آببندی کامل و بدون نشتی در لوله کشی 1

اتصالات کوپلی نیوپایپ: راز آب‌بندی کامل و بدون نشتی در لوله کشی

برای اجرای تاسیسات مختلف در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری، کارخانه‌ها و مراکز صنعتی، علاوه بر اینکه نیاز به استفاده از لوله‌های پنج لایه می‌باشد، برای اتصال چندین لوله به یکدیگر می‌توان از اتصالات کوپلی نیز استفاده کرد. مزیت‌های اتصالات فلزی کوپلی باعث شده تا بسیاری از افرادی که در زمینه تاسیسات فعالیت می‌کنند، علاقه‌مند به استفاده از این اتصالات شوند. اتصالات کوپلی به واسطه عملکرد بی‌نظیر خود، می‌توانند برای لوله‌های پنج لایه جهت رسیدن به جریان بدون نشتی مورد استفاده قرار گیرند.

کیفیت اتصالات کوپلی نیوپایپ تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد این اتصالات دارد و باید حتما به این موضوع در هنگام خرید اتصالات توجه شود. اتصالات کوپلی نیوپایپ در گروه پرفروش‌ترین اتصالات موجود در بازار قرار می‌گیرند که در ادامه با جزئیات بیشتر این اتصالات آشنا می‌شوید. 

اتصالات کوپلی چیست و چه مزایایی دارند؟ 

اتصالات کوپلی یکی از انواع اتصالات لوله هستند که می‌توانند بدون نیاز به پرس کردن، دو لوله یا چند لوله را به یکدیگر متصل کنند. اتصالات فلزی کوپلی به واسطه داشتن کیفیت بالا و ماندگاری حداکثری توانسته‌اند به یکی از بهترین اتصالات لوله به ویژه برای لوله‌های پنج لایه تبدیل شوند. به طوری که می‌توان انواع اتصالات فلزی کوپلی را برای تاسیسات مختلف مورد استفاده قرار داد. 

معرفی اتصالات کوپلی نیوپایپ

اتصالات کوپلی توسط برندهای مختلفی با متریال‌های متفاوت ساخته می‌شوند که این موضوع باعث شده تا این اتصالات با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود باشند. برند نیوپایپ یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوله‌های پنج لایه و اتصالات فلزی کوپلی است که توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کند. به کار رفتن تکنولوژی‌های روز جهانی برای تولید لوازم مختلف در این برند و همچنین استفاده از متریال‌های درجه یک برای افزایش ماندگاری محصولات نیوپایپ سبب شده تا بسیاری از مردم متقاضی خرید از سایت گیتی کالا باشند. 

اتصالات کوپلی نیوپایپ توانسته با آب بندی حداکثری و بدون نشتی، امکان ساخت تاسیسات حساس و غیر حساس را به وجود آورد. این اتصالات تنوع بالایی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به زانویی، بوشن، سه راهی و … اشاره کرد که هر کدام به واسطه عملکرد بی‌نظیر و کاربردهای متنوع در تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

بهترین برند تولید کننده اتصالات کوپلی

 

بهترین برند تولید کننده اتصالات کوپلی 

اتصالات کوپلی نیوپایپ با آخرین تکنولوژی روز دنیا و مناسب لوله‌های پنج لایه این برند ساخته شده‌اند. به کار رفتن مواد اولیه باکیفیت و ضد خوردگی و ضد زنگ در این اتصالات و همچنین بدون نشتی بودن آن‌ها باعث شده تا بتوان این اتصالات را برای هر یک از صنایع مختلف و حساس مورد استفاده قرار داد. 

این اتصالات در کنار سایر اتصالات مانند اتصالات پرسی و کلمپی به فروش می‌روند؛ اما با توجه به اینکه لوله‌های پنج لایه نیوپایپ بسیار معروف هستند و در کنار این موضوع برای لوله‌های پنج لایه استفاده از اتصالات فلزی کوپلی نیوپایپ مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد، توصیه می‌شود که از این اتصالات در تاسیسات با لوله‌های پنج لایه استفاده گردد. از جمله مزیت‌های استفاده از اتصالات کوپلی این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

آب بندی کامل و بدون نشتی

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های اتصالات مناسب در تاسیسات، آب بندی کامل و بدون نشتی این اتصالات است. برخی از اتصالات به دلیل کیفیت پایین قادر به آب بندی کامل نیستند و احتمال نشتی را افزایش می‌دهند؛ اما اتصالات کوپلی نیوپایپ در گروه اتصالاتی قرار می‌گیرد که می‌تواند در برابر نشتی مقاومت کرده و آب بندی کاملی را در کنار لوله‌های پنج لایه برای تاسیسات به وجود آورد. این مزیت به ویژه در صنایع حساس که انتقال سیالات گران قیمت باید بدون حداقل نشتی انجام شود، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

مقاوم در برابر خوردگی و فرسایش 

جنس اتصالات کوپلی برند نیوپایپ از برنج است و روی این اتصالات نیز با فلز نیکل آبکاری شده تا بتوان از عملکرد این اتصالات نهایت استفاده را برد. به کار رفتن بهترین برنج و آبکاری نیکل روی این اتصالات باعث شده تا دوام آن‌ها در برابر خوردگی و فرسایش افزایش پیدا کند. به طوری که تا چندین سال نیازی به نگرانی برای خرابی این اتصالات نیست. 

هماهنگی عالی با لوله‌های پنج لایه

اتصالات کوپلی می‌توانند هماهنگی بسیار عالی را با لوله‌های پنج لایه به وجود آورند. زمانی که مهره اتصال با کمک آچار سفت می‌شود، ماسوره اتصالات فلزی کوپلی روی لوله‌های پنج لایه به صورت کاملا ثابت قرار می‌گیرد و امکان خروج هیچ گونه آب یا سیالی را از درون لوله‌های پنج لایه یا اتصالات به سمت بیرون نمی‌دهد. 

مناسب برای انواع سیالات 

برخی از اتصالات موجود در بازار به دلیل نداشتن جنس مرغوب، نمی‌توانند برای انواع سیالات مورد استفاده قرار گیرند. چرا که احتمال خوردگی در اتصالات به دلیل عبور سیالات خاص و خورنده از آن‌ها وجود دارد؛ اما اتصالات کوپلی نیوپایپ به واسطه داشتن جنس مرغوب، می‌توانند برای انواع سیالات خورنده و شیمیایی نیز مورد استفاده قرار گیرند. در واقع محدودیتی برای استفاده از این اتصالات کوپلی در سیالات مختلف وجود ندارد.

قابلیت تغییر در تاسیسات 

اتصالات کوپلی به دلیل اینکه بین لوله‌ها پرس نمی‌شوند، می‌توانند در هر زمانی برای تغییر در ساختار تاسیسات باز شوند و مجددا مورد استفاده قرار گیرند. برای نصب اتصالات از نوع کوپلی، نیازی به تجهیزات خاص نخواهد بود و این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع اتصالات محسوب می‌شود. 

قیمت اتصالات کوپلی نیوپایپ

 

قیمت اتصالات کوپلی نیوپایپ

قیمت اتصالات کوپلی نیوپایپ وابسته به قیمت روز برنج و متریال‌های استفاده شده برای ساخت این اتصالات است. با وجود باکیفیت بودن قطعات این برند، باز هم به دلیل ایرانی بودن محصولات نیوپایپ از نظر مناسب بودن قیمت می‌توان با اطمینان خاطر صحبت کرد. برای دریافت قیمت اتصالات فلزی کوپلی این برند، می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های سایت نیوپایپ با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید تا لیست قیمت بروز این اتصالات به شما اعلام شوند. 

همچنین برای دریافت قیمت و خرید اتصالات کوپلی نیوپایپ به همراه سایر اتصالات و لوله‌های پنج لایه، مشتریان می‌توانند از طریق سایت گیتی کالا اطلاعات لازم را دریافت کنند. با وجود اتصالات فلزی کوپلی و ترکیب آن‌ها با لوله‌های پنج لایه این امکان وجود دارد تا تاسیسات را بدون نشتی و مشکل مورد استفاده قرار داد و در صنایع خاص از بوش کوپلی، حلقه و مهر، زانو کوپلی، سه راهی کوپلی و … استفاده کرد.

 

 

 


پایان مطلب


 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services