پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره 1

تعویض پنجره قدیمی با پنجره‌های دوجداره

با نصب پنجره‌های دوجداره به‌جای پنجره‌های قدیمی، علاوه براینکه محیطی آرام خواهید داشت، با کاهش هزینه‌های مصرف انرژی، از مزایای بی‌نظیر پنجره‌های دوجداره و سه‌جداره UPVC و آلومینیوم ترمال‌بریک استفاده خواهید نمود.

 

ویژگی پنجره دوجداره

کاهش مصرف انرژی و آلودگی صوتی

جلوگیری از نفوذ گرد وغبار ودوده و آب باران

مقاومت در برابر شرایط جوی و سازگار با محیط زیست

امکان تولید طرح‌های متنوع طبق سلیقه کارفرما

شرکت بهسامان انرژی با سابقه ۱۴ ساله در زمینه نصب و تعویض پنجره UPVC و پنجره‌ آلومینیومی ترمال‌بریک یکی از بزرگترین مجریان صنعت درب و پنجره است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب به کارفرمایان عرضه می‌نماید.

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC بهسامان

در این عملیات پنجره‌های قدیمی بدون هیچگونه نیاز به تخریب و نقاشی با پنجره UPVC تعویض می‌گردد.

برای خرید پنجره UPVC بهسامان، متناسب با بودجه و نیاز‌های کیفی خود می‌توانید از سه تیپ متفاوت از پروفیل و یراق بهره ببرید.

۱ – پروفیل ویستابست با یراق آلات آلمانی

۲-  پروفیل هافمن و وین تک با یراق آلات ترکیه 

۳-  پروفیل انزو با یراق آلات ترکیه

با استفاده از پروفیل بازسازی UPVC لبه دار، فریم پنجره‌های قدیمی کاور می‌شود. با پروفیل بازسازی علاوه بر یکدست شدن و زیبایی پنجره، از عایق‌بندی مناسب‌تری بهره‌مند می‌شوید.

کارشناسان شرکت پس از بازدید پنجره‌ها، با توجه به خواسته‌های شما به لحاظ طرح و نقشه پنجره و استفاده از سیستم کشویی یا لولایی و درخواست آیتم‌های جانبی نظیر توری، قیمت دقیق و نهایی را اعلام می‌نمایند.

 

نصب پنجره آلومینیومی ترمال بریک بهسامان

با اذعان به قیمت بالاتر پنجره‌ آلومینیومی ترمال‌بریک نسبت به پنجرهUPVC اما بهترین انتخاب کیفی در میان پنجره‌های دوجداره، پنجره‌های دوجداره آلومینیومی ترمال‌بریک است. این پنجره‌ها با توجه به استراکچر قوی‌ترامکان تولید در ابعاد بزرگ و قدی را داراهستند. پنجره‌ آلومینیومی از استحکام، تنوع رنگی و مزایای زیادی نسبت به پنجره‌ UPVC برخوردار است.

پنجره‌های آلومینیوم نرمال یا معمولی با قیمت پایینتر از آلومینیوم ترمال بریک نیز قابل تولید هستند. فقط با توجه به اینکه پروفیل‌های معمولی آلومینیومی بدون سد حرارتی هستند، عایق سرما و گرما نیستند و عملکرد مناسبی در برابر اتلاف انرژی مانند پنجره UPVC و آلومینیوم ترمال بریک نخواهند داشت.

کاربرد پنجره ترمال‌بریک بیشتر در ویلا‌ها و ساختمان‌های لوکس و لاکچری است. پنجره آلومینیومی ترمال بریک بهسامان از بهترین برند آلومینیوم ترمال بریک در ایران یعنی برند آکپا با یراق‌آلات آلمانی تولید و اجرا می‌شود.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC بهسامان

مقایسه پنجره های آلومینیومی ترمال‌بریک و UPVC

  1. قیمت تمام شده پنجره های آلومینیومی ترمال بریک بطور معمول بالاتر از پنجره های UPVC می باشد.

  2. استحکام آلومینیوم 27 برابر UPVC هست. البته این نقیصه با قراردادن گالوانیزه تقویتی استاندارد تا حدودی برطرف می شود، با این وجود استحکام و قدرت خمشی پنجره آلومینیومی بالاتر از پنجره UPVC هست.

  3. در پنجره‌های آلومینیومی بدلیل اینکه يراق‌آلات مستقيما به فلز آلومينيوم متصل هستند در مجموع عملکرد بهتری خواهند داشت و کمتر شاهد افتادگی لنگه های بازشو در پنجره های آلومینیومی هستیم. البته در صورت ساخت استاندارد پنجره های UPVC این مشکلات برطرف میشود ولی باتوجه به اینکه اتصالات و گالوانیزه تقویتی داخل پروفیل قرار میگیرد و قابل رویت نیست بایستی نسبت به انتخاب سازنده خوب دقت داشته باشید.

  4. با توجه به استحکام بالاتر پنجره های آلومینیومی اکثر سیستم های کشویی و لیفت اند اسلاید از آلومینیوم تهیه می شود. همانطور که در پاراگرافهای قبل هم اشاره شد می توان پنجره های قدی بزرگ بدون نیاز به کتیبه و با بزرگترین سایز بازشو در سیستم آلومینیومی تولید نمود که عملا اینکار در پنجره های UPVC امکان‌پذیر نیست.

  5. مقاومت در برابر آتش سوزی و مقاوم بودن در برابر شرایط جوی و عدم تغییر رنگ بر اثر تابش نور خورشید، در پنجره های آلومینیومی بالاتر است. درضمن اینکه اجرای پوشش آنادایز با استحکام، تنوع و جلوه رنگهای آن فقط در پنجره آلومینیومی امکانپذیر است.

  6. با توجه به کاربردن آلومینیوم ترمال بریک در پروژه‌های لاکچری ارزش ملک با اجرای سیستم‌های آلومینیوم ترمال بریک بالاتر خواهد رفت در ضمن اینکه عمر پروفیل های آلومینیومی حداقل دوبرابر UPVC است و در نهایت نیز قابل بازیافت هستند.

 

دوجداره کردن پنجره بدون تعویض با روش اختصاصی وین‌تیونینگ

بهسامان برای آن دسته از افرادی که مایلند مشکلات پنجره‌های آهنی خود را (اعم از پنجره‌های فرم‌دار یا قدی بلند، مشکلات تغییرنمای ساختمان، قیمت بالای پنجره‌های UPVC و …) بصورت اساسی و بدون هیچگونه تغییر در نما رفع کنند،‌ روش وین‌تیونینگ پیشنهاد و ارائه می‌شود.

در روش وین‌تیونینگ، بدون نیاز به تعویض پنجره آهنی، پنجره‌ها دوجداره شده و بصورت اصولی و مهندسی عایق بندی می شوند.با توجه به عدم تعویض فریم پنجره، هزینه‌های دوجداره کردن پنجره با این روش پایینتر از تعویض کامل با پنجره UPVC و آلومینیومی خواهد بود ولی در نظر داشته باشید که اتلاف انرژی بیشتری در این روش به نسبت تعویض پنجره خواهید داشت که این موضوع و موارد مشابه در صفحه ویژه این محصول تشریح شده است.

درباره بهسامان بیشتر بدانید

درباره بهسامان بیشتر بدانید

شرکت بهسامان انرژی در سال ١٣٨٧ فعالیت خود را در زمینه پنجره‌های دوجداره و شیشه‌های مدرن ساختمان آغاز کرد. در حال حاضر با بهره گیری از تجربه و تخصص تیم طراحی، خدمات شرکت در دو بخش ارائه می‌شود.

بخش اول، تولید و اجرای پنجره‌های دوجداره UPVC و آلومینیوم ترمال بریک است که پشتوانه‌ اجرای موفق بیش از 14000 پروژه در تمام نقاط کشور و رضایت بالای مشتریان را داراست.

بخش دوم فعالیت مجموعه، طراحی و اجرای تخصصی انواع ملزومات شیشه‌ای سکوریت و لمینیت مورد استفاده در ساختمانهای مدرن و ویلاهاست که محصولاتی نظیر سیستم‌های جام بالکن، اسلایدینگ، هندریل یا حفاظ شیشه‌ای، سقف شیشه‌ای، شیشه‌های لاکوبل بین کابینتی و پوشش‌های شیشه‌ای دور استخر و آلاچیق‌ها را شامل می‌شود.

 


پایان مطلب 


 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services