مهم خرید پکیج برقی کم مصرف 1

نکات مهم خرید پکیج برقی کم مصرف

با فرارسیدن فصول سرد سال نیاز به انواع سیستم های گرمایشی داریم که یکی از آن ها پکیج می باشد. در این مقاله نیز به نکات مهم خرید پکیج برقی کم مصرف پرداخته ایم. نقش پکیج در هر ساختمانی تامین آبگرم مورد نیاز برای آن است. مشخصا برای انجام امور مختلف در هر محیطی نیاز به آبگرم داریم. از جمله آن ها استحمام، شست و شو و آشپزی می باشد. برای انتخاب بهترین گزینه برای تامین آبگرم باید مشخصات هر سیستم را بدانیم.

در گذشته از سیستم موتورخانه برای تامین حرارت آبگرم استفاده میشد. ولی امروزه با توجه به مزایایی که پکیج های دیواری و زمینی دارند، از آن ها استقبال بیشتری می شود و حتی می توان گفت جایگزین سیستم قبلی شده اند. علاوه بر کارکرد گفته شده، از این سیستم گرمایشی برای تامین گرمایش به وسیله رادیاتورها و گرمایش از کف یا فن کویل نیز استفاده می شود. البته یکی از دغدغه های مشتریان این سیستم، میزان مصرف برق می باشد. برای همین منظور با تیم دماپویا همراه باشید تا به بررسی نکات مهم خرید پکیج برقی کم مصرف بپردازیم.

به طور کلی در انتخاب پکیج نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه شود. یکی از مهم ترین آن ها برند سازنده محصول می باشد. تولیدکنندگان معتبر و صاحب نام از بهترین قطعات ایتالیایی و اروپایی بهره می گیرند تا کیفیت بالایی را ارائه دهند و از اتلاف انرژی پکیج جلوگیری شود. شرکت پارمون از برترین سازنده های پکیج برقی می باشد که با کیفیت بالایی انواع این سیستم را طراحی و تولید می کند. ناگفته نماند که عملکرد پکیج های گرمایشی با سوخت های مختلف مانند گازی و یا گازوئیلی انجام می گیرد. در این میان مدل های برقی نیز تولید و روانه بازار می شود. مزایای پکیج شوفاژ برقی سازگاری آن با محیط زیست است و آلودگی برای آن در پی ندارد. به همین خاطر امروزه از طرف خریداران دارای محبوبیت زیادی شده است.

از مشخصه های مهم این سیستم که در نکات مهم خرید پکیج برقی کم مصرف موثر است، می توان به این نکته اشاره داشت که آن ها به دو صورت تک فاز و سه فاز طراحی می شوند. در ساختار و طراحی این محصولات گرمایشی نیازی به دودکش وجود ندارد و برای مناطقی که دسترسی به سوخت گاز یا گازوئیل دشوار است، بهترین گزینه محسوب می شوند. علاوه بر آن، این نکته را نیز در نظر بگیرید که بر روی هر محصول برچسب انرژی درج می شود که به ما راندمان مصرف دستگاه را نشان می دهد. حائز اهمیت است که این برچسب ها سازنده های پکیج برقی را وادار می کند تا محصولاتی با مصرف انرژی مقرون به صرفه را طراحی کنند و رضایت خاطر مشتریان را جلب کنند. شاخص مصرف انرژی در این برچسب ها با حروف لاتین مشخص می شود. توصیه می شود برای بررسی نکات مهم خرید پکیج برقی کم مصرف، رده انرژی برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا در نهایت محصولی را انتخاب کنید که در عین تامین نیاز آبگرم محیط شما، کم ترین میزان مصرف برق را داشته باشد.

برای آنکه نکات مهم خرید پکیج برقی کم مصرف را بیشتر بشناسیم لازم به ذکر است که قبل از انتخاب به متراژ محیط خود توجه داشته باشید و عوامل موثر دیگر را نیز بررسی کنید تا ظرفیت مناسب را سفارش دهید. هر پکیج ظرفیت حرارتی مشخصی دارد که برای تشخیص آن باید به مساحت محیط دقت داشت. در صورتی که ظرفیت آن بیش از نیاز شما باشد، بخشی از انرژی آن تلف می شود. البته همواره در نظر داشته باشید که برای انتخاب بهینه می توانید و تعیین ظرفیت می توانید با کارشناسان فروش دماپویا در تماس باشید و به صورت رایگان از خدمات مشاوره این مجموعه نیز بهره مند شوید.

به منظور آشنایی بیشتر با پکیج های برقی می توان اضافه کرد که طرز کار آن ها برای تامین آبگرم، به وسیله المنت ها انجام می گیرد. با اتصال انرژی برق این المنت ها که درون مبدل های لوله ای تعبیه می شوند، داغ شده و دمای آب را نیز افزایش می دهند. گفتنی است که این المنت ها دارای سنسور تنظیم دما می باشند. وظیفه این سنسور آن است که به شکل اتوماتیک دمای المنت را تنظیم کند. اگر این دما بیش از حد استاندارد بالا برود، آن را تنظیم می کند. در صورتی که قصد خرید پکیج برقی کم مصرف را دارید، پیش از انتخاب نهایی از عملکرد سنسورهای آن هم اطمینان لازم را کسب کنید.

این پکیج ها کاملا مقرون به صرفه اند و سنسورهای هوشمند به کار رفته در آن ها عملکرد دستگاه را کنترل می کند. همانطور که گفته شد نیازی به نصب دودکش ندارد و آلاینده های مضر ناشی از سوخت را نیز تولید نمی کنند.

شما می توانید به منظور خرید اینترنتی و قیمت پکیج برقی به صفحه مربوطه آن در دماپویا مراجعه کنید و پس از بررسی مشخصات و قیمت، بهترین مدل را متناسب با شرایط محیط خود سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی دماپویا از پیشگامان فروش آنلاین تاسیسات ساختمانی می باشد که به شما تجربه بهترین خرید را هدیه می دهد.


پایان مطلب


 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services