خرید لوستر ارزان ویژه شب یلدا 1

راهنمای خرید لوستر ارزان ویژه نوروز 1402

خرید لوستر برای زیبایی منزل خود چه برای اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه و… یکی از مواردی است که باید در طراحی دکوراسیون و چیدمان منزل به آن توجه شود لوسترها فقط برای نورانی کردن محیط نیستند، تنوع کاربرد و شکل آنها باعث شده که به یک عنصر تزئینی تبدیل شوند لوسترها انواع مختلفی دارند، که هر کدام از آن ها مناسب برای یک سبک دکوراسیون می باشد به عنوان مثال :

  • لوستر کریستالی: لوسترهای سقفی کریستالی در دسته بندی لوسترهای شکیل قرار گرفته اند. وبرای مکان های بزرگند.
  • لوستر مدرن: لوستر مدرن که علاوه بر زیبایی و ایجاد نور کافی، برای محیط های کوچک و بزرگ می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  • لوستر آویز حلقه ای: لوستر آویز حلقه ای از حلقه هایی تشکیل می شود که خلاقانه و ظریف در کنار هم یک شکل واحد را می سازند.
  • لوستر طبقه ای: می توانید از این لوسترها در انواع چیدمان مدرن و سنتی برای روشنایی خانه استفاده کنید.
  • لوستر سنتی: لوسترهای بزرگ تزئین شده زر دوزی ها، آویزان بودن و تنوع مواد با کیفیتی که در ساخت آن ها به کار رفته، از ویژگی آنهاست.
  • لوستر چوبی: کلاسیک قیمتی و لوکس اما نه ساده در ساخ لوستر چوبی فانتزی از آهن، چوب و یا حتی شاخ گوزن استفاده می شود.
  • لوستر آل ای دی ( قابلیت تغییر رنگ لامپ و کم و زیاد شدن نور به وسیله ریموت کنترل را دارند و انرژی کمی استفاده می کنند.
  • لوستر برنزی: جنس این لوسترها از برنز می باشد و نقش و نگارهای نئوکلاسیک و تزئینی بسیاری در آن ها به کار رفته است.

 

خرید آنلاین لوستر ارزان

همانطور که می توان هر محصولی رو با تنوع های بیشتر از اینترنت به صورت آنلاین خرید کرد لوستر را نیز می توان به صورت آنلاین سفارش داد میتوانید از دیجی کالا ؛ ایران لوستر تهیه کنید همچنین میتوانید لوستر های ارزان قیمت تر و حتی دست دوم را از دیوار نیز تهیه کنید که هم میتوانید از درگاه پرداخت آنلاین انجام بدید و هم درب منزل پرداخت کنید. برای هر مکانی که میخواهید جلوه خاصی به آنجا بدهید میتوانید یک لوستر زیبا و مناسب هم از نظر قیمت هم از نظر کیفیت تهیه کنید برای مثال لوستر اتاق خواب؛ پذیرایی؛ اتاق کودک که بسته به نیاز و فضا میتوانید بزرگی و کوچکی لوستر را نیز تعیین کنید.

خرید آنلاین لوستر ارزان

مانند هر وسیله ی دیگری خرید لوستر با کیفیت و خوب نیز معیار ها و اصولی دارد که هنگام خرید باید به برخی ویژگی ها دقت کنید برخی از معیار ها عبارتند از :

  • ارتفاع سقف: ارتفاع سقف یکی از مهمترین موارد تعیین کننده انتخاب یک لوستر می باشد
  • ابعاد لوستر: تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های مورد استفاده در لوستر
  • نورپردازی: نورپردازی به سه شکل سربالا، سرپایین و خوابیده تقسیم می شود. نورپردازی سربالا باعث روشن شدن سقف می شود
  • سبک و مدل لوستر ها: در تهیه لوسترها باید به سبک دکوراسیون محیط بسیار دقت کرد.

لوستر باید با توجه به ابعاد فضای مورد نظر انتخاب شود در نظر گرفتن مکان نصب لوستر و میزان نور مورد نظر و انتخاب رنگ مناسب طبق رنگ دکوراسیون داخلی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

 راهنمای خرید لوستر ارزان

قبل از انتخاب لوستر از خود بپرسید که سقف اتاق کوتاه است یا بلند اگر سقف کوتاه است لوسترهای بلند و چند شاخه و ریسه‌ای از جمله انتخاب‌های نادرست است و باعث کوتاه دیده شدن سقف میشود زیرا ارتباط بین ارتفاع مکان و طول لوستر اهمیت زیادی دارد برای محاسبه ارتفاع و خرید لوستر مناسب ارتفاع را تقسیم بر ۴ و بار دیگر تقسیم به ۵ کنید. در این صورت ابتدا و انتهای بازه ی مناسب برای لوستر اتاق شمارا به دست میآورید هم اکنون باید از خود بپرسید که برای چه لوستر میخواهید فقط برای زیبایی یا برای نوردهی ؛ اگر خانه شما دارای چراغ های هالوژن و دیوارکوب است پس لوستر فقط برای زیبایی است و جنبه تجملاتی دارد زیرا آن چراغ ها نوردهی لازم را دارند اما اگر برای روشنایی خانه لوستر میخواهید تا به عنوان چراغ عمل کند پس به تعداد شاخه توجه کنید تا نور کافی برای روشنایی محل داشته باشد. برخی از شما عزیزان مستاجر هستید و نمی دانید آیا قرار است به خانه ی دیگری بروید یا خانه خودتان و در بلاتکلیفی هستید بنابراین تلاش کنید با احتیاط عمل کنید زیرا اگر خانه تغییر کند ممکن است از محصولی که خریداری کرده اید نتوانید استفاده کنید لوستر ها نیز ساده و یا پیچیده هستند لوستر های ساده باز و بسته کردنشان سخت نیست اما اگر لوستر حباب دار میخواهید به جنس حباب هایش دقت کنید و برندی را بخرید که حباب لوسترش معمولی است و برای شما لوستر ارزان محسوب می شود. زیرا اگر شکست بتوانید با قیمت مناسب آن را تعویض کنید و برای شما هزینه سنگینی نداشته باشد.

 

تمیز کردن لوستر

بانوان با سلیقه و کسانی که عادت دارند هر روز خانه خود را مرتب کنند علاوه بر نوع سکونتشان به نوع لوستر هم دقت کنند زیرا تمیز کردن لوستر های پیچیده سخت تر از لوستر های ساده است اگر در مورد هزینه خرید لوستر سوالی دارید باید بگوئیم که قیمت محصول به کشور سازنده تعداد شاخه مدل و جنس مواد دارد.

 

لوستر اتاق پذیرایی

شاید متوجه شده اید که وقتی به خانه افراد میانسال ماننده مادر بزرگ پدربزرگ هایمان میرویم یک فضای ساکت با حال و هوای قدیمی است طوری که شاید حتی مبل ها و کمد ها قدیمی هستند و انگار به چندین سال برگشته ایم لوستر های سنتی هم به خاطر طرح و جنسشان اینگونه هستند که برخی از آنها روی شاخه هایشان هنر دست نیز وجود دارد و همچنین برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک نیز لوستر سنتی مناسب است. تمامی وسایل معایب و مزایایی دارند این لوستر ها ایرادشان وزن سنگین و سیاه شدن آنها در گذر زمان است هر وسیله ای جنس اصل یا تقلبی دارد پس اگر پول کافی دارید و میخوایید وسیله ی با کیفیت تهیه کنید بهتر است جنس اصل این لوستر را که از برتر ؛نقره؛یا اب طلا ساخته شده را تهیه کنید ولی اگه پول شما کافی نیست در بازار طرح های زیادی از لوستر های برنز را میتوانید مشاهده کنید در اکثر لوستر ها کریستال استفاده شده است اما در لوستر سنتی تمام قسمت ها اعم از شاخه و ستون هم از کریستال است و زیبایی خاصی داد.

 

خرید لوستر ارزان از بهترین فروشگاه ایران

خرید لوستر ارزان در تهران

دکورشاپ به‌عنوان يکی از به‌روزترين و جامع‌ترين فروشگاه‌های آنلاين لوستر، فعاليت خود را با هدف عرضه کالای ايرانی آغاز نموده است. فروش تخصصی دکورشاپ در زمينه‌ٔ لوستر، لوازم دکوری، آباژور و مبلمان است. دکورشاپ با گرد هم آوردن سبد خريدی کامل از بهترين محصولات ايرانی و حمايت از توليد ملی، باعث کاهش هزينهٔ مشتريان خود در امر خريد لوستر شده است. مشتريان می‌توانند به‌جای خريد فيزيکی در بازار و صرف وقت زياد، به‌راحتی در منزل ويترين و محصولات موجود در دکورشاپ را با مشخصات کامل ببينند، مقايسه کنند و در انتها با اطمينان از شرايط ارسال و تضمين سلامت کالا خريد کنند و از خريد راحت و بی‌دغدغهٔ خود لذت ببرند. شنبه تا جمعه، در همه ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستیم، با شماره تماس  66712475 با کارشناسان ما در ارتباط باشید!

 


پایان مطلب


لینک های مفید و مرتبط با این مطلب

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید