کارهای زیبای گچبری 1

نمونه کارهای زیبای گچبری

گچبری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر دوره شکل و شیوه ی خاص خود را داشته است. همان طور که از نامش پیداست از اصلی ترین مصالح به کار برده شده در آن گچ می باشد. انجام گچبری میتواند فضای بیروح و ساده دکوراسیون داخلی شما را به یک محفل گرم و دلنشین تبدیل کند. مجموعه هنری گچبری مدرن بالغ بر ۳۰ سال سابقه در زمینه گچبری داشته و ازجمله فعالیتهای آن اجرای گچبری سقف، گچبری قاب بندی دیوار ها، گچبری ستون، گچبری دور لوستر، گچبری گلویی، گچبری نور مخفی و گچبری پیش ساخته میباشد.

بازدید و مشاوره و طراحی گچبری رایگان می باشد. اگر در زمینه طراحی و اجرای گچبری نیاز به مشاوره دارید، گروه گچبری مدرن از محل پروژه شما بازدید رایگان انجام داده و مشاوره رایگان می دهد. تا شما با توجه به سلیقه خود و مشاوره ما بهترین سبک گچبری را برای منزل تان انتخاب کنید. در این بخش می خواهیم شما را با انواع سبک های گچبری، گچبری پیش ساخته گچبری کلاسیک، گچبری مدرن آشنا کنیم.

گچبری مدرن چیست و چگونه انجام میشود؟ از زمان های بسیار دور تا به امروز از هنر گچبری مدرن برای تزیینات دکوراسیون داخلی استفاده میشود. گچبری مدرن یکی از سبکهای گچبری می باشد، که امروزه جایگاه خاصی در دکوراسیون داخلی پیدا کرده است.

این سبک از گچبری گرچه درگذشت دارای نواقصی بوده اما امروز با پیشرفت تکنولوژی در عرصه معماری و ساختمان سازی همه این نقصها برطرف شده است، و همه علاقه مندان به گچبری مدرن می تواند برای تزیین و زیبایی دکوراسیون داخلی خود از این سبک زیبا بهره ببرند. گچبری مدرن در یک دکوراسیون داخلی میتواند شامل قاب بندی های ساده و شیک در دیوار و سقف یا گچبری دور لوستر های مدرن به همراه نورپردازی و یا گچبری های مدرن در کنج و گوشه سقف باشد. اگر گچبری مدرن را با نورپردازی تلفیق کنید دکوراسیون داخلی شما رویایی خواهد شد.

 

167085580963973c81900b8 main

 

گچبری مدرن چیست؟ خدمات گچبری به دو دسته تقسیم می شوند.

1- گچبری مدرن. 2- گچبری کالسیک 

هر کدام از این سبک های گچبری دارای طرح و مدل های متنوع می باشد. و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. گچبری مدرن که یکی از سبکهای گچبری می باشد. محیط خانه شما را مانند محیط خانه ی یک فرد خوش سلیقه اروپایی تبدیل می کند. پس برای زیبا کردن دکوراسیون داخلی خود میتوانید از سبک گچبری مدرن در سقف و دیوار منزل استفاده کنید.

گچبری مدرن در دکوراسیون داخلی اگر می خواهید دکوراسیون داخلی خود را طراحی کنید برای اینکه محیط شیک و دلنشین داشته باشید باید اثاثیه منزل را با دکوراسیون داخلی خود ست کنید. مثلا" اگر قصد دارید که از گچبری دستی (سنتی) در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید پیشنهاد میشود که از اثاثیه منزل سنتی استفاده شود، و برعکس اگر قصد اجرای گچبری مدرن را دارید باید از وسایل مدرنیته استفاده کنید. استفاده از گچبری مدرن برای دکوراسیون داخلی باید طبق شرایطی انجام شود مثلا" اگر سقف شما دارای ارتفاع زیادی باشد می توانید از گچبری مدرن شلوغ برای سقف استفاده کنید. تا نمای شیک و شلوغی داشته باشید. اما اگر ارتفاع سقف شما کم می باشد باید از گچبری مدرن خلوت و ساده استفاده کنید. طرح های ساده بسیار زیبا هستند.

 

انواع خدمات گچبری مدرن 

1. طرح های زمینه ای و سطح: این طراحی که با نظم خاصی یک سطح کلی را در بر میگیرد و بر روی سقف و دیوارهای کوچک و بزرگ اجرا میشود. مانند اجرای قاب های گچی بر روی دیوارهای گچی که زیبایی نظیری هم دارد. 

2. طرح های حاشیه ای: از این شیوه گچبری مدرن در کناره ها و حاشیه سقف ها و گوشه راه پله ها راهروها اجرا می‌شود که ازپرطرفدارترین خدمات گچبری مدرن می باشد.

3. طرح های خاص : طرح های خاص گچبری مدرن در مکانهای خاص و طبق درخواست مشتریان اجرا میشود و محل اجرای این گچبری ها در سردرها، دیوار باالی شومینه، سر قاب، وروی ستون ها میباشد. 

 

167085585063973caadcadd main

 

مزایای گچبری با مجموعه هنری گچبری مدرن 

 

1.انجام کار کامالً تمیز و صاف

 2.اجرای گچبری توسط استادان حرفه ای

 3.اجرای گچبری با رابیتس به صورت حرفه ای 

4 .انجام به روز ترین و زیباترین مدلهای گچبری 

5.انجام گچبری سقف پذیرایی و…. در انواع طرح و مدل های بیضی و دایره ای

6 .اجرای گچبری های رومی و ایتالیایی

 

گچبری کلاسیک چیست و در کجا استفاده می شود؟ در معماری منازل ایرانی توجه زیادی به زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی می شود. انواع مدلهای گچبری کلاسیک را میتوان برای ایجاد و تغییر تحولات بزرگ در خانه های امروزی دانست. اگر نگاهی به البی هتل های مجلل و دفتر کار های لاکچری تالارهای پذیرایی، رستوران های شیک بیندازید متوجه می شوید که آنچه بیش از همه به زیبایی و شکوه این مکان ها افزوده است استفاده از سبک زیبا و پرکارگچبری کلاسیک در سقف و دیوار و این مکان ها میباشد. گچبری کلاسیک یا گچبری سنتی نوعی هنر تزیینی می باشد. وقتی هنرمندان گچبری با دستان هنرمند و ظریف به شکل دادن گچ می پردازند و از دل گچبری های انجام شده نقش های زیبا و اصیل می سازند. شاهد هنر سنتی بر روی سقف و دیوارها راهرو و ستونها خواهیم بود. هنگام اجرای گچبری کلاسیک هیچ محدودیتی در انتخاب نقش ها اشکال، خطوط وجود ندارد. در سبک گچبری کلاسیک سقفها و ستون ها، دیوارها همگی توسط گچبریهای زیبا احاطه شده اند.از این سبک گچبری در فضاهای داخلی و خارجی عمارت ها و خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد .از نظر معماری بریدن و طراحی بر روی گچ دارای ارزش بالایی است.

گچبری پیش ساخته 

یکی دیگر از خدمات گروه ما اجرای گچبری به صورت گچبری پیش ساخته می باشد. که از نظر هزینه و زمان نسبت به سبک های دیگر خیلی به صرفه میباشد. گچبری پیش ساخته همانطور که از نامش پیداست گچ بریهای از قبل آماده اند. یعنی طرح های گچبری داخل قالب ریخته شده و طرح مورد نظر به دست می آید. گروه گچبری مدرن دارای کارگاه گچبری پیش ساخته در تهران بوده و ارسال انواع گچبری پیش ساخته به تمام نقاط ایران و اجرای انواع گچبری دستی و گچبری پیش ساخته در سبک های مختلف در تمام نقاط ایران توسط استادکاران با تجربه و حرفه ای میباشد. برای داشتن دکوراسیونی رویایی با ما تماس بگیرید.

 

شماره تماس-09128039461-09012529585

سایت گچبری ما: www.gachbori-modern.com 

 

 


پایان مطلب


 

 

لینک های مفید و مرتبط با این مطلب 

 

 

 

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید