معماری و طراحی شیپ از آغاز تا روند اجرا 1

چکیده : در میان انواع پروژه‌هایی که توسط شرکت معماری شیپ انجام می‌شود، می‌توان به طراحی داخلی کلینیک،طراحی داخلی داروخانه ،طراحی سالن کنفرانس ، طراحی مهدکودک و مدرسه ، طراحی داخلی هتل و رستوران و طراحی داخلی دفتر کار اشاره کرد که کارنامه‌ی بسیار پرباری را به خود اختصاص داده‌اند. طراحی داخلی آپارتمان و طراحی ویلا نیز با سبک‌های امروزی و متنوع با توجه به سلیقه‌ی مشتری توسط طراحان خلاق ارائه می‌شوند.

 

معرفی شرکت معماری شیپ

شرکت معماری شیپ با بیش از 18 سال سابقه در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی، پروژه‌های گوناگونی را برای شرکت‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها، اعم از دولتی، خصوصی و نیمه‌خصوصی ارائه داده است. تعهد در انجام پروژه‌ها به بهترین شکل در زمان مقرر از مهم‌ترین اهداف تیم طراحی و اجرای شرکت معماری شیپ است. در واقع اهمیت به زمان و نیاز مشتری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون، سرلوحه‌ی اقدامات ما در این شرکت است. در تلاشیم با نهادینه کردن ارزش‌های خود، گروه مجرب و متعهد خود را به شکل سازمانی با اهداف متعالی معرفی کنیم.

واحدهای مختلف شرکت معماری شیپ به صورت هماهنگ با یکدیگر، هر پروژه دریافتی را مرحله به مرحله پیش می‌برند در کارهای بازسازی، روال کار به این صورت است که ابتدا طراحی پلان انجام می‌شود. سپس طرح تأییدشده تبدیل به 3d شده و وارد پروسه قرارداد بازسازی می‌شود. قراردادها به صورت پیمان مدیریت منعقد می‌شوند. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های شرکت معماری شیپ آشنا خواهید شد. همچنین در مورد چگونگی پیشبرد کارها توسط تیم‌های طراحی و اجرا اطلاعات مفیدی ارائه شده است.

 

اهمیت زمان در شرکت معماری شیپ

نظم و دقت در تمام مراحل کار شرکت معماری شیپ اهمیت بسیاری دارد. کارها باید در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت ارائه شوند. از این رو با توجه به نیاز مشتری و تعداد پروژه‌های در دست انجام، جدول زمان‌بندی مدونی برای تمام کارهای طراحی، بازسازی و اجرا در نظر گرفته می‌شود. تمامی اقدامات از خرید مصالح گرفته تا انتخاب سبک و جزئیات طرح، با مشتری مطرح شده و در زودترین زمان ممکن طرحی ارائه خواهد شد که از استانداردهای لازم برخوردار بوده و رضایت مشتری را نیز جلب می‌کند.

ما در عمل به خوبی ثابت کرده‌ایم که نه تنها کارها با حداکثر سرعت به اتمام می‌رسند، بلکه نتیجه‌ی نهایی نشان‌دهنده‌ی دقت و مهارت بالا است. چیزی که تنها با تجربه می‌توان به آن دست یافت. نه با آزمون و خطاهای وقت‌گیر بی‌اساس.

تیم طراحی شرکت معماری شیپ

تیم طراحی قوی شرکت معماری شیپ از نیروهای خلاق، مجرب و متعهدی تشکیل شده است که با بهره‌گیری از بهترین امکانات، کار را پیش می‌برند و می‌توان گفت از نظر سواد و دانش فنی بسیار کارآزموده و حرفه‌ای هستند. فارغ‌التحصیلان رشته معماری و طراحی صنعتی در نقش طراح با ما همکاری می‌کنند و همگی ایده‌های بسیار جالب توجهی را تا کنون به مرحله اجرا رسانده‌اند.ایده‌هایی که برای کارهای بازسازی مطرح می‌شود، بسیار کاربردی بوده و تمام جوانب در آنها لحاظ می‌شود. برای پیشبرد پروژه‌های بازسازی، در نظر گرفتن نیاز مشتری، سبک زندگی و سلایق او در روند طراحی تأثیر به‌سزایی دارد.

خلاقیت اصلی‌ترین ویژگی یک معمار و طراح است. پروژه‌ها در مرحله‌ی طراحی بارها زیر نظر قرار می‌گیرند تا محدودیت‌ها و کمبودهای آنها به خوبی مشخص شوند. دیاگرام‌ها و اتودهای اولیه طرح اطلاعات خوبی را به طراحان ارائه می‌دهند. در آخر بهترین طرح ممکن در جهت برآوردن نیاز مشتری و مرتفع کردن مشکلات و محدودیت‌های محل پروژه ارائه می‌شود. ارائه یا پرزانته‌ی طرح نیز از مراحل بسیار مهمی است که با وسواس و دقت به مرحله‌ی انجام می‌رسد.

در میان انواع پروژه‌هایی که توسط شرکت معماری شیپ انجام می‌شود، می‌توان به طراحی داخلی کلینیک،طراحی داخلی داروخانه ،طراحی سالن کنفرانس ، طراحی مهدکودک و مدرسه ، طراحی داخلی هتل و رستوران و طراحی داخلی دفتر کار اشاره کرد که کارنامه‌ی بسیار پرباری را به خود اختصاص داده‌اند. طراحی داخلی آپارتمان و طراحی ویلا نیز با سبک‌های امروزی و متنوع با توجه به سلیقه‌ی مشتری توسط طراحان خلاق ارائه می‌شوند.

 

16625390416318552168de2 main

تیم اجرایی شرکت معماری شیپ

پس از تأیید و انجام آخرین اقدامات توسط تیم طراحی، کار به تیم اجرایی محول می‌شود. مشاهده‌ی جان گرفتن طرح و تصاویر در اجرا با دقت بسیار به تک‌تک جزئیات، از لذت‌بخش‌ترین مراحل کار ما است. تیم اجرایی شرکت معماری شیپ، از افراد متخصص، مجرب و قوی تشکیل شده است که با دقت بسیار و در کمترین زمان ممکن، کارها را به اتمام می‌رسانند. بهره‌گیری از تکنیک‌ها و روش‌های نوین اجرا و بازسازی در اینجا اهمیت بسیاری دارد.

استفاده از بهترین متریال‌های جدید، خلاقیت و دقت بالا در پیشبرد کار از جمله مواردی است که برای تیم اجرایی اهمیت بسیاری دارند. با مشاهده کارهای اجرایی با چوب و انواع متریال که توسط تیم اجرایی این شرکت انجام شده‌اند، بیشتر متوجه این موضوع خواهید شد. به ویژه در کارهای بازسازی که عملیات تخریب نیز لازم است، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این قبیل پروژه‌ها، استفاده‌ی حداکثری از فضا و امکانات آن بسیار مهم است.

اهداف شرکت معماری شیپ

پیش از این به صورت اجمالی به برخی از اهداف مهم شرکت معماری شیپ اشاره کردیم. اما لازم است در چند سطر به صورت مجزا به اهداف این گروه مجرب و حرفه‌ای بپردازیم تا دریابید که چگونه برای افزایش اعتبار خود و کسب رضایت مشتری در تلاش هستند. اهداف کلان ما در شرکت معماری شیپ عبارتند از:

  • افزایش رضایت‌مندی مشتریان

  • افزایش کیفیت خدمات

  • کاهش زمان ارائه خدمات

  • افزایش بهره‌وری سازمانی، با تکیه بر نوآوری ،خلاقیت و کار تیمی، به نحوی که موجب صرفه‌جویی و استفاده‌ی بهینه منابع در جهت تحقق اهداف گردد.

افزایش بهره‌وری سازمانی با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص عملی می‌شود که به ارزش‌های ما واقف بوده و از توانایی حل مسئله به میزان کافی برخوردار هستند.

ارزش‌های شرکت معماری شیپ

هر سازمان و مجموعه‌ای برای ادامه نیاز به قرار دادن ارزش‌هایی دارد که باعث افزایش اعتبار آن در چشم مشتری می‌شوند. پیش از این به صورت پراکنده به مواردی که برای شرکت معماری شیپ ارزش محسوب می‌شوند اشاره کردیم. این ارزش‌ها که در طی سال‌های فعالیت ما همواره مورد توجه بوده‌اند و رضایت مشتری را در پی داشته‌اند، عبارتند از:

  • ديدگاه مشتری مداری به عنوان نقطه تمرکز ارزش‌ها

  • خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

  • صداقت، درستکاری، اعتماد و پایبندی به تعهـدات

  • قانونمندی و رعایت اصل احترام متقابل

  • تلاش و پویایی تیمی ومشارکتی

  • استفاده بهينه از منابع

استفاده‌ی بهینه از منابع، ارزشی است که در نهایت روحیه‌ی کمال‌گرای ما را ارضا می‌کند. ما با در نظر گرفتن محدودیت‌ها و امکانات موجود است که می‌توانیم طرح‌های استاندارد و زیبا ارائه دهیم. با استفاده‌ی بهینه از منابع است که می‌توانیم با صرف هزینه‌ای معقول، کارها را به اتمام برسانیم.

بیشترین پروژه‌های اجراشده توسط شرکت معماری شیپ

بهره‌مندی از دانش روز طراحی و اجرا، باعث شده است که شرکت معماری شیپ از توانایی ویژه‌ای برای انجام تمام پروژه‌های معماری و دکوراسیون داخلی بهره‌مند باشد. در این میان می‌توان به طراحی فضاهای درمانی اشاره کرد که از حساسیت بالایی برخوردار هستند و تا امروز نمونه‌های بسیاری از آنها توسط تیم حرفه‌ای طراحی و اجرای ما ارائه شده است.

طراحی کلینیک و فضاهای درمانی و بیمارستانی یک مسئولیت جذاب برای پیشبرد پروژه‌هایی است که بر روی فضاهای درمانی بر اساس مشخصات، نیازمندی‌ها و قواعدی تمرکز دارند که آسایش بیماران را تضمین و بیمه می‌کند. این است که به طور مداوم در حال مطالعات ذاتی در مورد چگونگی رفتار بیماران در فضاهای درمانی هستیم تا با طراحی داخلی کلینیک بتوانیم محیطی ایجاد کنیم که به روند توان‌بخشی کمک کند.

166253909463185556d6aa7 main

پس از آن طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای اداری است که رعایت استانداردها و عملکردگرایی در آنها بسیار مهم است و در عین حال باید در آنها شرایط آسایش روانی و جسمی افراد را به خوبی در نظر گرفت. طراحی داخلی دفاتر اداری بسیاری در کارنامه‌ی شرکت معماری شیپ موجود است که با سبک‌های متنوع و با توجه به نیازها و امکانات به مرحله اجرا رسیده‌اند.

چشم‌انداز شرکت معماری شیپ

توجه به حقوق مشتری و تلاش برای کسب اعتبار از این طریق، چشم‌اندازی را پیش روی ما قرار می‌دهد که توسط آن می‌توانیم سازمانی متعالی و واجد تمام استانداردهای تعیین‌شده ایجاد کنیم. پیش از این گفتیم که برآوردن نیازهای مشتریان از اصلی‌ترین اهداف شرکت معماری شیپ است و این نیازها نیز هر روز با توجه به تغییر سبک زندگی و نگر‌ش‌ها در حال تغییر است. شرکت معماری شیپ هر روز در حال رشد است و نیروهای متخصص ما در پذیرش نظرات بسیار منعطف عمل کرده و دانش فنی و تئوری خود را در جهت هماهنگی با نیازهای روز ارتقا می‌دهند.

با جذب نیروهای متخصص و متعهد که نیازهای مشتری را در اولویت قرار می‌دهند و با دیدی خلاقانه امور را در دست می‌گیرند، می‌توانیم هر روز کارهای بیشتری ارائه دهیم که از استانداردهای بالایی برخوردار هستند. به این ترتیب در کنار شما هستیم و با خلق فضاهای امن و زیبا برای شما، مسیر رشد و ترقی را طی خواهیم کرد. در پایان، برای بهره‌مندی از خدمات شرکت معماری شیپ می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۰۵۷۷۲۰

۰۹۱۲۱۰۷۴۸۱۱

 


پایان مطلب 


 

لینک های مرتبط 


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services