خرید کانکس به چه نکاتی توجه داشته باشیم 1

کانکس به عنوان یکی از سازه های پیش ساخته شده می باشد که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت کلی یک چارچوب به همراه کف و سقف و با درب ورودی و پنجره بوده است و درون آن امکانات مختلفی وجود دارد.

یکی از دلایل مهمی که موجب شده است تا کانکس ها با استقبال گسترده ای روبرو باشند قابلیت جابجایی کانکس بوده و همچنین در کنار آن به منظور تولید کانکس از مصالح سبک و پیش ساخته شده استفاده می گردد و به مصالح سنتی نظیر بتن، ملات و… نیاز ندارد. 

کانکس ها در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند که از نمونه های رایج آنها می‌توان به کانکس فروشگاهی و کانکس نگهبانی اشاره کرد. در گذشته وقتی نام کانکس شنیده می‌شد سریعاً یک کیوسک یا  دکه یا حتی سازه هایی برای اسکان موقت کارگران ساختمانی در ذهن شکل می گرفت اما با پیشرفت‌های قابل توجهی که در صنعت کانکس سازی لحاظ شد هم اکنون می توان اشکال مختلفی را برای ساخت کانکس در نظر گرفت و در نمونه های متفاوتی از جمله کانکس اداری، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی، کانکس حراستی و… طراحی و تولید می شود. 

1667986738636b75321d775 main

بین کانکس هایی که تولید می شوند بر حسب کاربری هر کانکس امکانات داخلی و نوع مصالح برای ساخت کانکس در نظر گرفته می شود و ابعاد کانکس با توجه به نقشه ای که در ساخت کانکس استفاده می شود تعیین خواهد شد.

اصلی ترین نکات در زمان خرید کانکس

اگر تصمیم دارید تا برای خرید کانکس اقدام کنید حتماً باید قبل از هر خریدی چندین نکته مهم را در نظر بگیرید و با توجه به تبلیغ های گسترده ای که امروزه در حوزه خرید و فروش کانکس انجام می‌شود و تولیدکنندگان بسیار زیادی که در ایران فعالیت می کنند قطعا انتخاب را برایتان دشوارتر خواهد کرد . 

در گام اول از مجموعه های معتبر و شناخته شده ای نظیر کانکس سازان استفاده کنید که با دارا بودن سابقه های طولانی در حوزه طراحی و تولید کانکس توانسته اند رضایت و اعتماد مشتریان عزیز را به دست بیاورند و بهترین کانکس ها را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ها در اختیار مشتریان عزیز قرار بدهند؛ کانکس سازان این افتخار را دارد تا کانتینر و کانکس های مختلف را با کاربری‌های متنوع در اختیار شما قرار دهد. 

شناخت انواع کانکس: 

برای اینکه خرید بهتری را انجام بدهید حتماً انواع کانکس را به خوبی بشناسید. همانطور که اشاره شد کانکس ها از نظر ابعاد کانکس، شکل، نقشه کانکس، کاربری کانکس و جنس آنها با یکدیگر متفاوت هستند که این موارد از اصلی ترین ها در تعیین قیمت به شمار می روند. 

در زمان خرید حتما اطلاعاتی از جنس کانکس از فروشنده دریافت کنید چرا که برخی از آنها به صورت ساندویچ پانل و ورقی میباشند؛ کانکس های ورقه ای نسبت به کانکس های پانلی ارزانتر هستند چرا که عایق نخواهند بود و طول عمر کمتری دارند و ممکن است بعد از مدت زمانی نیاز به بازسازی و تعمیر داشته باشند اما کانکس های ساندویچ پانل عایق بسیار خوبی در برابر حرارت و صوت هستند و دوام و ماندگاری بالایی دارند و قیمت بیشتری به نسبت کانکس های ورقی دارند؛ همچنین نمای داخلی و خارجی بسیار شیک که برای آنها در نظر گرفته شده است. 

مشخصات فنی کانکس:

 آگاهی از مشخصات فنی دقیق کانکس به شما کمک می کند تا بتوانید کانکس مورد نظر را بر حسب نیازهایتان خریداری کنید. از فروشنده بخواهید تا در مورد ویژگی‌های فنی کانکس از جمله پوشش داخلی و خارجی، کف سازی و نوع پوشش، اسکلت بندی، شاسی کشی، عایق جداره ها و…. اطلاعات کاملی به شما ارائه نماید. 

تعیین نوع کاربری کانکس:

 یکی از مواردی که شاید کمتر به آن توجه کنید تعیین نوع کاربری کانکس است چرا که امکانات و تجهیزاتی که در درون کانکس قرار می‌گیرند بر این مبنا تعیین می‌شوند. مثلا کانکس های نگهبانی نیاز به آشپزخانه کاملا مجهز ندارد ولی باید برای کاربری مسکونی آشپزخانه و سرویس بهداشتی به صورت مجزا و تکمیل شده لحاظ شود.

کیفیت کانکس:

 کانکس از هر نظر باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد؛ در پیش فاکتور کانکس در خصوص کیفیت طراحی و ساخت آن و همچنین کنترل کیفی کانکس اطلاعاتی ذکر شده است و میتوان مشخصات فنی کانکس را در این قسمت مطالعه کرد. 

اگر نیاز به ویژگی خاصی برای کانکس دارید حتماً قبل از طراحی و تولید کانکس آن را با فروشنده در میان بگذارید و بخواهید تا آنها قیمت دقیق کانکس را به شما ارائه کنند و در هر مرحله نظارت کافی بر مواردی که در فاکتور آمده است را انجام بدهید. 

مشاوره با کارشناسان را فراموش نکنید: 

اگر خودتان در حوزه خرید و فروش کانکس اطلاعات کافی ندارید حتما از کارشناسان خبره در این امر مشاوره دریافت کنید و معمولاً شرکت های تولید کننده معتبر نظیر کانکس سازان آماده ارائه مشاوره های تخصصی به مشتریان عزیز شان توسط کارشناسان کاربلد هستند. 

استعلام قیمت از فروشنده :

 با وجود اینکه قیمت به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین عوامل در خرید کانکس به شمار می‌رود اما نباید همه معیارتان و انتخاب تان را بر روی قیمت متمرکز کنید.

تجهیزات و امکانات کانکس: 

در قرارداد خرید کانکس اطلاعاتی در خصوص امکانات و تجهیزات کامل به همراه کیفیت آنها درج می‌شود و طبیعتاً بر حسب این موارد قیمت کانکس تعیین خواهد شد. مثلاً وقتی در فاکتور نوشته میشود که کانکس به همراه آشپزخانه است باید بدانید که چه امکاناتی مثل هود، سینک، شیرآلات و… در درون آشپزخانه قرار می گیرد. 

به معیارهای مهم دیگر هم توجه کنید: 

در نهایت در خصوص هزینه های حمل و نقل، مکان تحویل، زمان تحویل، شرایط پرداخت هزینه و… نیز کافی اطلاعات را از فروشنده دریافت کنید. 

همانطور که اشاره کرده ایم یکی از موارد مهمی که در زمان خرید کانکس مطرح می‌شوند قیمت آن می باشد و برخی از مشتریان به دلیل بودجه‌های محدودی که در اختیار دارند از خرید کانکس منصرف می‌شوند اما در این شرایط خرید کانکس دست دوم ( www.conexsazan.ir ) می تواند یک راهکار فوق العاده باشد و شما با هزینه‌های کمتر کانکس مورد علاقه تان را خریداری کنید.

 


پایان مطلب


 

لینک های مغید و مرتبط 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services