خرید چمن مصنوعی هرآنچه پیش از خرید باید بدانید 1

نکات مهم در خرید چمن مصنوعی

پیشرفت تکنولوژی همیشه برای رفاه حال افراد در جامعه خدمات قابل قبولی را  به نمایش می‌گذار که در این بین، چمن مصنوعی، شبیه چمن طبیعی در الیاف و بافت استاندارد خود توانسته ظاهری متفاوت و البته خاص را برای بسیاری از مکانها مانند انواع خانه، باغ و … به وجود آورد. نکات مهمی در خرید چمن مصنوعی هست که قبل از خرید چمن مصنوعی باید در نظر گرفته شود مثل تفاوت چمن مصنوعی زمین فوتبال و چمن مصنوعی محوطه و فضای سبز.

در ادامه مطلب شرکت سونار راهنمای خرید چمن مصنوعی را با شما به اشتراک گذاشته اند.

 

چمن مصنوعی چیست؟

در یک ورزشگاه امریکایی گنبدی شکل که Houston Astrodome نام دارد، اولین بار در سال ۱۳۴۵ شمسی اولین چمن مصنوعی مورد استفاده قرار گرفت. از این رو از این گونه چمن به‌عنوان جایگزین اصلی چمن طبیعی استفاده می‎شود که کاربردهای فراوانی دارد. مواد اولیه و سازنده مانند:

  • پلی اتیلن

  • پلی پروپیلن

  • نایلون

باعث می شود تا دوام، استقامت و زیبایی برای انواع چمن در نظر گرفته شود و با توجه به نوع مواد سازنده شما قادر هستید به کیفیت و استاندارد چمن مصنوعی مطمئن باشید. زمانی‌که سایت معتبر سونار استار را برای تهیه و خرید انواع چمن‌های مصنوعی انتخاب می‌کنید، این سایت بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ چرا که به مواد اولیه کاملا مرغوب و درجه یک برای ساخت انواع مختلف چمن توجه ویژه نشان می‌دهد. شما کیفیتی عالی را بدون هیچ گونه استرس در حین خرید انواع چمن‌های مصنوعی می‌توانید در نظر بگیرید و به همین دلیل در طولانی مدت برای هرمکانی، از چمن‌ها مصنوعی استفاده کنید. پرفروش‌ترین، زیباترین با کیفیت‌ترین چمن‌های مصنوعی را سونار استار به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده‌های چمن‌های مصنوعی دنیا در اختیار شما قرار می‌دهد؛ چرا که کیفیت ویژگی اصلی و بارز محصولات سونار استار است.

مزایای چمن مصنوعی

چنانچه بخواهیم در مورد مزایای چمن مصنوعی با شما صحبت کنیم، سونار استار به خاطر تنوعی که در رنگ‌بندی انواع چمن‌های مصنوعی لحاظ می‌کند می‌تواند شما را از هرنوع محدودیت در انتخاب دور کند.  همچنین وزن سبک و یا ارتفاع استاندارد از جمله عوامل کلیدی و مهمی است که در بین مزایای اصلی این نوع چمن با توجه به کیفیت قرار گرفته است. زیباترین و مناسب‌ترین مدل چمن را می‌توانید انتخاب کنید اگر انتخاب شما سونار استار باشد. 

یکی از ویژگی‌های اصلی چمن‌های مصنوعی این است که به آبیاری نیاز ندارند،راین ویژگی می‌تواند بهترین گزینه برای جلوگیری از اتلاف و هدر رفت آب محسوب شود؛ چرا تا آب یکی از ارزشمند ترین منابعی است که نباید آن را نادیده گرفت. از جمله مزایای کلیدی دیگر عدم نیاز به استفاده از کود است که شما این‌گونه از انواع مواد شیمیایی و سمی که می‌تواند به سفره‌های آب زیرزمینی آسیب جدی وارد کند، جلوگیری می‌کنید و اگر چمن مورد نظر مصنوعی خود را از از سونار استار با توجه به نوع کاربرد خود تهیه کنید، دیگر لازم نیست به کیفیت و استاندارد چمن حتی بیندیشید.

راهنمای خرید چمن مصنوعی

معایب چمن مصنوعی

اما هر محصولی با وجود مزایای خاصی که دارد، چند عیب و ایراد کوچک را نیز در خود جای داده است.  به همین دلیل چمن مصنوعی با هزینه بالاتری که نسبت به چمن طبیعی برای اجرا، تعمیر و نگهداری دارد، شاید برای برخی افراد آنچنان به صرفه محسوب نشود و چنانچه فضای مورد نظر گرما و حرارت بالایی داشته باشد، به طور ناخودآگاه چمن‌های مصنوعی نیز با دمای بالایی مواجه می‌شوند و بسیار مشاهده شده است که به خاطر عدم جذب بارش باران احتمال جمع ‌شدگی آب بر روی سطح چمن وجود دارد. همانند چمن طبیعی برای تولید اکسیژن نقش خاصی را این چمن نمی‌تواند ایفا کند.

راهنمای خرید چمن مصنوعی 

شما چنانچه از سونار استار به خرید چمن مصنوعی بپردازید، نکات مهمی را باید برای خرید در نظر بگیرید. در ابتدا باید توجه کنید که هرنوع کیفیتی بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد. شما چمن مصنوعی با ارتفاع، رنگ و کاربرد را باید برای شرایط و قابلیت های متفاوت خریداری کنید. بدین ترتیب از خرید سونار استار بیشتر لذت می‌برید.

۱. رنگ چمن: 

رنگ چمن بیشتر از هر چیزی مورد توجه است. هر مکانی رنگ خاصی را می‌طلبد، پس سعی کنید برای تناسب فضا از رنگ‌های کاربردی به نحو احسن استفاده کنید.

 

۲. ارتفاع الیاف:

ارتفاع برروی قیمت تاثیر می‌گذارد. اما اگر شما چمن مصنوعی را با ارتفاع و تراکم بالا انتخاب کنید، شستشوی آسان و قیمت بالا را باید در نظر بگیرید. ارتفاع کم و تراکم پایین قیمت پایین‌تر ولی کوبیده شدن الیاف را به نمایش می‌گذارد. 

قیمت چمن مصنوعی در گرانی بازار 

سونار استار به شما پیشنهاد می‌کند که اگر به دنبال خرید یک چمن مصنوعی با کیفیت و قیمت مناسب در بازار هستید، از سایت سی سی گراس چمن خود را با قیمت کاملا مقرون به صرفه خریداری کنید. این سایت نیز همانند سونار استار می تواند نسبت به دیگر مراکز و فروشگاه‌ها انواع چمن مصنوعی‌های تاینی مدل وندا، نواری مدل سانا و رول موکتی را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

انواع چمن مصنوعی تزیینی 

شما از چمن مصنوعی تزیینی که در سونار استار مشاهده می‌کنید می‌توانید برای مکان‌های متفاوت مانند مهدکودک، گلخانه، زمین‌های ورزشی و محوطه‌های مجتمع‌های مسکونی به نحو احسن استفاده کنید. اما در ادامه به صورت موردی کاربرد هرکدام را به شما معرفی می‌کنیم.

نکات مهم در خرید چمن مصنوعی

زمین های ورزشی

برای استفاده در زمین‌های ورزشی مانند زمین‌های گلف، هاکی و فوتبال استفاده از چمن‌های تزئینی مصنوعی با یک بافت نرم و با کیفیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شما باید از الیاف مرغوب استفاده کنید تا آسیبی به افراد وارد نشود و به همین دلیل نرمی و لطافت چمن گزینه بسیار قابل توجهی برای استفاده در زمین‌های ورزشی محسوب می‌شود و همچنین چمن‌های تزیینی در مقابل ضربه، فشار و مقاومت بالایی دارند که همین امر باعث می‌شود تا شما یک کیفیت عالی را در 4فصول مختلف سال مشاهده کنید.

محوطه های مجتمع مسکونی

برای محوطه‌های مجتمع مسکونی علاوه بر تأمین زیبایی محیط، شما می‌توانید در کنار استفاده از انواع آلاچیق و آبنما دکوراسیون محوطه مجتمع مسکونی خود را به واسطه انواع چمن‌های تزئینی مصنوعی به یک فضای همیشه سبز تبدیل کنید.

مکان بازی کودکان

مکان‌های بازی کودکان مانند مهد کودک و پارک با استفاده از چمن مصنوعی‌ تزیینی به عنوان یک پوشش زمین بازی مکانی امن را برای بازی کودکان به وجود می‌آورد و اگر شما به بافت و کیفیت چمن توجه داشته باشید، هیچ گونه حساسیت و آلرژی کودک شما را تهدید نمی‌کند و حتی نرمی قابل قبول چمن باعث می‌شود تا به هیچ وجه آسیبی به کودک در حین بازی وارد نشود که پوشش ضربه گیر را شما برای بازی کودکان باید یک ویژگی ممتاز در نظر بگیرید.

تراس و بالکن

بالکن، تراس، بهار خواب و گلخانه نیز انجام از جمله مکان‌هایی است که شما می‌توانید فضای سبز مصنوعی را زیبایی محیط هرکدام در نظر بگیرید؛ چرا که هزینه کمتری دارد و شما می‌توانید از یک پوشش عالی در بالکن و تراس خود به راحتی استفاده کنید.

نگهداری چمن مصنوعی

شما ضمن نگهداری درست و استفاده از چمن مصنوعی می‎توانید در طولانی مدت از این پوشش فوق‌العاده زیبا برای مکان‌های مختلف استفاده کنید. چنانچه شما از الیاف استاندارد استفاده کنید، می‌توانید یک طول عمر ۸ ساله را برای چمن در نظر بگیرید. البته باید به ماهیت مکان در مورد تردد نیز توجه داشته باشید؛ چرا که اگر تردد بالا باشد، استاندارد‎های مقاومتی و دوام در مقابل کوبش را باید بیشتر از هر چیزی مورد توجه قرار دهید. چمن‎های مصنوعی از الیاف فیبریلیت و منوفیلامنت ساخته می‌شوند که از جمله چمن‌ها برای مکان‌های پر تردد شما باید به ساختار و نوع مواد اولیه توجه کنید.

 برای نگهداری از چمن بهتر است ضمن شستشوی مناسب از هر گونه گرد و خاک، آلودگی و کثیفی که می‌تواند زیبایی و کیفیت چمن را تهدید کند غافل نشوید و همچنین ضدعفونی کردن چمن نیز می‌تواند به سلامت افراد کمک کرده و مهمتر از همه باعث ثبات بافت چمن گردد. شما اگر از همان ابتدای کار که با هر نوع پارگی، خرابی و آسیب جدی بر روی چمن رو به رو می‌شوید بهتر است هرچه سریعتر به ترمیم محل اقدام کنید. اینچنین می‌توانید یک نگهداری طولانی مدت را در نظر بگیرید. برای روزهایی که دمای هوا افزایش پیدا می‌کند، آب پاشی چمن یک اولویت محسوب می‌شود و همچنین آزمایش سختی چمن را از یاد نبرید که می‌تواند در مقابل ضربه و فشار محافظت عالی چمن را ثابت کند. اگر شما از مواد پر کننده مرغوب در زمان ترمیم چمن استفاده کنید، این کار برای نگهداری یک عملکرد مثبت محسوب می‌شود.

آیا چمن مصنوعی قابل شستشو است؟

بله، چمن مصنوعی نیز قابلیت شستشو دارد تا شما قادر باشید، نگهداری از چمن را با روش اصولی  به ثمر برسانید و برای بالابردن طول عمر آن شستشو بهترین روش محسوب می‌شود بارش باران در انواع باغ، تراس، زمین ورزش و… مشکل خاصی را به وجود نمی آورد. اگر از شوینده هایی استفاده کنید که اسیدی یا قلیایی نیستند، شستشو برای شما بازدهی بیشتری دارد. تا حد امکان از جوهر نمک و یا حتی وایتکس نیز استفاده نکنید که حساسیت‌های این چمن‌های مصنوعی باعث می‌شود تا در کوتاه مدت کدر و پوسیده شود البته شستشوی مداوم چمن مصنوعی باعث می‌شود تا همیشه تازگی و و طراوت چمن را به صورت واضح مشاهده کنید.

راهنمای خرید چمن مصنوعی

مرکز فروش چمن مصنوعی کجاست؟ 

(چمن مصنوعی را از کجا تهیه کنم)

سونار استار که شما می توانید انواع چمن های مصنوعی نواری سونار را با قیمت مناسب در ابعاد مختلف در بهترین و مرغوب ترین کیفیت بالا خریداری کنید، برای انواع مکان‌های انتخابی به صرفه است. تخفیفات ویژه سایت باعث می‌شود که شما خرید آنلاین و اینترنتی را از این سایت معتبر مانند https://sonarstar.com یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی در نظر بگیرید.

محصولات سونار استار:

  1. چمن مصنوعی روف گاردن

  2. چمن مصنوعی زمین فوتبال

  3. چمن مصنوعی  بالکن و تراس

  4. چمن مصنوعی بین سنگ

  5. چمن مصنوعی مدارس

  6. چمن مصنوعی مهد کودک

شما با مشاهده نمونه کار می‌توانید هر چه سریعتر به خرید و نصب چمن مصنوعی بپردازید؛ چرا که اگر شما چمن مورد نظر خود را از مرکز فروش اصلی و مهمتر از همه بدون هیچ واسطه خریداری کنید، ضمن نگهداری و رسیدگی درست در طولانی مدت، متوجه جنهب زیبایی و صرفه اقتصادی خرید خواهید خواهید شد.

محصولات سونار استار با کیفیت بالا و قابل قبولی که در اختیار شما عزیزان قرار می دهد میتواند این نکته را به صورت واضح بیان کند که این سایت معتبر از جمله بزرگترین تولید کنندگان چمن های مصنوعی در دنیا است و شما از نمایندگان فروش حرفه ای می توانید انتظار یک خرید واقعی برای انواع مختلف چمن‌های مصنوعی را داشته باشید. حتی اگر به دنبال چمن هایی هستید که با چمن طبیعی شباهت بالایی داشته باشد، صددرصد سونار استار بهترین و درجه یک ترین را به شما عرضه می کند.

از جمله اهداف این سایت کمک به جلوگیری از اتلاف مصرف آب و مهمتر از همه احترام محیط زیست است، به همین خاطر می توان سونار استار را یکی از مقبول ترین تولیدکنندگان چمن های تزئینی مصنوعی معرفی کرد. یکی دیگر از مزایا و ویژگی های اصلی بدون شک گارانتی و ضمانت نامه معتبری است که در حین خرید محصولات از این سایت به شما عرضه میشود و خدمات پس از فروش بینظیر را شما می‌توانید یکی از بهترین راهکارها برای جلب اعتماد مشتری نسبت به کیفیت بالای محصول در نظر بگیرید. سونار استار بیشتر از یک دهه است که با قدرت ظاهر شده است و با کیفیت بالایی که در ساخت محصولات خود لحاظ کرده است، به تولید و فروش انواع چمن های مصنوعی مشغول است و از جمله معیارهای اصلی برای حفظ اعتبار خود را صداقت و اعتماد بیان کرده است، که شما قادر باشید بر روی کیفیت و استاندارد تمامی محصولات مطمئن باشید.

خرید با کیفیت انواع چمن مصنوعی از سونار استار مزایای ویژه‌ای را برای شما به وجود می‌آورد. به صورت شبانه روزی می‌توانید برای خرید با کارشناسان فروش سایت در تماس باشید و در مورد انوع چمن و قیمت هرکدام اطلاعات لازم را کسب کنید:

شماره تماس: 021-54863

آدرس ایمیل: info@sonarstar.com

آدرس فروشگاه: تهران، خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، نبش بن بست امیر، پلاک 56، واحد 2

 

 

 

 


پایان مطلب


لینک های مفید و مرتبط با این مطلب 

 

 

جهت آشنایی و تماس با کسب و کارهای فعال در این زمینه، برای خرید چمن مصنوعی، از این لینک بازدید بفرمائید

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید