جامع خرید و ریجستری محصولات آبایان 1

راهنمای جامع خرید و ریجستری محصولات آبایان

آبایان یکی از تولیدکنندگان مقاطع گوناگون پروفیل‌های UPVC در ایران است که با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش‌های نوین طراحی و ساخت، رعایت کیفیت بالا و ارائه ضمانت کتبی و بیمه‌نامه کیفیت برای محصولات تولیدی خود، سعی در افزایش رضایت مشتریان عزیز و ارائه محصولاتی با استانداردهای بین‌المللی دارد. آبایان همچنین آماده کمک و همراهی از ابتدای پروژه تا انجام نهایی آن است و با توجه به نیاز مشتریان خود، برنامه‌های توسعه و تبلیغات گسترده در سطح کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

168673619364898d4181556 main
مشتریان عزیز برای خرید محصولات آبایان، باید این فرآیندها را طی کنند:

• مشتریان باید طبق نیاز خود، در ابتدا با نمایندگی و تامین‌کننده محصولات آبایان تماس برقرار کنند. تامین‌کنندگان مجاز آبایان، دارای گواهی‌نامه‌ها و مجوزهای لازم برای فروش محصولات شرکت هستند و مسئولیت کیفیت و تحویل به‌موقع محصولات را بر عهده دارند.

• مشتریان باید با ارائه اطلاعات خرید شامل رنگ، سایز و تعداد محصولات مورد نظر، مشاوره مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها دریافت کرده و با استعلام قیمت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. تامین‌کننده باید نمونه‌های اولیه را به همراه مدارک فنی مورد نیاز، در اختیار مشتری قرار دهد.

• مشتریان پس از دریافت نمونه، انجام بررسی‌های مورد نظر و تایید آن، نظر خود را به تامین‌کننده اعلام کرده و قرارداد خرید را عقد می‌کنند. قرارداد خرید شامل شرایط و ضوابط خرید، قیمت‌ها، زمان تحویل، شکل پرداخت، حالت بسته‌بندی، حمل و نقل، گارانتی و بیمه است.

• مشتریان در زمان دریافت محصولات، در صورت هرگونه مغایرت، ایراد یا نقص فنی آن را به تامین‌کننده اطلاع داده و نمایندگی‌ها موظف هستند تمام این موارد را برطرف نمایند. مشتریان باید برای نصب محصولات، از نیروهای مجرب استفاده کرده و دقت کنند که فرآیند نصب با رعایت تمامی استانداردها و دستور‌العمل‌ها انجام گیرد.

ناگفته نماند که شما همچنین می‌توانید برای سفارش و خرید، به دفتر مرکزی یا کارخانه این شرکت در دزفول مراجعه کنید و با واحد فروش ارتباط داشته باشید. در حین مراجعه حضوری، شما همچنین می‌توانید از یک تور فیزیکی بازدید از مجموعه آبایان نیز بهره‌مند شوید.

مشتریان عزیز باید پس از نصب و اجرای پروژه، بلافاصله نسبت به ثبت درخواست گارانتی و بیمه‌نامه پروژه خود در سامانه جامــع آبایان به آدرس support.abayanprofile.ir اقدام نمایند تا در زمان بروز خسارت‌های احتمالی، گارانتی و بیمه‌نامه صادر شده پروژه مبنای رسیدگی قرار گیرد. همچنین در زمان عقد قرارداد، راهنمای الزامات فنی آبایان به مشتری ارائه می‌شود.
 

ضمانت‌نامه محصولات آبایان، شامل تغییر رنگ در پروفیل‌های سفید در اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید و تغییر شکل (دفرمگی) در اثر سرما و گرمای طبیعی از زمان تولید محصول است. موارد مربوط به بیمه‌نامه را می‌توانید در گارانتی – آبایان پروفیل (abayanprofile.ir) مشاهده نمایید.

در صورت وجود هرگونه مشکل در فرآیند خرید و ریجستری، می‌توانید به صفحه ارتباط با ما – آبایان پروفیل (abayanprofile.ir) مراجعه کرده و از مشاوران کمک بگیرید. امید است با رعایت موارد گفته شده در هنگام خرید محصولات، تامین سفارشات شما عزیزان به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

 


پایان مطلب


 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services