توالت فرنگی با این 5 روش ساده حل میشه 1

گرفتگی توالت فرنگی با این 5 روش ساده حل میشه!

گرفتگی توالت فرنگی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که در هر منزل و ساختمانی ممکن است پیش آید. در اینجا برای بسیاری از افراد سوال است که علت گرفتگی چیست و برای گرفتگی توالت فرنگی چه باید کرد؟ بسته شدن چاه توالت به دلایل مختلفی همچون انداختن دستمال کاغذی، گیر کردن اشیا، مدفوع و… می باشد که برای رفع هرکدام روش های متفاوت اما کاربردی وجود دارد. در ادامه با این عوامل و روش های حل آن بیشتر آشنا خواهید شد.

 

5 دلیل گرفتگی توالت فرنگی

گرفتگی توالت فرنگی به دلایل متعددی ایجاد می شود که متناسب با نوع گرفتگی روش های متفاوتی دارد، اما از ساده ترین راه هایی که به صورت تضمینی می تواند گرفتگی توالت فرنگی را رفع کند، استفاده از خدمات لوله بازکنی سیدخندان می باشد. لوله بازکن سید خندان برچسب با توجه به مهارت ها و تجربه ای که در این امر دارد، تضمینی هر نوع گرفتگی توالت را رفع می کند. 

متخصصین لوله بازکنی در سید خندان طی سال ها تجربه رایج ترین گرفتگی های توالت فرنگی را در موارد زیر می دانند که در ادامه برای رفع آنها راهکارهایی نیز ارائه کرده است:

  • گرفتگی توالت با مدفوع

  • گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

  • گرفتگی توالت فرنگی با اشیا

  • افتادن صابون در چاه دستشویی

  • گرفتگی سیفون توالت فرنگی

 

گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

یکی از رایج ترین مشکلات در بسته شدن چاه توالت، گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع می باشد. این مشکل اغلب برای منازلی پیش می آید که هنوز به سیستم فاضلاب شهری وصل نشده اند یا لوله فاضلاب آنها به مرور رسوب گرفته و کوچک شده است. گاهی این گرفتگی ها سطحی می باشد و با بعضی راه حل های ساده در منزل رفع می شود اما گاهی ممکن است با تکرار چند باره این راه حل ها مشکل رفع نشود. 

بنابراین اگر در تهران و منطقه تهرانسر ساکن می باشید، نیاز است که از متخصصین لوله بازکنی تهرانسر در برچسب کمک گرفته و مشکل گرفتگی توالت خود را فوری رفع نمایید. خدمات رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع، توسط لوله بازکن تهرانسر برچسب را می توانید به صورت تضمینی و با قیمتی بسیار مناسب دریافت نمایید.

 

گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

انداختن دستمال کاغذی در چاه توالت فرنگی یکی از اصلی ترین عواملی می باشد که باعث گرفتگی توالت فرنگی می شود. تصور بسیاری از افراد این است که دستمال کاغذی در آب حل می شود و با انداختن آن درون چاه توالت مشکلی پیش نمی آید، اما دستمال کاغذی مانند یک توده مسیر خروج آب و فضولات را می بندد و باعث گرفتگی توالت فرنگی می شود.

گرفتگی توالت فرنگی با اشیاء

افتادن اشیاء همچون زیور آلات و یا گوشی موبایل یکی از عواملی می باشد که در گرفتگی توالت فرنگی موثر می باشد؛ زیرا در صورت در نیاوردن آن مسیر خروجی چاه بسته و باعث گرفتگی می شود. بهترین راه حل برای رفع آن مراجعه به یک متخصص چاه بازکنی در تهران می باشد. تکنسین های لوله بازکنی ستارخان در برچسب با تسلط کافی بر روی این مشکل، فوری آن را رفع می نمایند، بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از تجربیات و خدمات افراد لوله بازکن در ستارخان تهران می باشد.

افتادن صابون در چاه دستشویی

امروزه با زیاد شدن آپارتمان نشینی بسیاری از سرویس های حموم و توالت یکجا شده اند و یا روشویی در سرویس بهداشتی قرار گرفته است. این امر گاهی اوقات باعث می شود تا هنگام استفاده از صابون، به دلیل لیز بودن به درون چاه توالت بی افتد. در صورت اقدام نکردن برای رفع آن باعث می شود تا معضل گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی پیش آید.

164871278762455c5367b61 main

راهکارهای ساده و بسیاری وجود دارد که در منزل می توان به راحتی برای رفع آن اقدام کرد. در ادامه برخی از این راهکارها به توصیه متخصصین ارائه شده است، اما اگر مایل نیستید خودتان آن را رفع کنید “تمامی خدمات لوله بازکنی سید خندان برچسب به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه می شود. از این رو چنانچه در نیمه شب هم دچار مشکل گرفتگی لوله و چاه شدید حتما با شماره تلفن لوله بازکن سیدخندان تماس حاصل کنید.”

5 روش رفع گرفتگی توالت فرنگی در منزل

تا الان با عواملی که باعث می شود گرفتگی توالت فرنگی پیش آید آشنا شدیم که برای رفع هریک از آنها تعدادی راهکار ساده و راحت وجود دارد. گرفتگی توالت اگر سطحی باشد با انجام این روش ها و تکرار چند باره آنها به راحتی می توان آن را حل کرد. برخی از این روش ها برای رفع گرفتگی توالت فرنگی موارد زیر می باشد:

  • آب داغ و مقداری مواد شوینده: استفاده از آب داغ و مواد شوینده باعث می شود تا جرم ها و رسوب ها نرم و تجزیه شوند. برای بهتر نتیجه گرفتن باید این عمل را چندین بار به همراه تلمبه دستی تکرار کنید. نکته مهمی که در استفاده از این روش وجود دارد این است که نباید آب خیلی داغ باشد زیرا باعث ترک برداشتن توالت فرنگی و سنگ توالت می شود. استفاده از این روش برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع بسیار موثر است.

  • فنر زدن: استفاده از فنر لوله بازکنی در رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی، مدفوع و اشیا و حتی گرفتگی های سخت بسیار کاربردی و موثر می باشد. در صورت نداشتن این ابزار می توانید به لوله بازکن سیدخندان تهران مراجعه نمایید.

  • استفاده از قلاب: برای درست کردن قلاب شما نیاز به یک سیم مفتول یا چوب لباسی مفتولی دارید. سیم یا چوب لباسی را ابتدا صاف کنید و سپس سر آن را خم و مانند یک قلاب درست کنید. جهت جلوگیری از آسیب رساندن به توالت فرنگی سر آن را با پارچه بپوشانید و سپس درون چاه توالت کنید. با استفاده از این ابزار می توانید مشکلاتی همچون گرفتگی توالت فرنگی با اشیا، مدفوع و دستمال کاغذی را رفع نمایید و اشیا افتاده درون چاه مانند گوشی موبایل را نیز در بیاورید.

  • استفاده از تلمبه دستی: تلمبه دستی یکی از ساده ترین و راحتترین روش برای رفع گرفتگی توالت فرنگی می باشد. هنگام استفاده از آن باید حواستان باشد که کناره های تلمبه به خوبی روی توالت چسبید باشد و هوا از آن خارج نشود. با تلمبه دستی می توانید گرفتگی ها توالت با دستمال کاغذی و مدفوع را رفع نمایید.

  • محلول های لوله بازکنی: محلول لوله بازکنی یکی دیگر از روش های ساده برای رفع گرفتگی های توالت فرنگی می باشد. استفاده زیاد از این محلول به دلیل اسیدی بودن آن موجب سوراخ شدن و خوردگی لوله فاضلاب می شود. همچنین اکیدا توصیه می شود منازلی که قدیمی می باشند و لوله های فاضلاب آنها پوسیده شده است از این روش برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی استفاده نکنند.

جمع بندی

گرفتگی توالت فرنگی یکی از مشکلاتی می باشد که با رعایت نکردن نکات مهم اما ساده آن جهت جلوگیری از این امر می تواند به مرور زمان باعث خسارت مالی زیادی شود و هزینه های زیادی را در بر گیرد. آگاهی از عوامل گرفتگی باعث می شود تا از این خسارت ها جلوگیری کنیم. تیم لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران با ارائه

خدمات تضمینی لوله بازکنی و چاه بازکنی شما را در حل بهتر این مشکل به صورت شبانه روزی همراهی می کند.

 


پایان مطلب


 

 

لینکهای مفید

آب استخر عمومی چند وقت یکبار عوض میشود

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Bespar Reportaj Services