لباسشویی از هر لحاظ 1

 

بهترین لباسشویی از هر لحاظ

مطمئنا یکی از بخش های اساسی در دکوراسیون یک منزل، انتخاب صحیح لوازم خانگی مختلف آن می باشد، ماشین های لباسشویی به عنوان یمی از ضروری ترین اقلام بعضا در اتاق شستشو به صورت جداگانه قرار می گیرد، و برخی اوقات نیز به دلیل نبود این اتقا و کمبود فضا، در آشپزخانه قرار می گیرد. در هر صورت انتخاب یک مدل مناسب، مطمئنا در دکوراسیون شما و زیبایی آن تاثیر می گذارد.

در این مقاله که به کمک فروشگاه اینترنتی کاشانه به عنوان یکی از مراجع خرید لوازم خانگی اصلی، آماده شده است، ما یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار از هر لحاظ را به شما عزیزان معرفی می نماییم. برتری این مدل لباسشویی، موجود بودن آن در دو رنگ استیل و سفید است که تقریبا با هر دکوراسیون و مجموعه لوازم خانگی ای قابل ست کردن می باشد

لباسشویی ال جی مدل V5

لباسشویی ال جی مدل V5

این مدل به گونه ای طراحی شده که در لیست هر خریداری قرار می گیرد. بدنه این جاروبرقی از پلاستیک فشرده ساخته شده که در برابر ضربه های احتمالی از استحکام کافی برخوردار است. همچنین دارای توان مصرفی 2400  وات می باشد که با توان مکشی 400  وات، هر گونه ذرات گرد و خاک را به داخل کیسه مکش می کند. افزون بر این، جاروبرقی  Garcia  در دسته مدل جارو های فیلتر دار قرار داشته و با جذب ذرات گرد و غبار به درون فیلتر قابل شستشو HEPA سلامتی و نظافت ( با حذف 99.99% ذرات گرد و غبار و البته بیماری زا ) را برای شما به ارمغان می آورد.

لباسشویی مدل V5 یا F4V5VYP0W  جدیدترین محصول کمپانی کره ای ال جی که در سال2020  به بازار ایران وارد گردید، اما پس از گذشت یک سال و در سال 2021 نیز می توان گفت که محبوب ترین لباسشویی موجود در بازار می باشد. کمپانی ال جی در طراحی این ماشین لباسشویی از همان سبک قدیمی ( طراحی بر گرفته از لباسشویی J6  که در سال های قبل تر به بازار وارد گردید و هم اکنون نیز پر فروش ترین لباسشویی ال جی در بازار ایران است ) اما با کمی تغییر و تحول جزئی استفاده نموده است. مهمترین تغییر ایجاد شده در آن، استفاده از روکش شیشه ای بر روی درب به جای روکش پلاستیکی لباسشویی های درب فضایی قدیمی تر و باریک تر ساختن قاب دور آن می باشد.

لباسشویی ال جی مدل V5

اما از لحاظ سیستم شسشو و کارایی، کمپانی ال جی تغییرات قابل توجهی را در لباسشویی V5 ایجاد کرده است که از برجسته ترین آنها می توان به استفاده از هوش مصنوعی جهت شسشتوی بهتر و کار آمد تر لباس ها اشاره کرد. موضوعی داغ و رقابت بر انگیز در بازار لوازم خانگی!

علاوه بر تمامی موارد بالا، طراحی دیگ لباسشویی نیز نسبت به مدل های قبلی تغییر کرده و بالشتک ها و همچنین خروجی ها و ورودی های آب به نحوی متفاوت تر طراحی گشته اند، که مطمئنا سلامت و پاک کنندگی بیشتر لباس ها را نتیجه می دهد. این لباسشویی زیبا ابعادی استاندارد داشته و با سرعتی برابر با 1400 دور در دقیقه لباس ها را به چرخش در می آورد. سایر مشخصات و توضیحات تکمیلی تکنولوژی های استفاده شده در آن را در صفحه مربوط به این محصول در فروشگاه کاشانه از طریق لینک زیر مطالعه فرمایید فرمایید.

لباسشویی ال جی مدل V5

 

پایان مطلب


 

 

جهت آشنایی و تماس با کسب و کارهای فعال در این زمینه، برای خرید انواع ماشین لباسشویی، از این لینک بازدید بفرمائید

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید