آشپزخانه با کابینت های گلاس خاکستری 1

 دکوراسیون آشپزخانه با کابینت های گلاس خاکستری

یک از بخش های مهم خانه دکوراسیون و کابینت آشپزخانه است که از آن به عنوان قلب خانه یاد میشود پس طراحی دکوراسیون ان از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب رنگ یکی از مهم ترین انتخابات در کابینت های گلاس است زیرا همانطور که در مقالات قبلی شرکت کابینت گریت به آن پرداختیم رنگ بر روحیه افراد تاثیر چشم گیری میگذارد. در این مقاله قصد داریم به طراحی دکوراسیون آشپزخانه هایگلاس با رنگ خاکستری بپردازیم .

 کابینت آشپزخانه هایگلاس خاکستری

 

تنالیته رنگی خاکستری از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید به صورت طبیعی و یا مصنوعی ساخته میشود همچنین به این رنگ ، رنگ سایه و یا سایه روشن هم گفته میشود زیرا نه مانند سفید است و نه مانند رنگ مشکی و جلوه ای خاص و مختص به خود را دارد. رنگ خاکستری رنگی خنثی و فاقد گرمی است. تنالیته رنگ خاکستری نشانه ها و نماد های مخصوص به خود را دارد مانند اعتماد به نفس ، فضای رسمی و شیک ، عظمت و بزرگی را نشان میدهد . قبل از طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه با فضای بزرگ و کوچک ابتدا رنگی مناسب را انتخاب کنید سپس به طراحی دکوراسیون اشپزخانه بپردازید.

 کابینت آشپزخانه خاکستری

رنگ خاکستری کابینت های گلاس از انواع رنگ های خاص و منحصر به فرد در دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن به شمار میرود و اگر شما این رنگ را در فضای آشپزخانه به درستی و طبق اصول  به کار ببرید آشپزخانه شما  زیبایی و جذابیت خاصی پیدا می کند.

رنگ خاکستری نیز مانند سایر رنگ ها دارای تن های مختلفی است که این تن ها از روشن تا تیره درجه بندی می شوند و هر کدام از آن ها تاثیر متفاوتی را روی زیبایی  دکوراسیون آشپزخانه شما می رود. شما میتوانید در دکوراسیون اشپزخانه خود از تن های متضاد و یا تن های هماهنگ رنگ خاکستری استفاده کنید. تن های هماهنگ رنگ خاکستری درآشپزخانه ارامش ایجاد میکند و استفاده از تن های متضاد این رنگ نیز در آشپزخانه انرژی ایجاد میکند. استفاده از سایه های مختلف خاکستری  در آشپزخانه نوعی انسجام و هارمونی ایجاد میکند که چشم هر بیننده ای را خیره می نماید.( مثلا استفاده از کابینت آشپزخانه خاکستری تیره و دیدار ها و کانتر خاکستری روشن)

اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است توصیه میشود از تن های روشن رنگ خاکستری برای اشپزخانه خود استفاده کنید زیرا این کار محیط اشپزخانه شما را بزرگ تر و دلباز تر نشان میدهد و برای  پیشگیری از یکنواختی اشپزخانه میتوان کمی از تن های رنگ تیره خاکستری در برخی از قسمت ها به محیط اضافه کرد. در طراحی داخلی و کابینت های آشپزخانه های بزرگ بهتر است که از طیف مختلف رنگی و کنتراست های مختلف رنگ خاکستری استفاده نمایید .. در طراحی داخلی  کابینت آشپزخانه مدرن میتوان از پانل های خاکستری برای پوشش دیوار استفاده کنید. برای همرنگ نمودن این پانل ها با کابینت آشپز خانه میتوانید کابینت را از تن های تیره یا روشن خاکستری انتخاب کنید( مثلا میتوانید از پانل های دیواریی با رنگ روشن استفاده کنید و کابینت آشپزخانه خود را خاکستری تیره انتخاب کنید). همچنین اگر ابعاد پنل ها و یونیت های آشپزخانه شما بزرگ میباشد توصیه میشود که جلوه و شکل ظاهری آنها در ارتباط با نوهای طبیعی و مصنوعی در شب دقت داشته باشید .

  • ترکیب رنگ خاکستری با دیگر رنگ ها

ترکیب رنگ کابینت خاکستری با دیگر رنگ ها

  • ترکیب های گلاس خاکستری و مسی

رنگ مسی از رنگ هایی است که میتوان از ان در دکوراسیون آشپزخانه خاکستری استفاده کرد و ترکیب جالبی را بدست اورد. استفاده از چراغ های آویزان مسی در فضای آشپزخانه ای که با رنگ خاکستری طراحی شده نمایی بی نظیر ایجاد میکند.

دکوراسیون آشپزخانه خاکستری

  • ترکیب های گلاس خاکستری و سفید

کابینت های گلاس خاکستری و سفید هر دو جزء رنگ های خنثی هستند،  حضور این دو رنگ خنثی در آشپزخانه مکانی سرد و خنک را برای محیط آشپز خانه شما ایجاد می کند. از این ترکیب در آشپزخانه های کوچک نیز برای دلباز تر شدن میتوان استفاده کرد.

ترکیب کابینت هایگلاس زرد و خاکستری

  • ترکیب های گلاس زرد و خاکستری

ترکیب رنگ زرد و خاکستری یک دکوراسیون داخلی پر انرژی را برای شما خلق میکند. شما میتوانید کابینت اشپزخانه خود را به رنگ خاکستری در اورید و از صندلی های غذا خوری و اکسسوری های زرد استفاده کنید این کار به محیط شما انرژی میبخشد.

ترکیب هایگلاس خاکستری با سبز صدری

  • ترکیب های گلاس خاکستری با سبز صدری

یکی از رنگ های بسیار خاص و یونیک رنگ سبز با طیف صدری میباشد که اگر با رنگ خاکستری ترکیب شود فضای گرم و دلنشین را ایجاد میکند . می توانید از ترکیب رنگ سبز صدری برای داشتن فضایی متفاوت و شاد و در عین حال رسمی برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

 

 

 

پایان مطلب


لینکهای مفید و مرتبط با این مطلب

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید