتا ظرفیت 8 گیگ امکان ذخیره 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای را به قابلیت های مانیتور افزود. همچنین حذف عکسها و فیلمها به صورت مجزا و یا کلی از دیگر ویژگی های جانبی این درب باز کن تصویری می باشد.

امکان دیگر این آیفون تصویری شرکت تابا مجهز بودن به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 64 واحد ، میباشد.

مطلب پیشنهادی : آیفون تصویری از کجا بخریم؟


پایان مطلب


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید